Poll

Wie is de winnaar?

Nikkie
91 (85%)
Tygo
16 (15%)

Totaal aantal stemmen: 107

Auteur Topic: [poll] Was: wie is de afvaller? Is nu: wie is de winnaar?  (gelezen 28435 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #160 Gepost op: 4-10-2020, 10:54:27 »
Ron en Jeroen weg bij de dubbele executie.
Patrick aan het eind van de aflevering.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #161 Gepost op: 4-10-2020, 11:28:01 »
Peggy en Jeroen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #162 Gepost op: 4-10-2020, 11:37:00 »
Patrick en Peggy vallen af.

Mijn mol is Jeroen
Nikkie de winnaar.

Verliezend finalist: Tygo of Ron (alla Jochem van Gelder komt hij stuntelend ver).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #163 Gepost op: 4-10-2020, 11:42:57 »
Patrick en Peggy vallen af.

Mijn mol is Jeroen
Nikkie de winnaar.

Verliezend finalist: Tygo of Ron (alla Jochem van Gelder komt hij stuntelend ver).

Ik denk er anders over..

Patrick (vol op Peggy) en Peggy (vol op Patrick) vallen af..

daarna gaat Ron net voor de finale, want montage laat ons denken dat hij heeft gespreid

Mol: Tygo
Winnaar: Nikkie (noemt Tygo in afl 1. & Jeroen later vanaf afl 2.)
Verliezer: Jeroen


Edit:

Peggy - Jeroen
Patrick

Mol: Tygo
Winnaar: Nikkie
Verliezer: Ron
« Laatst bewerkt op: 5-10-2020, 12:31:32 door Sanmol »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #164 Gepost op: 4-10-2020, 13:04:34 »
Nikkie en Ron.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #165 Gepost op: 4-10-2020, 15:44:56 »
Ik heb precies hetzelfde  :D
Voor het instorten van de landelijke poll in de app wel heerlijk schokkend

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #166 Gepost op: 4-10-2020, 16:48:59 »
Jeroen, Patrick en Peggy.

Bij Jeroen blijf ik gewoon omdat hij totaal niet op Nikkie zit. Patrick is zo duidelijk de mol niet dus gaat ook, vooral ook omdat hij zo'n gemeen verhaal had met dat bondje, bewust proberen Ron eruit te werken, dat wordt afgestraft. Peggy kan een Liesbeth zijn, of een Stine wat je wilt, de stille van de groep die zo verdacht is. Maar voor het schokeffect kan zij gaan want iedereen zit op haar.

Zou ook moeten wil Tygo blijven want die zal compleet een andere mol moeten zoeken.

Ron, eerlijk gezegd denk ik dat die wel gaat, maar dat kan pas als Peggy al weg is want hij zit vol op Nikkie.

Al met al is voor iedereen wel wat te zeggen maar heb ik stiekem gekozen om mijn 3 wensmollen te laten blijven  ;D ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #167 Gepost op: 5-10-2020, 08:56:43 »
Als Peggy de mol is, vallen Patrick en Ron af (ondanks dat Patrick dan wel goed zit). Als Nikkie of Ron de mol is, vallen Peggy en Patrick af. Als Ron de mol is, vallen Patrick en Jeroen af. Tygo en Patrick zijn niet de mol.

Dit alles aannemende dat Nikkie en Tygo niet gevonden worden, anders maakt Tygo ook nog kans om af te vallen (zeker als Nikkie of Ron de mol is).

Het ziet er niet goed uit voor Patrick. Nu moet ik nog beslissen wie de mol is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #168 Gepost op: 5-10-2020, 09:37:21 »
Ik verwacht dat Nikkie en Tygo niet gevonden gaan worden binnen 24u, dus gaat het om twee namen uit het groepje van vier. Ron/Peggy zijn mijn mol verdachten dus gestemd op Jeroen en Patrick.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #169 Gepost op: 6-10-2020, 13:12:49 »
Ron en Patrick hadden het over Nikkie en Peggy. Ik gok dat die vier dan overblijven.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #170 Gepost op: 8-10-2020, 12:29:34 »
Peggy en Ron. In de poll voor Peggy.

Heb overwogen heb Jeroen naar huis te sturen ipv Peggy en Ron te kiezen als winnaar. Maar iets geeft me ook het gevoel dat Patrick msschien niet de mol is en dat het dan Jeroen is. Patrick wint en Nikki de verliezer. Dus voor nu Patrick De Mol, Jeroen de winnaar, Nikki de verliezer en Peggy naar huis.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 12:31:52 door Pierce_Brosnan »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #171 Gepost op: 9-10-2020, 18:10:25 »
Als Peggy de mol is, vallen Patrick en Ron af
Ja, dan kan het haast niet anders of Peggy valt af. Stel ze blijft. Dan weten we meteen dat ze de mol is. Ook op die manier bekeken blijf ik bij mijn afvallers; zowel Peggy als Patrick, en als derde heb ik ook Jeroen gevinkt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #172 Gepost op: 9-10-2020, 20:31:06 »
Hier is toch echt geen zinnig woord over te zeggen? Je zou alleen wat kunnen afleiden als je de verdenkingen weet, maar die zijn 0% betrouwbaar. Al zo vaak dat iemand die op de mol zou zitten afvalt en mensen die in de finale komen zonder de mol te verdenken.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #173 Gepost op: 9-10-2020, 20:37:03 »
Ja, dan kan het haast niet anders of Peggy valt af. Stel ze blijft. Dan weten we meteen dat ze de mol is. Ook op die manier bekeken blijf ik bij mijn afvallers; zowel Peggy als Patrick, en als derde heb ik ook Jeroen gevinkt.

Hier denk ik ook precies aan. Vooral omdat Patrick en Tygo allebei Peggy zo nadrukkelijk vaak noemen als mol in de edit. Het is allemaal te mooi om waar te zijn vind ik hoor.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #174 Gepost op: 9-10-2020, 20:39:41 »
Verdenkingen kan je helemaal niks meer, is volledig gemanipuleerd door de regie.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #175 Gepost op: 9-10-2020, 20:42:03 »
Hier is toch echt geen zinnig woord over te zeggen? Je zou alleen wat kunnen afleiden als je de verdenkingen weet, maar die zijn 0% betrouwbaar. Al zo vaak dat iemand die op de mol zou zitten afvalt en mensen die in de finale komen zonder de mol te verdenken.

Ja, precies. Ik vrees ook dat Ron en Patrick gaan afvallen, maar dan omdat ik Jeroen verdenk als mol. Het is ook wat de montage ervan maakt.

edit: ik had de laatste reactie nog niet gezien. Eens dus. ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #176 Gepost op: 9-10-2020, 20:43:21 »
Vanwege een spoiler verwacht ik van 1 iemand dat hij/zei afvalt, de rest echt geen idee, want is niet te voorspellen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #177 Gepost op: 9-10-2020, 20:46:24 »
Verdenkingen kan je helemaal niks meer, is volledig gemanipuleerd door de regie.

Well, dat is niet helemaal waar en dat leg ik dan ook uit in de wie verdenkt wie topic. Er zijn bepaalde trucs die ze gebruiken om vroege afvallers verdacht te maken op een gegeven moment terwijl kandidaten niet op ze zitten. Dit kun je ook heel makkelijk zien als je het eenmaal weet waar je naar moet zoeken  ::vergroot::. Voorbeelden van dit tijdens het huidige seizoen zijn wanneer Patrick Ellie noemt in afl. 1 en Jeroen Patrick tijdens een test en daarna opeens verdenkt hij hem niet meer.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #178 Gepost op: 9-10-2020, 20:50:29 »
Well, dat is niet helemaal waar en dat leg ik dan ook uit in de wie verdenkt wie topic. Er zijn bepaalde trucs die ze gebruiken om vroege afvallers verdacht te maken op een gegeven moment terwijl kandidaten niet op ze zitten. Dit kun je ook heel makkelijk zien als je het eenmaal weet waar je naar moet zoeken  ::vergroot::. Voorbeelden van dit tijdens het huidige seizoen zijn wanneer Patrick Ellie noemt in afl. 1 en Jeroen Patrick tijdens een test en daarna opeens verdenkt hij hem niet meer.
Die trucs zijn er zeker, maar die gebruiken ze niet alleen in aflevering 1. Het is in de vorige seizoen steeds gebleken dat ze dat hele seizoen doordoen, met als resultaat dat je uit verdenkingen niet de mol of de afvaller kan halen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie valt er de komende aflevering af?
« Reactie #179 Gepost op: 9-10-2020, 20:56:11 »
Die trucs zijn er zeker, maar die gebruiken ze niet alleen in aflevering 1. Het is in de vorige seizoen steeds gebleken dat ze dat hele seizoen doordoen, met als resultaat dat je uit verdenkingen niet de mol of de afvaller kan halen.

Dat is gewoon niet waar. Er word af en toe wel eens wat geknipt, maar feit blijft wel Patrick zit op Peggy, Ron zit op Peggy/Nikkie en Tygo zit ook deels op Peggy. Dit is heel nadrukkelijk in de afleveringen gekomen en komt ook overeen met alle biechten en verdenkingen. Over de anderen kun je nog wat betwispelen, maar dit is toch echt op wie die drie zitten. Vorig seizoen heeft Buddy ook tot Leonie haar exit de hele tijd op haar gezeten. Als iemand publiekelijk zijn mol noemt zo vroeg in het spel is die bijna nooit de mol. Grote vraagtekens bij Peggy hierdoor. Het is allemaal veels te nadrukkelijk voor mij. Daarom kies ik voor een alternatieve mol, die af en toe ook verdacht is geweest en dat is Tygo. Hij zou een vrij goede mol kunnen zijn in dit fanatieke seizoen.