Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 22472 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #60 Gepost op: 22-09-2020, 17:58:29 »
Ja, leuk is dat, twee keer hetzelfde gesprek op twee verschillende plekken. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #61 Gepost op: 22-09-2020, 18:12:34 »
Heel sippe vooruitblik ja  >:(

Nou ja Ron was wel eens wensmol voor mij maar ik heb gisteren net Tygo gestemd dus Ron en ik zitten maar even in de treurhoek  :(  ::hug::  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #62 Gepost op: 22-09-2020, 18:59:23 »
Ron is wel erg aangedaan. Dan ga je er bij WIDM toch altijd iets meer achter zoeken. Naast maatje weg misschien ook wel schuldgevoel van de Mol.
Hmmm ja. Vreesmolvibes door het dak nu. Anyway, hier zo'n momentje van de vorige Mol

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-reactie-op-de-executie/

vooral na 1:50


Maar terug naar dit seizoen.... jammer en opvallend dat Rons en Patricks 1e reacties op Horace' rode scherm ook dit extra beeldmateriaal niet hebben gehaald ::nies::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #63 Gepost op: 22-09-2020, 19:36:54 »
Okeeee dat schreeuwt, Ron is mol  ::rofl::
Meer L

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #64 Gepost op: 22-09-2020, 20:29:50 »
Ron is wel erg aangedaan. Dan ga je er bij WIDM toch altijd iets meer achter zoeken. Naast maatje weg misschien ook wel schuldgevoel van de Mol.
Niet overdrijven, Heinz ;) Vroeger zei men wel eens dat als iemand emotioneel reageerde op het vertrek van een ander dat diegene niet de mol was. Dat is absoluut niet zo, zo zagen we al met Merel, en volgens mij ook met Rob. Maar omgedraaid is een geemotioneerde kandidaat niet per se molser dan de rest.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #65 Gepost op: 22-09-2020, 21:22:39 »
Dat heb ik nooit gezegd. De Mol is ook een mens, dat heb ik juist altijd gezegd. En emotioneel reageren maakt je ook niet per se molser, maar het is wel interessant omdat het betekent dat er een band was. Grote kans dat afvaller Horace Ron vertrouwde, wat mogelijk ook in dat eerder aangehaalde zinnetje uit zijn dagboek (zie dat topic) te lezen valt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #66 Gepost op: 22-09-2020, 21:24:02 »
Dat heb ik nooit gezegd. De Mol is ook een mens, dat heb ik juist altijd gezegd. En emotioneel reageren maakt je ook niet per se molser, maar het is wel interessant omdat het betekent dat er een band was. Grote kans dat afvaller Horace Ron vertrouwde, wat mogelijk ook in dat eerder aangehaalde zinnetje uit zijn dagboek (zie dat topic) te lezen valt.

Net zoals Tina en Nadja.. Ik zie een trend hier ::rofl::.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #67 Gepost op: 23-09-2020, 16:15:55 »
https://www.instagram.com/p/CFe11xZJNjy/?igshid=15zjudswiet54

De nieuwe promo staat online, 1 woord: WAUW ::oink::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #68 Gepost op: 23-09-2020, 16:17:02 »
https://www.instagram.com/p/CFe11xZJNjy/?igshid=15zjudswiet54

De nieuwe promo staat online, 1 woord: WAUW ::oink:: ::oink::

Klinkt zo goed  ::oink::
Bijna zaterdag  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2020, 16:19:24 »
Die schilderijen zien eruit als de opdracht uit De Mol 4 en de Duitse Mol van dit jaar. Leuk!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #70 Gepost op: 23-09-2020, 16:40:24 »
Wie zegt "Wie is de Mol?" op het einde? Het doet me een beetje denken aan Margriet.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #71 Gepost op: 23-09-2020, 16:44:24 »
Die schilderijenopdracht lijkt me een andere opdracht dan de opdracht waar het hier om draait in "de twist". Maar die schilderijenopdracht ziet er inderdaad uit zoals De Mol 4. Tof ::love::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #72 Gepost op: 23-09-2020, 16:47:01 »
Wie zegt "Wie is de Mol?" op het einde? Het doet me een beetje denken aan Margriet.

Andere suggestie: de allereerste Mol? Deborah?  ::vergroot::

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #73 Gepost op: 23-09-2020, 17:29:09 »
Andere suggestie: de allereerste Mol? Deborah?  ::vergroot::

Het lijkt wel of er een soort van ontknoping komt ofzo.
Kandidaten in de war, quote: is dit het nou en natuurlijk het wel bekende Wie...is...De mol?

Ben echt benieuwd. #finalemet7 #veeltekstvoorrikomuitzijnhoofdtelerenvoordeontknoping ;D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #74 Gepost op: 23-09-2020, 17:33:54 »
Haha, we bouwen de spanning en verwachtingen weer even flink op :P Ik kan hier verder weinig mee, zoals het ook hoort.

BN'ers die moeten schilderen terwijl ze niet heel goed zijn moet al leuk worden, als dat het gaat zijn :P

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #75 Gepost op: 23-09-2020, 17:40:27 »
Het lijkt wel of er een soort van ontknoping komt ofzo.
Kandidaten in de war, quote: is dit het nou en natuurlijk het wel bekende Wie...is...De mol?

Ben echt benieuwd. #finalemet7 #veeltekstvoorrikomuitzijnhoofdtelerenvoordeontknoping ;D

Doet me ook denken aan de Weerwolven van Wakkerdam-opdracht in seizoen 13! Daar waren ook twee kandidaten 'de Mol', dus technisch gezien zou iets in die strekking ook nog mogelijk zijn.

Daarnaast weet ik zo niet of die lelijke schilderijen door kandidaten zijn gemaakt of door kinderen. Er zitten veel kinderlijke details in die een volwassene eerder weg zou laten denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #76 Gepost op: 23-09-2020, 17:48:31 »
Daarnaast weet ik zo niet of die lelijke schilderijen door kandidaten zijn gemaakt of door kinderen. Er zitten veel kinderlijke details in die een volwassene eerder weg zou laten denk ik.

Ik weet niet of je De Mol 4 (België) gezien hebt, maar daarin ging het zo: één persoon ziet de schilderijen en geeft omschrijvingen door via de porto. Een groepje schildert de schilderijen op basis van die omschrijvingen. Een ander groepje moet uit vergelijkbare werken opmaken welke schilderijen er zijn nageschilderd. Hierbij waren juist die details erg belangrijk.

Geen idee natuurlijk of het nu ook zo gaat.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #77 Gepost op: 23-09-2020, 17:54:28 »
Ik geloof nog steeds in de Elba situatie. Denk wel dat we misschien een grote opdracht krijgen die 2 opdrachten in neemt i.p.v 1.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2020, 17:57:15 door Sanmol »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #78 Gepost op: 23-09-2020, 19:52:09 »
Het lijkt wel of er een soort van ontknoping komt ofzo.
Kandidaten in de war, quote: is dit het nou en natuurlijk het wel bekende Wie...is...De mol?

Ben echt benieuwd. #finalemet7 #veeltekstvoorrikomuitzijnhoofdtelerenvoordeontknoping ;D

Plottwist: Tina, Nadja en Horace waren niet de eerste 3 afvallers maar de 3 finalisten ;D

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #79 Gepost op: 23-09-2020, 21:17:58 »
Wie zegt "Wie is de Mol?" op het einde? Het doet me een beetje denken aan Margriet.

Is dat niet gewoon Nikkie?