Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92979 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #380 Gepost op: 29-09-2020, 08:22:00 »
Ik blijf onbeslist tussen Ron en Peggy. Zul je zien dat het winnaar en verliezend finalist gaan zijn. Ik heb de laatste jaren te vaak een van beide verdacht tot het einde. Dus misschien Nikkie maar eens beter onder de loep nemen  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #381 Gepost op: 29-09-2020, 09:16:58 »
Voor nu Peggy, maar Nikkie sluit ik zeker nog niet uit.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #382 Gepost op: 29-09-2020, 16:02:08 »
Ik ga in het jubileumseizoen elke week voor een andere wensmol  ::hug::

Deze week is de keuze gevallen op Nikkie  ::regenboog::

Het is al genoemd; ze is als enige wel anders dan de eerste keer dat ze meedeed. Een stuk meer op zichzelf en minder uitgesproken. Geen bondjes. En de edit toont dat niemand haar echt lijkt te verdenken. Toch wordt ze totaal weggestemd als het om het penningmeesterschap aankomt.

Ik vind haar vaak secundair reageren en anderen noemden al haar voorkennis op tal van momenten. Dan die eerste dag bij de bakjes waarbij ze als enige zich omdraait en waarbij ze ook een joker pakt, ziet er erg uit als Productieassistent moment.

De laatste aflevering vond ik echt een hoog Nikkie=mol gehalte.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #383 Gepost op: 29-09-2020, 16:03:17 »
Nikkie, Tygo of Peggy? Tygo, Peggy of Nikkie? Ik weet het niet meer...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #384 Gepost op: 29-09-2020, 17:34:08 »
Doe maar Nikkie  ::hypocriet::

De mol mag natuurlijk kiezen waar die zit. Nikkie zou beslist kiezen om te gaan schilderen met haar 'foundations'. En zie even de leader, het allereerste begin heeft een schilderij dat rond uitgezoomd wordt.

Dan constateert Patrick dat er niet gelikt wordt; de omschrijving die Nikkie ervan gemaakt had.

En ze begint meteen met het roepen van verkeerde molnamen: Rob, Jon, terwijl bijna niemand uberhaupt wat gezien heeft en niks noemt gedurende de hele exercitie......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #385 Gepost op: 29-09-2020, 17:36:52 »
Ze hebben allemaal wat. Op dit moment zou ik nog niet weten wie de mol is 2020 Ronaissance  ::ohno::
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #386 Gepost op: 29-09-2020, 22:58:07 »
Ja, dat denk ik ook.  ;D
Soms afgewisseld met Rotygo of Nikkie
of Tygnikkie Ron.

Volgens mij zijn ze alledrie de mol.  ::vergroot::

En doe Jeroen er ook maar bij...  ??? Een van die vier moet hem zijn.

En dan zul je zien dat het toch Peggy of Patrick is. Ik ben redelijk 'lost' nu.  ::rofl::

Maar goed, even netjes op volgorde. Voor nu dan.  :-[ En dan nummers 1 t/m 3 heel dicht bij elkaar!

1. Tygo (molse acties en 'gek gedrag', maar niet altijd sleutelposities)
2. Ron (verstrooid, doet weinig 'goeds', loopt voortdurend gek te doen, maar staat ook niet altijd op een sleutelpositie)
3. Jeroen (onopvallend bijna, wel sleutelposities, ik had hem allang weggestreept, maar hij komt toch weer terug op de radar wat mij betreft)
4. Nikkie (zou nog prima kunnen, absoluut verdacht, maar doet niet alles fout. En toch, soms lijkt ze te reageren alsof ze voorkennis heeft. Of ze is gewoon heel slim en snel)
5. Peggy (doet naar mijn idee ook teveel dingen goed om de mol te zijn)
6. Patrick (als hij de mol is, heeft hij toch nog wel wat uit te leggen over die 1500 euro)

En als ik mezelf teruglees, moet ik dan misschien niet Jeroen op 1 zetten?  ::rofl::

Ik laat dit lijstje zo, tot de volgende aflevering. Wie weet komt Ron, Jeroen of Nikkie alsnog op 1. Mijn verdenkingen wisselen enorm dit seizoen, maar Ron blijft telkens hoog staan.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 23:03:32 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #387 Gepost op: 30-09-2020, 16:19:14 »
Voor mij is Jeroen wel afgevallen na dat gescheurde briefje en het bondje met Ellie. Zo onmols. Verder wel eens dat Peggy en Patrick het zeker ook niet zijn, die staan vanaf het begin ook bij mij onderaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenjagers

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #388 Gepost op: 30-09-2020, 17:14:42 »
Hoi mede molloten,

Als eerste wat een top molloten zitten hier!

Complimenten wat jullie hier vinden ::ok::

Mijn keuze gaat 99% richting Ron als de mol van dit jubileum seizoen.  :)

Zijn onhandigheid is zoals Milouska in seizoen 6.

Dan staat hij tegenover Milouska in afl 1 en zegt zijn beste mol ooit.... ::hug::

Dit was voor mij rede om mijn ogen dicht op Ron te houden.. ::vergroot::

En dan gaan we verder en blijft Ron, vergelijkbaar met Milouska.

Maar ja Niets is wat het lijkt... ::)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #389 Gepost op: 30-09-2020, 17:31:18 »
In de pool en de polls zegt de overgrote meerderheid dat de MOL een vrouw is, deze keer.
Nikkie en Peggy zijn de enige 2 vrouwen die nog over zijn.
Bij Nikkie mis ik een bepaalde structuur. Ik geloof niet in een hap snap MOL. Zij lijkt af en toe weinig gefocust en zegt en roept vaak zo maar wat.
Dus moet het wel Peggy zijn.

Offline Mollenjagers

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #390 Gepost op: 30-09-2020, 18:00:25 »
Hoi Gadoesja,

Ben wel echt onder de indruk hoe jullie hier speuren... ::oink::

En begin door jullie wel echt te twijfelen, ligt het er niet TE erop met Ron.

Speelt hij niet gewoon onhandig omdat hij Nikkie doorheeft.

Of is hij echt de  ::pinokkio::

 ::trots::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #391 Gepost op: 30-09-2020, 18:10:41 »
Ja Mollenjagers jij hebt gelijk. Weet je, ik zat op Ron de vorige ronde. Ik ben nu op Nikkie. Ik zag opeens dat iedereen in de biecht Ron ging zitten verdenken. Ja zo dik erbovenop wil de regie het niet. En Nikkie is wel een leuke mol 'in your face', dingen die ze roept als 'wat zou de mol in deze opdracht doen', het is wel hilarisch ook dus mijn 4e wensmol ::rofl:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #392 Gepost op: 1-10-2020, 00:24:03 »
Hi Mollenjagers, let maar niet op Lo hoor!  ::rofl:: Kijk maar naar de pool en polls. Peggy is veruit favoriet. Bovendien denkt de overgrote meerderheid dat de MOL een vrouw is, deze x. Dus keus uit 2 vrouwen, dan kan het toch niet Nikkie zijn ::ohno:: ::ohno::

Sorry Lo, grapje ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #393 Gepost op: 1-10-2020, 10:21:11 »
Je kunt ook redeneren omdat er nog maar twee vrouwen in zitten, is de kans groter dat de mol een man is.
Ik heb mezelf dit seizoen beetje de mond gesnoerd  :-X omdat ik feilloos drie keer de afvaller als mol had.

Ik neig nu naar Ron, dus die gaat er vast uit.  Van de mannen vallen voor mij Patrick en Jeroen af. Tygo,
zou kunnen, maar hij lijkt gewoon zijn drukke zelf, aanrakerig en kussen gevend hier en daar. Maar ook een goede acteur.

En de dames Peggy en Nikkie durf ik niet af te schrijven. Maar ik ga nu toch voor een man.
 
Iedereen heeft verdachte dingen ( een goeie montage natuurlijk) dat maakt het zo moeilijk. Samengevat: Ik ben lost in Mollenland.
Ik lees alle topics door, het is zo verdeeld nog. Misschien brengt zaterdag nieuwe inzchten ::vergroot::.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #394 Gepost op: 1-10-2020, 11:33:17 »
Patrick, Peggy (of Jeroen of Ron). De Mol moet gewoon bij het museum bezoek zitten of het is Peggy.

Mogelijk zit Jeroen wel/dan niet op Patrick en wilde Patrick even met hem alleen zijn om hem in de war te brengen. Om maar met de draai molen te spreken: Met ze tweeen in de Draai Molen, maakt Jeroen (of hun alle bij) een draai/rechts omkeerd. Of heeft hij zich loer laten draaien door Patrick als mol omdat waarschijnlijk gewoon wilde weten wat er bij Ellie en Ron is gebeurd. De Mol later in afl 8: Het is verdraait leuk hier. ::rofl:: Grote vraag: Zat Jeroen op Patrick en is hij er van af gestapt of juist op hem gaan zitten. Die maar 750 zat Jeroen duidelijk niet lekker, kan ook nog zijn als mol. En anders zit de mol bij het groepje van drie (Peggy, Tygo, Ellie).

Nikki is omdit moment mijn vrees mol, net zoals ik het niks vond dat het Thomas of Klaas was.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2020, 11:36:07 door Pierce_Brosnan »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #395 Gepost op: 1-10-2020, 13:50:04 »
Oja! Wie is de Vreesmol?

Voor mij Patrick de ergste maar Jeroen en Peggy zijn ook vreesmollen.

Dan Tygo, Ron en Nikkie wensmol.

Omdat het een jubileumseizoen is denk ik dat ze voor een wensmol gegaan zijn. Daar wordt het dan wel een stuk makkelijker van want de helft valt af  ::) :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #396 Gepost op: 1-10-2020, 13:55:00 »
Tygo, Nikkie en Ron passen denk ik het meest in dat plaatje van wensmol. Het zou me niet verbazen als het een van die drie is. Maar eerlijk gezegd heb ik op dit moment echt geen idee .
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #397 Gepost op: 2-10-2020, 12:47:06 »
ik switch naar Tygo weer terug naar Jeroen

« Laatst bewerkt op: 3-10-2020, 13:08:07 door Amethyst »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #398 Gepost op: 2-10-2020, 12:55:32 »
Nikkie

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #399 Gepost op: 2-10-2020, 14:01:06 »
Van Ellie via Ron naar Jeroen

Aflevering vier brengt me op het spoor van Jeroen. Het schilderij dat niet werd gevonden was het schilderij dat hij moest beschrijven voor Peggy. Wie heeft al die rode mutsjes bedacht, die Peggy heeft geschilderd en de museum groep naar het verkeerde schilderij leidt.