Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 86351 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #160 Gepost op: 14-09-2020, 13:57:34 »
Peggy, Nikkie of Jeroen. De precieze volgorde is me nog niet helemaal duidelijk.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #161 Gepost op: 14-09-2020, 19:46:01 »
Ik switch naar Ellie. Dat slecht kunnen jokken valt nog goed mee. ::pinokkio::

Offline El4a

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #162 Gepost op: 14-09-2020, 19:56:57 »
Ik ga voor Jeroen, heb nog geen idee waarom

 is zomaar een ingeving.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #163 Gepost op: 14-09-2020, 20:33:07 »
Mijn hoofdverdachten (volgens mij zat de mol bij de groep die bij steenrijk slechts €35 binnenbracht):

1. Nikkie
2. Peggy
3. Tygo

Jeroen zou misschien ook kunnen (maar bracht de kist binnen).

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #164 Gepost op: 14-09-2020, 20:35:10 »
Nikkie
Frankje Lapi

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #165 Gepost op: 14-09-2020, 20:46:05 »
Jeroen zou misschien ook kunnen (maar bracht de kist binnen).
Ik heb het idee dat die kist binnen 'mocht' komen - in het kader van de mooie televisie. De Mol zou dan vooral moeten toeslaan met mingeld of weinig geld in de kist te stoppen. Maar ja, dan is nog altijd Jeroens rol niet bepaald mols :-\\
...óf niet!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #166 Gepost op: 14-09-2020, 20:48:07 »
Peggy
Tygo
Nikkie
Ron
Jeroen

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #167 Gepost op: 14-09-2020, 20:51:01 »
Jeroen Kijk in de Vegte, hij vecht zichzelf niet zo in de kijker. Iets anders kan ik ff niet bedenken  8)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #168 Gepost op: 14-09-2020, 20:52:47 »
Ik switch naar Ellie. Dat slecht kunnen jokken valt nog goed mee. ::pinokkio::
Heinz, heb je dat interview van Ellie met RTL Boulevard gezien waarin werd gevraagd naar haar deelname? Glashard gelogen en Rik deed er nog een schepje bovenop door te zeggen dat er 10 andere leuke kandidaten waren.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #169 Gepost op: 14-09-2020, 20:53:05 »
Jeroen sleepte de kist wel buiten maar het kan ook zijn om zich niet verdacht te maken, wetende dat er niet veel geld in zat.
Maar ik denk niet dat de mol als laatste zal gaan. Want als de kist eerder buiten geraakt sta je dan buitenspel als mol. Om die reden verdenk ik Ellie ook nauwelijks temeer omdat ze goede instructies gaf.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #170 Gepost op: 14-09-2020, 20:55:29 »
Heinz, heb je dat interview van Ellie met RTL Boulevard gezien waarin werd gevraagd naar haar deelname? Glashard gelogen en Rik deed er nog een schepje bovenop door te zeggen dat er 10 andere leuke kandidaten waren.

Nee, ben ik wel benieuwd naar. Ik zoek het op.

@Luc: daar heb je wel een goed punt, dat de kist al binnen had kunnen zijn voor het laatste duo en dat de Mol dus wat eerder zou willen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #171 Gepost op: 14-09-2020, 22:37:16 »
Ehm, tja... Patrick lijkt mij toch niet.  ;D

Ik heb nu op Tygo gestemd, vooral omdat ik zijn houding tijdens de executie raar vond.
Op de voet gevolgd door Ron, Peggy en Horace.
Ook Nikkie vind ik verdacht. En zelfs Ellie zou nog kunnen, denk ik.  ??? (edit: nee, Ellie vind ik toch niet zo waarschijnlijk)

Nou ja, de Tygo- of Ron-tunnel.

Lijstje vorige week...  ::rofl::
1. Patrick
2. Ron  ::rofl::
3. Tygo / Nadja
5. Elly / Peggy
7. Jeroen

En dan zul je zien dat het uiteindelijk toch Horace of Nikkie is.  ;D
Ik ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 15-09-2020, 13:04:57 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #172 Gepost op: 14-09-2020, 23:21:36 »
Jeroen sleepte de kist wel buiten maar het kan ook zijn om zich niet verdacht te maken, wetende dat er niet veel geld in zat.
Maar ik denk niet dat de mol als laatste zal gaan. Want als de kist eerder buiten geraakt sta je dan buitenspel als mol. Om die reden verdenk ik Ellie ook nauwelijks temeer omdat ze goede instructies gaf.

Ik heb ook moeite met een mol die als laatste gaat. De mol heeft helemaal geen invloed op wat er in de kist is gegaan of kans gehad om onderweg geld weg te moffelen. Het enige wat zou kunnen is dat de mol wist dat er niet veel in zat en dat de kist dan het eindpunt mocht halen maar dan hoefde de mol niet meer te mollen.....of de strategie was dat indien er wel veel geld in de kist zat de mol moest voorkomen dat de kist over de eindstreep kwam.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2020, 23:41:23 door Moedermol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #173 Gepost op: 14-09-2020, 23:33:50 »
ik switch weer terug naar Peggy als hoofdverdachte

na Heinz' post in het gifjes-topic, heb ik Peggy's reactie op haar 1e scherm in seizoen 6 ff opgezocht. Dat was in afl. 2


^ na 45 minuten

Je ziet dat ze niet acteert ...hoe gestrest ze daar is.  (ja, achteraf praten is makkelijk)

Fast-forward naar seizoen 20+ en ik zie die spanning op d'r gezicht bijna helemaal niet meer. Ik zie eerder een soort gretigheid zo van "Mag ik nu m'n momentje eindelijk gaan pakken? Waar blijft dat groene scherm, Rik?!??"

Echt zo'n typische reactie van een acteur-Mol. ::jaja::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #174 Gepost op: 14-09-2020, 23:52:50 »
Grappig, ik zit net aflevering 5 te kijken en daarin is ook duidelijk spanning van haar gezicht af te lezen. Rond 45:35



Sowieso is dit scherm in aflevering 2 2020 niet Peggy haar eerste scherm van haar leven natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat ze minder gestresst is dan voor haar echte eerste scherm in 2006.

Edit: Kijken jullie overigens wel uit voor tunnelvisie? In deze aflevering 5 dacht 3/6 kandidaten dat Peggy de mol was :P
« Laatst bewerkt op: 15-09-2020, 00:01:43 door Mollenmania »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #175 Gepost op: 15-09-2020, 08:47:50 »
Ik ben geswitcht van Horace naar Nikkie. ::jaja:: ;D



Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #176 Gepost op: 15-09-2020, 09:07:26 »
Leuk hoor al dat geswitch. Het is een lastig jubileumseizoen. ::ok::

@Mollenmania: ik viel precies in bij het stukje dat Karel het woord "listig" gebruikt. "Listig een jokertje van de grond geraapt." Toevallig. (En wat deed Karel die schermen goed! Mooi hoe hij Toine een beetje in zijn hemd zet met zijn angst om af te vallen. Zal Toine met z'n coole imago best van gebaald gebben dat ie zo door de mand viel.)
« Laatst bewerkt op: 15-09-2020, 09:14:12 door Heinz »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #177 Gepost op: 15-09-2020, 10:30:47 »
Ik ga ditmaal voor Ellie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #178 Gepost op: 15-09-2020, 13:26:51 »
@Mollenmania: ik viel precies in bij het stukje dat Karel het woord "listig" gebruikt. "Listig een jokertje van de grond geraapt." Toevallig. (En wat deed Karel die schermen goed! Mooi hoe hij Toine een beetje in zijn hemd zet met zijn angst om af te vallen. Zal Toine met z'n coole imago best van gebaald gebben dat ie zo door de mand viel.)

Ha! Wat een leuk toeval :D

(En eens met wat je zegt verder. Het viel me ook op hoe vatbaar de groep was voor het gedrag van Milouska, al kwam dat haar hier niet goed uit als mol. Ze wilden allemaal liever voor geld gaan dan voor de kans op een vrijstelling enkel en alleen omdat Milouska juist graag voor de kans op een vrijstelling wilde gaan.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #179 Gepost op: 15-09-2020, 13:51:39 »
Grappig, ik zit net aflevering 5 te kijken en daarin is ook duidelijk spanning van haar gezicht af te lezen. Rond 45:35
-knip-
Bizarre bedragen trouwens. 10.000 euro voor één opdracht :o Dat is is gewoon 100x zoveel als verdiend is bij de opdracht met de titel 'steenrijk' :P

On-topic: Peggy is het inderdaad.
...óf niet!