Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82492 keer)

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #380 Gepost op: 3-03-2020, 20:52:03 »
Ik vind Robs reactie maar raar. Zijn mol en de hoofdverdachte van iedereen is eruit gevlogen en hij zegt 'comedy level is nu ook wel gedropt'?  ???
Rob (de kandidaat) balanceerde op het randje van uitschakeling in een 1-tegen-1 met zijn hoofdverdachte. Bam, Leonie krijgt rood te zien, hij komt met de schrik vrij, dan zou Rob toch dubbel flabbergasted moeten zijn. Hij reageerde alleen met een simpel knikje, maar okay, dat hoeft nog niet zo raar te zijn.

Alleen deze opmerking had ik totaal niet verwacht, zelfs als Rob-verdenker. De anderen reageren wel zoals de meesten zouden reageren: geschokt, totaal sprakeloos zijn en de hele film afspelen om te kijken waar je iets gemist hebt. Tenzij je de mol bent natuurlijk...

Hij had net zo goed kunnen zeggen: "Kom jongens en meisje, wie heeft er nog zin in noodles?" Best out of place naar mijn idee.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Online keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #381 Gepost op: 3-03-2020, 21:39:42 »
Ik vind Buddy hier weer heel raar reageren. En ik vind het heel uitzonderlijk dat miljushka die buddy voor 10 sec aanstaart met een verraden gezicht niet de uitzending heeft gehaald, maar Miljushka die buddy niet wil aankijken wel de uitzending heeft gehaald.

Het realisatiemoment van Miljushka. En buddy die zich schuldig voelde en nu vrijwel zeker weet dat Miljushka op hem gaat zitten.

Ik ben benieuwd hoe Miljushka op Buddy reageert in aflevering 9

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #382 Gepost op: 3-03-2020, 21:45:24 »
Volgens mij bedoelt Rob dat het niet meer zo gezellig gaat zijn in de groep nu, het comedy level is gedropt, het spel is echt serieus en hard nu.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #383 Gepost op: 3-03-2020, 21:54:52 »
Volgens mij bedoelt Rob dat het niet meer zo gezellig gaat zijn in de groep nu, het comedy level is gedropt, het spel is echt serieus en hard nu.
Ja ik snap dat hij dat bedoelt, alleen is het wel een vreemde, bijna misplaatste opmerking nadat je net een kogel hebt ontweken in een potje Russische roulette tegen je eigen hoofdverdachte.

Tja, ik kan in Rob geen kandidaat zien...
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #384 Gepost op: 3-03-2020, 22:19:16 »

Het realisatiemoment van Miljushka. En buddy die zich schuldig voelde en nu vrijwel zeker weet dat Miljushka op hem gaat zitten.

De biecht van Mil in deze video zou daar mooi bij passen.

- Mil verdenkt Nathan dus echt niet meer
- Rob heeft ze wel eens meegenomen in de test, maar je merkt aan alles dat ze er niet echt in gelooft.



Blijft over... Buddy. Wat ze over hem zegt mogen we blijkbaar niet weten.

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #385 Gepost op: 3-03-2020, 23:24:41 »
Rob die in de veronderstelling is dat er nog iemand moet afvallen.

Vind ik toch een interessante uitspraak die  iet voor zn molzijn spreekt. Maar hee, wie ben ik.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #386 Gepost op: 4-03-2020, 00:35:14 »
Ik vind Robs reactie maar raar. Zijn mol en de hoofdverdachte van iedereen is eruit gevlogen en hij zegt 'comedy level is nu ook wel gedropt'?  ???



Dat was zeker een vreemde reactie, vooraf over nagedacht lijkt mij...

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #387 Gepost op: 4-03-2020, 04:36:59 »
In de aankondiging van volgende week lijkt het erop dat ze alle vier de finale in gaan trouwens: https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/209587933576163/?__tn__=%2CdkCH-R-R&eid=ARAyZIWVMdA5oCoID0xi-_gztvzOlfYZvKPPs6O7ibDTjsolNstjo56npEPc_1kWOxVDYdrhiaAUvLM-&hc_ref=ARRdmzOVsrXSVxJlZws_3aqs4Sp6sx3tmccQUq8oWVGDTyGCGQ1MVNM4uLn3isjgWhE&fref=nf&hc_location=group


Misschien ligt het aan mij maar ik vind alle reacties moeilijk te lezen en ietwat vreemd. Rob die verbijsterd is maar over het comedy gehalte begint. Misschien omdat hij dat nu eenmaal denkt. Of omdat hij af wil leiden van de vraag "Op wie zat Leonie dan? van Mil die hij gewoonweg niet beantwoord lijkt te hebben. Moest wel lachen om de "het is Leo-nie"

Nathan lijkt helemaal niet op Leonie gezeten te hebben en vind het bij iedereen jammer dat hij of zij gaat. Hij wil de deprimerende sfeer ontvluchten en ik kan er verder geen chocola van maken.

Mil kan zo bedremmeld zijn omdat ze heel goed bevriend is geraakt met Leonie. Ze zegt in de biecht wel dat ze moet schakelen. Wat ze over Buddy zegt wordt weggelaten maar waarom sluit ze nog steeds stellig Nathan uit omdat hij een teamplayer is?

Buddy is eigenlijk de enige die nog een redelijk logische reactie geeft.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2020, 04:41:39 door cinner »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #388 Gepost op: 4-03-2020, 05:03:31 »
maar waarom sluit ze nog steeds stellig Nathan uit omdat hij een teamplayer is?
Ja, dit maakt het ook weer een stukje onwaarschijnlijker dat Mil de Mol is... Als Nathan haar verdenkt (dat vermoeden heb ik), zou ze nu toch zo langzamerhand weer eens Nathan moeten gaan verdenken. Dus mijn twijfels bij Mil nemen alleen maar toe.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #389 Gepost op: 4-03-2020, 05:23:40 »
Ja, dit maakt het ook weer een stukje onwaarschijnlijker dat Mil de Mol is... Als Nathan haar verdenkt (dat vermoeden heb ik), zou ze nu toch zo langzamerhand weer eens Nathan moeten gaan verdenken. Dus mijn twijfels bij Mil nemen alleen maar toe.

Dan zou het Nathan ook niet zijn, die heeft dan geluk gehad dat Leonie nog meer fout zat dan hij? (En is het waarschijnlijk Rob en lig ik ergens de komende twee weken onder een hoop puin  ::rofl::)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #390 Gepost op: 4-03-2020, 06:46:46 »
Dan zou het Nathan ook niet zijn, die heeft dan geluk gehad dat Leonie nog meer fout zat dan hij? (En is het waarschijnlijk Rob en lig ik ergens de komende twee weken onder een hoop puin  ::rofl::)

In het jaar van Thomas waren de finale verdenkingen een driehoek met Sanne op Thomas die op Jochem zat op Sanne zat. Dat kan ook
klaar voor de strijd

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #391 Gepost op: 5-03-2020, 13:08:38 »
Was nog niet gemeld !?

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-de-laatste-vier/

Buddy die de groepsvrijstelling invult voor alle vier.
En nogmaals benadrukt "van Nathan wist ik het zeker dat hij voor de groep zou gaan."
En dat wij dan nog moeten denken "of is hij niet zo'n teamplayer als dat Buddy denkt?"
Of we nog even aan Nathan willen gaan twijfelen.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 13:16:16 door foxhunter »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #392 Gepost op: 5-03-2020, 13:14:34 »
Was nog niet gemeld !?

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-de-laatste-vier/

''wij hebben allemaal gekozen voor de groepsvrijstelling''

GAG!

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #393 Gepost op: 5-03-2020, 13:45:05 »
''wij hebben allemaal gekozen voor de groepsvrijstelling''

GAG!

Buddy liegt.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #394 Gepost op: 5-03-2020, 14:23:17 »
En Mil is wel blij dat ze zover is gekomen en dat ze het niet erg vind om nu naar huis te mogen gaan. We zien wel waar het schip strand.

Zo oprecht van Mil  ::pinokkio::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #395 Gepost op: 5-03-2020, 18:56:12 »
Nathan vond het laser schieten het leukst.Kan ik me voorstellen, moet voor een mol de meest spannende opdracht zijn geweest ;)


Buddy liegt.

Nee toch? Ik dacht dat het heel waarschijnlijk was dat Buddy de groepsvrijstelling had gepakt en Claes de 500 euro of vergis ik me nu?


Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #396 Gepost op: 6-03-2020, 05:41:24 »
Waarom liegt Buddy over de groepsvrijstelling? ::oink:: Claes had die toch gepakt?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #397 Gepost op: 6-03-2020, 07:24:18 »
Waarom liegt Buddy over de groepsvrijstelling? ::oink:: Claes had die toch gepakt?

Nee, we zien van Claes en Buddy niet wat ze pakken. De regie laat dat nog  even spannend. Buddy loopt als laatste de route en voert één  van zijn toneelstukjes op. Hier werden al snel (onterechte) conclusies getrokken dat Buddy de 500 gepakt heeft maar ja de afleveringstitel is "Misleid"   ::vergroot::

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #398 Gepost op: 6-03-2020, 11:11:40 »
Er zijn twee mogelijkheden: Buddy liegt dat hij een groepsvrijstelling heeft gepakt of hij spreekt de waarheid.
Eerst dacht ik: hij liegt, want alle beelden suggereren dat hij de € 500 pakte.
Maar nu twijfel ik erg.
Het is onwaarschijnlijk dat hij liegt. Waarom zou hij liegen hierover? Waarschijnlijk hebben alle kandidaten al eerder gedeeld met elkaar wat ze hebben gepakt tijdens de vrijstellingsroute.

Maar als hij de waarheid spreekt...
Waarom is dit zo gemonteerd? Is Buddy dan toch de mol?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #399 Gepost op: 6-03-2020, 11:27:04 »

Maar als hij de waarheid spreekt...
Waarom is dit zo gemonteerd? Is Buddy dan toch de mol?
Of ze willen dat we dat denken, dat kan ook.

Ja, eens dat het erg voor de hand ligt dat ze dit eerder hebben besproken, met Leonie en Claes erbij. Raar om er dan als kandidaat of als mol over te liegen.