Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 42342 keer)

Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #220 Gepost op: 1-03-2020, 12:14:25 »
Iedereen zit op Leonie en Leonie naar huis.

Het lijkt wel of ze naar huis moest vanwege mooie televisie en zodat de kandidaten nu een andere mol moeten kiezen?

Zou wel lullig zijn voor Leonie, maar volgens mij gebeurd dit vaker?

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #221 Gepost op: 1-03-2020, 12:20:10 »
Welnee.
Ma how, zeg!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #222 Gepost op: 1-03-2020, 12:26:13 »
Het gebeurt wel vaker dat ieders mol eruit moet. Maar ze laten niet iemand naar huis gaan niet de minste vragen goed had.

Alle kandidaten zitten op A. A zelf zit op B, maar C is de mol.
Als in de test A en C meer overeenkomsten hebben dan B en C, is het logisch dat A af gaat vallen.


Hoe kan Buddy al lang alles inzetten op Leo en er niet uitliggen? ::vergroot::
Als meerdere kandidaten all-in verkeerd zitten, kan er toch maar één afvallen. Zo kan het zijn dat je er volledig naast zit en toch in de finale beland. Ik noem een seizoen 8, een Jochem van Gelder en een Olcay Gulsen. (En nog meer)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 12:29:30 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #223 Gepost op: 1-03-2020, 12:35:40 »
De kandidaten zitten allen op Leonie en gaan desondanks door naar aflevering 9. Dat betekent dat meer van hun antwoorden op de mol slaan dan Leonies antwoorden, die op Miljuschka (en op Buddy/Rob?) zit. Sommige antwoorden moeten dus zowel op Leonie slaan als op de mol. Heeft iemand enig idee met wie Leonie vaak samenwerkte in een opdracht? Dit zou mogelijk naar de mol wijzen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #224 Gepost op: 1-03-2020, 12:37:04 »
De kandidaten zitten allen op Leonie en gaan desondanks door naar aflevering 9. Dat betekent dat meer van hun antwoorden op de mol slaan dan Leonies antwoorden, die op Miljuschka (en op Buddy/Rob?) zit. Sommige antwoorden moeten dus zowel op Leonie slaan als op de mol. Heeft iemand enig idee met wie Leonie vaak samenwerkte in een opdracht? Dit zou mogelijk naar de mol wijzen.
Iemand tijd voor een Excelletje?  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #225 Gepost op: 1-03-2020, 13:09:25 »
Nathan:

"Ik heb in de test heel vaak Leonie als mijn mol ingevuld."

"Ik heb echt opgerecht het gevoel dat ze nu echt wel haar best doet om de opdrachten goed uit te voeren, maar ook in de opdrachten blijft zij soms nog wel er doorheen komen en wat verwarring zaaien, waardoor, ja, soms dingen niet duidelijk zijn."

"Ik denk bij mezelf, ja..."



Vinden jullie dit genoeg om ervan uit te gaan dat Nathan in afl. 8 op Leonie heeft ingezet?

Lijkt me een montage dingetje. Hij zegt het nergens.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #226 Gepost op: 1-03-2020, 13:36:08 »
Nathan:

"Ik heb in de test heel vaak Leonie als mijn mol ingevuld."

"Ik heb echt opgerecht het gevoel dat ze nu echt wel haar best doet om de opdrachten goed uit te voeren, maar ook in de opdrachten blijft zij soms nog wel er doorheen komen en wat verwarring zaaien, waardoor, ja, soms dingen niet duidelijk zijn."

"Ik denk bij mezelf, ja..."



Vinden jullie dit genoeg om ervan uit te gaan dat Nathan in afl. 8 op Leonie heeft ingezet?

Lijkt me een montage dingetje. Hij zegt het nergens.

Dit idd. Dat geeft me het idee dat de montage de echte en volledige verdenking van Nathan niet wil tonen. Dat maakt Nathan waarschijnlijk een kandidaat in mijn ogen want de mol kunnen ze gewoon alles laten zeggen wat ze willen.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #227 Gepost op: 1-03-2020, 13:37:20 »
Nathan inmiddels op Rob waarschijnlijk.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #228 Gepost op: 1-03-2020, 13:42:13 »
Dit idd. Dat geeft me het idee dat de montage de echte en volledige verdenking van Nathan niet wil tonen. Dat maakt Nathan waarschijnlijk een kandidaat in mijn ogen want de mol kunnen ze gewoon alles laten zeggen wat ze willen.

Precies, eens.
Ik ben om. Helaas, Nathan is het waarschijnlijk niet. Al hoop ik er nog wel op natuurlijk.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #229 Gepost op: 1-03-2020, 14:17:25 »
In haar dagboek schrijft/zegt Leonie dat ze wel overtuigd was van haar Mol.

Leonie in de podcast net nadat ze afviel: "(...) je kan tunnelvisie hebben maar dat het mij zou overkomen? Ik denk nee. Spreiden, spreiden, spreiden. Maar nu was ik zo overtuigd van het feit dat één iemand de Mol was. En daar ben ik gewoon mee onderuit gegaan. Ik heb het wel een beetje gespreid over twee mensen maar het was niet goed, niet genoeg."

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #230 Gepost op: 1-03-2020, 16:11:32 »
Nathan inmiddels op Rob waarschijnlijk.

Ik krijg zo’n vermoeden dat hij als enige de juiste mol verdenkt. (Beredeneerd vanuit de Miljuschka-tunnel), hij heeft er 2x voor gezorgd dat Mil een vrijstelling heeft gekregen. Als Nathan kandidaat is, is het het meest gunstig dat je zelf, of anders de mol, een vrijstelling bemachtigt.  ::vergroot::

Dus ik denk juist dat hij Mil (gedeeltelijk) verdenkt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #231 Gepost op: 1-03-2020, 16:20:03 »
Leonie in de podcast net nadat ze afviel: "(...) je kan tunnelvisie hebben maar dat het mij zou overkomen? Ik denk nee. Spreiden, spreiden, spreiden. Maar nu was ik zo overtuigd van het feit dat één iemand de Mol was. En daar ben ik gewoon mee onderuit gegaan. Ik heb het wel een beetje gespreid over twee mensen maar het was niet goed, niet genoeg."

In de biecht zei ze niet 2 mensen.
Daar zegt ze 2 man...

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #232 Gepost op: 1-03-2020, 16:24:36 »
Ik denk ook dat Nathan (groten)deels op Mil zit. De dubbele groene vrijstelling maar ook zijn blik richting Mil vlak voor hij zijn scherm zal zien in afl 7 sterkt dat vermoeden.
Wat Leonie betreft, in haar podcast schrijft ze:

DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 8
Dus toch tunnelvisie op de verkeerde. Vlak voordat mijn scherm rood wordt weet ik dat ik diegene ben die eruit zal vliegen. Op de drempel van de finale.

Dat wordt bevestigd door haar lichaamstaal vlak voor ze haar rode scherm ziet.
Op basis hiervan heeft het er alle schijn van dat ze op Rob heeft ingezet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #233 Gepost op: 1-03-2020, 16:31:21 »
Op basis hiervan heeft het er alle schijn van dat ze op Rob heeft ingezet.
Als je haar eerdere verdenkingen ook terug kijkt dan moet het wel Rob of Mil geweest zijn op wie ze eruit is gevlogen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #234 Gepost op: 1-03-2020, 16:32:01 »
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 8
Dus toch tunnelvisie op de verkeerde. Vlak voordat mijn scherm rood wordt weet ik dat ik diegene ben die eruit zal vliegen. Op de drempel van de finale.

Dat wordt bevestigd door haar lichaamstaal vlak voor ze haar rode scherm ziet.
Op basis hiervan heeft het er alle schijn van dat ze op Rob heeft ingezet.

Niet per se, want in de podcast verduidelijkt ze dat ze dacht dat ze rood zou krijgen omdat ze het volgens haar niet zo zouden doen dat de afvaller als laatst overgeblevene zijn rode scherm zou krijgen. (Nu is dat weleens gebeurd, maar dat maakt niet uit. Leonie zag het zo.)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #235 Gepost op: 1-03-2020, 18:15:44 »
Grote kans dat Leonie bij de vorige test de afvaller zou zijn geweest.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #236 Gepost op: 1-03-2020, 18:28:48 »
Grote kans dat Leonie bij de vorige test de afvaller zou zijn geweest.

Niet noodzakelijk, want de vorige keer had ze meer gespreid in tegenstelling tot deze executie - zegt ze ook in de podcast.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #237 Gepost op: 1-03-2020, 18:33:48 »
Rob doet een aantal verdachte uitspraken rondom de executie van aflevering 8.

  • Rob vóór de executie: "Als ik een mol mocht uitkiezen, zou ik voor Leonie gaan."
    > Kandidaten mogen een mol uitkiezen, terwijl dit voor de mol geen zin heeft. Hiernaar kan Rob mogelijk verwijzen met zijn afgewogen woorden.
  • Rob na de executie: "Ik had echt het idee dat ze goed zat, en dan krijgt Leonie een rood scherm."
    > In aflevering 7 horen we dat Leonie op Miljuschka en Rob zit. Mogelijk was Rob hiervan op de hoogte en geeft hij nu te kennen dat Leonie voor de verkeerde mol, namelijk Miljuschka, heeft gekozen in aflevering 8.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #238 Gepost op: 1-03-2020, 18:42:47 »
Nathan:

"Ik heb in de test heel vaak Leonie als mijn mol ingevuld."

"Ik heb echt opgerecht het gevoel dat ze nu echt wel haar best doet om de opdrachten goed uit te voeren, maar ook in de opdrachten blijft zij soms nog wel er doorheen komen en wat verwarring zaaien, waardoor, ja, soms dingen niet duidelijk zijn."

"Ik denk bij mezelf, ja..."



Vinden jullie dit genoeg om ervan uit te gaan dat Nathan in afl. 8 op Leonie heeft ingezet?

Lijkt me een montage dingetje. Hij zegt het nergens.
Ik vind dat ook best een vreemde zin. En ik twijfel er aan dat Nathan voor Leonie ging, Met deze zin lijkt hij te zeggen dat hij haar best wel verdacht heeft, maar dat hij dat nu niet meer doet. Ook Rob zijn verdachte is niet duidelijk, hij zegt wat over Mil, over Buddy, en over Leonie: "Als ik een mol mag uitkiezen, zou ik voor Leonie gaan".



Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #239 Gepost op: 1-03-2020, 20:46:19 »
Ik vind dat ook best een vreemde zin. En ik twijfel er aan dat Nathan voor Leonie ging, Met deze zin lijkt hij te zeggen dat hij haar best wel verdacht heeft, maar dat hij dat nu niet meer doet. Ook Rob zijn verdachte is niet duidelijk, hij zegt wat over Mil, over Buddy, en over Leonie: "Als ik een mol mag uitkiezen, zou ik voor Leonie gaan".
Ja idd... ook Rob geeft het niet aan. 💣

Interessant.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 23:25:34 door Amethyst »