Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer  (gelezen 22003 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Gepost op: 26-01-2019, 10:30:35 »
Plaats hier al je bevindingen over bovenstaande opdracht.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 22:21:38 door Lukie4 »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2019, 21:40:20 »
Moeilijk voor de MOL hier. Er werd een poging gedaan door Merel en RP maar het leek of dat voor de show was. Maar goed toch iets verdiend voor de pot.

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2019, 21:48:12 »
Moeilijk voor de MOL hier. Er werd een poging gedaan door Merel en RP maar het leek of dat voor de show was. Maar goed toch iets verdiend voor de pot.

Ook Sarah had de opdracht door (ik trouwens niet ::rofl::). RP en Merel lieten zich inderdaad makkelijk ompraten. Jaime was ook wel heel opvallend bezig iedereen op te jagen... En schuift dat vervolgens af op de groep, net als met Evelien bij de was-opdracht.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2019, 21:49:54 door St-Elisa »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2019, 21:51:01 »
Ja, Jamie weer erg verdacht hier, opnieuw door zo dolenthousiast de boel op te jagen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2019, 21:51:38 »
Totaal onduidelijke en rare opdracht
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2019, 21:56:38 »
Jamie weer erg verdacht hier, met dat opjagen.....

Niels die meteen wegvaart, en robert die Sarah opjut. Gek gedoe met dat tempo en snel wegvaren....
Meer L

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #6 Gepost op: 26-01-2019, 22:08:39 »
Ja, Jamie weer erg verdacht hier, opnieuw door zo dolenthousiast de boel op te jagen.

Inderdaad, net als bij die waslijnen. Hoop het van niet trouwens, weer net zo'n mol als Jan vorig jaar, zou te gek zijn als het Robert of Sinan zou zijn, compleet anders dan je verwacht.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2019, 22:15:07 »
Ja Jamie opvallend hier! Had bedacht om hem deze aflevering meer in de gaten te houden, vooral omdat hij bijna niet wordt verdacht.
RP en Merel hadden juist wel een punt hier...

Ook Sinan was in deze opdracht erg goed bezig.
(Maar de €2000/joker discussie maakt dat ik hem niet meer kan zien als mol, terwijl ik daarvoor zo in de Sinan tunnel zat moeilijk, moeilijk.)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #8 Gepost op: 26-01-2019, 22:18:19 »
Ik vond de opdracht vrij duidelijk uitgelegd. Jamie was heel erg aan het jagen en stijgt dus meer met puntjes bij mij.
Na vorige aflevering en deze weer stuk verdachter. Hij bleef ook enorm rustig in de discussie met Niels over de balkon opdracht.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1:
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2019, 22:18:31 »
'Min of meer'

Discussie over de te varen route (met de klok mee of tegen de klok in)
Te weinig assertief zijn als het gaat om het tempo: een duo begrijpt dat haastige spoed zelden goed is (en dus ook nu niet), de rest gaat full throttle.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2019, 22:35:35 »
Merel en Rick Paul begrijpen als enige de opdracht (heeft één van hen voorkennis?), maar laten zich toch snel overhalen om terug te varen waardoor de klok maar op €250 stond. Erg verdacht naar mijn mening.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2019, 23:08:46 »
Het klopt dat Jamie hier ontzettend snel wilde gaan, maar die 6 kandidaten hebben ook allemaal de opdracht gehoord he. Jamie is niet de baas en iedereen kan voor zichzelf denken wanneer zijn boot het best vertrekt.

Het frappantste is dan nog die Merel en Rick Paul die dan zeggen "We hebben geen haast" terwijl ze aan dat slot bezig zijn. Op zo'n momenten weet je dat we weer met een historisch lage pot gaan zitten door onkunde van de kandidaten. ;D

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #12 Gepost op: 26-01-2019, 23:17:52 »
Het klopt dat Jamie hier ontzettend snel wilde gaan, maar die 6 kandidaten hebben ook allemaal de opdracht gehoord he. Jamie is niet de baas en iedereen kan voor zichzelf denken wanneer zijn boot het best vertrekt.

Het frappantste is dan nog die Merel en Rick Paul die dan zeggen "We hebben geen haast" terwijl ze aan dat slot bezig zijn. Op zo'n momenten weet je dat we weer met een historisch lage pot gaan zitten door onkunde van de kandidaten. ;D
Dat verbaast mij ook... Zó overtuigend is Jamie nu toch ook weer niet? Eerder aan de irritante kant, vooral als je zelf weet dat het beter is om langer te wachten.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #13 Gepost op: 26-01-2019, 23:58:40 »
Jamie is iig een heel stuk drukker geworden deze aflevering. Hij begint steeds meer los te komen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2019, 00:06:21 »
Het klopt dat Jamie hier ontzettend snel wilde gaan, maar die 6 kandidaten hebben ook allemaal de opdracht gehoord he. Jamie is niet de baas en iedereen kan voor zichzelf denken wanneer zijn boot het best vertrekt.

Het frappantste is dan nog die Merel en Rick Paul die dan zeggen "We hebben geen haast" terwijl ze aan dat slot bezig zijn. Op zo'n momenten weet je dat we weer met een historisch lage pot gaan zitten door onkunde van de kandidaten. ;D
En hij begon al dat hij de nummers voor het slot niet goed kon zien, die waren zoooo klein.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #15 Gepost op: 27-01-2019, 01:50:42 »
Ik heb helaas het begin gemist. Weet iemand hoe Jamie en Sinan in het bootje terecht zijn gekomen? En hier dus de mogelijkheid hadden om iedereen op te jagen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #16 Gepost op: 27-01-2019, 02:51:33 »
Ik heb helaas het begin gemist. Weet iemand hoe Jamie en Sinan in het bootje terecht zijn gekomen? En hier dus de mogelijkheid hadden om iedereen op te jagen...
Ze hadden zelf de verdeling gemaakt. Rick Paul en Merel wilden graag in het achterste bootje, Sinan en Jamie wilden de codes oplezen, omdat ze volgens Sinan de twee mannen zijn met het meeste testosteron. Niet dat deze opdracht veel met testosteron te maken had.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #17 Gepost op: 27-01-2019, 03:10:21 »
3x zijn de getallen in 1x goed. Jamie moet hier voorkennis hebben gehad door eerst het cijfer aan de achterkant daarna rechterkant voorkant linkerkant van de kooi langs te varen. Sinan wordt een gebruiksvoorwerp.. Maar nog steeds is Jamie voor mij een hulpmol. Niels stond te popelen om weg te komen,  Robert wilde volgens Sarah meteen terug. De meest verborgene in deze opdracht is Sarah en (Sinan maar die wordt teveel overtroffen door  Jamie).

Offline TimvanW

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #18 Gepost op: 27-01-2019, 03:20:24 »
Een overzicht. Van de 2e en 3e boot kan ik de uiteindelijke code niet bevestigen. Wel lijkt de code 2930 voor Rick Paul en Merel niet te werken als Rick Paul het probeert.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Min of Meer
« Reactie #19 Gepost op: 27-01-2019, 08:49:06 »
Mooi overzicht TimvanW!

Ik zie alleen bij Sarah en Robert een 19 in het cijferslot terugkomen, hoeft natuurlijk niks te beteken maar valt op.

Jamie is hier wel heel erg op dreef zeg, tjeeminee  ::tandpastasmiley:: En dan ook nog op het einde tegen merel: wedstrijdje doen?

Ik vond persoonlijk in deze opdracht het meest verdacht: Jamie (opfokken om snel te gaan, in 1x juiste codes doorgeven met sinan), Niels (wilde meteen gaan), robert (die Sarah ook maant om meteen te vertrekken, even niet kletsen nu)

Hilarisch, de mol hoefde weinig te doen hier haha
Meer L