Auteur Topic: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)  (gelezen 52798 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #100 Gepost op: 21-02-2020, 19:01:30 »
Midden en Zuid hebben 24 februari vakantie, maar ik denk dat veel Zuidjes liever gaan zuipen(wegens carnaval)

Wacht wat? ??? We hebben het over Wie is de mol junior toch ::vergroot::. Die kinderen zuipen nog niet ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #101 Gepost op: 21-02-2020, 19:07:11 »
Wie is de mol? Senior hebben we ook nog niet gehad toch?  :P

Ik zie een comeback van Angela.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 19:09:04 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #102 Gepost op: 21-02-2020, 19:47:41 »
Waar komt het tijdstip 8.00 precies vandaan?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #103 Gepost op: 21-02-2020, 19:55:24 »
Waar komt het tijdstip 8.00 precies vandaan?
Om precies 8:00 werd de geheimzinnige video online gezet.

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #104 Gepost op: 21-02-2020, 20:03:53 »
Nogmaals: dat interesseert ze in de Randstad niet. Lees mijn eerdere opmerking over grachtengordelkids.


Je weet dat Amsterdam ook onder regio Noord valt...?
Ma how zeg!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #105 Gepost op: 21-02-2020, 20:09:48 »


Je weet dat Amsterdam ook onder regio Noord valt...?

O echt? Da's mooi, geen arrogante grachtengordelkids!   ::rofl::

Andere mogelijkheid: de laatste rondes zijn niet in China gespeeld, maar zullen live hier in Nederland worden gespeeld. Dat zou een spectaculaire wending zijn, passend bij het jubileum. De overgebleven kandidaten zouden dan na een tussenpauze van maanden de draad weer moeten oppakken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #106 Gepost op: 21-02-2020, 20:11:35 »
Laten we het even netjes houden over mensen in bepaalde regio's.

Er verder zijn er ook genoeg mensen die überhaupt geen vakantie hebben en gewoon moeten werken zoals iedere andere werkweek. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #107 Gepost op: 21-02-2020, 20:14:37 »
Er verder zijn er ook genoeg mensen die überhaupt geen vakantie hebben en gewoon moeten werken zoals iedere andere werkweek. ;)

Maar het gaat nog steeds over widm junior toch ;D. Like die kinderen kunnen best al een bijbaantje hebben, maar ze gaan verder sowieso gewoon nog naar school.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline woehoe

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #108 Gepost op: 21-02-2020, 20:16:29 »
Zhonghe Festival, het feest van de blauwe draak begint op deze datum...

NS en KLM hebben allebei de kleuren blauw in het logo...
En zitten we misschien daarom op het verkeerde spoor...

Je kunt de dienstregeling van NS, net als de Mol niet vertrouwen...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #109 Gepost op: 21-02-2020, 20:16:51 »
Maar het gaat nog steeds over widm junior toch ;D. Like die kinderen kunnen best al een bijbaantje hebben, maar ze gaan verder sowieso gewoon nog naar school.

Ow op die manier, maar dan zou ik wel als kind hopen dat het wat later is dan 8 uur, vakantie = uitslapen. ;D

Maar even serieus, ik heb echt geen idee wat de aankondiging zou kunnen zijn, dus ik laat me lekker verrassen.  ::jaja::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #110 Gepost op: 21-02-2020, 20:17:59 »
Waarom hebben we het hier überhaupt over schoolvakanties? Denken jullie dat er nu bekend wordt gemaakt dat ze volgende week gaan vertrekken? Dat zullen ze toch niet snel doen? Dan is iedereen veel te alert en is er een grotere kans dat ze gespot gaan worden.

Misschien word er wel een oproep gedaan dat ze zich kunnen inschrijven. Of dat het al opgenomen is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #111 Gepost op: 21-02-2020, 20:29:26 »
Onbekende Nederlandse kinderen spotten? Mwah, dat zijn geen celebrities. Zal wel loslopen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blinde vink

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #112 Gepost op: 21-02-2020, 20:30:11 »
Zo’n geluid gaat meestal vooraf aan een wisseling of wijziging van de reis. ( ik reken vertragingen maar ff niet mee  ::rofl::)Misschien doen ze nog een ander continent aan?
Maar ja....dan weet je nog niet waarom dit maandag wordt aangekondigd. :-[

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #113 Gepost op: 21-02-2020, 20:36:53 »
Onbekende Nederlandse kinderen spotten? Mwah, dat zijn geen celebrities. Zal wel loslopen.

Met de gehele WIDM crew eromheen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #114 Gepost op: 21-02-2020, 20:42:31 »
Het eerste dat in me opkwam, was dat de laatste afleveringen in Nederland gespeeld worden. Dat het dus nog helemaal niet afgelopen is. Misschien te beginnen op Schiphol. Blinde gok hoor, maar in een jublileumseizoen hoop ik op iets zeer bijzonders. Ik heb nog niets gezien dat ik opmerkelijker vond dan bijvoorbeeld de opening in meerdere landen, een opening zonder mol of iets dergelijks.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #115 Gepost op: 21-02-2020, 20:44:32 »
Het eerste dat in me opkwam, was dat de laatste afleveringen in Nederland gespeeld worden. Dat het dus nog helemaal niet afgelopen is. Misschien te beginnen op Schiphol. Blinde gok hoor, maar in een jublileumseizoen hoop ik op iets zeer bijzonders. Ik heb nog niets gezien dat ik opmerkelijker vond dan bijvoorbeeld de opening in meerdere landen, een opening zonder mol of iets dergelijks.
Oh, dat zou wel een mooie twist zijn! Ik mis ook iets inderdaad.

Offline Blinde vink

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #116 Gepost op: 21-02-2020, 20:46:47 »
Het eerste dat in me opkwam, was dat de laatste afleveringen in Nederland gespeeld worden. Dat het dus nog helemaal niet afgelopen is. Misschien te beginnen op Schiphol. Blinde gok hoor, maar in een jublileumseizoen hoop ik op iets zeer bijzonders. Ik heb nog niets gezien dat ik opmerkelijker vond dan bijvoorbeeld de opening in meerdere landen, een opening zonder mol of iets dergelijks.

Dat zou geweldig zijn......ik hoop het. Maar wat zullen ze dan een bekijks hebben.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #117 Gepost op: 21-02-2020, 20:48:10 »
De productie ligt vast dubbel over de speculaas en hype hier. Mission accomplished.

Ik hoop ook op een leuke wending in het huidige seizoen, maar het kan ook zomaar tegenvallen en, zoals Heinz terecht opmerkt, helemaal niet op Schiphol zijn. Zullen we een gokje wagen hoeveel mensen er naar Schiphol afreizen?  :)
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #118 Gepost op: 21-02-2020, 20:49:14 »
Het eerste dat in me opkwam, was dat de laatste afleveringen in Nederland gespeeld worden. Dat het dus nog helemaal niet afgelopen is. Misschien te beginnen op Schiphol. Blinde gok hoor, maar in een jublileumseizoen hoop ik op iets zeer bijzonders. Ik heb nog niets gezien dat ik opmerkelijker vond dan bijvoorbeeld de opening in meerdere landen, een opening zonder mol of iets dergelijks.

Dat zeg ik!  https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=68772.msg2248660#msg2248660

 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #119 Gepost op: 21-02-2020, 20:51:32 »
 ::ok::

Great minds think alike

 ::rofl::