Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money  (gelezen 25939 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #40 Gepost op: 26-09-2020, 22:02:52 »
Haha, nu hoor ik "Rob, Roep".

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #41 Gepost op: 26-09-2020, 22:03:17 »
Niemand keek er ook van op dat Tina meedeed. Volgens mij hadden ze gewoon die info al. Waarom zouden ze die info dan alleen delen met de mol? Ik denk dat ze gewoon allemaal op de hoogte waren.
Het belangrijkste is dat de mol hier niets hoefde te doen, gewoon erg zijn best doen en het koffertje spotten. Vanaf dat er foute namen werden opgenoemd, was de klus geklaard.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #42 Gepost op: 26-09-2020, 22:05:17 »
Inderdaad. Het hele Rob-gedoe is niet het belangrijkste. En dan lijkt zo op het eerste gezicht nog steeds Nikkie het meest verdacht met het noemen van al die verkeerde namen.

Offline Lizardbei

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #43 Gepost op: 26-09-2020, 22:06:06 »
Zegt Patrick nou, terwijl de man/vrouw met het koffertje voor Patrick stoof langsloopt iets in de zin van ; hij loopt nu voor Patrick langs?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #44 Gepost op: 26-09-2020, 22:07:20 »
Niemand keek er ook van op dat Tina meedeed. Volgens mij hadden ze gewoon die info al. Waarom zouden ze die info dan alleen delen met de mol? Ik denk dat ze gewoon allemaal op de hoogte waren.
Het kan dat Rob de Mol van het nieuwe seizoen heeft 'ingewerkt'.
Het lijkt me in elk geval sterk dat ze de groep gewoon verklappen wie de Mol was als daar geen goede reden voor is (wat zou kunnen als Rob ook nog een rentree gaat maken). De afleveringen waren toen waarschijnlijk nog niet afgemonteerd, en de finale was überhaupt nog niet opgenomen.
...óf niet!

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #45 Gepost op: 26-09-2020, 22:13:04 »
De mol zal bij deze opdracht fanatiek de koffer volgen. Met voorkennis weet je toch dat er uiteindelijk waarschijnlijk niks verdiend zal worden


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #46 Gepost op: 26-09-2020, 22:20:28 »
Volgens mij was het Nikkie die vorig jaar direct na afloop van Moltalk vroeg wie wij verdachten. Grappig als zij toen al wist dat Rob het was. Het gesprek was in elk geval direct klaar na mijn "Rob" antwoord.

Ik vind Ron en Jeroen hier verdacht door te noemen dat respectievelijk Klaas en Dennis al bij een eerdere opdracht langs waren gekomen.

Offline Yobi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #47 Gepost op: 26-09-2020, 22:27:19 »
Als je echt heel goed luistert, hoor je nadat Peggy zegt: "Ik dacht dat ik iemand zag, maar misschien heb ik het verkeerd" Nikkie zeggen: "Ja roep!. Roep!". 

Helaas geen "Rob" -hoewel ik dat tijdens de uitzending ook hoorde.


Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #48 Gepost op: 26-09-2020, 22:29:04 »
Ik riep trouwens gelijk: "Anne Marie Jung" omdat ik moest denken aan die opdracht op dat plein in Spanje waar ze zich moesten vermommen om niet opgemerkt te worden.

Ik hoop dat Anne-Marie ook nog langs komt in dit seizoen.  ::love::


en nogmaals frustratie waarom er niet een seizoen was met alleen mollen.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 22:30:47 door Heinz, Reden: bericht hersteld »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #49 Gepost op: 26-09-2020, 22:29:27 »
Dat gesprek om te beslissen wie ze gezien hebben is echt zo een sleutelopdracht weer. Net als die theepotopdracht van seizoen 20.1. Dus hier gaan we nog even lekker mee bezig zijn. Helemaal met dat ik toch echt Nikkie 'Rob' hoor zeggen, dat gaat me denk ik tot de finale hoofdbrekens opleveren  ???

Wordt wel belangrijk of ze nou alleen geld krijgen bij drie mollen goed of per mol goed. Vond eigenlijk het te verdienen bedrag (2250) té veel voor een opdracht met een dergelijke twist en zeker als ze alle drie de mollen goed moeten hebben.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #50 Gepost op: 26-09-2020, 22:31:21 »
Had iemand hier trouwens Dennis herkend? Dacht bij dat shot wel 'ja hier is de derde', maar kon niet thuisbrengen wie 't was..

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #51 Gepost op: 26-09-2020, 22:33:53 »
Wordt wel belangrijk of ze nou alleen geld krijgen bij drie mollen goed of per mol goed. Vond eigenlijk het te verdienen bedrag (2250) té veel voor een opdracht met een dergelijke twist en zeker als ze alle drie de mollen goed moeten hebben.

2250, een goede split zou dan zijn per oud mol 750
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 22:36:20 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #52 Gepost op: 26-09-2020, 22:34:35 »
Het was toch heel duidelijk dat er geen geld is verdiend  ???

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #53 Gepost op: 26-09-2020, 22:36:35 »
Had iemand hier trouwens Dennis herkend? Dacht bij dat shot wel 'ja hier is de derde', maar kon niet thuisbrengen wie 't was..
Tijdens de uitzending herkende in meteen Klaas. De twee anderen heb ik niet herkend, omdat dat ik ze heb zien lopen.

Ik ben wel benieuwd of deze opdracht all or nothing was. Als dat zo is dan kan de mol ook best een goede naam noemen aan het eind (i.e. Tygo) en niet nog een derde foute naam (i.e. Nikkie).

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #54 Gepost op: 26-09-2020, 22:42:37 »
Ik denk 750 per juiste naam, aangezien 2250 een raar 'alles of niets' bedrag is, dan zou ik 2000 of 2500 kiezen.
Ik had overigens alleen Patrick herkend. En ik dacht dat een van de mannen met een donker baardje die met een koffer liep George was, maar toen hij voor de tweede keer in beeld kwam verwierp ik dat idee weer :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #55 Gepost op: 26-09-2020, 22:47:29 »
Er hoeft eigenlijk niet over gespeculeerd te worden. Rik zegt hoeveel er in de pot zit bij de executie en ook bij de vorige executie. Dus als iemand dat bijgehouden heeft ..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #56 Gepost op: 26-09-2020, 22:48:35 »
Wat zaten sommigen nou raar te doen over wie er wel/niet geweest was van de oud-mollen.

Ron: "Klaas is geweest  ???"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #57 Gepost op: 26-09-2020, 22:53:58 »
Patrick: ‘nee hij is overgegeven aan een man en die loopt vlak voor Patrick’

Dit is echt mega bizar hoor  ::oink::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #58 Gepost op: 26-09-2020, 22:59:35 »
Dat is Ron die dat zegt, niet Patrick...
Wel geinig dat je dan hem letterlijk voor Patrick ziet lopen...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #59 Gepost op: 26-09-2020, 23:01:33 »
Volgens mij is het wel Patrick die dat zegt, maar bedoelt hij niet gewoon zichzelf om duidelijk te maken wie het zegt? En is het dan niet een leuk trucje van de montage om er net een beeld bij te zoeken dat een van de mannen net voor mol Patrick langsloopt? ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"