Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112470 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #480 Gepost op: 15-02-2020, 22:05:09 »
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #481 Gepost op: 15-02-2020, 22:09:53 »
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.
::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::.
Sorry, ik kom niet meer bij.
 ::rofl::  ::rofl::  ;)

Maar het bakkie troost staat klaar en voor de meer kieskeurigen ristretto lungo, cafe latte en de cappucino.

Voor de ongelovigen: misschien volgende week?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 22:15:46 door foxhunter »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #482 Gepost op: 15-02-2020, 22:14:28 »
Een mol heeft zand nodig.  ;D

De kokers meenemen kan natuurlijk ook om goodwill te krijgen. Je weet niet wat ze nog meer heeft gedaan.

En er was ook ergens een shot dat ze een envelop in de hand had? Dat ging wat snel, maar dat vond ik raar.  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #483 Gepost op: 15-02-2020, 22:29:46 »
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.

Ze heeft zand nodig om in de ogen van Buddy te strooien.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #484 Gepost op: 15-02-2020, 22:33:43 »
 ::rofl::

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #485 Gepost op: 15-02-2020, 22:34:52 »
Ben ik de enige die Rik op 54:30 "toch Milouska?" hoort zeggen i.p.v. Miljuschka? Ik denk niet dat Mil de mol is, maar een 'j' hoor ik hier toch duidelijk niet..

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #486 Gepost op: 15-02-2020, 22:47:08 »
Citaat
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.

Als enveloppen verkeerd hangen, kun je zoveel zand meenemen als je wilt. Ziet er lekker kandidaats uit, dat blijkt wel uit je reactie.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #487 Gepost op: 15-02-2020, 22:49:04 »
Net zoals vorig jaar tijdens de laseropdracht bij mol Merel, is er tijdens de run van Mil bij “Alles kenners” (opdracht3) op de achtergrond de Oceans 8 Soundtrack - NYC Larceny te horen.
Is dit dé soundtrack van een vrouwelijke mol geworden ?

Wat ik ook wel geestig vind; is dat er bij Merel's run als achtergronddeuntje gekozen is voor de soundtrack (NYC Larceny) van de heist/kraakfilm Ocean's 8 (vrouwelijke 2018 sequel van de Rat Pack film uit 1960).
Larceny betekent diefstal...  :)

Wikipedia (kraakfilm): "Een kraakfilm (in het Engels heist film of caper movie) is een film waarin het doel van de hoofdpersonen is om iets kostbaars op een ingenieuze manier te stelen."


Mol Mil heeft waarschijnlijk één of meerdere van de kaartjes Rat, Heinz, vriendlief, Daisy, Lukie4 verwisseld, gevolg is dan dat Nathan de verkeerde enveloppen pakt.
Verder valt op dat ze uitgebreid aan het filosoferen is over de betekenis van de namen op de kaartjes, wat natuurlijk flink afleid als je als kandidaat probeert de kaartjes op de juiste plek op de plattegrond te krijgen.

Een mol heeft zand nodig.  ;D

Precies  :)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 00:13:14 door ErikY »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #488 Gepost op: 15-02-2020, 22:58:47 »
Als enveloppen verkeerd hangen, kun je zoveel zand meenemen als je wilt. Ziet er lekker kandidaats uit, dat blijkt wel uit je reactie.

Na Mil kwam Claes nog dus als zij enveloppen verkeerd zou hangen zou Claes dat kunnen opmerken. Te risicovol.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #489 Gepost op: 15-02-2020, 23:15:24 »
Een of twee is genoeg. Je neemt nu aan dat Claes alles uit zijn hoofd wist.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #490 Gepost op: 15-02-2020, 23:18:18 »
Puntje is wel dat Mil goed staat en dus 500 bijdraagt.... Toch?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #491 Gepost op: 15-02-2020, 23:20:04 »
Puntje is wel dat Mil goed staat en dus 500 bijdraagt.... Toch?
Ja. Ze had hier als mol moeten cashen. Maar begrijp niet helemaal of de groep door had dat zij goed stond, dan is 't misschien opvallender... Morgen even terugkijken. Ben echter wel van mening dat ze sowieso onmols is hier.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #492 Gepost op: 15-02-2020, 23:24:10 »
Een of twee is genoeg. Je neemt nu aan dat Claes alles uit zijn hoofd wist.

Ze hadden alles op het bord geschreven dus dit zou makkelijk opgemerkt kunnen worden.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #493 Gepost op: 15-02-2020, 23:29:05 »
Ze hadden alles op het bord geschreven dus dit zou makkelijk opgemerkt kunnen worden.

Alleen Mil wist natuurlijk wat er niet goed aangegeven stond (of ontbrak) en kon daarop als een-na-laatste kandidaat anticiperen.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 23:32:42 door ErikY »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #494 Gepost op: 15-02-2020, 23:32:54 »
Alleen Mil wist natuurlijk wat er niet goed aangegeven was en kon daarop als een-na-laatste anticiperen.

True, maar die niet goed aangegeven waren, de moeilijkere enveloppen dus, worden niet gebruikt om Nathan op te laten halen. Daarvan enveloppen verwisselen zou dus niks veranderen aan de uitkomst van de opdracht.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #495 Gepost op: 15-02-2020, 23:45:22 »
Ze is wel heel sturend in de groep. Verdeel en heers. Maar ik denk niet dat ze de mol is, gewoon een tactisch spelende kandidaat.

Ben ik de enige die Rik op 54:30 "toch Milouska?" hoort zeggen i.p.v. Miljuschka? Ik denk niet dat Mil de mol is, maar een 'j' hoor ik hier toch duidelijk niet..
Zo sprak hij het in een eerdere aflevering ook uit. Het is een hint of slordigheid. Ik denk slordigheid.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #496 Gepost op: 15-02-2020, 23:48:16 »
Nou, als je ziet dat ze de regels wel heel ruim interpreteren door die 2 toch goed te rekenen, dat deden bij deze opdracht de regels er kennelijk niet zo toe. En is dat hele €-teken dus ook niet zo belangrijk. Ik snap wel dat de Nathan- en Mil-tunnelaars dat graag willen denken, maar dat is in mijn ogen tunnelvisie.
Waarom zou er geen witruimte mogen zijn tussen de cijfers? Dat die 2 toch goed wordt gerekend is terecht en heeft niets met regels aan de laars lappen te maken.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #497 Gepost op: 16-02-2020, 00:02:59 »
Alleen Mil wist natuurlijk wat er niet goed aangegeven stond (of ontbrak) en kon daarop als een-na-laatste kandidaat anticiperen.
True, maar die niet goed aangegeven waren, de moeilijkere enveloppen dus, worden niet gebruikt om Nathan op te laten halen. Daarvan enveloppen verwisselen zou dus niks veranderen aan de uitkomst van de opdracht.

Nathan heeft toch een -€500 envelop meegenomen, de mol heeft dus goede zaken gedaan.
Meest strategisch is volgens mij om deze door een nietsvermoedende kandidaat foutief te laten pakken.



Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #498 Gepost op: 16-02-2020, 00:05:30 »
Nathan heeft toch een -€500 envelop meegenomen, de mol heeft dus goede zaken gedaan.
Meest strategisch is volgens mij om deze door een nietsvermoedende kandidaat foutief te laten pakken.

Ja maar dan kun je dus het best als eerst gaan, omdat een verwisseling niet gecontroleerd kan worden, of als laatst maar dat was Claes en die is naar huis. Of Nathan die gewoon de verkeerde envelop pakt. Maar Mil zat hier voor gewoon niet in de goede positie.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #499 Gepost op: 16-02-2020, 00:09:35 »
Ja maar dan kun je dus het best als eerst gaan, omdat een verwisseling niet gecontroleerd kan worden, of als laatst maar dat was Claes en die is naar huis. Of Nathan die gewoon de verkeerde envelop pakt. Maar Mil zat hier voor gewoon niet in de goede positie.
Het gaat volgens mij om de naam van de envelop. Een verwisseling heeft dus geen effect als na jou nog 4 kandidaten komen die jouw verwisseling doorgeven als naam + locatie. Dat is dan gewoon de nieuwe juiste oplossing. De truc zit hem erin om te verwisselen nadat de rest is geweest, zodat je verwisseling niet meer door anderen doorgegeven wordt als combinatie. Dus als voorlaatste of als laatste.