Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254285 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1120 Gepost op: 7-03-2020, 22:49:53 »
Dit dus  ::ok::

Mooi dat wij het als 'Alles kenners'-buurmannen op de pilaren het met elkaar eens zijn.

Als de Mol niet ontmaskerd wordt, dan wint er ook niemand? Of krijgt degene die toevallig/per ongeluk de meeste vragen op de Mol goed beantwoord heeft dan de pot?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1121 Gepost op: 7-03-2020, 22:50:38 »
En wat nu als de geweldige jubileumtwist is dat de Mol voor het eerst niet ontmaskerd is? (niet dat ze dat vooraf hadden kunnen weten, maar toch).

Dit dus  ::ok::

Kan me gewoon niet voorstellen dat ze voor dit jubileumjaar, dit super speciale seizoen, gewoon in de finale duidelijk in beeld brengen dat echt iedereen op Rob zit, als hij de mol is.

Nee... dit gaat hopelijk een spectaculaire ontknoping worden  ::jaja::
(ook als het Buddy of Mil blijkt te zijn!)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1122 Gepost op: 7-03-2020, 22:50:47 »
Rob had het juiste bedrag moeten noemen. Dan had hij de anderen toch nog op een dwaalspoor kunnen zetten.

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1123 Gepost op: 7-03-2020, 22:52:48 »
Als Mil of Nathan de mol is zou het toch leuk geweest zijn als die dan een andere verdachte gekozen had. Mil (als mol) stemt bijvoorbeeld op Nathan als haar mol. Dan heb je nog steeds hetzelfde effect dat de echte mol niet ontmaskerd is, maar kun je meer mensen verdacht maken met het benoemen van de "molacties".

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1124 Gepost op: 7-03-2020, 22:52:55 »
Rob was hier gewoon weer een HEEL slimme kandidaat. Iedereen om de tuin leiden. Kudos als hij toch de mol is.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1125 Gepost op: 7-03-2020, 22:53:11 »
Mooi dat wij het als 'Alles kenners'-buurmannen op de pilaren het met elkaar eens zijn.

Als de Mol niet ontmaskerd wordt, dan wint er ook niemand? Of krijgt degene die toevallig/per ongeluk de meeste vragen op de Mol goed beantwoord heeft dan de pot?


Ja, geloof dat dan degene met de meeste (onbedoelde) juiste antwoorden wint.  :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1126 Gepost op: 7-03-2020, 22:55:06 »
Staat dit in het wetboek van WidM of is het nog nooit voorgekomen en kan het dus wel in 2020 gebeuren?  ???

Staat in het wetboek van Rick.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1127 Gepost op: 7-03-2020, 22:56:49 »
edit: Buddy


Ik kan me trouwens sws niet voorstellen dat Rob het is met 3 op 3 verdenkingen tegen hem. Dan hadden ze in deze afl. nog 1 kandidaat af laten vallen m.i.

Zo zet je een mol wel heel erg lullig weg. Nee.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 10:38:47 door Amethyst »

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1128 Gepost op: 7-03-2020, 22:56:59 »
Mooi dat wij het als 'Alles kenners'-buurmannen op de pilaren het met elkaar eens zijn.

Als de Mol niet ontmaskerd wordt, dan wint er ook niemand? Of krijgt degene die toevallig/per ongeluk de meeste vragen op de Mol goed beantwoord heeft dan de pot?

Stel dat het zo is, dan voel je je toch nog niet echt een échte winnaar? "Ik heb WidM 2020 gewonnen, maar wist eigenlijk niet wie de mol was."  ::schaam::

Wel 10.000 kudos voor de beste mol ooit dan  ::trots::
Ben jij de mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1129 Gepost op: 7-03-2020, 22:57:33 »
Waarschijnlijk Rob, maar ik ga niet meer uit de Nathan tunnel..

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1130 Gepost op: 7-03-2020, 22:58:52 »

Als de Mol niet ontmaskerd wordt, dan wint er ook niemand? Of krijgt degene die toevallig/per ongeluk de meeste vragen op de Mol goed beantwoord heeft dan de pot?

Of dat is juist de twist: Dat de mol dan ook gelijk de winnaar is omdat niemand hem heeft gekozen als mol.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1131 Gepost op: 7-03-2020, 22:59:49 »
Staat in het wetboek van Rick.

Maar dit kan Rick niet 100% sturen.

Je kunt de Mol natuurlijk opdragen om even iets lekker opzichtigs te doen in afl 9 (zie dom bedrag van Rob), maar zelfs dan beslissen de kandidaten uiteindelijk zelf op wie ze stemmen (wat als ze het allemaal als overdreven nepmollen hadden gezien).


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1132 Gepost op: 7-03-2020, 23:12:38 »
Nathan! ::cheerleader::

::rofl:: Geweldig dit.

Maar dit kan Rick niet 100% sturen.

Je kunt de Mol natuurlijk opdragen om even iets lekker opzichtigs te doen in afl 9 (zie dom bedrag van Rob), maar zelfs dan beslissen de kandidaten uiteindelijk zelf op wie ze stemmen (wat als ze het allemaal als overdreven nepmollen hadden gezien).



Rob is al wat langer iets gedurfder aan het mollen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1133 Gepost op: 7-03-2020, 23:14:18 »
Buddy  ::jaja::
Sinds aflevering 1 in deze tunnel en kom er niet meer uit

Rob wordt terechte winnaar, hij heeft het spel goed gespeeld.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 23:33:36 door Moedermol »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1134 Gepost op: 7-03-2020, 23:15:09 »
Nathan.
Hij staat gewoon te stuiteren, kan niet meer wachten om het te zeggen!
Oké zit in een diepe tunnel, maar dit meen ik toch echt te zien.
De anderen allemaal vol verwachting, hoe gaat het aflopen. Eén weet het al.

Als het Rob is, zouden ze dan de finale niet anders gedaan hebben? Eerst allemaal nog een hoop twijfels en ideeën over wie wat allemaal gedaan heeft, om dan pas volgende week het definitieve eindoordeel van de kandidaten te horen? Het lijkt me niet spannend anders...het spel is Wie is de Mol en niet Wie is de Winnaar.

Buddy kan, maar ook eigenlijk niet omdat ik toch echt denk dat flink veel kandidaten op hem zijn afgevallen.

Miljushka, nee dat geloof ik niet. Ze is met heel veel geluk tot hier gekomen.

De mol door de telefoon : "Vertrouw mij". Iedereen vertrouwt Nathan.


Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1135 Gepost op: 7-03-2020, 23:19:31 »
::rofl:: Geweldig dit.

Rob is al wat langer iets gedurfder aan het mollen.

Eens, maar dan nóg heb je het niet in de hand. Dat het de bedoeling is van het spel dat de Mol wel te ontmaskeren is voor de goede/beste kandidaat: akkoord. Dat het uit te sluiten is dat het ooit voor gaat komen dat iedereen het fout heeft: niet akkoord

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1136 Gepost op: 7-03-2020, 23:24:19 »
Rob had het juiste bedrag moeten noemen. Dan had hij de anderen toch nog op een dwaalspoor kunnen zetten.

Mee eens. Als hij de Mol is (en daar ga ik vanuit, al hou ik een heeeeeel klein beetje rekening met Buddy), dan was dit een uitermate zwak moment van hem. Tenzij het echt zo was dat iedereen op Leonie zat en de regie hem heeft ingefluisterd dat een finale waarbij niemand de Mol goed heeft echt niet kan en hij dus werd aangemoedigd om even heel duidelijk te mollen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1137 Gepost op: 7-03-2020, 23:25:33 »
Als het Rob is, zouden ze dan de finale niet anders gedaan hebben? Eerst allemaal nog een hoop twijfels en ideeën over wie wat allemaal gedaan heeft, om dan pas volgende week het definitieve eindoordeel van de kandidaten te horen? Het lijkt me niet spannend anders...
Dit!

...maar toch blijf ik bij Rob. :P

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1138 Gepost op: 7-03-2020, 23:28:08 »
Misschien schuift het niveau wel op in een richting die wij Molloten niet leuk vinden, maar sluit dit wel aan bij de doelgroep: gezinnen met kinderen. Als die het moeten kunnen begrijpen, dan is dit misschien wel nodig. Voor ons niet leuk, maar ja.
(Wij hebben vanaf morgen toch het superprogramma 'De Mol'!)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1139 Gepost op: 7-03-2020, 23:29:13 »
Rob had het juiste bedrag moeten noemen. Dan had hij de anderen toch nog op een dwaalspoor kunnen zetten.

Daar ben ik het niet mee eens.
Dan was die 1750 euro toch verdiend? Zo veel geld wil je als mol toch niet verdienen?
Daarnaast denk ik dat het onwaarschijnlijk is dat de kandidaten nu nog zouden wisselen van mol als Rob het juiste antwoord geeft. Ik denk dat Rob niet zag aankomen dat hij voor het blok werd gezet en dat pakte dus zo uit dat hij erg doorzichtig moest mollen.  ::rofl::