Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 249514 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #720 Gepost op: 9-11-2020, 12:27:17 »
Ze hebben sowieso van locatie moeten wisselen voor seizoen 21 toen de crisis uitbrak. Seizoen 20-2 was in Italië, ik kan me niet voorstellen dat ze weer in Europa zouden willen opnemen. Tsjechië zal vast een tweede of derde keus zijn geweest.

Jett doet sowieso niet mee. Hij heeft geen opvallende stilte en geeft aan dat hij niet muziek maakt om BN'er te worden. Zou hij wel meedoen dan haalt hij dit statement onderuit, alsof hij dan dus wel muziek maakt om BN'er te worden. Dat zou wel heel raar zijn. Dus helaas af te schrijven

Ik acht de kans overigens wel echt groot dat Meral Polat inderdaad meedoet, ik heb de laatste dagen een beetje gezocht, maar nergens is een teken van leven van haar terug te vinden tijdens de vermoede opnameperiode. Ben benieuwd wanneer ze dit in Boulevard gaan bespreken  :P

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #721 Gepost op: 9-11-2020, 14:50:07 »
Nog een foto met zo'n bordje van Google Maps!  :o Misschien lag het bij die andere foto's echt aan de kleur want aan dit kaartje zie ik wel veel beter het typische WIDM-briefpapier.

Ik kwam dit op het spoor aan de hand van een reactie op een fanvideo over seizoen 21.

Waarop iemand vraagt of het écht de opnames van WIDM waren. Daarop wordt door dezelfde persoon gereageerd:
Foto zou door Sjonnie ~30 dagen geleden geüpload zijn, volgens een reactie van hem in dat draadje. Zat ie er dus al eventjes op.

Vind m er ook maar obsessief mee bezig voor iemand die 'alleen een leuke tip wilde delen'.   :P

z'n voorlopig laatste reactie:

beetje beleefd a.u.b. Geef mij een reden waarom ik hierover zou liegen? Wat win ik daarmee? Ik hoef niets te bewijzen. Zoals ik aangaf heb ik opnames gezien en geprobeerd een leuke hint te geven voor jullie op dit kanaal. Als ik op erkenning uitwas dan had ik mij wel laten interviewen door RTL boulevard of zoiets. Het is aan jou om mjj te geloven of niet. In januari zal je zien dat ze opdrachten moeten uitvoeren met fietsen, touwladders en geldkluisjes aan deze rivier nabij de stad Loket. Ik probeerde hier alleen een leuke tip te geven. Doe er mee wat je wilt. Veel kijkplezier



Daarnaast kwam ik nog een bericht tegen van iemand die de groep.heeft gezien echter op een heel andere locatie.Wat is het nu?  ::rofl::

Ik heb de groep gezien in in het noorden van Noorwegen, vandaar de donkere belichting in de aankondiging (denk ik). Als het bekende Nederlanders waren dan ken ik ze niet. Ook zegt Rick fysiek en mentaal uitgedaagd, dat t klopt het was steenkoud. Op de foto van Rick McCullough zie je een sneeuwschoen en M21 verwijst naar een kamer in het IJShotel.

Wat betreft de belichting, donkere achtergrond en kleding van Rik vind ik dit geloofwaardiger alhoewel deze poster ook geen bewijzen geeft en niet heeft gereageerd op vragen. Nog even en dan weten we het  ;)
Die persoon is iig fan van widm ...volgt verschillende widm kanalen. Ik vind het berichtje alleen erg vaag. Lijkt meer op speculatie en wensdenken m.i....

Ondanks dat ik het niet geloof hoop ik het wel. Tsjechië is voor mij niet veel specialer dan de Ardennen of zo. Had ik het nog leuker gevonden als ze een seizoen op geheime locaties in NL hadden opgenomen.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #722 Gepost op: 9-11-2020, 20:14:04 »
Ik denk dat we Jett Rebel na deze tweet sowieso wel af kunnen schrijven?

Gelukkig, nu hopen dat op geen YouTubers of andere 'influencers' and I'm good.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #723 Gepost op: 9-11-2020, 21:23:17 »
Er is in ieder geval een locatie in Tsjechië  en er zijn foto's met Mol logo's op die locatie. Ik heb net de link "foto met zo'n bordje" uit post #702 van Sven op de laptop bekeken en zie hier nu wel de rots met het molbordje.(dat zag ik niet op mijn telefoon) De foto is geplaatst door dezelfde persoon (Sjonnie) van de comments onder de video's van Gido. Er staat "finish" op het bordje. Gezien het zonlicht op deze foto is dit wel een andere dan de foto's van shownieuws, dus inderdaad 2 bronnen die de bordjes gezien hebben. Het klopt ook dat Sjonnie al begin oktober (meteen na de bekendmaking op 5 oktober) heeft gemeld dat er opnames gemaakt zijn. De links die hij meestuurt in de comments geven echter geen foto met mollogo. Zijn verhaal kan wel kloppen.

Maar Sjonnie meldt dat er het weekend voor de bekendmaking ( 5 oktober) nog opnames zijn geweest en dat hij die gezien heeft
Citaat
Dat niemand weet dat ze afgelopen weekend nog  in Tsjechië aan het opnemen waren?

terwijl de oplettende wandelaars van shownieuws de bordjes 3 weken vóór 19 oktober (volgens Shownieuws)  gezien hebben.
Citaat
Een oplettende vakantieganger, die zo'n 3 weken geleden een boswandeling aan het maken was in Tsjechië, stuitte ineens op een Wie is de Mol?-spel en maakte daar foto's van.

We weten binnenkort of dit echt WIDM was of toch een amateurspel......


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #724 Gepost op: 9-11-2020, 21:32:53 »
Rik is al een tijdje weer terug in Nederland.. tenzij ze de opnames stil moesten zetten en later weer terug moesten vliegen, maar dat denk ik niet.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #725 Gepost op: 9-11-2020, 22:57:36 »
Sjonnie heeft er wat bij verzonnen denk ik ja. Als je Rik en een deel van de kandidaten hebt gespot heb je ook de crew gezien. Kom je niet met zo'n nietszeggende foto, toch? Kom je met iets interessanters ...als je de moeite al neemt. Was überhaupt niet nodig want dat Nederlandse stel had hun foto's al dagen eerder aan Talpa gelekt.

Sjonnie post dus die ene foto. Kan geen andere reden bedenken dan dat die z'n verhaal moest ondersteunen. Niet om ons een leuke aanwijzing te geven of wat zei ie ook alweer ::)

Want die foto voegt niks toe ...behalve dat verschillende (groepjes) Nederlanders dus foto's van die zogenaamde widm bordjes hebben gemaakt. Zonder ook maar een aanwijzing dat kandidaten, crew of presentator in de buurt waren, of dat het niet om een fan versie gaat.


De productie benadrukte toch dat ze geen enkel risico hadden genomen ivm corona? Dat kan eigenlijk alleen als ze in NL zijn gebleven, of met een afgehuurd vliegtuig (te duur) ergens naar toe zijn gevlogen, maar goed ...we weten dat ze moeilijk iets anders konden zeggen. Maar naar een zwaarder getroffen gebied dan Nederland reizen valt er sws niet onder.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2020, 23:33:04 door Amethyst »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #726 Gepost op: 9-11-2020, 23:35:39 »
Nog vreemder is waarom iemand zoveel moeite zou doen om fakenieuws te verspreiden.....


Ach, je kon er 4 jaar geleden zomaar president van Amerika mee worden.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #727 Gepost op: 10-11-2020, 13:10:14 »
Ach, je kon er 4 jaar geleden zomaar president van Amerika mee worden.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #728 Gepost op: 10-11-2020, 14:26:40 »
Wat Jard betreft: het gidstekstje van maandag 23 november doet vermoeden dat hij op die dag weer in de serie te zien is. Dan is zijn pauze in de serie dus tussen 9 oktober en 23 november. Aflevering heet ook "Terug van weggeweest" dus het kan imo bijna niet anders ;)
« Laatst bewerkt op: 10-11-2020, 14:39:42 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #729 Gepost op: 10-11-2020, 15:20:46 »
Volgensmij is het in de zomer opgenomen, dus is het zeerzeker mogelijk ::trots::

Hoe ging het met marjolijn toen in gtst eigenlijk? Ging het toen ook zo?
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #730 Gepost op: 10-11-2020, 17:25:06 »
Volgensmij is het in de zomer opgenomen, dus is het zeerzeker mogelijk ::trots::

Hoe ging het met marjolijn toen in gtst eigenlijk? Ging het toen ook zo?

Ja, Marjolein was toen ook opeens foetsie  ::rofl::.

Offline Miem

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #731 Gepost op: 11-11-2020, 14:07:14 »
Op 21 februari post Rick op instagram dat hij net terug is van een bijzondere reis, hierbij deelt hij de M21 sleutel. Als we de normale planning volgen is dit de research reis en is de rode draad en een hoop opdrachten voor seizoen 21 al bedacht.
Rick heeft die foto van zijn paspoort en een mondkapje met de tekst 'Ik kan nog niets beloven maar wij gaan het proberen' op 31 mei gepost. Hij heeft hiervoor dus al genoeg tijd gehad om plannen om te gooien, dingen te regelen en te kijken naar de mogelijkheden. Ze zijn inventief genoeg.

Aangezien niet alleen de kandidaten, maar ook het hele team al maanden van tevoren voor deze periode
 'geboekt' worden, kan ik me niet voorstellen dat ze ervoor zouden kiezen om de 31ste opnieuw op research reis te gaan, in plaats van het écht te proberen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #732 Gepost op: 11-11-2020, 18:53:54 »
De informatie v/d research reis kan eventueel ook voor volgend jaar (mocht er dan weer wat vrijer gereisd kunnen worden) gebruikt worden. Als de research reis buiten Europa is geweest, kan zijn ze daar nu niet geweest, sommige landen kom je gewoon niet op dit moment. Ik denk echte nieuwe research dichterbij huis en september/oktober opnames. Zeker gezien de gewijzigde opname tijd moet je misschien nieuwe kandidaten regelen en daar gaat ook tijd in zitten. ::jaja::

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #733 Gepost op: 12-11-2020, 11:12:22 »
Aankomende dinsdag wordt het molboekje bezorgd. Voor die tijd verwacht ik nog wel iets. Op bol.com heet het boekje nu hoopje 21. Ben benieuwd waar dat op slaat  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #734 Gepost op: 12-11-2020, 12:58:20 »
Zul je zien dat we pas maandag iets weten  ::rofl::.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #735 Gepost op: 12-11-2020, 13:15:36 »
Ik begin nu stiekem ook wel een beetje ongeduldig te worden hoor :P Ik heb wel het idee dat ze nu het laatste "nog openstaande lijntje" van het Jubileumseizoen vandaag hebben afgesloten nu ze het bedrag voor KWF en de overhandiging van Nikkie op alle social media bekend hebben gemaakt.

Kunnen ze morgen los ;) :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #736 Gepost op: 12-11-2020, 17:05:11 »
Ik verwacht dat het uitstel van het molboekje aanstaande is.
Het is nog geen 3 weken geleden.

Ik verwacht volgende week een aankondiging dat er iets staat te gebeuren en de week erop de kandidaten, bekend worden gemaakt.

Zelf hoop ik ook op iets wat meer zoekwerk voor ons is, maar vind dat vrij onlogisch en grotendeels onverstandig met de staat van "Het ding van 2020."

Hoopje is denk ik een woordgrap van een stagiair daar, als in: "Ik hoop dat het nog doorgaat en een molshoopje." (Maar ze grappen eigenlijk alleen op twitter.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #737 Gepost op: 12-11-2020, 18:14:11 »
Ik vind iets zoals een masked singer idee wel leuk. Dat je clues krijgt wie het zou kunnen zijn.

Edit: Opeens is overal de naam veranderd naar hoopje 21. Wat?
« Laatst bewerkt op: 12-11-2020, 18:20:22 door Sanmol »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #738 Gepost op: 12-11-2020, 18:44:07 »
Hmm gek

In Engeland heb je een 'Hoopjes park', maar ze zijn al 2 keer in het Verenigd Koninkrijk geweest. Dus ik denk niet dat dat wat is.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #739 Gepost op: 12-11-2020, 19:21:47 »
Kan iemand dan kijken sinds wanneer overal die naam is veranderd, is toch wel gek dat Bol eerst was dan. ???

Het kan ook best wel eens zo zijn dat dit de productnaam in het systeem is. en de tekst op de website niet meer is aangepast sinds de laatste veranderingen op de servers van die websites, maar dan hebben alle servers waarop de (web)winkels die producten hebben staan deze tekst niet verandert en dat is zeker plausibel, maar heel onwaarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2020, 19:24:43 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?