Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 113524 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #280 Gepost op: 3-02-2020, 01:03:37 »
Mil is de enige die al die vazen verplaatst kan hebben in opdracht 1!

Ze zet eerst, als ze aan t einde vam t parcours komt, de blauwe vaas dichterbij die bij Nathan nog verder weg staat.

Dan beginnen ze met filmen en komt t shot dat ze zichzelf er keurig doorheen wurmt en daarmee kandidaats oogt (iedereen vond dit onmols, vanwege haar postuur)

Dan stoppen ze met filmen en zet ze er nog een paar vazen bij die we in t shot met Buddy zien.

Daarnaast wentelt ze een mol actie af op Buddy die een sleutel terughangt. Buddy wil dit wel doen omdat Mil hem overgehaald heeft dit voor hun bondje te doen. Buddy is ook helemaal niet ontevreden om als kandidaat de verdenkingen op zich te krijgen.

Mil blijft weer buiten verdenking, want zit zonder porto in de auto.

Zo molt Mil steeds perfect vanuit de schaduw en speelt ze een perfecte kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2020, 01:10:01 door Theovv »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #281 Gepost op: 3-02-2020, 02:00:03 »
Mil is de enige die al die vazen verplaatst kan hebben in opdracht 1!

Ze zet eerst, als ze aan t einde vam t parcours komt, de blauwe vaas dichterbij die bij Nathan nog verder weg staat.

Dan beginnen ze met filmen en komt t shot dat ze zichzelf er keurig doorheen wurmt en daarmee kandidaats oogt (iedereen vond dit onmols, vanwege haar postuur)


Na haar komt alleen nog Buddy dus dat lijkt me vrij zinloos om te doen.
Alleen om onmols te lijken lijkt een beetje op te sterk naar je eigen tunnel praten. Als ze de mol was had ze de vaas er zelf vervolgens vanaf moeten lopen anders slaat het verplaatsen nergens op.
Zou ook een slap verhaal zijn in de finale straks : ‘ ja ik verzette de vaas zodat iedereen me onmols zou vinden’  ::)

De enige logische verdachten zijn echt Nathan en Rob

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #282 Gepost op: 3-02-2020, 07:06:06 »
Na haar komt alleen nog Buddy dus dat lijkt me vrij zinloos om te doen.

Miljuschka was de eerste die aangaf dat ze wel graag als eerste door het parcours wilde. Waarom dit uiteindelijk niet gebeurd is, weten we niet, maar wellicht had ze grootsere plannen?

De enige logische verdachten zijn echt Nathan en Rob

Wanneer moet één van hen de vazen dan verplaatst hebben nadat Miljuschka dat stuk heeft gepasseerd en voordat Buddy erlangs komt?  ??? Als je me dát moment kunt vertellen, geloof ik pas dat ‘t Nathan of Rob is geweest.
Nathan is sowieso geen optie, die was al geweest en stond al buiten. En Rob? Die stond aan de andere kant van het parcours. Misschien is hij terug gelopen, maar daar stond Mil op hem te wachten.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #283 Gepost op: 3-02-2020, 08:29:05 »
Eens met Theovv en Iris_77.
"Nathan/Rob heeft een vaas verplaatst, en de productie nog een paar na de beurt van Rob en Mil". Dat is moeilijk te verkopen als molactie in afl. 10. Als de productie een hand heeft gehad in het verzetten van de vazen, heeft het nauwelijks zin hier iemand te verdenken. Maar er is er inderdaad één die het wel helemaal op eigen houtje heeft kunnen doen. En als je de boel net op scherp hebt gezet voor Buddy, probeer je jezelf er natuurlijk zonder brokken langs te wurmen. Staat ook mooi onverdacht. Om het daarna nog een graadje moeilijker voor hem te maken.
Wat me ook nog opviel: aan het eind van de opdracht heeft niemand heeft meer aandacht voor de vazen, iedereen viert de knappe prestatie van Buddy. Maar Mil kijkt nog even naar de stellage, met een blik van: 'hoe is het in godsnaam mogelijk dat die zijn blijven staan?' Zie foto.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #284 Gepost op: 3-02-2020, 08:55:23 »
Na haar komt alleen nog Buddy dus dat lijkt me vrij zinloos om te doen.
Alleen om onmols te lijken lijkt een beetje op te sterk naar je eigen tunnel praten. Als ze de mol was had ze de vaas er zelf vervolgens vanaf moeten lopen anders slaat het verplaatsen nergens op.
Zou ook een slap verhaal zijn in de finale straks : ‘ ja ik verzette de vaas zodat iedereen me onmols zou vinden’  ::)

De enige logische verdachten zijn echt Nathan en Rob

Ik zit juist op Nathan en Rob, maar die kunnen niet voor en na de komst van Mil vazen verplaatst hebben.

Niet alle molacties hebben groot resultaat.

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #285 Gepost op: 3-02-2020, 10:03:57 »
......

Het blijft me alleen wel dwars zitten dat ze geen vaas heeft omgegooid.  :-\\ Met de moeilijkste stok én de omgegooide vazen van Rob, had ze er zelf ook wel een paar aan kunnen tikken, want ja “het was gewoon erg lastig”.

Opdracht 1 heb ik hierboven al mijn ideeën over gespuid, maar was (zoals ‘t leek) niet heel mollerig.

Mooie samenvatting.

Ik kan het niet ontkennen dat Mil de enige is die makkelijk de vazen 2x heeft verplaatst. Rob kan nog, maar dan moet hij inderdaad teruggelopen zijn enzo, wel opvallend.

Alleen met die onhandige Rob aan de andere kant van het parcours kan je toch 1 vaasje omgooien? Hoppa, toch weer 75 euro minder. Ik kan me niet voorstellen dat je die kans niet grijpt als mol... Zoveel makkelijker dan vazen verplaatsen, en genoeg kandidaten die het ook deden (dus niet opvallend).

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #286 Gepost op: 3-02-2020, 10:21:48 »
Hoppa, toch weer 75 euro minder. Ik kan me niet voorstellen dat je die kans niet grijpt als mol... Zoveel makkelijker dan vazen verplaatsen, en genoeg kandidaten die het ook deden (dus niet opvallend).
Voor 75 euro jezelf helemaal onverdacht maken voor de groep, is toch een koopje? Volgens mij zijn er mollen geweest die veel meer investeerden. En als ik het goed heb is dit zo ongeveer het eerste bedrag dat ze binnenhaalt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #287 Gepost op: 3-02-2020, 10:35:03 »
Het blijft voer voor psychologen...

Ze heeft nog niets opgeleverd. Nu kan ze iets doen. Door dan ook meteen de tent te slopen, zou ze in de buurt van 0 blijven.

Als zij dingen zo verplaatst heeft, dat de tweede helft voor Rob en het hele traject voor Buddy moeilijker worden... Dan heeft heeft ze net goed een stuk of drie vazen op haar geweten. Zelfde resultaat, nul verdenking.

Als...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #288 Gepost op: 3-02-2020, 11:39:13 »
Ik zit juist op Nathan en Rob, maar die kunnen niet voor en na de komst van Mil vazen verplaatst hebben.

Niet alle molacties hebben groot resultaat.

Ik heb t over onderstaande vaas. Nathan en Leonie gaan voor Mil. Dus Nathan kan t verplaatst hebben want het staat verplaatst als Mil eraan komt.
In theorie zou ze t zelf gedaan kunnen hebben maar dat geloof ik niet.
De andere vazen heb ik t niet over

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #289 Gepost op: 3-02-2020, 12:18:28 »
De vaas was bij Rob ook al verplaatst en dit is dezelfde vaas als je met de andere vazen gaat vergelijken dus Nathan heeft het gedaan. Nathan is dus de mol.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #290 Gepost op: 3-02-2020, 12:25:08 »
Dat Nathan het heeft gedaan is een te boude conclusie. Kun je ook niet bewijzen. Rob kan dat namelijk ook nog gedaan hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #291 Gepost op: 3-02-2020, 12:48:36 »
Dat Nathan het heeft gedaan is een te boude conclusie. Kun je ook niet bewijzen. Rob kan dat namelijk ook nog gedaan hebben.
Wel minder kans.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #292 Gepost op: 3-02-2020, 13:06:22 »
Wel minder kans.

Niet zozeer minder kans.. wel minder logisch. De mol zal waarschijnlijk zelf alles goed doen en zorgen dat de rest alles omstoot. Rob ging nogal tekeer dus hij viel nogal op. Slimme kandidaat actie

Mil zou t ook gedaan kunnen hebben maar die stoot zelf niks om en na haar komt alleen Buddy dus lijkt me vrij doelloos.
Ja ze wilde als eerst maar kwam niet echt voor zichzelf op en ging gelijk mee in het verhaal dat Johan eerst wilde. Als ze de mol was en een verplaats taak te vervullen had, had ze prima met wat redenen kunnen komen waarom ze als eerst wilde. Dit gaf ze te gemakkelijk uit handen.
Ze ging trouwens ook niet als 2e koppel maar pas als derde.
Ik geloof er niks van dat Mil hier een moltaak had

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #293 Gepost op: 3-02-2020, 13:17:17 »
Niet zozeer minder kans.. wel minder logisch. De mol zal waarschijnlijk zelf alles goed doen en zorgen dat de rest alles omstoot. Rob ging nogal tekeer dus hij viel nogal op. Slimme kandidaat actie

Ik zie het verschil niet tussen Nathan die als openlijke mol-actie een te goedkope stok neemt om als cover up te dienen voor de stiekeme mol-actie van het verplaatsen van de vazen en Rob die als openlijke mol-actie vazen omstoot om als cover up te dienen voor de stiekeme mol-actie van het verplaatsen van de vazen.

Of sterker nog: eigenlijk is het omstoten van vazen als cover up juist heel slim. Het komt als onhandig over  (zeker met die malle, wijde tuinbroek). Geen kandidaat komt dan nog op het idee dat iemand die zo onhandig in de weer is wel handig en slim genoeg is om vazen te gaan verplaatsen.

Kortom: ik denk eerder dat dit een mol-actie van Rob is geweest dan van Nathan. En al helemaal niet van Miljuschka.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #294 Gepost op: 3-02-2020, 13:21:27 »
Ja het is Rob of Nathan

Ik blijf bij Nathan  ::tandpastasmiley::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #295 Gepost op: 3-02-2020, 13:24:38 »
Graag weer verder over Mil hier.

De discussie of dit een actie van Rob of Nathan zou zijn kan in andere topics :)
klaar voor de strijd

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #296 Gepost op: 3-02-2020, 13:33:21 »
De vaas was bij Rob ook al verplaatst en dit is dezelfde vaas als je met de andere vazen gaat vergelijken
Ja, ik zie het nu ook. Dus geen Mol-actie van Mil. ::ohno:: Omdat ik me moeilijk kan voorstellen dat alle extra vazen bij Buddy nog door iemand anders daar zijn neergezet (hoe dan?), zal het dan wel een productie-actie zijn geweest. Waar we toch weer even fijn mee bezig zijn geweest ::tandpastasmiley::

EDIT: Nou ja vooruit, kleine kans nog: terwijl Rob bij de stokken stond te kijken, heeft Mil gauw die ene blauwe vaas verplaatst. En daarna gezegd dat ze aan de andere kant wilde beginnen. Maar het zal wel niet :).
« Laatst bewerkt op: 3-02-2020, 13:52:04 door Newbie2 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #297 Gepost op: 3-02-2020, 13:51:42 »
Graag weer verder over Mil hier.

De discussie of dit een actie van Rob of Nathan zou zijn kan in andere topics :)

We hebben het over dat Mil het dus niet was  ;)

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #298 Gepost op: 3-02-2020, 13:59:00 »
Ja, ik zie het nu ook. Dus geen Mol-actie van Mil. ::ohno:: Omdat ik me moeilijk kan voorstellen dat alle extra vazen bij Buddy nog door iemand anders daar zijn neergezet (hoe dan?), zal het dan wel een productie-actie zijn geweest. Waar we toch weer even fijn mee bezig zijn geweest ::tandpastasmiley::

EDIT: Nou ja vooruit, kleine kans nog: terwijl Rob bij de stokken stond te kijken, heeft Mil gauw die ene blauwe vaas verplaatst. En daarna gezegd dat ze aan de andere kant wilde beginnen. Maar het zal wel niet :).

Ik denk niet dat mil het is maarrrr ik kan ook niet zeker zien of het echt dezelfde vaas op dezelfde plek is dus die kleine twijfel is er ook nog ::hug::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #299 Gepost op: 3-02-2020, 14:05:53 »
Mil toch wederom weer onverdacht. Na het euroteken, vorige week het stemmen voor gokken en nu de 450 euro begint het toch te veel te worden.