Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92954 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 10-10-2020, 23:43:45 »
Ik vind dit de beste omschrijving
Grootste aanwijzing m.i. is de mate waarin Jeroen door de makers onder de radar heeft kunnen opereren. Typisch weer zo'n kandidaat die door niemand verdacht leek te worden, wiens molacties onderbelicht bleven en die helemaal overschreeuwd leek te worden door een Tygo, een Nikkie
Het simpele basis scenario. Onder de radar. Ook ik tuinde erin.

Tygo en Nikkie inderdaad overschreeuwden, alle koplampen gingen op Peggy en Ron...... als je het nu terugkijkt is het makkelijk. Niet mijn wens, ik had graag een spectaculaire mol gezien. Maar ja een wensmol word je praktisch nooit gegeven. En toegegeven, Jeroen doet het wel heel knap en gedurfd ondanks zijn zenuwachtigheid, blijft onverdacht en houdt de pot heel erg laag.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 10-10-2020, 23:56:10 »
Ik blijf bij Peggy vanaf aflevering 2 tot het einde. Alles of niets ::vergroot::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 11-10-2020, 00:01:17 »
Ik vind dit de beste omschrijvingHet simpele basis scenario. Onder de radar. Ook ik tuinde erin.

Tygo en Nikkie inderdaad overschreeuwden, alle koplampen gingen op Peggy en Ron...... als je het nu terugkijkt is het makkelijk. Niet mijn wens, ik had graag een spectaculaire mol gezien. Maar ja een wensmol word je praktisch nooit gegeven. En toegegeven, Jeroen doet het wel heel knap en gedurfd ondanks zijn zenuwachtigheid, blijft onverdacht en houdt de pot heel erg laag.

Ja we hadden geloof ik beiden gehoopt op een supercoole Horace als mol  8)
Maar dat lijkt alweer een hele tijd geleden. Zou zelf ook tevreden zijn met Jeroen, geloof dat hij het ook was die al heel vroeg riep dat er alleen maar Italiaanse mannennamen genoteerd mochten worden haha. Leuke fratsen. Ja hij komt erg zenuwachtig over. Ik hoop zelf altijd op een superacteur à la Jan V., die zo naturel kandidaats doet dat het echt spectakel oplevert. Maar idd, dat word je niet vaak gegeven. Even afwachten nog dit seizoen, maar denk dat de mensen in deze tunnel wel eens goed kunnen zitten.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 11-10-2020, 00:24:41 »
Ik blijf bij Nikkie. Jammer dat ze als mol weinig te doen had. Ja proberen te ontsnappen zoals Napoleon ook deed. Daarom leg ik verband tussen Napoleon en Nikkie. En vergeet niet die ketting als ketting die ze om had. Er zijn gewoon veel te veel hints richting Nikkie. Ik kan met de grootst mogelijke moeite er niet bij dat iemand anders de mol is. Ik vind de rest echt te kandidaats.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 11-10-2020, 06:13:05 »
Ja we hadden geloof ik beiden gehoopt op een supercoole Horace als mol  8)
Maar dat lijkt alweer een hele tijd geleden. Zou zelf ook tevreden zijn met Jeroen, geloof dat hij het ook was die al heel vroeg riep dat er alleen maar Italiaanse mannennamen genoteerd mochten worden haha. Leuke fratsen. Ja hij komt erg zenuwachtig over. Ik hoop zelf altijd op een superacteur à la Jan V., die zo naturel kandidaats doet dat het echt spectakel oplevert. Maar idd, dat word je niet vaak gegeven. Even afwachten nog dit seizoen, maar denk dat de mensen in deze tunnel wel eens goed kunnen zitten.

Nee, het was Jeroen die juist ook vrouwennamen wilde noemen. Heel expliciet zegt hij daarna nog eens in de biecht 'alleen mannen namen? Maar dat heb ik helemaal niet gehoord?'

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 11-10-2020, 06:44:25 »
Ik blijf bij Peggy!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 11-10-2020, 10:29:05 »
Jeroen it is.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 11-10-2020, 11:15:05 »
Ik heb op Jeroen gestemd. Het is of hij of Peggy. Andere opties zijn er niet meer lijkt me.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 11-10-2020, 11:39:26 »
Blijf bij Tygo

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 11-10-2020, 11:45:42 »
Vind de verandering van gedrag van Jeroen zo opmerkelijk dat ik er niet in geloof.
Zich zo anders gedragen net voor de laatste aflevering ??? Ingegeven door de regie om ons af te leiden?

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 11-10-2020, 11:52:28 »
Vind de verandering van gedrag van Jeroen zo opmerkelijk dat ik er niet in geloof.
Zich zo anders gedragen net voor de laatste aflevering ??? Ingegeven door de regie om ons af te leiden?

denk eerder dat de regie hem heeft gezegd: joh, niemand verdenkt je, gooi er maar een paar schepjes bovenop!
ik switch naar jeroen!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 11-10-2020, 11:54:32 »
Ik ga niet op basis van één van de consequent minst betrouwbare manieren van elimineren van mijn hoofdverdachte af, en ook niet op basis van één aflevering iemand heroverwegen die ik vanwege alle vorige afleveringen dik weggestreept heb.

Peggy is mijn Mol tot het tegendeel bewezen is.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 11-10-2020, 11:54:43 »
Ik blijf bij Peggy.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #593 Gepost op: 11-10-2020, 11:56:58 »
Nikkie, maar Jeroen laat me twijfelen
You'll never walk alone

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #594 Gepost op: 11-10-2020, 11:58:14 »
Nikkie. Peggy geloof ik echt niet meer en ik verwacht dat ze er de volgende aflevering uit gaat, Jeroen zou geweldig zijn maar heeft geen grootse Molacties op z'n naam staan. Tygo moet ik nog eens heroverwegen, maar mijn indruk van hem is dat hij te veel wil fucken om het fucken, ook buiten de opdrachten om.
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 11-10-2020, 12:05:06 »
Ik vind dit de beste omschrijvingHet simpele basis scenario. Onder de radar. Ook ik tuinde erin.

Tygo en Nikkie inderdaad overschreeuwden, alle koplampen gingen op Peggy en Ron...... als je het nu terugkijkt is het makkelijk. Niet mijn wens, ik had graag een spectaculaire mol gezien. Maar ja een wensmol word je praktisch nooit gegeven. En toegegeven, Jeroen doet het wel heel knap en gedurfd ondanks zijn zenuwachtigheid, blijft onverdacht en houdt de pot heel erg laag.

Zou best kunnen dat de acties van Jeroen nu veel duidelijker zijn, na het opsluiten van Tygo en Nikkie. Ik vermoed dat Jeroen ook in de andere afleveringen echt wel flink heeft gemold, maar dat andere kandidaten veel meer opvallen.

Hij is deze aflevering de enige (van de 4) die geen geld heeft binnengebracht.
Peggy heeft niet zoveel geld ingebracht, maar haalde wel geld uit een verborgen plek (onder de klok), zou een mol niet per se hoeven doen.
Tygo en Nikkie aan de ketting en 1,5 afl. geen invloed hebben; wil je daar als mol zitten?

Voor mij is Jeroen zo duidelijk de mol nu, dat ik daar bijna aan begin te twijfelen.  ::rofl:: Mocht hij toch nog afvallen (wat mij niet waarschijnlijk lijkt), dan ga ik Peggy heroverwegen.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 12:07:07 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 11-10-2020, 12:20:27 »
Waar is Rat als je hem nodig hebt?  ;)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 11-10-2020, 12:26:44 »
Voor mij is Jeroen zo duidelijk de mol nu, dat ik daar bijna aan begin te twijfelen.  ::rofl::
Je had de goede tunnel alvast eerder dan ik  ;D ::ok:: :-[ ::jaja:: ::trots:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 11-10-2020, 12:33:21 »
Je had de goede tunnel alvast eerder dan ik  ;D ::ok:: :-[ ::jaja:: ::trots:: ::bravo::

Dank je wel!  ::bravo::
Nu maar afwachten of het klopt.  ;) Ik ben nog niet helemaal gerust op Peggy, haha.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 11-10-2020, 12:52:14 »
Voor mij nu ook duidelijk Jeroen!