Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 59070 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #220 Gepost op: 15-10-2020, 16:23:43 »
De kwaliteit van de inhoud van dit topic staat omgekeerd evenredig met de kwaliteit van de edits van widm dit seizoen is mijn mening :-X

De echt enige spoiler tot nu toe is dat Nikkie er bij de Tonnenopdracht bij was -instagrampost in maart.
Hulde voor de makers, veel geleerd van China. In Toscane/Pisa/Florence filmen en dit is het enige wat is gelekt vind ik knap.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #221 Gepost op: 15-10-2020, 17:38:52 »
Ik mis de logica. Het kan zijn dat Peggy (of een andere mol) de spiegels heeft verstopt. Of het kan niet zo zijn. Er is geen enkel bewijs dat dit gebeurd is.

Overigens blijkt uit meerdere dagboeken van de afvallers dat de kandidaten elkaar niet op het vliegveld hebben ontmoet maar pas voor het eerst in het dorpje.

Ik kan ook de route van Jeroen uit tekenen van de parkeerplaats naar de muur waar Peggy staat. Komt niet in de buurt van de plaats waar de spiegels zijn verstopt. Jeroen gedraagt zich tot steenrijk als een echte kandidaat, daarna verandert hij. Peggy is gestart op 25 meter van spiegel 6 en 7 met niemand in haar buurt. In het spel kan het niet meer, er waren steeds koppels.
Hoe onlogisch is het dat de mol gelijk stevig wil beginnen met een missende spiegel, "Welkom kandidaten, er is een mol in jullie midden." Dat de spiegel toch gevonden wordt, zal een streep door de aanpak zijn.

Nikkie zegt nadat ze Jeroen ontmoet heeft dat het een All-star aflevering wordt. Ze herkent Tina onmiddellijk. "Trust Nobody" wordt ogenblikkelijk gekoppeld aan Horace, die dan nog niet gesignaleerd is. Kan voorkennis zijn, maar op mij kwam het over dat ze elkaar al eerder ontmoet hadden. Ze weten allemaal hoe het werkt en dat ze spontaan moeten reageren op ontmoetingen.

Ook opvallend Jeroen en Peggy koppelen nooit samen (behalve bij het schilderen, maar dat werd bepaald door de productie).
Geen spoilers, sorry.

« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 21:31:50 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #222 Gepost op: 15-10-2020, 17:43:13 »
De kwaliteit van de inhoud van dit topic staat omgekeerd evenredig met de kwaliteit van de edits van widm dit seizoen is mijn mening :-X

De echt enige spoiler tot nu toe is dat Nikkie er bij de Tonnenopdracht bij was -instagrampost in maart.
Hulde voor de makers, veel geleerd van China. In Toscane/Pisa/Florence filmen en dit is het enige wat is gelekt vind ik knap.
Precies

Ik ben uitgegaan van de vooruitblik die we iedere week aan het eind van de aflevering zien en die klopt tot nog toe exact met de volgorde  van de opdrachten in de volgende aflevering. In de laatste vooruitblik zien we tonnen-trein/mijn- bakjes/spiegels. De promo's hebben een ander doel nl. kijkers  trekken, de volgorde hoeft niet te kloppen.

Zoals ik al eerder aangaf vind ik de opdracht in de abdij ook een waardige afsluiter van dit seizoen. Daarnaast is nergens bekend hoe de finale en de laatste aflevering er uit zien. In China eindigde het ook met 4 kandidaten, er zijn nu 2 afleveringen minder dus waarom nu niet weer met 4 eindigen?
Nikkie en Tygo zeiden beiden in de finale te zitten, dat hebben ze denk ik niet zelf verzonnen.

Verder heb ik in het verleden opnameschema's proberen bij te houden mede aan de hand van kleding en toen bleek dat de volgorde van kleding en opdrachten in de aflevering niet altijd met elkaar correspondeerde.

Kortom we weten alleen dat Nikkie bij de opdracht met de tonnen zal zijn.
De speculatie is ontstaan omdat we bij de tonnen en trein opdracht geen kandidaten in beeld zien.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2020, 17:46:58 door Moedermol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #223 Gepost op: 15-10-2020, 18:00:45 »
Precies

Ik ben uitgegaan van de vooruitblik die we iedere week aan het eind van de aflevering zien en die klopt tot nog toe exact met de volgorde  van de opdrachten in de volgende aflevering. In de laatste vooruitblik zien we tonnen-trein/mijn- bakjes/spiegels. De promo's hebben een ander doel nl. kijkers  trekken, de volgorde hoeft niet te kloppen.

Zoals ik al eerder aangaf vind ik de opdracht in de abdij ook een waardige afsluiter van dit seizoen. Daarnaast is nergens bekend hoe de finale en de laatste aflevering er uit zien. In China eindigde het ook met 4 kandidaten, er zijn nu 2 afleveringen minder dus waarom nu niet weer met 4 eindigen?
Nikkie en Tygo zeiden beiden in de finale te zitten, dat hebben ze denk ik niet zelf verzonnen.

Verder heb ik in het verleden opnameschema's proberen bij te houden mede aan de hand van kleding en toen bleek dat de volgorde van kleding en opdrachten in de aflevering niet altijd met elkaar correspondeerde.

Kortom we weten alleen dat Nikkie bij de opdracht met de tonnen zal zijn.
De speculatie is ontstaan omdat we bij de tonnen en trein opdracht geen kandidaten in beeld zien.

Op Instagram noemt Tygo het toch echt een halve finale  ::vergroot::. Ik neem aan dat je niet op Instagram zit en dan mis je ook heel wat spoilers (o.a dat Ron zou afvallen was ook wel een beetje duidelijk).

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #224 Gepost op: 15-10-2020, 18:17:10 »
Ik neem aan dat je niet op Instagram zit en dan mis je ook heel wat spoilers (o.a dat Ron zou afvallen was ook wel een beetje duidelijk).

Verkeerde aanname :D
« Laatst bewerkt op: 15-10-2020, 18:32:22 door Moedermol »

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #225 Gepost op: 15-10-2020, 18:43:52 »
Ik kan ook de route van Jeroen uit tekenen van de parkeerplaats naar de muur waar Peggy staat. Komt niet in de buurt van de plaats waar de spiegels zijn verstopt.

Dus als spiegels verstopt waren, had Peggy daartoe meer gelegenheid dan Jeroen. We weten niet of de spiegels door de mol verstopt zijn. Het is een theorie (en eentje waarin nogal wat gaten in te schieten zijn), geen spoiler.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #226 Gepost op: 16-10-2020, 14:33:44 »
dat Ron zou afvallen was ook wel een beetje duidelijk
Ja als we moeten ranken zit deze spoiler wel in mijn top-3. Nikkie met de tonnen stip op 1 natuurlijk. Vooral omdat Rick daar zo fout bezig is. Foei! :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #227 Gepost op: 16-10-2020, 20:43:15 »
In de app is de tijd aangepast tot wanneer je kunt inzetten. Kan nu tot net voor 21u, dus dat lijkt me sterke aanwijzing dat we helaas niet een volledige aflevering met vier krijgen. Twee finale opdrachten zullen het dan wel worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #228 Gepost op: 17-10-2020, 17:14:19 »
Dan klopt dit topic allemaal weer. Executie in het midden. Peggy eruit :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #229 Gepost op: 17-10-2020, 17:31:17 »
De Nikkie spoiler is gezien het spel weinig relevant. Het was al snel duidelijk dat Nikkie of de mol was of wist wie de mol  is.

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #230 Gepost op: 17-10-2020, 17:39:24 »
Maar 2 opdrachten en dan het einde, terwijl Rik vorige week toch sprak over de halve finale? Tussen de twee opdrachten door komt dan ook nog eens een extra executie ofzo?

Ik zou het in ieder geval een anti climax vinden als het spel nu opeens zou eindigen, terwijl er vorige week nog over halve finale gesproken werd.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #231 Gepost op: 17-10-2020, 17:42:37 »
Ik zou het jammer vinden, T&N eerst 1,5 aflevering buiten spel en dan 1 spel en dan executie. Als een van die twee weggaat, niet leuk.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #232 Gepost op: 17-10-2020, 18:15:19 »
Je kunt tot 20.47 uur punten inzetten/veranderen.
De eerste 10 minuten van de  aflevering wordt al in beslag genomen door info over de app, terugblik vorige aflevering, leader en intropraatje Rik.Als er dan ook nog een ontbijtmomentje of gesprekken in een bus achteraan komen is er rond sluitingstijd app nog geen opdracht gespeeld.

Ik zou het ook raar vinden als Tygo en Nikkie geen kansen meer krijgen om de mol aan het werk te zien. Tijdens de schilderopdracht is de groep ook al opgesplitst geweest. De bakjes opdracht is een individuele opdracht lijkt me.

Geen idee waarom de app nu eerder sluit. Misschien wordt al tijdens de opdrachten meer duidelijk en moet het in de poll nog spannend blijven.

« Laatst bewerkt op: 17-10-2020, 18:38:58 door Moedermol »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #233 Gepost op: 17-10-2020, 18:17:50 »
Ik weet niet of dit echt een spoiler is, Maar Patrick heeft in het programma zapplive bij oud mol Klaas gezegd dat maandag op een onbekende locatie (Lisse hopelijk) de finale gaan opnemen ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #234 Gepost op: 17-10-2020, 18:42:37 »
Je kunt tot 20.47 uur punten inzetten/veranderen.
De eerste 10 minuten van de  aflevering wordt al in beslag genomen door info over de app, terugblik vorige aflevering, leader en intropraatje Rik.Als er dan ook nog een ontbijtmomentje of gesprekken in een bus achteraan komen is er rond sluitingstijd app nog geen opdracht gespeeld.

Ik zou het ook raar vinden als Tygo en Nikkie geen kansen meer krijgen om de mol aan het werk te zien. Tijdens de schilderopdracht is de groep ook al opgespiltst geweest. De bakjes opdracht is een individuele opdracht lijkt me.

Geen idee waarom de app nu eerder sluit. Misschien wordt al tijdens de opdrachten meer duidelijk en moet het in de poll nog spannend blijven.

Zou er ook geen fan van zijn mochten ze geen individuele opdrachten meer hebben, maar ik word wel vaker teleurgesteld :P

In bijvoorbeeld aflevering 4, eerste 1,5 minuut app + terugblik. Vervolgens 6 minuten deel 1 van Meesterwerken. Leader. Intro Rik. Intro deel 2 van Meesterwerken. Opdracht is na 23 minuten in de aflevering klaar. Dus het is keuzes maken door de regie. Er zit al veel gestopt in een kort seizoen, dus acht het zeker niet onmogelijk dat de bakjes in een minuut of 20 worden gepropt, zonder al te veel gezelligheid eromheen. Hoeven maar vier kandidaten te volgen die hetzelfde doen, waarschijnlijk.

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #235 Gepost op: 17-10-2020, 23:14:34 »
Rick zal toch niet een foto op Instagram posten met de mol?
« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 12:18:07 door Stargaze »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #236 Gepost op: 18-10-2020, 12:28:31 »
Rick zal toch niet een foto op Instagram posten met de mol?
Ook niet met de winnaar zou je zeggen ::rofl:: Maar toch is die foto er ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #237 Gepost op: 18-10-2020, 12:38:25 »
Ja...tja....dit vind ik misschien nog wel het meest erge. Postte dat net ook al in ander topic. Het feit dat Rick die foto zelf heeft gepost is toch wel een shocker. Iedereen die meedoet aan het programma is altijd zo voorzichtig. Dan neem ik aan dat de regisseur toch niet op de foto gaat met de mol tijdens de opnames en dit doodleuk post. De omvang van deze spoiler was al best groot, maar als ze ook de mol blijkt te zijn dan vind ik het echt getuigen van ondoordachtzaamheid, en dat kan ik me bij Rick zo slecht voorstellen.
Meer L

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #238 Gepost op: 18-10-2020, 13:23:49 »
De omvang van deze spoiler was al best groot, maar als ze ook de mol blijkt te zijn dan vind ik het echt getuigen van ondoordachtzaamheid, en dat kan ik me bij Rick zo slecht voorstellen.

Omgekeerde psychologie misschien? ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #239 Gepost op: 18-10-2020, 13:26:42 »
Gewoon weer een stommiteit (het plaatsen van een finalist, niet de Mol) net zoals de Klaashint en het laten lekken van de foto's in China. Ook geniale molregisseurs maken soms fouten.