Auteur Topic: [Kandidaat] Tina de Bruin  (gelezen 13405 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #40 Gepost op: 24-08-2020, 14:33:52 »
Opnames voor Kees en Co. waren toch echt 7 & 14 november, dus toch geen Tina. Alhoewel zij echt de leukste was in seizoen 20. Miljuschka vind ik zo'n rare keuze.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #41 Gepost op: 24-08-2020, 14:35:09 »
Opnames voor Kees en Co. waren toch echt 7 & 14 november, dus toch geen Tina. Alhoewel zij echt de leukste was in seizoen 20. Miljuschka vind ik zo'n rare keuze.
Ik zou Leonie wel graag weer terug willen zien! (in mijn ogen echt de leukste van afgelopen seizoen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #42 Gepost op: 24-08-2020, 14:36:50 »
Ik zou Leonie wel graag weer terug willen zien! (in mijn ogen echt de leukste van afgelopen seizoen)

Ik ook heel graag voor alle duidelijkheid, alleen ga ik dan echt weer tunnelen ::tandpastasmiley::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #43 Gepost op: 24-08-2020, 14:38:03 »
Heeft iemand tegenstrijdig bewijs waarom het Leonie niet kon zijn? Een echte all-star, misschien niet echt voor sommige. Maar wel iemand die als voorlaatste afvaller nog ALLE verdenkingen op haar had. Toch vrij indrukwekkend. Maar goed, als ze effectief meedoet ga ik weer tunnelen vrees ik...
Het zou zomaar Leonie kunnen zijn in my opinion.

Want was het niet zo dat de makers er voor zorgden dat Rob a.k.a. de Mol een vrijstelling aan Leonie overhandigde om haar zo niet al heel vroeg te laten vertrekken? Ofwel: de makers zijn gecharmeerd van haar?

 ??? ??? ???

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #44 Gepost op: 24-08-2020, 14:39:20 »
Ik zit even te zoeken maar ik kan het nergens terugvinden... klopt het dat ik me kan herinneren dat Coosje (de rol die Tina had) in een aflevering op vakantie ging en er dus praktisch gezien bijna niet in zat? Dit meen ik me te herinneren (of ik ben gewoon heel dom).


Daarnaast lijkt Miljuschka me ook te klein voor op het silhouet. Of het is weer zo’n gekke kwestie als bij Mexico van de vorige. Maar wat is het dan? Kan ik alleen Japan bedenken of eventueel Indonesië, maar dat laatste lijkt me ook al heel vergezocht hahaha.

Leonie zou ook goed mogelijk zijn. Tijd om Instagram uit te gaan pluizen van Leonie?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #45 Gepost op: 24-08-2020, 14:40:32 »
Ik zit even te zoeken maar ik kan het nergens terugvinden... klopt het dat ik me kan herinneren dat Coosje (de rol die Tina had) in een aflevering op vakantie ging en er dus praktisch gezien bijna niet in zat? Dit meen ik me te herinneren (of ik ben gewoon heel dom).


Daarnaast lijkt Miljuschka me ook te klein voor op het silhouet. Of het is weer zo’n gekke kwestie als bij Mexico van de vorige. Maar wat is het dan? Kan ik alleen Japan bedenken of eventueel Indonesië, maar dat laatste lijkt me ook al heel vergezocht hahaha.

Leonie zou ook goed mogelijk zijn. Tijd om Instagram uit te gaan pluizen van Leonie?

Leonie was bij shownieuws volgensmij tijdens de opnames.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #46 Gepost op: 24-08-2020, 14:41:44 »
Leonie was bij shownieuws volgensmij tijdens de opnames.

Yep, haar Instagram nagekeken. Duidelijk uitgesloten.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #47 Gepost op: 24-08-2020, 14:43:43 »
Ik wil toch even mijn bewondering uitspreken voor mijn medeforummers die in staat zijn deze (bewust) nietszeggende 'interviews' met zoveel stelligheid aan hun wenskandidaten te koppelen.   ::hypocriet::
Woosie down?

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #48 Gepost op: 24-08-2020, 14:51:17 »
Hier de foto vanuit de juiste hoek: https://www.pexels.com/photo/orange-and-multicolored-pagoda-2846014/
De foto op de website is alleen ingezoomd. China is dus wel zeker!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #49 Gepost op: 24-08-2020, 14:52:53 »
Dus blijven over:
- Anita
- Mil
- Jaike

Jaike kan ik me echt niet inbeelden dat ze zouden vragen. Mil heeft de finale gehaald. Dan toch Anita?

Of een man? Maar wie dat dan... En welke andere man is dan fout en moet een vrouw zijn. Is Regina al volledig weerlegd.?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #50 Gepost op: 24-08-2020, 14:54:48 »
Dus blijven over:
- Anita
- Mil
- Jaike

Jaike kan ik me echt niet inbeelden dat ze zouden vragen. Mil heeft de finale gehaald. Dan toch Anita?

Of een man? Maar wie dat dan... En welke andere man is dan fout en moet een vrouw zijn. Is Regina al volledig weerlegd.?
Nee, Regina is niet weerlegd. Het lijkt man-vrouw-man-vrouw te zijn met de interviews, dus dan zal dit wel of Tina of Miljuschka zijn. Waarschijnlijk Miljuschka.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #51 Gepost op: 24-08-2020, 14:55:07 »
Dus blijven over:
- Anita
- Mil
- Jaike

Jaike kan ik me echt niet inbeelden dat ze zouden vragen. Mil heeft de finale gehaald. Dan toch Anita?

Of een man? Maar wie dat dan... En welke andere man is dan fout en moet een vrouw zijn. Is Regina al volledig weerlegd.?

Lijkt mij wel een vroege afvaller dan eigenlijk, gezien het antwoord op de vraag wat ze nu anders ging doen. Een vroeg vertrek wordt zó benadrukt. Ik zou blijven bij het rijtje Anita - Tina - Jaike.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #52 Gepost op: 24-08-2020, 14:58:14 »
Nee, Regina is niet weerlegd. Het lijkt man-vrouw-man-vrouw te zijn met de interviews, dus dan zal dit wel of Tina of Miljuschka zijn. Waarschijnlijk Miljuschka.

Maar iemand die de finale haalt meteen terug opnieuw meenemen? Mil was leuk, maar we hebben haar nu al een heel seizoen gezien, en dan nog eens heel recent. Was het dan zo hopeloos om echt iemand anders te vinden?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #53 Gepost op: 24-08-2020, 15:01:11 »
Maar iemand die de finale haalt meteen terug opnieuw meenemen? Mil was leuk, maar we hebben haar nu al een heel seizoen gezien, en dan nog eens heel recent. Was het dan zo hopeloos om echt iemand anders te vinden?

Sis don't blame me, want ik zie om diezelfde reden ook niet graag Miljuschka terug  ::rofl::. Vond haar ook niet erg leuk. Tina kan nog steeds meedoen in mijn ogen en heeft dus de opnames van Kees en Co. weten te combineren met WIDM.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #54 Gepost op: 24-08-2020, 15:01:43 »
Hmm weet niet wat ik er van zou vinden als ze iemand uit s20 meegenomen hebben.. tenzij het Nathan is, die mag elk jaar mee doen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #55 Gepost op: 24-08-2020, 15:05:32 »
Ik twijfel echt zo erg, want het silhouette lijkt zo erg op Tina.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #56 Gepost op: 24-08-2020, 15:12:12 »
Tina kan nog steeds meedoen in mijn ogen en heeft dus de opnames van Kees en Co. weten te combineren met WIDM.
Hoe zie je dat dan voor je? Als bekend is dat ze bij de betreffende opnames was, moet je haar toch uitsluiten als de opnames in die periode waren? Opnames voor series worden goed voorbereid, en dan is het toch onlogisch om van tevoren niet zeker te weten of iemand wel of niet bij de opnames aanwezig is? En je vliegt ook niet even op en neer om bij opnames voor een serie aanwezig te zijn? Als ze echt bij de opnames van de serie aanwezig was, en de opnames van WIDM in de genoemde tijd vallen kan ik niet geloven dat zij weer mee gaat doen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #57 Gepost op: 24-08-2020, 15:23:58 »
Hoe zie je dat dan voor je? Als bekend is dat ze bij de betreffende opnames was, moet je haar toch uitsluiten als de opnames in die periode waren? Opnames voor series worden goed voorbereid, en dan is het toch onlogisch om van tevoren niet zeker te weten of iemand wel of niet bij de opnames aanwezig is? En je vliegt ook niet even op en neer om bij opnames voor een serie aanwezig te zijn? Als ze echt bij de opnames van de serie aanwezig was, en de opnames van WIDM in de genoemde tijd vallen kan ik niet geloven dat zij weer mee gaat doen.

Ze nemen soms scenes in één keer op van bepaalde personen en knippen dan alles bij elkaar. Movie magic noemen we dat. Op Instagram zag ik dat Tina veel later haar scenes heeft opgenomen, dit was na de opnames van WIDM. Geen idee als ze ook bij de opnames van 7 en 14 november was (dit zijn 2 afleveringen). Ik heb de serie Kees en Co. ook gezien en kan me inderdaad herinneren dat er een paar weken zijn dat Tina er niet in zit.

Edit: Sven. heeft gelijk volgens IMDb zit Tina niet in aflevering Gezinsding.

Ik vind het silhouette van nummer 2 gewoon meer op Tina lijken dan Miljuschka.
« Laatst bewerkt op: 24-08-2020, 15:32:43 door Sanmol »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #58 Gepost op: 24-08-2020, 15:24:14 »
Alle andere 9 lijken heel logisch: Nikkie, Ellie, Peggy, Nadja, Ron, Horace, Jeroen, Patrick en Tygo. De persoon rechts op de foto is waarschijnlijk toch Jeroen (ipv zijn lengte), Horace staat in het midden (zonder pet).

Dan moet de laatste dus een vrouw zijn, en wel de tweede van links. Duidelijk niet Anita en Jaike. Miljushka is een stuk kleiner en de vrouw lijkt lang en een staart in te hebben. Aangezien Leonie live op TV is geweest en de sitiatie rondom Tina een beetje vaag blijft, moet het Tina wel zijn! Ze was ook best wel legendary en ik vind het ook heel logisch dat ze haar daarom nog eens gevraagd hebben.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] 6
« Reactie #59 Gepost op: 24-08-2020, 15:57:22 »


Zou dit een hint zijn geweest?