Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93056 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #480 Gepost op: 4-10-2020, 19:28:35 »
Zelden zo'n verdeeld seizoen gezien.
Ja zeg, ik vind het heerlijk dit. Moet van dit topic hardop lachen dat bijna niemand nog een zekere verdachte kan noemen. En dat iedereen continu switcht van mol. Zelfs Lo zit al in zijn vierde tunnel  ::rofl::

En ik? Ik zit al vanaf het begin op Nikkie, terwijl ik normaal gezien ook wapper als een vaantje in de wind. Het lijkt de omgekeerde wereld wel.
Tell me what your telescope says

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #481 Gepost op: 4-10-2020, 20:38:02 »
De naam van de mol begint met een P.

Denk ik.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #482 Gepost op: 4-10-2020, 20:42:47 »
Mol: Nikkie
Winnaar: Ron
Verliezer: Tygo

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #483 Gepost op: 4-10-2020, 20:45:56 »
Ik geniet alleen al met volle teugen van het feit dat er hier zo'n verdeeldheid is!!

En ondertussen blijf ik lekker in mijn Ron-tunnel zitten met nog steeds Nikkie als back-up. Maar eigenlijk kan ik nog steeds niemand helemaal afstrepen.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #484 Gepost op: 4-10-2020, 20:59:06 »
Tja Nikkie, ze viel me in afl.1 al op. Toen toch gekozen voor Horace maar na de lazeropdracht afl. 2 snel geswitcht naar Nikkie. De laatste 2 afleveringen is het allemaal wel over the top met Nikkie maar ik kom steeds weer bij haar uit.

Ook nu weer bij Stuk voor Stuk. Ze doet de volgorde van de eerste 4 opdrachten goed. Als men vindt dat opdracht 4 niet past stelt ze voor om 4 maar onder 1 aan te leggen  fout dus. Daarna noemt ze verkeerde volgordes (het is Steenrijk, Vragenvuur, Lasergame, eerst hadden we de boom en daarna het laseren. Na het Vragenvuur. Ik zei Lasergame. Na het Vragenvuur kwam Luik.) In deze rij gaat alles fout. 4 wordt op.de goede plek teruggelegd maar  daar wordt van rechts naar links 6 (vragenvuur) en
5( lasergame) aangelegd. Bij 7( sleutelbos komen ze erachter dat het niet klopt. Nikkie reageert geïrriteerd opJeroen maar noemt daarna de volgorde schilderen, follow the money en groeten uit Florence wel weer goed. De opdracht is echter al mislukt.

Bij routebeschrijving is ze nogal een stoorzender door geïrriteerd te reageren op beide andere auto's. Ze krijgt niet op tijd informatie, ze kan het allemaal niet volgen door het gekakel en gelach. Hierdoor wordt het effectief doorgeven van routes belemmerd.Tijd rekken?

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #485 Gepost op: 4-10-2020, 21:36:57 »
Zullen we trouwens 'die en die kan het niet zijn, want dat ligt er te dik bovenop', voor dit seizoen als argument afschaffen? Het wordt ondertussen in zo ongeveer elk kandidaatstopic als argument gebruikt om diegene af te strepen ::rofl::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #486 Gepost op: 4-10-2020, 22:36:17 »
Jeroen.

Ik heb niet heel specifieke acties gezien, maar Jeroen zit wel telkens in de groep waar gemold lijkt te (kunnen) worden. Daarbij gesteund door dat hij amper genoemd wordt door de kandidaten, behalve Nikkie. En Nikkie wordt wel erg verdacht neergezet. Ik zie haar dus ook als de winnaar, met mogelijk Tygo als andere finalist.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #487 Gepost op: 4-10-2020, 22:42:25 »
Tot het eind van de derde aflevering Horace, daarna Nikkie, tussen de 4e en 5e aflevering geswitcht naar Jeroen omdat het er toch iets te dik bovenop leek te liggen bij Nikkie. Ze kon als mol ook weinig doen met dat ronde schilderij en het schilderij van Tygo was ook niet heel moeilijk. Ik denk dat de productie de mol niet daar zou hebben neergezet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #488 Gepost op: 4-10-2020, 23:15:23 »
In deze poll zit er nog maar weinig verschil tussen Nikkie en Peggy.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #489 Gepost op: 5-10-2020, 10:35:30 »
Erg lastig dit jubileum seizoen. Blijf nog bij Peggy. Met Ron en Nikki als outsiders.

Peggy is toch van de subtiele dingetjes.

Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #490 Gepost op: 5-10-2020, 11:02:12 »
Voor vandaag:
1.Peggy
2.Jeroen
3.Nikki

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #491 Gepost op: 5-10-2020, 23:34:32 »
Jeroen
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 07:59:56 door Amethyst »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #492 Gepost op: 6-10-2020, 00:00:06 »
Wat een lastig seizoen zeg, normaal zaten we al lang en breed in een molduel, of zelfs op 1 persoon. Maar nu kan iedereen het nog zijn, of beter gezegd, het lijkt wel alsof niemand het is. Op iedereen zijn sterke tegenargumenten van toepassing.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #493 Gepost op: 6-10-2020, 07:49:42 »
Ik weet het ook niet meer. Of beter gezegd: nog steeds niet. Na Tygo, Ron, Ellie en Nikkie kies ik straks misschien weer iemand anders.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #494 Gepost op: 6-10-2020, 10:18:04 »
Ik blijf bij Peggy. Wilde niet met Nikkie in de rode auto en daarmee in de helikopter. De fakkels, de luiken en het niet tonen van haar gezicht bij belangrijke aankondigingen wijzen allemaal haar kant op wat mij betreft.
Graven, graven, graven...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #495 Gepost op: 6-10-2020, 11:18:05 »
Peggy door nog altijd gebrek aan beter.

Nikkie over te top en zou ik op basis van haar eerste seizoen heel slechte casting vinden.
Jeroen te weinig invloed.
Ron te weinig invloed.
Patrick voert de FTMlijsten aan.
Tygo nog altijd niet uit te sluiten.

1. Peggy
2. Tygo
3. Ron
4. Jeroen
5. Patrick
6. Nikkie

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #496 Gepost op: 6-10-2020, 11:21:03 »
Wat een lastig seizoen zeg, normaal zaten we al lang en breed in een molduel, of zelfs op 1 persoon. Maar nu kan iedereen het nog zijn, of beter gezegd, het lijkt wel alsof niemand het is. Op iedereen zijn sterke tegenargumenten van toepassing.

Heelleemmaall mee eens ??? ???
Geweldige seizoen  ::rofl::
Blijf maar bij Peggy, maar zeker geen tunnel.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #497 Gepost op: 6-10-2020, 12:23:19 »
Als Peggy de mol is begrijp ik haar gedrag bij Groeten uit Florence niet.
Het team speelt eerst op aanwijzen van Tygo 2x 250 euro weg en gebruikt veel tijd bij het maken van de foto.

Dan is het Peggy die de 250 eurokaart van Dante pakt. Ze moeten hiervoor ver lopen maar redden het en hebben zelfs nog tijd om Pinnokkio voor 50 euro mee te pakken, wederom op initiatief van Peggy die de kaart zelfs bij de kiosk van Ron en Nikkie meeneemt. 350 euro binnen. Het meeste van allemaal.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #498 Gepost op: 6-10-2020, 12:36:58 »
klein bier vergeleken met het gemiste potgeld. Een mol in het nauw kan maar beter wat geld inbrengen (en toch ook Pinocchio op de foto  :) ). Misschien weet Peggy dat er teveel op haar zitten en moet ze even een kandidaatskant laten zien...

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #499 Gepost op: 6-10-2020, 17:18:56 »
Inderdaad, dat. Plus, er kan best wel eens wat misgegaan zijn. Er is ook duidelijk wel het één en ander geknipt hier in de beelden. Ze staan naast het Palazzo Pitti, dat toch bijna niet te missen moet zijn. Met drie kandidaten, moet er toch iemand zijn die dat vaststelt, daar kan je als Mol op gokken. Vervolgens gaan ze voor één van de moeilijkste kaarten door een onderschrift van een standbeeld te kiezen. Pech is dat Tygo hier vol op in gaat en zegt te weten waar het is. Ik denk dat hij aan het verkeerde plein dacht, maar dat ze er met hulp wel gekomen zijn. Als Peggy zijnde hier gaan vertragen is heel atypisch voor haar, dus weinig keus lijkt me. Dat met Pinocchio inderdaad dan maar 50 euro voor lief om de verdenkingen van je te laten (op basis van biechten behoorlijk verdacht toch al?).

Ideaal is het inderdaad niet :P Maar dit is één opdracht en gaat niet om bedragen van +500 euro of zoiets.

Even goed staat - net zoals net na de laatste aflevering - Jeroen inmiddels voor mij net iets boven Peggy.