Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 60978 keer)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #260 Gepost op: 13-10-2020, 14:24:49 »
De silhouetten zijn afkomstig uit de groepsfoto van alle WIDM kandidaten.

Welke groepsfoto? Zou je deze foto kunnen toevoegen. Of anders waar deze te vinden is?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #261 Gepost op: 13-10-2020, 14:28:47 »
Wel leuk om even het interview met Anton Jongstra terug te lezen uit 2014:


Tygo had de kenmerken voor een goede Mol: mysterieus, onvoorspelbaar en goed in het spel. Waren dat juist redenen om hem niet te kiezen?

Anton:
"Als ik heel eerlijk ben, je weet het niet met Tygo. Hij is een geweldige vent en is één van de belangrijkste steunpilaren van dit seizoen geweest. Sofie ook, vind ik. Zij hebben het seizoen gemaakt. Ik denk dat als hij de Mol was, dan was hij misschien nog twee keer zover gegaan in de dingen die hij deed. Zoals hij het nu speelde, was hij kandidaat. Hij had geen dubbele agenda, behalve zijn eigen. Hij is gewoon een ongeleid projectiel en dat weet hij zelf ook. Dan is het een heel groot risico om zo iemand als Mol te kiezen."

zie: https://frontpage.fok.nl/special/644705/2/1/100/interview-anton-jongstra-eindredacteur-widm-2014.html




Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #262 Gepost op: 13-10-2020, 14:34:54 »
Wel leuk om even het interview met Anton Jongstra terug te lezen uit 2014:


Tygo had de kenmerken voor een goede Mol: mysterieus, onvoorspelbaar en goed in het spel. Waren dat juist redenen om hem niet te kiezen?

Anton:
"Als ik heel eerlijk ben, je weet het niet met Tygo. Hij is een geweldige vent en is één van de belangrijkste steunpilaren van dit seizoen geweest. Sofie ook, vind ik. Zij hebben het seizoen gemaakt. Ik denk dat als hij de Mol was, dan was hij misschien nog twee keer zover gegaan in de dingen die hij deed. Zoals hij het nu speelde, was hij kandidaat. Hij had geen dubbele agenda, behalve zijn eigen. Hij is gewoon een ongeleid projectiel en dat weet hij zelf ook. Dan is het een heel groot risico om zo iemand als Mol te kiezen."

zie: https://frontpage.fok.nl/special/644705/2/1/100/interview-anton-jongstra-eindredacteur-widm-2014.html


Precies wat hij nu doet ja  ::oink::.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #263 Gepost op: 13-10-2020, 14:42:39 »
Kun je dit laten zien? Ik haal Tygo er namelijk niet uit met zijn lange haar en dunne benen... Peggy lijkt wel idd.
Ik heb dit ergens gelezen. Maar de bewuste foto kan ik ook niet vinden. :-[
« Laatst bewerkt op: 13-10-2020, 14:44:21 door Run »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #264 Gepost op: 13-10-2020, 15:20:26 »
tygo kan met de beste bedoelingen niet de mol zijn. Hij staat bijna nooit op sleutelposities, afgezien in het sleutelbos, maar iedereen zou kunnen zien wat hij doet. En in het theater wordt het gevouwen briefje gevonden. Als er 4 kandidaten in het theater zouden zijn, wat kan dan een reden zijn om een kaart op te vouwen en te verstoppen. Ik kan er geen bedenken...
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #265 Gepost op: 13-10-2020, 15:33:12 »
tygo kan met de beste bedoelingen niet de mol zijn. Hij staat bijna nooit op sleutelposities, afgezien in het sleutelbos, maar iedereen zou kunnen zien wat hij doet.

Een goede mol hoeft niet op een sleutelpositie te staan om te mollen..

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #266 Gepost op: 13-10-2020, 16:12:06 »
Het viel mij wel op dat Tygo heel hard stond te blazen in die opdracht met de luiken. Zou 't 'm gelukt zijn? ::rofl::
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #267 Gepost op: 13-10-2020, 16:22:00 »
Vindt niemand het toevallig dat Tygo net op tijd de ketting loskreeg? En dat die ketting op een rare plek brak, niet op de plek waar ze aan het zagen waren? ::)
En zijn voorkennis op bepaalde momenten, ook niet verdacht? Volgens Nikkie had hij de opdracht op het strand van tevoren voorspeld. Knap!
« Laatst bewerkt op: 13-10-2020, 16:24:16 door Run »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #268 Gepost op: 13-10-2020, 16:24:41 »
Ik heb dit ergens gelezen. Maar de bewuste foto kan ik ook niet vinden. :-[

Nee ik haal Tygo ook echt niet uit het silhouet. Zeker niet met zijn skinny jeans.
Nikkie zou kunnen, maar ze staat er dan wel in perspectief naast. Tygo en Nikkie zijn namelijk ongeveer even lang.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #269 Gepost op: 13-10-2020, 16:27:56 »
Nee ik haal Tygo ook echt niet uit het silhouet. Zeker niet met zijn skinny jeans.
Nikkie zou kunnen, maar ze staat er dan wel in perspectief naast. Tygo en Nikkie zijn namelijk ongeveer even lang.

Ik doe even een Chardo en ga zeggen dat die silhouetten van te voren worden gemaakt.. Het ging er alleen om dat ze twee mensen moesten vinden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #270 Gepost op: 13-10-2020, 16:28:06 »
Nee ik haal Tygo ook echt niet uit het silhouet. Zeker niet met zijn skinny jeans.
Nikkie zou kunnen, maar ze staat er dan wel in perspectief naast. Tygo en Nikkie zijn namelijk ongeveer even lang.
Toen de poster werd gemaakt, was Tygo misschien wel bekend - als mol - maar niet wie hij mee zou krijgen in de helikopter, bijna iedereen is korter behalve Nikkie.
De lange man wordt duidelijk in zijn arm geprikt, ze hadden net zo goed de vinger iets verder van het lichaam kunnen doen, dit moet bewust gedaan zijn, en kan zeker een belangrijke aanwijzing zijn.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2020, 16:34:46 door Run »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #271 Gepost op: 13-10-2020, 17:48:48 »
En dat is nu nét wat de makers willen, dat hij door veel mensen om die reden wordt afgestreept. Terwijl je toch weet: niets is wat het lijkt.

Ik snap je punt, maar dan is het wel apart dat ze nu ook zo erg de nadruk er op leggen dat Peggy het niet kan zijn. Als Tygo de mol is, zou ik als regie de montage zo doen dat alleen Tygo een 'onmogelijke' mol zou zijn.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #272 Gepost op: 13-10-2020, 18:07:14 »
Volgens een vertaalmodus van Google is de vertaling van 'terugkijken' "Guardando indietro" kunnen we daar iets mee? Tygo (Ti(e)go) Gernandt

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #273 Gepost op: 13-10-2020, 19:07:58 »
Verder gaan bij iedere molloot de alarmbellen rinkelen als 1 kandidaat door niemand - zogenaamd - verdacht wordt, hoe vaak hebben we dat niet gezien?

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #274 Gepost op: 13-10-2020, 19:55:02 »
Verder gaan bij iedere molloot de alarmbellen rinkelen als 1 kandidaat door niemand - zogenaamd - verdacht wordt, hoe vaak hebben we dat niet gezien?

Zoals Nathan in China. Of Sinan het seizoen daarvoor. Of Olcay daarvoor. Of Marlijn. Of Jan-Willem. Die waren het dan ook allemaal niet.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #275 Gepost op: 13-10-2020, 23:18:10 »
Ik zit hier spontaan wel héél erg comfortabel  ::oink::.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #276 Gepost op: 14-10-2020, 12:35:39 »
tygo kan met de beste bedoelingen niet de mol zijn. Hij staat bijna nooit op sleutelposities, afgezien in het sleutelbos, maar iedereen zou kunnen zien wat hij doet. En in het theater wordt het gevouwen briefje gevonden. Als er 4 kandidaten in het theater zouden zijn, wat kan dan een reden zijn om een kaart op te vouwen en te verstoppen. Ik kan er geen bedenken...

En toch ging het ergens mis in dat Sleutel Bos, want ze hebben niet al het geld bemachtigd. Verder is de enige positie die hij gemist heeft die op Elba, ja een belangrijke positie, maar in principe staan alle opdrachten qua molacties gelijk aan elkaar. Immers je kan als Mol niet zeggen dat je bij één opdracht ter waarde van bijvoorbeeld 10.000 euro gaat mollen en bij alle andere opdrachten van 1.000 dat niet gaat doen, omdat je al 10.000 hebt vernietigd.

Dus wat betreft sleutelpositie vind ik dat geen correct argument. Sterker, als je refereert naar de luiken, dan stond Ron ook niet in het dorp. Maar hij werd wel massaal verdacht door de kijkers. Nikkie pakt de heli-envelop, maar wordt nu nog steeds verdacht. Hoe kan het dan zijn dat dit juist de argumenten zijn om Tygo af te strepen, maar die andere twee niet?

Dat van dat gevouwen briefje is echt totaal geen issue. Welke debiele Mol gaat zo'n briefje pakken, het vouwen en weer terugleggen? Ik denk serieus dat dit expres gevouwen is door de productie om dit soort discussies op te werpen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #277 Gepost op: 14-10-2020, 13:29:26 »
Dat van dat gevouwen briefje is echt totaal geen issue. Welke debiele Mol gaat zo'n briefje pakken, het vouwen en weer terugleggen? Ik denk serieus dat dit expres gevouwen is door de productie om dit soort discussies op te werpen.

Iemand heeft ook al gezegd dat Ron waarschijnlijk het briefje had gevouwen en in zijn broekzak gedaan, maar de crew had het net niet op camera gekregen dus het moest even opnieuw. Dat vind ik ook heel logisch klinken. Ik zoek er echt helemaal niks achter, want het is geen mollenstreek lol.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #278 Gepost op: 14-10-2020, 15:41:18 »
Ik las nog ergens deze hint:
Wedergeboorte: De Bijbel bedoelt hiermee het weer tot leven wekken van de menselijke geest, die "dood was door overtredingen en zonden" en dus van God gescheiden was.

Van god gescheiden, 'Van God los',  de film waarin Tygo speelde.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #279 Gepost op: 14-10-2020, 15:50:58 »
Vinden jullie ook niet dat de wilde manen van Tygo op de slangeharen van Medusa lijken?
Aanwijzing in de leader?