Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 58983 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #200 Gepost op: 14-10-2020, 16:52:54 »
Inderdaad, bakjes - executie - tonnen - mijn lijkt mij ook de enige mogelijke volgorde.
Maar hoe kom je aan die groepsfoto? Is die al ergens te vinden?
(Edit: laat maar, die heeft Tygo op zijn insta gepost)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #201 Gepost op: 14-10-2020, 16:55:15 »
Inderdaad, bakjes - executie - tonnen - mijn lijkt mij ook de enige mogelijke volgorde.
Maar hoe kom je aan die groepsfoto? Is die al ergens te vinden?

Ik heb de database van wieisdemol.nl even gehackt. Nee, die kan je  hier vinden op het officiële Instagram account van wie is de mol. Zij zijn altijd de eerste die het posten.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #202 Gepost op: 14-10-2020, 16:58:44 »
Even alle feiten op een rij met o.a de kleding én waarom Nikkie dus een fi4nalist is:


Ik heb het over de vooruitblik.  :P

Rik draagt 3 verschillende setjes kleding. Bij de tonnen een zwart shirt met zwart leren jasje, bij de mijn zijn blauwe regenjas met een blauw truitje en bij de executie de regenjas met een zwart coltruitje  ;D

Volgens mij zijn de opnames verdeeld over meerdere dagen en de laatste finaledag is de groepsfoto gemaakt. Nikkie en Tygo zeiden niet voor niets dat ze de finale gehaald hadden. Finale met 4, er wordt nog één afvaller bekend gemaakt, de rest in aflevering 8.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #203 Gepost op: 14-10-2020, 17:11:34 »
zucht

Wat minder geïrriteerd reageren zou erg prettig zijn Sanmol.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #204 Gepost op: 14-10-2020, 19:06:47 »
Waarom kennen de kandidaten elkaar? Logisch, ze hebben elkaar ontmoet op vliegveld van Pisa. 5 nemen de auto, 5 gaan in busje. Nikkie wordt afgezet bij de muur, voor het fotomoment in de poort, busje rijdt naar parkeerplaats en zet kandidaten af. Jeroen gaat Nikkie halen bij de poort, als ze elkaar gevonden hebben geeft ie fluitsignaal. Game on. Patrick moest naar de kerk, Peggy naar het Noorden en Tina weet ik even niet. Daarna volgt het toneelstukje van de ontmoetingen.Peggy heeft de tijd om spiegel(s) te verbergen.

Afgesproken (?) Om elkaar bij de eerste spiegel te ontmoeten.

Daarna druppelen de kandidaten in de auto's binnen.

Tygo en Patrick vinden hun eerste spiegel, willen terug maar verdwalen hopeloos (upload hun route nog) en komen bij de verstopte spiegel. Als Tygo de mol zou zijn, zouden ze daar nooit uit komen.

We hadden dus in aflevering 1 al kunnen weten dat Peggy de mol is.


Geen spoiler
« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 15:35:26 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #205 Gepost op: 14-10-2020, 21:43:46 »
Bij deze het startpunt van Peggy en de looproute van Tygo & Patrick.
Vooral spiegel 7 is ongelooflijk moeilijk te vinden, behalve als je Patrick bent natuurlijk  ::rofl::.

Ook geen spoiler
« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 15:37:02 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #206 Gepost op: 14-10-2020, 21:57:56 »
Tygo en Jeroen zitten allebei op Peggy. Nikki wordt door Tygo omgepraat dat waarschijnlijk Jeroen de mol is als ze opgesloten zijn (of het is al bij het schilderen gebeurt in ruil voor de joker van Nikki). Nikki & Tygo komen vrij, Nikkie weet dat Jeroen de mol is dus is ze in de finale. Wat ze dus hardop zegt.

Patrick wordt door Tygo omgeluld om toch voor Nikki te gaan. Tussen biecht en vragenlijst gebeurt dat. Dat verteld hij in zijn dagboek van de afvaller. Jeroen zegt voor alle zekerheid tegen Ron dat hij voor Nikkie moet gaan.
Zo geschied, Jeroen maakt de test beter dan Patrick, Ron bakt er niets van. Exit Ron en Patrick.

Jeroen en Tygo tikken stuk voor stuk medekandidaten uit het spel.

Zaterdag zal Jeroen een koppel vormen met Nikkie en zeer duidelijk mollen. Nikkie stemt op Jeroen en vliegt er uit. Tygo & Jeroen maken uit wie de winnaar wordt. Tygo heeft zijn revanche voor het missen van de finale.

En Peggy, die vermoed allang dat T&J weten dat zij de mol is, ze ontwijkt hun al een hele tijd. Niet voor niets dat Rick niet zegt dat de mol nog steeds niet in het vizier is.


Ook geen spoiler.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 15:35:56 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #207 Gepost op: 14-10-2020, 22:28:02 »
Leuk stukje fan fiction, maar wat heeft het met een spoiler te maken?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #208 Gepost op: 14-10-2020, 23:00:24 »
Nikkie is het haasje zaterdag, kansloos.
Geen Jager maar wild  ::rofl::

Waar zou het wel geplaatst mogen worden?
« Laatst bewerkt op: 14-10-2020, 23:02:24 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #209 Gepost op: 15-10-2020, 00:40:45 »
Nikkie is het haasje zaterdag, kansloos.
Geen Jager maar wild  ::rofl::

Waar zou het wel geplaatst mogen worden?
Afvallers topic .. ?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #210 Gepost op: 15-10-2020, 13:21:27 »
Nog wat extra bewijs dat de bakjes opdracht voor de finale is  ::zwaai::. Nikkie is dus echt een finalist. Hoe je het ook wilt draaien.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #211 Gepost op: 15-10-2020, 13:40:54 »
Nog wat extra bewijs dat de bakjes opdracht voor de finale is  ::zwaai::. Nikkie is dus echt een finalist. Hoe je het ook wilt draaien.
Ik mag het geloof ik niet meer zeggen, maar snap gewoon niet hoe hieruit valt op te maken dat Nikkie de executie overleeft...? Ik zie alleen foto's die naar de bakjes/spiegels opdracht leiden. In de vooruitblik zie je kerk (bakjes/spiegels), tonnen en trein - maar geen executie. 

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #212 Gepost op: 15-10-2020, 13:46:21 »
Ik mag het geloof ik niet meer zeggen, maar snap gewoon niet hoe hieruit valt op te maken dat Nikkie de executie overleeft...? Ik zie alleen foto's die naar de bakjes/spiegels opdracht leiden. In de vooruitblik zie je kerk (bakjes/spiegels), tonnen en trein - maar geen executie.

De executie komt na de bakjes opdracht en de uitgelekte foto van Nikkie is gemaakt tijdens de tonnen opdracht. Ze zal dus in de finale staan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #213 Gepost op: 15-10-2020, 13:56:51 »
héél duidelijk de volgorde bakjes - excecutie - tonnen - mijn word aangehouden. Er is letterlijk zoveel bewijs dat de tonnen & mijn opdracht de finale opdrachten zijn. We zijn op een punt aangekomen waar ik alleen hier mijn informatie deel voor degenen die het dan maar willen geloven, want de Jeroen verdenkers blijven maar aanhouden dat niks anders klopt

  ::zwaai::[/url]. Nikkie is dus echt een finalist. Hoe je het ook wilt draaien.

Je haalt de boel door elkaar. Wat heeft dit met Jeroen verdenkers te maken?

Ik ben het met jou eens. Bakjes, dan executie. En ik ben het met jou eens dat Nikkie de finale haalt.

Het versterkt mijn visie dat Jeroen de mol is. Kan eigenlijk niet anders meer na jouw posts. Dus bedankt dat je mij verder de Jeroen tunnel induwt  ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qlivian

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #214 Gepost op: 15-10-2020, 14:21:56 »
De executie komt na de bakjes opdracht en de uitgelekte foto van Nikkie is gemaakt tijdens de tonnen opdracht. Ze zal dus in de finale staan.
Zijn er niet gewoon 3 opdrachten en daarna de executie zoals altijd!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #215 Gepost op: 15-10-2020, 14:32:44 »
Zijn er niet gewoon 3 opdrachten en daarna de executie zoals altijd!

Nee, want de aflevering daarna is al de ontknoping + molacties. Dus als er zaterdag pas aan het einde van de aflevering iemand afvalt, heb je helemaal geen finale meer.
Dus die executie moet eerder in de aflevering zitten.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2020, 18:23:34 door Rinusoide »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #216 Gepost op: 15-10-2020, 14:52:27 »
Die redenatie had ik ook gewoon Rinusoide  ::ok:: ::bravo::

Maar om het spoiling te houden: Sanmol heeft er ook nog eens allemaal bewijzen van ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #217 Gepost op: 15-10-2020, 15:00:16 »
Maar wat is dan het bewijs dat er niet eerst 2 opdrachten zijn (bakjes + tonnen), daarna de executie, gevolgd door 1 finale-opdracht?

Sorry als dat al geleverd is, dan heb ik het gemist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #218 Gepost op: 15-10-2020, 15:03:30 »
Maar wat is dan het bewijs dat er niet eerst 2 opdrachten zijn (bakjes + tonnen), daarna de executie, gevolgd door 1 finale-opdracht?

Sorry als dat al geleverd is, dan heb ik het gemist.

Nikkie draagt andere kleding bij de tonnen (en Rik ook trouwens). Bij de executie is dezelfde kleding als bij de bakjes opdracht, waar ook de groepsfoto van deze aflevering is gemaakt.


Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #219 Gepost op: 15-10-2020, 16:09:36 »
Waarom kennen de kandidaten elkaar? Logisch, ze hebben elkaar ontmoet op vliegveld van Pisa. 5 nemen de auto, 5 gaan in busje. Nikkie wordt afgezet bij de muur, voor het fotomoment in de poort, busje rijdt naar parkeerplaats en zet kandidaten af. Jeroen gaat Nikkie halen bij de poort, als ze elkaar gevonden hebben geeft ie fluitsignaal. Game on. Patrick moest naar de kerk, Peggy naar het Noorden en Tina weet ik even niet. Daarna volgt het toneelstukje van de ontmoetingen.Peggy heeft de tijd om spiegel(s) te verbergen.

Afgesproken (?) Om elkaar bij de eerste spiegel te ontmoeten.

Daarna druppelen de kandidaten in de auto's binnen.

Tygo en Patrick vinden hun eerste spiegel, willen terug maar verdwalen hopeloos (upload hun route nog) en komen bij de verstopte spiegel. Als Tygo de mol zou zijn, zouden ze daar nooit uit komen.

We hadden dus in aflevering 1 al kunnen weten dat Peggy de mol is.

Ik mis de logica. Het kan zijn dat Peggy (of een andere mol) de spiegels heeft verstopt. Of het kan niet zo zijn. Er is geen enkel bewijs dat dit gebeurd is.

Overigens blijkt uit meerdere dagboeken van de afvallers dat de kandidaten elkaar niet op het vliegveld hebben ontmoet maar pas voor het eerst in het dorpje.