Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts  (gelezen 39227 keer)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #220 Gepost op: 17-02-2019, 00:12:05 »
Kleine correctie op jou RP molgedrag, RP gaat zowiezo als eerste naar de andere kant. Maakt daarbij een fout ( oeps ), Merel komt na hem en verbeterd die fout ( yeah ). Iedereen door. Mooie molactie  ::ohno::


Het was toch geen molactie van Rick Paul weten we nu  ::ohno:: ::ohno:: ::zwaai::


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #221 Gepost op: 18-02-2019, 23:46:34 »
@MartinJ, hoe verklaar je nu die gemiste 700 euro? Nu je niet meer vanuit de RP tunnel naar deze opdracht hoeft te kijken?

Is dat geld dan toch gestolen op een of andere manier? Of spreken we echt over een foutje in de montage? Of geloof je toch nog dat ze ons heel erg belangrijke informatie over de opdracht niet meegeven en dan zou Niels de mol moeten zijn, anders hadden ze echt geen reden om dit te verzwijgen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #222 Gepost op: 19-02-2019, 11:27:42 »
@MartinJ, hoe verklaar je nu die gemiste 700 euro? Nu je niet meer vanuit de RP tunnel naar deze opdracht hoeft te kijken?

Is dat geld dan toch gestolen op een of andere manier? Of spreken we echt over een foutje in de montage? Of geloof je toch nog dat ze ons heel erg belangrijke informatie over de opdracht niet meegeven en dan zou Niels de mol moeten zijn, anders hadden ze echt geen reden om dit te verzwijgen.
Voor mij is er niet zo veel veranderd. Alleen is het nu waarschijnlijker dat de bedragen van de LR routes verdubbeld zouden worden als de 2 LR rijders BEIDE keren op tijd bij Rik zijn. Maakt de regel nog wat makkelijker ook. Ik blijf van mening dat je niet meer hoeft uit te leggen dan er nodig is en een verrassing af en toe kan ook geen kwaad. Maar ik heb misschien minder problemen met out of the box denken dan gemiddeld.

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #223 Gepost op: 27-02-2019, 00:30:41 »
Ik blijf het opvallend dat Niels de enige kandidaat (die nog in het spel is) is die links rechts mocht. De titel van de opdracht is links rechts.... 
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #224 Gepost op: 27-02-2019, 01:01:23 »
Ik blijf het opvallend dat Niels de enige kandidaat (die nog in het spel is) is die links rechts mocht. De titel van de opdracht is links rechts....

Met die logica was Sarah ook altijd de Mol, want zij ging als enige op de treden in de opdracht "Op treden". Dus ik vrees dat deze redenering nergens toe leidt.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #225 Gepost op: 27-02-2019, 09:03:08 »
Ik blijf het opvallend dat Niels de enige kandidaat (die nog in het spel is) is die links rechts mocht. De titel van de opdracht is links rechts....

Opdrachttitels verwijzen niet naar de mol!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #226 Gepost op: 27-02-2019, 12:25:08 »
Opdrachttitels verwijzen niet naar de mol!
Dat weten we natuurlijk helemaal niet. Zolang bestaan opdrachttitels nog helemaal niet, en dat ze vorig jaar niet naar de mol verwezen betekent niet dat ze er nooit een hint in gaan stoppen.

Verder denk ik ook niet dat links/rechts een hint naar Niels is.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #227 Gepost op: 27-02-2019, 13:37:18 »
Dat weten we natuurlijk helemaal niet. Zolang bestaan opdrachttitels nog helemaal niet, en dat ze vorig jaar niet naar de mol verwezen betekent niet dat ze er nooit een hint in gaan stoppen.

Verder denk ik ook niet dat links/rechts een hint naar Niels is.

Volgens mij bestaan opdrachttitels al vanaf seizoen 15? (In het archief zie ik staan dat de opdrachten een naam hebben vanaf dat seizoen in ieder geval)
Het kan natuurlijk dat dit ooit wel zo gaat zijn, maar totdat dat zo blijkt te zijn zou ik er niet zo veel achter zoeken. Een afleveringstitel met een hint naar de mol erin is voldoende lijkt mij.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #228 Gepost op: 27-02-2019, 14:36:47 »
Volgens mij bestaan opdrachttitels al vanaf seizoen 15? (In het archief zie ik staan dat de opdrachten een naam hebben vanaf dat seizoen in ieder geval)
Het kan natuurlijk dat dit ooit wel zo gaat zijn, maar totdat dat zo blijkt te zijn zou ik er niet zo veel achter zoeken. Een afleveringstitel met een hint naar de mol erin is voldoende lijkt mij.
Ah, in mijn herinnering bestaan ze pas sinds vorig jaar of misschien het jaar daarvoor, maar dan heb ik dat blijkbaar fout. Hoe dan ook is het feit dat ze ergens nog nooit een hint ingestopt hebben geen garantie dat ze dat ook nooit gaan doen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #229 Gepost op: 27-02-2019, 22:29:05 »
Voor mij is er niet zo veel veranderd. Alleen is het nu waarschijnlijker dat de bedragen van de LR routes verdubbeld zouden worden als de 2 LR rijders BEIDE keren op tijd bij Rik zijn.......

Ik hou het erop dat het bedrag expres fout is opgegeven. 1900 is een jaartal, geboortedata kandidaten beginnen allemaal met 1900. 7 vóór 2 op de klok. Daar kun je 27 van maken. In straatbeeld kwam al een huisnummer met 86 in beeld. Iemand nog ergens het getal 8 gezien? 27 8 1900 86.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #230 Gepost op: 27-02-2019, 22:37:56 »
Sarah had wel als enige een afwijkende TukTuk.
De zitplaatsen waren bij iedereen zwart.
Sarah had een erg kleurige.
Verder had iedereen een gele kentekenplaat en Sarah een witte.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #231 Gepost op: 28-02-2019, 00:04:27 »
Ik hou het erop dat het bedrag expres fout is opgegeven. 1900 is een jaartal, geboortedata kandidaten beginnen allemaal met 1900. 7 vóór 2 op de klok. Daar kun je 27 van maken. In straatbeeld kwam al een huisnummer met 86 in beeld. Iemand nog ergens het getal 8 gezien? 27 8 1900 86.

Op zich een heel logische redenering, maar de enige mooie hint die er dan voor mij zou uitkomen is 1972, want zoals je zegt: 7 vóór 2. ;) En geen van de finalisten is van dat jaar.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #232 Gepost op: 4-03-2019, 14:56:04 »
Wilde het toch nog maar even genoemd hebben. Merel was de eerste ronde als derde binnen en naar later bleek niet op het laatste moment, maar al eerder. En Sinan was zijn routekaart kwijt..... Merel had tijd gehad om die routekaart van Sinan te laten verdwijnen, zo dat zij en Jamie samen naar de tweede kerk konden rijden en samen vast kwamen te staan in de wegopbrekingen.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #233 Gepost op: 4-03-2019, 15:01:38 »
Sarah had wel als enige een afwijkende TukTuk.
De zitplaatsen waren bij iedereen zwart.
Sarah had een erg kleurige.
Verder had iedereen een gele kentekenplaat en Sarah een witte.

Goed gevonden. Tegelijkertijd had Merel weer als enige een tuktuk met groene accenten, bijvoorbeeld de spatborden, terwijl die bij de anderen wit waren.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #234 Gepost op: 4-03-2019, 15:11:04 »
Wilde het toch nog maar even genoemd hebben. Merel was de eerste ronde als derde binnen en naar later bleek niet op het laatste moment, maar al eerder. En Sinan was zijn routekaart kwijt..... Merel had tijd gehad om die routekaart van Sinan te laten verdwijnen, zo dat zij en Jamie samen naar de tweede kerk konden rijden en samen vast kwamen te staan in de wegopbrekingen.
Kijk, dat vind ik nou een leuke mogelijke verklaring. 't Is namelijk 1 van mijn losse draadjes bij Merel.  ::ok:: (Nou die 700 nog vinden :))

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #235 Gepost op: 4-03-2019, 19:08:31 »
Wilde het toch nog maar even genoemd hebben. Merel was de eerste ronde als derde binnen en naar later bleek niet op het laatste moment, maar al eerder. En Sinan was zijn routekaart kwijt..... Merel had tijd gehad om die routekaart van Sinan te laten verdwijnen, zo dat zij en Jamie samen naar de tweede kerk konden rijden en samen vast kwamen te staan in de wegopbrekingen.
Interessant. Ik wist nog niet dat Merel en Sinan de eerste ronde samen in één tuktuk zaten, want Sinan zei toch echt dat hij die kaart onderweg verloren was. En we weten ook dat Sinan niet de Mol was.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Links / Rechts
« Reactie #236 Gepost op: 4-03-2019, 19:17:24 »
Dat zei Sinan, maar zoiets kun je ook zeggen als je er achter komt dat je je kaart kwijt bent.