Poll

Sinds welk seizoen volg jij WIDM?

Seizoen 1 (1999-2000, Australië)
Seizoen 2 (2001, Schotland)
Seizoen 3 (2002, Portugal)
Seizoen 4 (2003, Canada)
Seizoen 5 (2005, Australië/Indonesië)
Seizoen 6 (2006, Argentinië)
Seizoen 7 (2007, Thailand)
Seizoen 8 (2008, Mexico)
Seizoen 9 (2009, Noord-Ierland/Jordanië)
Seizoen 10 (2010, Japan)
Seizoen 11 (2011, El Salvador/Nicaragua)
Seizoen 12 (2012, IJsland/Spanje)
Seizoen 13 (2013, Zuid-Afrika)
Seizoen 14 (2014, Hongkong/Filipijnen)
Seizoen 15 (2015, Sri Lanka)
Seizoen 16 (2016, Dominicaanse Republiek)
Seizoen 17 (2017, Verenigde Staten)
Seizoen 18 (2018, Georgië)
Seizoen 19 (2019, Colombia)
Ik ben per ongeluk op deze site beland.

Auteur Topic: Hoe lang ben jij al een Molloot?  (gelezen 10920 keer)

Offline Waterrat

  • Forumlid
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #80 Gepost op: 30-01-2019, 09:15:48 »
Ik kijk WIDM vanaf seizoen twee, althans daar viel ik midden in tijdens het zappen.

Ik las voorheen altijd op het WIDM.nl forum, maar dat werd geloof ik opgeheven. Zodoende ben ik per toeval hier beland,voorheen was ik alleen een meelezer en nu toch maar een account aangemaakt en ik doe dit jaar voor het eerst mee met de WIDM app. Ik heb een stuk of zes keer een fandag bezocht,  de locatie in Amersfoort was altijd erg leuk en gezellig. Dit was nog voor de “grote drukte” waar door er geloof ik niet zo strak met “tijdsloten” werd gewerkt.

Ik vind dit een heel leuk forum! In mijn omgeving kijkt er bijna niemand WIDM dus er erg leuk om hier gelijkgestemden te vinden ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #81 Gepost op: 30-01-2019, 11:06:22 »
Mijn vrouw was al jaren fan van het programma, maar als zij tv keek zat ik meestal te gamen. Ergens halverwege het seizoen 2016 ben ik met haar mee gaan kijken. Het programma greep me meteen en ik ben toen ook op dit forum terecht gekomen. Vanaf Oregon begon ik intensief te posten, vooral waanzinnige hinttheorieën. Pas aan het eind van dat seizoen kwam ik erachter dat het programma toch echt 'Wie Is De Mol' en niet 'Wat Is De Hint' heet. ::tandpastasmiley:: Het hintspeuren staat nu op een wat lager pitje, maar blijft voor mij een van de leukste elementen..
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #82 Gepost op: 30-01-2019, 15:28:45 »
2002 en 2003 gestart (was het niet in 2004?)
Molloot vanaf 2005
Ook liefhebber van De Mol (Belgie)
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #83 Gepost op: 30-01-2019, 15:59:42 »
Seizoen 2, met daarna het geweldige seizoen 3. Sindsdien helemaal fan! ::ok::

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #84 Gepost op: 30-01-2019, 21:01:18 »
Om een of andere reden heeft dit forum mijn mobiele bericht in de nachtdienst niet opgeslagen. ::rofl::

Ik kijk vanaf half seizoen 4. Vanaf 5 weet ik alles nog heel goed, alsook het heerlijke groene .nl forum dat op den duur werd opgeheven. :\'( Toen ben ik ook maar mee verhuisd naar hier en de rest is geschiedenis. ;D
Overigens log ik nog steeds in met mijn vreselijke nick bUbbeLtjee (in dezelfde categorie als e-mailadressen uit je jeugd ::trots::), al houd ik díé tegenwoordig voor de buitenwereld maar verborgen. ::rofl::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #85 Gepost op: 30-01-2019, 22:17:31 »
Om een of andere reden heeft dit forum mijn mobiele bericht in de nachtdienst niet opgeslagen. ::rofl::
Gewoon hier hoor. Al keek je toen al een seizoen eerder ;D

Seizoen 3. Ik herinner me nog dat het mooie groene .nl forum (in 2007?) uiteindelijk ophield te bestaan. Een deel is toen ook mee gegaan naar hier en de rest is geschiedenis.  ::tandpastasmiley::
Overigens log ik nog steeds in met mijn oude bekende breezah nickname bUbbeLtjee, maar daar heb ik in het openbaar maar afscheid van genomen.  ;D ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #86 Gepost op: 31-01-2019, 20:05:04 »
Gewoon hier hoor. Al keek je toen al een seizoen eerder ;D

Ja, ik heb me nog vergist ook in de nacht en ik kon de poll niet meer wijzigen. ;D ;D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #87 Gepost op: 1-02-2019, 11:30:41 »
Ik ben begonnen met kijken in seizoen 10 en volg sinds seizoen 12 alle afleveringen. Met als dieptepunt seizoen 13 toen ik zeker wist dat Paulien C de mol was. Ik ga nooit meer zo diep in een tunnel zitten  ;D

Edih: En hoera! sinds dit jaar kijken ook twee van mijn kinderen mee. Eindelijk snappen ze mijn enthousiasme voor WIDM  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 10:07:40 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline Yolande

  • Forumlid
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #88 Gepost op: 1-02-2019, 17:05:32 »
Ik kijk het al vanaf seizoen 1.  :)
In 2010 voor het eerst naar de fandag geweest, dit jaar wordt dus de 10de keer.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #89 Gepost op: 5-02-2019, 12:31:18 »
Sinds aflevering 1 van seizoen 1 in 1999 volg ik wie is de mol. In die tijd zat ik al twee jaar op internet. Maar het idee van een forum over wie is de mol opzoeken kwam niet in mij op.

Dat kwam pas in 2005. Geen idee meer waarom, waarschijnlijk omdat ik na aflevering 2 overtuigd was dat Yvon wel de mol moest zijn :P De Vlaamse seizoenen heb ik nooit teruggekeken. Van de Nederlandse eerste vier seizoenen moet ik alleen seizoen 4 Canada nog eens van terugkijken.

Het was bij de terugkeer van de Vlaamse Mol seizoen 4 dat ik ook besloot andere series te gaan kijken. Dat seizoen riep bij mij meteen hoe ik de eerste vier Nederlandse seizoenen hsb ervaren op. Verder heb ik nog junior gezien (eerste seizoen in mijn woonplaats wil je natuurlijk niet missen) en een Duitse Maulwurf en Franse Qui est le Taupe. De Duitse deed mij denken aan de beginseries. De Franse meer zoals de afgelopen jaren.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #90 Gepost op: 5-02-2019, 13:01:03 »
Ik kan mij beelden van 2005 - 2007 nog herinneren. In de zin van dat ik ze 'live' op tv gezien. Maar het gaan volgen was pas in 2008 toen mijn ZOOP-held Patrick Martens meedeed  ::rofl:: Dat seizoen blijft nog steeds een van mijn favorieten en neig altijd naar seizoen 8,9 of 11 als ik Wie Is De Mol wil terugkijken.

Het forum heb ik gevonden door de vodcast van Joeri  ::bravo::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #91 Gepost op: 5-02-2019, 13:05:04 »
De eerste serie met BN'ers dus 2005. Gelijk verkocht eigenlijk en erna geen minuut meer gemist.
When life knocks you down, fight back!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2019, 14:26:26 »
Het forum heb ik gevonden door de vodcast van Joeri  ::bravo::

Ik ook denk ik. Ik mis Joeri wel hoor, ik vond hem erg grappig. En Arjan met Moltalk en zijn ubergeheime locatie ergens in Amsterdam ook.  ;D
Hoewel ik de huidige moltalk ook wel wat vind hebben.
Edit: ik moet vaak lachen om Margriet, maar ik geloof dat niet iedereen hier dat heeft. Ik vond haar uitspraak "Martine?...hier komt de pot" ook erg grappig.  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-02-2019, 21:30:45 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2019, 15:56:00 »
De seizoenen met bekende Nederlanders had ik al allemaal gezien, maar nu net het seizoen van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
teruggekeken. In die tijden hadden veel opdrachten nog een dubbele laag, vooral die met die koffertjes vond ik één van de beste opdrachten ooit. Jammer dat we nu minder van dit soort opdrachten zien.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2019, 17:14:29 »
Over Arjan Lubach gesproken. Ik vond het altijd leuk als kandidaten aanschoven....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #95 Gepost op: 5-02-2019, 21:41:00 »
Kijk sinds seizoen 2013 in Zuid-Afrika, omdat dat mijn favoriete land is. Op het forum sinds 2015 door de vodcast van Joeri van Breukelen. In de afgelopen jaren bijna alle (alleen 1-4 en 7 niet) series teruggekeken via YouTube en met dank aan Brtdm ::ok:: ;D. Vlaamse serie alleen 4 en 5, de andere wil ik nog terugkijken.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #96 Gepost op: 6-02-2019, 13:11:11 »
Ik vind het oprecht heel leuk om te lezen hoe iedereen hier terecht is gekomen.
De ene omdat hij/zij toevallig WIDM voorbij zag komen, de ander omdat het in België ermee ophield destijds, weer iemand anders omdat hij/zij mee deed aan een amateurversie.
Fantastisch!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #97 Gepost op: 6-02-2019, 13:17:48 »
Laatste paar afleveringen van seizoen 2 gezien. Oh en de finale van 1 trouwens. Vanaf seizoen drie echt helemaal los, met dit forum erbij. ::trots:: :D Het is nu de laatste paar jaar wel wat minder geworden dan toen, ben niet meer zo fanatiek.
No Milk today???

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #98 Gepost op: 6-02-2019, 16:45:03 »
Sinds seizoen 2. Ach die cameramannen die achter Yvonne aan moesten... 3NL en 3BE waren ook superseizoenen. Pamela die niet meer weet of ze een drie- of viercijferig heeft, Prince en John in het zwembad, Marc zijn horloge dat stuk ging en dat zijn vrouw geen tijd had om ‘m weg te brengen (ik heb genen tijd), Stijn die zichzelf supergrapig vond (ze hebben hier Stella). En natuurlijk Sandra, de Lara Croft.

Nooit heel fanatiek geschreven op het forum, maar wel altijd gelezen. Al jaren supertrouw.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag