Auteur Topic: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen  (gelezen 26953 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2019, 21:38:41 »
Goeie aflevering! Erg mooie vondst die twist bij de executie en dat er nog steeds zes over zijn vind ik eigenlijk ook wel leuk.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2019, 21:39:14 »
Goeie aflevering! Erg mooie vondst die twist bij de executie en dat er nog steeds zes over zijn vind ik eigenlijk ook wel leuk.

Idd, gewoon een zeer leuke groep

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2019, 21:42:20 »
Ja dat viel mij ook heel erg op dat Merel meteen als eerste 2 enveloppen eruit viste. Maar eerlijk is eerlijk als ze geen wegopbreking hadden gehad waren zowel Merel als jamie beide 2x binnen gekomen voor mijn gevoel.
Dus vond mijn hoofdverdachten toch weer minder verdacht.
Zou bijna naar Niels gaan switchen maar dat vind ik er zo dik bovenopliggen.
Sarah ene keer wel verdacht andere keer niet. Toch RP dan?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2019, 21:43:12 »
Merel en Rick Paul vallen allebei eigenlijk compleet af als molverdachten voor mij... Rick Paul was inderdaad veel te verdacht in beeld, en Merel harkt als mol toch alweer onnodig veel geld binnen bij die opdracht in die autootjes?!

Ik ga later nog even de aflevering terugkijken... viel me wel op dat we eigenlijk weinig zagen van wat Sarah nou deed!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2019, 21:43:34 »
Ja dat viel mij ook heel erg op dat Merel meteen als eerste 2 enveloppen eruit viste. Maar eerlijk is eerlijk als ze geen wegopbreking hadden gehad waren zowel Merel als jamie beide 2x binnen gekomen voor mijn gevoel.


Je zou haast denken, had er iemand (de mol) tijd, om een local over te halen om daar zijn auto te parkeren? Was wel heel raar. ???

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2019, 22:02:26 »
Ja dat viel mij ook heel erg op dat Merel meteen als eerste 2 enveloppen eruit viste. Maar eerlijk is eerlijk als ze geen wegopbreking hadden gehad waren zowel Merel als jamie beide 2x binnen gekomen voor mijn gevoel.
Dus vond mijn hoofdverdachten toch weer minder verdacht.
Zou bijna naar Niels gaan switchen maar dat vind ik er zo dik bovenopliggen.
Sarah ene keer wel verdacht andere keer niet. Toch RP dan?

Wat wel raar was dat alleen Jamie twee keer tegen een blokkade aanreed, eerste ronde een vuilnisauto en de tweede ronde meermaals een wegopbreking.

Waarom zou er deze keer niemand uit zijn gegaan? Zo komen we niet uit qua aantal afleveringen, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2019, 22:11:10 »
Ik zie het wel gebeuren dat er volgende week 2 mensen uitgaan. Als ze elk jaar toch nog iets nieuws proberen, doen ze misschien dit, is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #27 Gepost op: 9-02-2019, 22:13:50 »
Titel Uithalen. Rick Paul haalt joker uit stapel stenen.  ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2019, 22:14:15 »
Het begint te lijken op... We moeten ze niet te snel naar huis sturen, want dat is zielig/willen ze niet of iets anders.

Komt vast voorbij in de evaluatie maar wat mij betreft is het venijn en daarmee de lol er ook uit. Het gaat lijken op, hoe leiden we alle molloten om de tuin door niet echt iets wezenlijks te laten zien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #29 Gepost op: 9-02-2019, 22:15:07 »
Ik zie het wel gebeuren dat er volgende week 2 mensen uitgaan. Als ze elk jaar toch nog iets nieuws proberen, doen ze misschien dit, is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.

In serie 5 gingen er ook twee tegelijk uit. Dat was toen de twist met het percentage. Als de hele groep de test minder goed ging maken moesten er twee tegelijk uit.

In de vooruitblik had Niels het over "rode schermen" viel me op. Niet in de zin van meerdere schermen tegelijk, maar je zou het eventueel als hint hiernaar kunnen opvatten. Maar ik verwacht van niet.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #30 Gepost op: 9-02-2019, 22:18:11 »
Merel en Rick Paul vallen allebei eigenlijk compleet af als molverdachten voor mij... Rick Paul was inderdaad veel te verdacht in beeld, en Merel harkt als mol toch alweer onnodig veel geld binnen bij die opdracht in die autootjes?!

Ik ga later nog even de aflevering terugkijken... viel me wel op dat we eigenlijk weinig zagen van wat Sarah nou deed!

Maar dat maakt het ook zo enorm moeilijk.

Niels en RP worden echt mega superverdacht in beeld gebracht maar verdienen niet extreem veel.

Sarah en Merel komen ook wel vaak echt kandidaats op beeld en verdienen wel veel.

Jamie komt ook kandidaats over verdient ook niet superveel.

En sinan doet te weinig om kandidaat of mol te zijn.

Wie is de mol. Succes. Haha.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2019, 22:19:57 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #31 Gepost op: 9-02-2019, 22:18:18 »
In het seizoen met Rik als kandidaat waren er ook twee aflevering waarin niemand afviel. Toen begonnen ze de finaleaflevering met 4 kandidaten, waarvan er nog eentje vlak voor de laatste opdracht afviel. Daar doet me dit heel erg aan denken.

(Seizoen 11 en 14 hadden vergelijkbare twists.)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #32 Gepost op: 9-02-2019, 22:19:07 »
Het lastige aan dit programma na 19 jaar nog steeds interessant houden, is dat wij te goed zijn geworden in onze taak. Het feit dat het dit jaar zo lastig is is juist een compliment naar ons toe. Ze weten niet goed hoe ze het programma meer moeten brengen zonder ons te veel te geven.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #33 Gepost op: 9-02-2019, 22:20:45 »
Citaat
Het lastige aan dit programma na 19 jaar nog steeds interessant houden, is dat wij te goed zijn geworden in onze taak. Het feit dat het dit jaar zo lastig is is juist een compliment naar ons toe. Ze weten niet goed hoe ze het programma meer moeten brengen zonder ons te veel te geven.

Dat kan leuk zijn. Als er aan het eind iets komt dat we hadden kunnen zien maar niet zagen. Anders zou ik zeggen... Who cares dat er honderd mensen zijn die het doorhebben? Het heeft nooit de mening van het grote publiek bepaald voor mijn gevoel.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #34 Gepost op: 9-02-2019, 22:22:46 »
Hele leuke aflevering  ::ok:: En de vooruitblik naar volgende week beloofd ook weer veel goeds!

Tja, in opdracht 1 vond ik juist Merel en Jamie weer erg verdacht, maar dat doen ze dan weer teniet in de TukTuks. Eens rustig gaan terugkijken. Genoeg te speuren.

En waar ik eerst echt chagrijnig werd van weer niemand eruit, denk ik nu een halfuurtje later dat het juist ook wel weer molspeuren/ plezier geeft (oke dit noemen we cognitieve dissonantie  ::rofl:: )

Ik ga er weer eens voor zitten, verwacht dat we de mol goed in beeld hebben gezien deze aflevering.
Meer L

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #35 Gepost op: 9-02-2019, 22:30:01 »
Ik vind het wel jammer dat er nu al drie afleveringen niemand naar huis gaat. Dat je dat 1 of 2 afleverngen doet, ok, maar 3?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #36 Gepost op: 9-02-2019, 22:32:13 »
De helft dat we geen afvaller zien tot nu toe, als ik het goed heb. Lastig.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2019, 22:32:53 »
Je zou haast denken, had er iemand (de mol) tijd, om een local over te halen om daar zijn auto te parkeren? Was wel heel raar. ???
Het kwam de mol wel heel erg goed uit, ja. Dan zou ik denken aan een gescripte actie, want wie zou dat anders vrijwillig doen?  :-\\

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2019, 22:34:27 »
Het kwam de mol wel heel erg goed uit, ja. Dan zou ik denken aan een gescripte actie, want wie zou dat anders vrijwillig doen?  :-\\
Het was ook zo schuin neergezet, zo zet je een auto vaak toch niet neer? Misschien in Colombia wel  ::rofl::
Meer L

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 6] - 9 februari: Uithalen
« Reactie #39 Gepost op: 9-02-2019, 22:35:00 »
Nu is dus duidelijk waarom de mol vorige week rustig geld kon verdienen.
Het geld kon er deze aflevering uit. Wie deed hier het meeste zijn best voor. ::vergroot::

Leuke opdrachten met genoeg speurwerk en nog even uitstel om de juiste  afvaller te kiezen.