Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112467 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #780 Gepost op: 3-03-2020, 23:23:40 »
adieu.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #781 Gepost op: 3-03-2020, 23:39:10 »
Hoewel ik nog steeds twijfel, blijf ik braaf in deze tunnel zitten. Ik ga maar nieuwe koffie zetten... Cupcake erbij?

Ik vermoed dat de mol toch in het Buddy/Mil bondje zit. Zelfs Buddy durf ik niet uit te sluiten als mol.  ::rofl:: Hij blijft voor mij verdacht, maar ik denk dat het vooral Mil is geweest die hem bij het fietsen de verkeerde kant op heeft gestuurd. De communicatie tussen Rob en Nathan leek wel beter te verlopen.

Ik zie haar ook wel als mol bij het lasergamen. Iedereen heeft een vest aan en het is ook vrij donker/ je kunt weinig zien. En ik denk ook dat Mil stiekem best snel is.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #782 Gepost op: 4-03-2020, 00:16:17 »
Cupcake, ja lekker, dank je.

En Mil heeft volgens mij een prima conditie en is stukken smaller dan al die breed-ogende korte jurken in al die toepasselijke kleurstellingen haar doen lijken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #783 Gepost op: 4-03-2020, 03:40:29 »
Er zijn sinds afl. 3 nog een paar opdrachten / momenten geweest waarop ik dacht: is het dan toch Mil?

- Alles Kenners
- De rode/groene kaart executie
- De ronde tafel (Mil mocht de 10e en laatste draai doen, had het voor het uitkiezen!)

Ook denk ik dat Nathan op Mil zit. Zijn onduidelijke biecht, en de extra beelden waarin hij het minst in shock lijkt dat Leonie afvalt, bevestigen dat hij in elk geval niet op Leonie zat. Mil of Buddy, maar waarschijnlijk Mil die hij al vanaf het begin in het vizier heeft. Vandaar ook die groene kaart voor haar bij de executie van vorige week. Dat Mol Mil dan bij de ronde tafel Nathan uiteindelijk de vrijstelling heeft proberen te geven, zo kun je het nl. uitleggen, past mooi in dat plaatje.

Maar het is wel wat weinig... Daarbij zet ze zichzelf ook wel erg verdacht neer, het hele seizoen al. 'Hier ben ik', en van jezelf nog eens zeggen dat je een beetje nachtblind bent. Doet een Mol dat? Waarom zoveel hints naar Mil? En waar zijn toch die mogelijke molacties? Vanaf afl. 3 dan. Ja, ik weet, er worden er wel een paar genoemd, maar die zijn ingewikkeld (Vak Werk), of obvious (Kettingreacties), of een beetje flauw (Doorzichtig). En waar ze Buddy heeft laten mollen zie ik ook al niet. Zoals het er nu voor staat, denk ik niet dat ik de stap terug naar Mil aandurf, en wordt het gewoon Rob. Maar het is nog maar woensdag. :)

EDIT: Leonie is er denk ik uit gegaan op Buddy. Zijn naam kwam vorige week in haar biecht opeens niet meer voor, wat een heel rare biecht opleverde. En dat zij in de hotelkamer tegen haar zei dat ze op Mil zat, kwam op mij over als een grapje of om haar een reactie te ontlokken. Kwa verdenkingen naar haar toe kan het dus nog prima, maar andersom wordt het twijfelachtiger. Als Mil de Mol is, is het wel vreemd dat zij in het extra beeldmateriaal nog steeds niet Nathan verdenkt.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2020, 05:10:46 door Newbie2 »

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #784 Gepost op: 4-03-2020, 07:23:01 »
Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat zij de mol wilde zijn. Gezien haar familie verleden wil je toch niet onbetrouwbaar en manipulatief overkomen lijkt mij.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #785 Gepost op: 4-03-2020, 07:56:21 »
Altijd welkom Newbie2.
Nu Foxhunter ons heeft verlaten zorg ik voor versnaperingen bij de koffie Tunneltelevisie en Marisa!

Bij de lasershoot proef vroeg ik me af wie zo zou schieten (zie afbeelding bij beurt van Buddy op stand 2-1 voor de mol).In die houding zal je niet zo snel raak schieten, dus triggerde het mijn nieuwsgierigheid.

Ik heb lang getwijfeld tussen Mil en Nathan en heb enkel hen gecheckt (mijn twee verdachten sinds aflevering 3 en de serviesproef) en vond alvast niks bij Nathan (die zoekt terecht altijd ondersteuning als ie hoog schiet) maar wel deze beelden van Mil.


« Laatst bewerkt op: 4-03-2020, 08:29:31 door Molekule »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #786 Gepost op: 4-03-2020, 09:40:19 »

Ik vermoed dat de mol toch in het Buddy/Mil bondje zit.
Ja Tunneltelevisie, ik twijfel ook vooral tussen de knapperds Buddy en Mil.

Bij de lasergame-opdracht had ik het gevoel dat de mol niet zo heel lang was. Eerder Mil of Buddy, dan Rob of Nathan dus.

Wat postuur betreft... Miljuschka lijkt idd breder dan ze is (ik dacht eerst ook dat ze breed was gebouwd). Ze heeft sws de smalste schouders van dit viertal. De Mol lag vooral op de grond, of schoot van achter een stellage o.i.d.

De mol kon trouwens rusten tussen de games. Dat zou Mil prima aan moeten kunnen. Wat me wel opviel is dat Buddy's kapsel prima in model was achteraf ...en niet nog nat van na het douchen of zo. Maar dat herinner ik me mss niet goed. Ga ik nog terugkijken.

Vingers gekruist 🤞 maar dat de mol alle rondes heeft moeten spelen, want het blijft tv he.



Ik vind de mysterieuze dirigent(e) uit de openingsopdracht nog steeds erg verdacht, trouwens.



Zou zo maar Mil kunnen zijn.

Mil was als laatste bij Rik en het viel op dat d'r haar niet goed zat... alsof ze eerst een pet of muts op had gehad of zo.


Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #787 Gepost op: 4-03-2020, 09:58:41 »
Ja Tunneltelevisie, ik twijfel ook vooral tussen de knapperds Buddy en Mil.

Bij de lasergame-opdracht had ik het gevoel dat de mol niet zo heel lang was. Eerder Mil of Buddy, dan Rob of Nathan dus.

Wat postuur betreft... Miljuschka lijkt idd breder dan ze is (ik dacht eerst ook dat ze breed was gebouwd). Ze heeft sws de smalste schouders van dit viertal. De Mol lag vooral op de grond, of schoot van achter een stellage o.i.d.

De mol kon trouwens rusten tussen de games. Dat zou Mil prima aan moeten kunnen. Wat me wel opviel is dat Buddy's kapsel prima in model was achteraf ...en niet nog nat van na het douchen of zo. Maar dat herinner ik me mss niet goed. Ga ik nog terugkijken.

Vingers gekruist 🤞 maar dat de mol alle rondes heeft moeten spelen, want het blijft tv he.



Ik vind de mysterieuze dirigent(e) uit de openingsopdracht nog steeds erg verdacht, trouwens.



Zou zo maar Mil kunnen zijn.

Mil was als laatste bij Rik en het viel op dat d'r haar niet goed zat... alsof ze eerst een pet of muts op had gehad of zo.



Heel scherp opgemerkt!

En nog 1 opmerking over de dirigent.
Bij alle kandidaten is deze in beeld gebracht en te zien.

Alleen bij Mil niet....

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #788 Gepost op: 4-03-2020, 10:07:50 »
Eten, eten, eten...
Afgelopen zaterdag was het fietsen. En toevaliigerwijs de map met de Mol en daarnaast restaurants.

Zaterdag gaan we de food truck in.
Het eerste boek ooit door Mil geschreven.


Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #789 Gepost op: 4-03-2020, 10:33:59 »
Ja. Ik kom langzaam maar zeker een beetje deze tunnel binnen gewandeld.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #790 Gepost op: 4-03-2020, 15:18:09 »
Ik vraag me wel af :

Kan Miljuschka moeiteloos even vijf laser games achter elkaar spelen?
En qua postuur niet worden herkend?

 ??? ???
Iemands silhouette aanpassen kan op veel verschillende manieren, dus dat zou voor mij geen reden zijn ::ohno::. Ik denk ook wel dat ze het zou kunnen (niet dat ze het is maar dat staat er los van).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #791 Gepost op: 4-03-2020, 18:38:51 »
Heel scherp opgemerkt!

En nog 1 opmerking over de dirigent.
Bij alle kandidaten is deze in beeld gebracht en te zien.

Alleen bij Mil niet....

Scherp, scherper, scherpst!
Zou een hele mooie zijn voor aflevering 10.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #792 Gepost op: 4-03-2020, 18:52:47 »
ik heb haar door de laatste opdracht afgestreept!
de mol zou alle opdrachten mee willen doen! en de makers weten dat mil hoogtevrees heeft, dus als zei de mol is dan hadden ze de brug niet gedaan en andersom.


chipsverslaafde <3

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #793 Gepost op: 4-03-2020, 19:16:52 »
ik heb haar door de laatste opdracht afgestreept!
de mol zou alle opdrachten mee willen doen! en de makers weten dat mil hoogtevrees heeft, dus als zei de mol is dan hadden ze de brug niet gedaan en andersom.

Als je WIDM langer hebt gevolgd dan weet je bv dat Mol Patrick Stoof ook een opdracht niet deed... ook hoogtevrees.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #794 Gepost op: 4-03-2020, 19:59:27 »
Als je WIDM langer hebt gevolgd dan weet je bv dat Mol Patrick Stoof ook een opdracht niet deed... ook hoogtevrees.
Patrick had, in overleg met de productie, gekozen voor de tactiek om niet op het koord te wandelen. In een eerdere opdracht koos hij ervoor zich snel te laten afschieten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #795 Gepost op: 4-03-2020, 20:00:32 »
Als je WIDM langer hebt gevolgd dan weet je bv dat Mol Patrick Stoof ook een opdracht niet deed... ook hoogtevrees.

 ::ok::
En volgens mij heeft Yvon ook een opdracht niet (volledig) meegedaan, omdat ze zeeziek werd.

@Amethyst en Thiago: wat scherp opgemerkt!  ::bravo::
Dit zou zomaar de (dirigenten)hint kunnen zijn. En ik kan het gifje niet 100% goed zien, maar zie ik ook een stukje bruin haar onder dat hoofddeksel uitpiepen van de dirigent?  ::vergroot::

Edit: onder dat bovenste doekje, lang haar...  ::oink::

Altijd welkom Newbie2.
Nu Foxhunter ons heeft verlaten zorg ik voor versnaperingen bij de koffie Tunneltelevisie en Marisa!

Fijn! Want deze tunnel kom ik niet meer uit!  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2020, 20:06:18 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #796 Gepost op: 4-03-2020, 20:04:22 »
Scherp, scherper, scherpst!
Zou een hele mooie zijn voor aflevering 10.
Ik hoopte dat dit inderdaad het geval is, maar naarmate er meer kandidaten bij Rik zijn geweest komt er steeds minder in beeld van hun ontmoeting. Ik zie bij meer kandidaten dus geen dirigent. Maar dat neemt niet weg dat er genoeg andere hints zijn die naar Mil wijzen. Dat zij de discussie op gang brengt over de molloten en daarna deze nog eens extra toespreekt is voor mij wel de grootste hint naar Mil toe. Als iemand tot de molloten moet spreken, dan is het toch wel de Mol! En als er in deze opdracht geen hint zou zitten naar de molloten toe, dan snapt de redactie het programma niet.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #797 Gepost op: 4-03-2020, 20:10:12 »
Als je WIDM langer hebt gevolgd dan weet je bv dat Mol Patrick Stoof ook een opdracht niet deed... ook hoogtevrees.
patrick stond gewoon op het touw maar ging daarna stoppen. dan heb je wel meegedaan
::ok::
En volgens mij heeft Yvon ook een opdracht niet (volledig) meegedaan, omdat ze zeeziek werd.
yvon deed gewoon mee met de opdracht alleen anders dan bedoelt was
chipsverslaafde <3

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #798 Gepost op: 4-03-2020, 20:32:54 »
patrick stond gewoon op het touw maar ging daarna stoppen. dan heb je wel meegedaanyvon deed gewoon mee met de opdracht alleen anders dan bedoelt was

Hm... Mil begon wel op die brug, maar stopte. Toch een soort Patrick-actie, lijkt mij.  ;D

En volgens mij had Yvon die opdracht wel wat meer willen mollen, maar ik weet dat niet 100% zeker meer.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #799 Gepost op: 4-03-2020, 20:44:42 »
Hm... Mil begon wel op die brug, maar stopte. Toch een soort Patrick-actie, lijkt mij.  ;D

En volgens mij had Yvon die opdracht wel wat meer willen mollen, maar ik weet dat niet 100% zeker meer.
Klopt.

Yvon werd ziek en besloot toen een tussenstation te zijn. Ad hoc, maar heel briljant.