Auteur Topic: [Kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 34583 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #120 Gepost op: 20-09-2020, 13:29:38 »
Er is geen geld verdwenen (én productie probeert wederom hier ons weer op het verkeerde pad te sturen)... Er zijn simpel gezegd een paar geldkokers niet opengemaakt door o.a Ron (3), Patrick (2), Horace (1) en Tygo (1).
En de enige van deze 4 die ook in het dorp met de luiken gemold kan hebben is Patrick, maar die heeft weer 1500 euro gepakt :D Zeg t maar, ik ben de logica kwijt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #121 Gepost op: 20-09-2020, 13:32:51 »
En de enige van deze 4 die ook in het dorp met de luiken gemold kan hebben is Patrick, maar die heeft weer 1500 euro gepakt :D Zeg t maar, ik ben de logica kwijt.

Je kan als kandidaat ook een geldkoker niet openmaken ::rofl::. Als je heel haastig heen en weer bent gaan lopen kan je dat vergeten. Patrick kon niet meer bij zijn kokers (o.a door zijn kunstheup), Ron was helemaal niet los en Tygo & Horace zijn het gewoon vergeten in alle haastigheid. Dat kan gebeuren.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #122 Gepost op: 20-09-2020, 13:34:23 »
Je kan als kandidaat ook een geldkoker niet openmaken ::rofl::. Als je heel haastig heen en weer bent gaan lopen kan je dat vergeten. Patrick kon niet meer bij zijn kokers (o.a door zijn kunstheup), Ron was helemaal niet los en Tygo & Horace zijn het gewoon vergeten in alle haastigheid. Dat kan gebeuren.

Tuurlijk, maar je verwacht op zn minst dat de mol ook tussen die 4 zit. De anderen hebben wel veel geld binnengehaald.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #123 Gepost op: 20-09-2020, 13:54:57 »
En bij het boogschieten bijvoorbeeld, ja, als mol schiet je mis, maar alle anderen schoten raak. Ik vind het dan allemaal iets te gemakkelijk hoe Ron als mol zou opereren.

Bij het boogschieten had de mol sowieso (vrijwel) geen invloed. Hj kan niet plotseling iets doen waardoor de anderen plots mis gaan schieten. De molacties zouden in het eerste deel van die opdracht moeten zitten.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #124 Gepost op: 20-09-2020, 14:09:35 »
Bij het boogschieten had de mol sowieso (vrijwel) geen invloed. Hj kan niet plotseling iets doen waardoor de anderen plots mis gaan schieten. De molacties zouden in het eerste deel van die opdracht moeten zitten.
Het is een optelsom. O, laat ik het draadje niet doorknippen; O, laat ik de geldkokers niet kunnen pakken; O, laat ik eens de pijlen mis schieten. Ik sluit Ron nog niet uit als mol, maar voor mij wordt dat toch iets te veel van het goede.

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #125 Gepost op: 20-09-2020, 14:12:01 »
Ik vind Ron echt een geweldige kandidaat. Nog steeds baal ik ervan dat hij vorige keer er al zo snel uitlag en helemaal door de manier waarop...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #126 Gepost op: 20-09-2020, 14:55:13 »
[Even zonder spoiler] Als de kandidaten de afvaller van deze week terug in het spel kunnen brengen ten koste van de pot let ik goed op Ron. Hij kan natuurlijk als geen ander beargumenteren waarom de groep het zou moeten doen, en het zou een ultieme molactie zijn. Hij lijkt zijn onhandigheid uit zijn eerdere seizoen uit te vergroten om met molacties weg te komen (geen sloten open, "goed" kunnen boogschieten maar intussen niks raken. Hij begint toch wel verdacht te worden.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #127 Gepost op: 20-09-2020, 20:13:35 »
Wat ik ook goed kan begrijpen vanuit de productie is dat Ron als mol zo goed neer te zetten is. Er is geen eerder vergelijkingsmateriaal voor de kijker omdat hij er eerder zo snel uitlag, en die onhandigheid en “als ik er maar niet meteen uit lig” houding is een zeer goede dekmantel uiteraard.
Meer L

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #128 Gepost op: 20-09-2020, 20:16:45 »
Wat ik ook goed kan begrijpen vanuit de productie is dat Ron als mol zo goed neer te zetten is. Er is geen eerder vergelijkingsmateriaal voor de kijker omdat hij er eerder zo snel uitlag, en die onhandigheid en “als ik er maar niet meteen uit lig” houding is een zeer goede dekmantel uiteraard.
Die ene aflevering zegt mij genoeg. In combinatie met zijn optreden in andere programma's wekt hij overduidelijk de indruk een kluns, een clowntje, te zijn.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #129 Gepost op: 20-09-2020, 20:44:58 »
Het imago  van Ron is ook klunzig en dat gebruikt hij. Hij wordt echter onderschat, voorlopig spreidt hij goed in de testen en vult hij deze slim in op niet geheel toevallig hoofdverdachten. O.a.Peggy, Tygo, Ellie, Nikkie.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #130 Gepost op: 20-09-2020, 20:48:47 »
Jep, en het ge-handjeklap en geknuffel bij de executies waarbij Rob weinig wordt aangehaald doen ook vermoeden dat dit niet een montagedingetje is... Ron is geen bepalende factor in deze groep, ik streep hem volledig weg als mol.

Ja ik ben hier voor mezelf ook al weer op teruggekomen... Gevoelsmatig is 't voor mij geen mol, vooral klunzig (en denk dat ie echt wel zo is), maar objectief zorgt ie er uiteindelijk voor dat er toch veel mis gaat. Schrijf 'm weer met potlood bij en ga m'n gevoel bij hem proberen uit te schakelen...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2020, 23:26:21 »
Ik sta er momenteel ook zo in. Hink continu op 2 benen...

Ja, lastig is dat he? Veel verdachte kandidaten, sommigen hebben misschien ‘mooier’ gemold. Maar toch kom ik telkens bij Ron uit. Die niet echt mooi lijkt te mollen, maar ook bar weinig geld binnen brengt...  ???

Nikkie of Peggy die een luik weer sluit of brutaal het verkeerde luik opent, lijkt mij veel spektaculairder als mol-actie. Maar zeker Peggy wordt veel teveel verdacht door iedereen en ook verdacht neergezet.

Mocht Ron de mol zijn, dan heeft de zoon van Tannie85 gewoon gelijk.  :D En dan heeft Ron het ook goed gedaan: weinig geld en onder de radar gebleven. Ik hoop dan wel op mooie mol-acties... Ik twijfel enorm.  ???

Edit: ik geloof ook wel dat hij in het echt klunzig is. Mooi om hier die uitleg te lezen over hoe hij is.  ::ok:: Maar ik denk ook dat hij die eigenschap nu extra aanzet. Mocht hij de finale halen, onlangs dat geklungel, dan vermoed ik dat het komt omdat hij de mol is... ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 23:31:35 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #132 Gepost op: 21-09-2020, 08:35:25 »
Ja ik ben hier voor mezelf ook al weer op teruggekomen... Gevoelsmatig is 't voor mij geen mol, vooral klunzig (en denk dat ie echt wel zo is), maar objectief zorgt ie er uiteindelijk voor dat er toch veel mis gaat. Schrijf 'm weer met potlood bij en ga m'n gevoel bij hem proberen uit te schakelen...
Ja, dat had ik ook.

Als ik bekijk hoe Ron heeft kunnen mollen wordt ik daar niet blij van. Hij manipuleert veel te weinig naar m'n smaak. Als Mol alleen je eigen deelopdrachten verkloten ...nee, dat wil ik eigenlijk niet zien.

Hoop zo dat ze voor een Mol hebben gekozen die de groep wel mooi bespeelt. Maar idd... ogen open.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #133 Gepost op: 21-09-2020, 12:51:30 »
Ron is een soort Jochem van Gelder, onhandig, verdacht, maar niet de mol.

Als hij wel de mol was, had hij zijn klunzige dekmantel wel intact gehouden, in plaats van de nadruk erop te leggen dat ie goed kan boogschieten, om vervolgens alleen maar te missen.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #134 Gepost op: 21-09-2020, 14:24:50 »
Ron is bijzondere kandidaat. Ene moment is hij soort van grappig, dan vind je hem weer dom en dan krijg je weer medelijden.

Mocht hij de Mol zijn, dan is het nu al de slechtste Mol allertijden.
Mocht hij gewone kandidaat zijn, dan is hij vooral oenig en was zijn zeer vroegtijdige uitschakeling in zijn eerste seizoen geen toeval. Hij heeft nu soort van eerherstel, verder wel goed zo.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #135 Gepost op: 21-09-2020, 14:43:17 »
Ron is bijzondere kandidaat. Ene moment is hij soort van grappig, dan vind je hem weer dom en dan krijg je weer medelijden.

Mocht hij de Mol zijn, dan is het nu al de slechtste Mol allertijden.
Mocht hij gewone kandidaat zijn, dan is hij vooral oenig en was zijn zeer vroegtijdige uitschakeling in zijn eerste seizoen geen toeval. Hij heeft nu soort van eerherstel, verder wel goed zo.

Ik vind het altijd zo makkelijk om iemand tot slechtste Mol te bombarderen na 3 afleveringen... Je hebt zijn acties dan nog niet eens gezien, je weet niet hoeveel kandidaten hem verdenken en je weet niet op welk bedrag te pot eindigt?

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #136 Gepost op: 21-09-2020, 14:54:56 »
Ik vind het altijd zo makkelijk om iemand tot slechtste Mol te bombarderen na 3 afleveringen... Je hebt zijn acties dan nog niet eens gezien, je weet niet hoeveel kandidaten hem verdenken en je weet niet op welk bedrag te pot eindigt?

Hij kan de Mol ook bijna niet zijn, dat zou wel heel triest zijn, zo'n klungel hebben we nog nooit gezien.
Ik zei ook "mocht hij...zijn", vermoed dat hij in het echt zo oenig is, of dat het anders zijn imago is dat hij verkoopt.
In beide gevallen heb ik wat medelijden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #137 Gepost op: 21-09-2020, 15:10:19 »
Ik denk dat we geen medelijden met Ron hoeven te hebben, hoor. Als Mol (wat ik niet geloof) zou hij een originele en effectieve strategie hebben. En als kandidaat heeft hij zijn ogen niet in zijn zak zitten. Hij spreidt goed bij de test, het verbaast me niet dat hij al 3 afleveringen heeft overleefd. De opdrachten lijken hem wel zwaar te vallen, en dan moet hij ook nog eens met iemand als Tygo uit de voeten kunnen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #138 Gepost op: 21-09-2020, 17:58:11 »
Ik vind hem eigenlijk helemaal geen leuke kandidaat. Hoop dat hij niet de Mol is en wel de volgende afvaller.
Ik snap dat niet iedereen even fanatiek kan zijn.
Maar ik krijg nu het idee dat hij overal maar naar staat te kijken en niets doet.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #139 Gepost op: 21-09-2020, 18:14:35 »
Ik vind hem eigenlijk helemaal geen leuke kandidaat. Hoop dat hij niet de Mol is en wel de volgende afvaller.
Ik snap dat niet iedereen even fanatiek kan zijn.
Maar ik krijg nu het idee dat hij overal maar naar staat te kijken en niets doet.
   :o Daarom viel hij in 2018 al in aflevering 1 af. Hij was moe. Powernap voor aflevering 2 hielp niet voldoende.  ;)