Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254245 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1160 Gepost op: 8-03-2020, 10:08:59 »
Omdat de makers perse de mol ontmaskerd ziet worden kunnen we Mil en Nathan af strepen.  Buddy is door de makers erg verdacht gemaakt durende afleveringen. hou je maar 1 over dat is Rob

Erg spijtig dat ze al veel mol acties hebben laten zien en daardoor volgende week veel tijd hebben om kinderen te interviewen.

Nathan is publiek lieveling daarom hoopt veel mensen dat hij de mol is.



Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1161 Gepost op: 8-03-2020, 10:20:07 »
Ik geloof niks van de verdenkingen die we horen en dat en Buddy, Mil en Nathan als een blad aan een boom opeens na vertrek van Leonie het vizier hebben gezet op Rob.

Dus ik ga niet mee in de meest onverdachte mol ooit en de jubelstemming van de Rob aanhang. Sterker nog ik wil er wel aan dat Rob door Buddy/Mil al afleveringen lang als reservemol is meegenomen naast Leonie als hoofdmol.

Bij Nathan kwam de verdenking over Rob uit de lucht vallen bij gebrek aan eerdere momenten waarop ie zijn verdachten uitsprak. Verder zal Rob ongetwijfeld tig mol momenten achter zijn naam hebben staan voor volgende week. Voor mij doet het wel afbreuk aan het molschap als iedereen je in de smiezen heeft.

Als mol moet je niet alleen de pot zo laag mogelijk houden maar ook zo min mogelijk verdacht worden. Rob slaagt prima in het eerste getuige de stand, maar in het tweede niet bepaald.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1162 Gepost op: 8-03-2020, 10:24:23 »
Rob als mol wordt wel heel erg opzichtig in beeld gebracht, dus die is niet de Mol. Voor mij blijft Leo nie de Mol, dus ik vul niemand in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1163 Gepost op: 8-03-2020, 10:41:13 »
Waarschijnlijk Rob, maar ik ga niet meer uit de Nathan tunnel..

Dit ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1164 Gepost op: 8-03-2020, 10:46:57 »
Ik blijf bij Nathan. Maar in de pool blijf ik bij Rob. ;D
🜃

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1165 Gepost op: 8-03-2020, 10:48:32 »
Rob als mol wordt wel heel erg opzichtig in beeld gebracht, dus die is niet de Mol. Voor mij blijft Leo nie de Mol, dus ik vul niemand in.

Juist, want Leonie werd als mol totaal niet opzichtig in beeld gebracht.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1166 Gepost op: 8-03-2020, 10:53:53 »
Puur op basis van molacties: Rob.

Ik blijf alleen twijfelen over Nathan omdat hij steeds van die "productieassistent"-momenten heeft zoals Merel vorig jaar.. maar een leuke manier om de mol te ontmaskeren vind ik dat niet. Daarom hoop ik inmiddels ook dat Nathan het niet is, hoewel ik verder alsnog wel leuke molacties verwacht volgende week als hij het wel is.

Maar het is Rob ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1167 Gepost op: 8-03-2020, 10:57:48 »
Bij Nathan kwam de verdenking over Rob uit de lucht vallen bij gebrek aan eerdere momenten waarop ie zijn verdachten uitsprak. Verder zal Rob ongetwijfeld tig mol momenten achter zijn naam hebben staan voor volgende week. Voor mij doet het wel afbreuk aan het molschap als iedereen je in de smiezen heeft.

Als mol moet je niet alleen de pot zo laag mogelijk houden maar ook zo min mogelijk verdacht worden. Rob slaagt prima in het eerste getuige de stand, maar in het tweede niet bepaald.
Ummm, hij werd letterlijk pas in de finale echt verdacht. Als Leonie vorige week de vrijstelling had gewonnen, hadden we nu zeer waarschijnlijk een finale gehad waarin iedereen nog op de verkeerde mol zou invullen, en was Rob de eerste onontdekte mol ooit geweest. En in de app wordt hij dus ook niet het meest verdacht..
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1168 Gepost op: 8-03-2020, 11:09:37 »
Ik blijf bij Nathan.

Buddy wist dat Rob het antwoord niet wist, dus besloot hij Mil om de tuin te leiden en Rob te laten antwoorden. Helemaal niet om Rob te testen, maar om Mil op een dwaalspoor te zetten. Hij wil winnen en heeft Nathan allang in het vizier.

Ik moet toch enigszins een verklaring hebben waarom ik trouw bij vrolijke Nathan blijf en weiger om te kiezen voor die lieve Rob ::love::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1169 Gepost op: 8-03-2020, 11:21:35 »
Juist, want Leonie werd als mol totaal niet opzichtig in beeld gebracht.

Check!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1170 Gepost op: 8-03-2020, 11:27:53 »
::rofl::

EDIT: vol op Miljuschka


« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 22:04:28 door Amethyst »

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1171 Gepost op: 8-03-2020, 11:41:29 »
Waarschijnlijk Rob, maar ik ga niet meer uit de Nathan tunnel..

Yup  ::joehoe::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1172 Gepost op: 8-03-2020, 11:42:45 »
Ummm, hij werd letterlijk pas in de finale echt verdacht. Als Leonie vorige week de vrijstelling had gewonnen, hadden we nu zeer waarschijnlijk een finale gehad waarin iedereen nog op de verkeerde mol zou invullen, en was Rob de eerste onontdekte mol ooit geweest. En in de app wordt hij dus ook niet het meest verdacht..

Dat denk ik niet. De testbiechts en biechts van Nathan over de mol zijn altijd vaag geweest. Ik denk dat Nathan al langer goed zit.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1173 Gepost op: 8-03-2020, 12:48:34 »
Nathan
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1174 Gepost op: 8-03-2020, 12:58:15 »
Nathan

Jij dacht zeker 'Als ik het heel groot schrijf, dan moet het wel waar zijn'.   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1175 Gepost op: 8-03-2020, 13:13:16 »
Jij dacht zeker 'Als ik het heel groot schrijf, dan moet het wel waar zijn'.   :P
Haha nou ik twijfel heer erg want ik kan elke minuut weer mijn punten op Rob zetten maar ik blijf voor deze minuut toch even op Nathan.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1176 Gepost op: 8-03-2020, 13:16:08 »
Doe eens gek: zet ze op Buddy!   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1177 Gepost op: 8-03-2020, 13:21:50 »
Rob.

Hij is qua molacties steeds verdacht, volgens Follow the Money steeds verdacht, en ook heeft hij nauwelijks iets gedaan waarom hij het níét zou zijn.

Zoals oud-mol Thomas zei in Moltalk vorige week, de mol moet ontdekt worden en gaat dus opzichtiger mollen in de laatste aflevering. Guess what happened.

Ik ben zoals de meesten hier: als Nathan het zou zijn, dan is dat echt geweldig! ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1178 Gepost op: 8-03-2020, 13:39:57 »
Puur op basis van molacties: Rob.

Ik blijf alleen twijfelen over Nathan omdat hij steeds van die "productieassistent"-momenten heeft zoals Merel vorig jaar.. maar een leuke manier om de mol te ontmaskeren vind ik dat niet. Daarom hoop ik inmiddels ook dat Nathan het niet is, hoewel ik verder alsnog wel leuke molacties verwacht volgende week als hij het wel is.

Maar het is Rob ;D
Dit, exact.

Ik moet er maar aan geloven en eindigen waar ik begon. Ik begon met in de pool Buddy winnaar, Mil verliezer en Rob mol in te vullen. Maar daarna overgestapt op Nathan als de geweldige Wensmol.

"Had ik maar" aan mijn eigen strategie vastgehouden, ik zit zo graag in mijn eigen tunnel. Dan had ik wel stijf bovenaan gestaan want voor het eerst in 20 jaar had ik ook alle afvallers goed  ::oink::

In de app wel altijd Rob ingevuld. Ik ook met mijn stricte regels..... ik kon na de theepot en vooral het vasthouden aan de ZV en bondjes die hij aanging niet meer bij Rob blijven.

Alleen nou 'begaat' Nathan nog grotere doodzondes door onverdacht te blijven en in een onbekeken situatie gewoon dik geld te pakken. Whyyyyy?

Zoveel zaken schreeuwen bij beiden nog om opheldering maar ik moet de keus nu maken dus dan maar weer terug bij het originele plan. Rob is de mol, Nathan slechts de wensmol  :-\\ :-[ :o ::zweet:: ::bloos::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1179 Gepost op: 8-03-2020, 13:42:24 »
Nathan
Oke ik verdenk dus nu weer Rob
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!