Auteur Topic: [kandidaat] Claes Iversen  (gelezen 19640 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Claes Iversen
« Gepost op: 18-12-2019, 16:51:02 »

Praat hier over het doen en laten van Claes! Meer weten over hem? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2021, 21:44:52 door putyourHANSup! »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2020, 00:02:13 »
Claes is de Mol ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2020, 00:20:31 »
Waarom denk je dat?
Ik vond zijn filmpje wel hilarisch: hij was heel rustig, heeeel rustig, maar hij zegt dat hij een beetje energiek is  ::rofl::
Ik ken Claes totaal niet, maar ik denk dat hij best wel een interessante kandidaat of Mol kan zijn.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2020, 19:07:33 »
Claes is de Mol ::jaja::

Denk het niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #4 Gepost op: 11-01-2020, 22:22:07 »
Ik heb het idee dat Claes opvalled weinig in beeld was in aflevering 1 (dit topic stond ook helemaal op pagina 2). Geen idee wat dit zegt nog echter. Krijg nog niet echt een beeld van hem. Dat is opzich al verdacht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2020, 22:29:27 »
Klopt, dat idee heb ik ook. Hij kwam ook nauwelijks aan bod bij de mensen in moltalk (misschien zelfs wel helemaal niet).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2020, 22:45:22 »
Inderdaad, heel weinig gezien. Viel me ook niet echt op bij de opdrachten. Op de markt liep hij voor mijn gevoel een beetje mee. En in de escape vrachtwagen voegde hij niet veel toe aan het slagen van de opdracht. Verder weinig in beeld ook, wordt nog een beetje mysterieus gehouden...?  ::vergroot::

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2020, 22:55:42 »
Ja, Claes vond ik ook opvallend niet-meedoen. Bij de foto-opdracht zag ik hem slechts afwachtend om hem heen kijken en vervolgens mee te zien knikken in chaos. En in de vrachtwagen: Tina was hem voor. IJzeren Hein die de kiezen op elkaar houdt?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 23:45:39 door snugger »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2020, 22:56:43 »
Waar was hij?  ???
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2020, 22:58:38 »
Waar was hij?  ???
Een jurk aan het ontwerpen in de achtergrond? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2020, 23:28:42 »
Wordt deze mol bewust nog even op de achtergrond gehouden door de montage?
Ben jij de mol?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2020, 23:30:45 »
Ik denk dat hij uit zichzelf sowieso niet echt een voorgrondpersoon is. En hij snapt het spel nog niet helemaal.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #12 Gepost op: 12-01-2020, 00:14:53 »
Op basis van de eerste aflevering doet Claes mij denken aan Evi en Jean Marc. Op de achtergrond, maar moet nog wennen aan de dynamiek van het spel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #13 Gepost op: 12-01-2020, 00:29:45 »
Wordt deze mol bewust nog even op de achtergrond gehouden door de montage?
Afgeschermd? ;)  ::vergroot::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #14 Gepost op: 12-01-2020, 11:49:46 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Geniet nooit met mate...

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #15 Gepost op: 12-01-2020, 11:58:24 »
Als ik het afspeel komt het schijfje met ‘De Mol’ erop in beeld bij seconde 9 en niet bij 10. Bij 10 gaat het dan weer weg.
Daarnaast was het pas écht overtuigend geweest als de telefoon op seconde 28 te zien was, nu komt de telefoon rond seconde 25-26.

Ik denk dat het berust op toeval, maar wel goed gevonden :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2020, 22:37:02 »
Misschien ligt het aan mijn gehoor maar. Mij klinkt de vertaling van 10 over 6 gelijk als de uitspraak van Claes Iversen in de oren. (Google translate)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #17 Gepost op: 18-01-2020, 11:33:06 »
Claes is mijn mol.

Hoezo? Nou, omdat hij in deze aflevering nog weinig opviel. Hij was wel op beeld, maar veel aandacht wordt opgeslokt door de wat uitbundigere kandidaten zoals Tina, Leonie, Nathan, enzovoort. Het feit dat dit topic nog enorm leeg is zegt ook wel dat je vrij weinig verdachte acties ziet als je er niet naar zoekt.

We zijn pas één aflevering op weg, dus om te zeggen dat we nu de mol al uitgebreid beargumenteerd kunnen aanwijzen... dat is niet zo. Toch is bij beide opdrachten een verdacht puntje bij Claes op te sporen.

1) Aan het begin van Beltegoed heeft een groepje een eerste foto gevonden. Claes moet de Chinees met de telefoon meenemen naar het bord. Daar staat nog niemand. Claes laat de persoon daar achter, waar er dus een kans bestaat dat deze persoon doodleuk weer wegloopt. Claes wilt echter niet bij het bord staan. Voor een kandidaat is het de perfecte plek omdat je alles in de gaten kan houden. Maar mollen kan je daar niet. Het is dus mols dat Claes wegging bij het bord!

2) In de vrachtwagen met Tina blijkt hij niet heel veel molkennis te hebben. Hij moet steeds vragen of deze foto wel echt een presentator is. Ook wilde hij eerst alleen naar jokers kijken en Tina alleen naar groepsfoto’s. Tina ziet een joker en zegt dat het veel handiger is om twee dingen tegelijk te zoeken. Claes’ plan had dus veel meer tijd gekost. In de hele opdracht laat hij het van Tina afhangen. Ook bij het zoeken van de code herkent hij zelfs de 1 niet. Hij laat Tina de keuze maken, maar zelf komt hij óók niet met het goede antwoord.

We zien Claes dus nul onverdachte dingen doen, maar wel enkele verdachte. Hij is natuurlijk niet de enige, maar mijn gevoel gaat dan toch uit naar hem, als mol na aflevering 1.  ::vergroot::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2020, 13:05:56 »
Dat is ook waarom ik hem als mol heb. Vooral vanwege de montage in de escaperoom waarin de nadruk op Tina wordt gelegd terwijl Claes evenveel debet heeft aan het mislukken van de opdracht.

Het enige wat me een beetje doet twijfelen is zijn reactie op de slechte leugen van Leonie in het extra beeldmateriaal. Hij lijkt haar daar “te betrappen” door zelf heel overtuigend ja te knikken “zie je wel ze heeft wel een zv ingezet”, waarom zou hij dat als mol doen? Komt me eerder over als een kandidaat die oprecht een andere kandidaat “betrapt”.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Claes Iversen
« Reactie #19 Gepost op: 19-01-2020, 09:52:39 »
Heeft al twee afleveringen of geen invloed of doet dingen goed. Moest hij de mol zijn heeft hij het tot nu toe heel slecht gedaan en heeft hij de kandidaten geen eerlijke kans gegeven hem te vinden. Toch een potloodstreep door Klees.