Auteur Topic: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst  (gelezen 17611 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #100 Gepost op: 9-03-2020, 00:17:55 »
Jij hebt het hier precies uitgelegd zo als het is
Nathan wordt gevraagd om een inschatting te maken of het andere team het juiste antwoord weet. "Is jouw inschatting correct, verdienen jullie het geld voor de pot"
Dus wat iedereen vandaan haalt dat ze niet begrijpen wat Nathan in een ander geval had moeten doen?
Er IS geen 'ander geval'
Nathan moest een inschatting maken over het andere duo,  punt.
Precies en ik snap niet dat sommigen duidelijke opdrachten proberen te verdraaien.
Er zijn al vaak genoeg opdrachten geweest waar het alleen van belang was dat iemand een juiste voorspelling deed. Wat deze opdracht anders maakt is dat degenen die het antwoord moeten geven de voorspelling weten en dat vind ik dan weer erg flauw en het helpt de Mol hoe dan ook. Ook dat de penningmeester hier alweer de sleutelpositie krijgt.
Mil vind ik hierbij een klein beetje en Nathan heel erg mols.
Mil omdat ze door het juiste antwoord tegen Nathan te fluisteren hem stuurt richting "ja" dat kunnen ze (ook) wel en Nathan omdat hij "ja" zei. Als Nathan kandidaat is en denkt dat Rob de Mol is, waarom maakt hij het Buddy en Rob dan zo makkelijk om €1750 uit de pot te houden. Die hoeven alleen een willekeurig fout antwoord te geven. Als hij zegt dat Buddy en Rob het niet wisten, waar het ook naar uitzag, dan is die €1750 altijd binnen tenzij ze toch het juiste bedrag weten.

En Rob heeft het nep-mollen op level 9 gebracht. Maar na de opdracht in de escaperoom wisten we dit eigenlijk al. Daar verloor Leonie op punten van Rob.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 00:24:26 door MartinJ »

Offline Q4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2020, 09:03:38 »
Dus wat iedereen vandaan haalt dat ze niet begrijpen wat Nathan in een ander geval had moeten doen?
Er IS geen 'ander geval'

Precies en ik snap niet dat sommigen duidelijke opdrachten proberen te verdraaien.

Zoals al eerder genoemd: bij de voorspelling dat Buddy en Rob het níet goed zouden hebben, zouden die vervolgens een willekeurig absurd bedrag kunnen noemen. Bijvoorbeeld 1 miljoen. Verwacht jij dat ze dan 1750 verdiend zouden hebben?! Of zelfs 1 miljoen in de pot?! Zo'n raar spelverloop vind ik onwaarschijnlijker dan dat er wél een 'ander geval' is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2020, 09:06:01 »
Precies en ik snap niet dat sommigen duidelijke opdrachten proberen te verdraaien.
Er zijn al vaak genoeg opdrachten geweest waar het alleen van belang was dat iemand een juiste voorspelling deed. Wat deze opdracht anders maakt is dat degenen die het antwoord moeten geven de voorspelling weten en dat vind ik dan weer erg flauw en het helpt de Mol hoe dan ook. Ook dat de penningmeester hier alweer de sleutelpositie krijgt.
Mil vind ik hierbij een klein beetje en Nathan heel erg mols.
Mil omdat ze door het juiste antwoord tegen Nathan te fluisteren hem stuurt richting "ja" dat kunnen ze (ook) wel en Nathan omdat hij "ja" zei. Als Nathan kandidaat is en denkt dat Rob de Mol is, waarom maakt hij het Buddy en Rob dan zo makkelijk om €1750 uit de pot te houden. Die hoeven alleen een willekeurig fout antwoord te geven. Als hij zegt dat Buddy en Rob het niet wisten, waar het ook naar uitzag, dan is die €1750 altijd binnen tenzij ze toch het juiste bedrag weten.

En Rob heeft het nep-mollen op level 9 gebracht. Maar na de opdracht in de escaperoom wisten we dit eigenlijk al. Daar verloor Leonie op punten van Rob.

De mol weet dat de penningmeester deze sleutelpositie krijgt. Mij viel op dat Buddy meteen Rob koos om een duo te vormen om zich daarna heel verdacht te gedragen, vrijwel niets aan te wijzen (dus geen bijdrage leverde) en ook nog het antwoord geven aan Rob overliet.

De kandidaten waren in verwarring na de exit van Leonie. Dit is de eerste opdracht na het vertrek van hoofdverdachte Leonie. Als Nathan kandidaat is dan vindt hij bet belangrijker om een level verder te komen  dan geld verdienen lijkt me.  Nathan heeft Rob nog nooit verdacht en dat hij dat nu ineens wel doet kan mede door deze opdracht komen. Voor kandidaat Nathan is dit ook een kans om te testen waar de opdracht fout gaat en is hij (denk ik) hier op het verkeerde been gezet.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #103 Gepost op: 9-03-2020, 11:45:11 »
Ik vind het interessant dat sommigen hierin een mogelijk molactie van Mil menen te herkennen. Als ze de Mol is, weet ze waarschijnlijk en het juiste bedrag en dat Nathan de keuze moet maken. Het lijkt me zeer hoog spel het juiste bedrag te noemen en nauwelijks twijfel te zaaien bij Nathan, en er vervolgens op te vertrouwen dat hij ervoor kiest dat Buddy en Rob het wel weten, én dat die het fout gaan hebben (ze noemt het bedrag al vrij snel lijkt het, dan weet je nog niet dat de mannen er niet uit gaan komen). Is het zo'n uitgemaakte zaak dat Nathan 'voor de groep kiest' - een raar concept volgens mij in dit spel?

Tenzij Mil als Mol hier redeneert van, we wagen het er op en gokken wat, bij opdracht 3 verspeel ik gewoon geld. Voor ons niet hieruit af te leiden én als Mol had je dus nog veel meer geld op eenvoudige manier eruit kunnen houden. Je zult begrijpen, ik zou het dan slecht gespeeld vinden vanuit de Mol  :P

De 1+7+5 = 13 --> M zou dan dus het meest verhelderend voor mij moeten zijn; het moest duidelijk in de uitzending.  ::rofl::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2020, 12:21:09 »
Is een beetje afhankelijk van hoeveel we (niet) te zien hebben gekregen.
T kan ook een manipulatieve molactie zijn.
Plant al t zaadje bij Nathan dat buddy niet veel zegt ... en misschien wel meer gezegd zodat hij het een goed idee vindt het andere duo te gaan testen...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #105 Gepost op: 9-03-2020, 15:24:36 »
Ik vind het interessant dat sommigen hierin een mogelijk molactie van Mil menen te herkennen. Als ze de Mol is, weet ze waarschijnlijk en het juiste bedrag en dat Nathan de keuze moet maken. Het lijkt me zeer hoog spel het juiste bedrag te noemen en nauwelijks twijfel te zaaien bij Nathan, en er vervolgens op te vertrouwen dat hij ervoor kiest dat Buddy en Rob het wel weten, én dat die het fout gaan hebben (ze noemt het bedrag al vrij snel lijkt het, dan weet je nog niet dat de mannen er niet uit gaan komen). Is het zo'n uitgemaakte zaak dat Nathan 'voor de groep kiest' - een raar concept volgens mij in dit spel?
In de interactie tussen Mil en Nathan ontstaat weer hetzelfde als in opdracht 1.3 Parkeertarief bij de discussie over het Euro teken. Mil zit hem snel te voeren en Nathan kan het weer niet volgen. Ik vond het ook verbazingwekkend dat Mil èn de 1750 had herkend èn ondertussen ook nog even oog had voor wat er aan de andere kant bij Rob en Buddy gebeurd. Maar Nathan is overvoerd, hij twijfelt of het antwoord goed is, Mil meteen ik twijfel ook of het goed is. Mil heeft Nathan onzeker gemaakt en daarom kiest Nathan voor het andere team. Hij weet het gewoon niet zeker of het goed is. Mil de hele tijd: kijk dat is dat figuur, en dat is zus en dat is zo. Nathan doet wel mee, maar krijgt het gewoon niet op een rijtje in dit tempo. Logisch. Maar Mil had wel gezien dat Buddy niks deed.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #106 Gepost op: 9-03-2020, 15:45:41 »
Zoals al eerder genoemd: bij de voorspelling dat Buddy en Rob het níet goed zouden hebben, zouden die vervolgens een willekeurig absurd bedrag kunnen noemen. Bijvoorbeeld 1 miljoen. Verwacht jij dat ze dan 1750 verdiend zouden hebben?! Of zelfs 1 miljoen in de pot?! Zo'n raar spelverloop vind ik onwaarschijnlijker dan dat er wél een 'ander geval' is.
Op de eerste plaats dit. Het te winnen bedrag stond vast: €1750.
Ten tweede: de beschrijving van Rik is eenduidig, daar is geen spelt tussen te krijgen:
Nathan, jij bent de penningmeester. Denk je dat het andere duo het bedrag ontcijferd heeft? Als jouw inschatting klopt, dan pas verdienen jullie geld voor de pot.

Edit:
Dit wordt ook nog eens samengevat door Rik nadat Nathan zijn keuze heeft gemaakt:
"Dus jij zegt dat Rob en Buddy het bedrag goed hebben gezien".
Hij zegt dus niet: Dus jij laat Rob en Buddy het antwoord geven of woorden met die strekking.

Klopt de inschatting --> geld voor de pot. Inschatting fout --> geen geld.
Als jouw redenatie klopt dan had Rik toch de volgende spelregel gegeven: Nathan, jij ben de penningmeester. Jij mag bepalen welk duo het juiste bedrag ontcijferd heeft en het antwoord mag geven.

Het feit dat de voorspelling bij het andere duo bekend is maakt dat deze opdracht een vooropgezet toneelspel is volgens mij. Immers, een "normale" kandidaat zou als voorspelling geven dat het andere duo het niet wist en dan is het eigenlijk een no-brainer.

Om dit nog enigszins een opdracht te maken moest de penningmeester dus voorspellen dat het andere duo het wel wist. Dit kun je als redactie alleen maar voor elkaar krijgen als de penningmeester toevallig de Mol is. Als Nathan echt een kandidaat zou zijn die ook nog eens voor de groep, lees pot, gaat dan had hij echt wel voorspeld dat het andere duo het niet zou weten. Dan hadden Buddy en Rob zich niet kunnen verschuilen achter "we wisten het echt niet" (wat best wel zo kan zijn), maar dan moeten ze met de billen bloot. Als ze dan toch het juiste antwoord geven dan is het heel duidelijk dat ze aan het (nep)mollen zijn.

Het blijft een krankzinnige opdracht om iemand iets te laten voorspellen terwijl de ander weet wat die voorspelling is.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 16:13:57 door MartinJ »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #107 Gepost op: 9-03-2020, 16:29:03 »
Haha, dit blijkt uiteindelijk toch een geniale opdracht  :P Op het eerste oog beetje simpel en flauw met keuze door de penningmeester, maar door hoe het gespeeld wordt valt dit op vele manieren uit te leggen. Voor iedereen valt wat te zeggen, al dan niet met omgekeerde psychologie, en bij Rob denk je dat het heel slecht gemold is terwijl die uiteindelijk het meest verdacht wordt. (En hoezo 1600 en niet een serieuze gok met wat hij eerder wel aanwijst - of bezwijkt hij als kandidaat onder de druk?) Voor iedere tunnel wat wils. Mil doet ook nog even een uitgebreide analyse voor de kijker.
 
Vraag me af wat de productie hier had verwacht. Als Nathan de Mol is, hadden ze natuurlijk niet kunnen voorzien dat Buddy en Rob er zo'n puinhoop van zouden maken. Dat het geld niet verdiend wordt, valt denk ik voor 90% Buddy aan te rekenen (Was het zonder zijn actie wel zo'n interessante opdracht?). Misschien 80% als Nathan ook echt doorhad dat ze het niet wisten. Als Rob de Mol is, zat hij hier in een zeer moeilijke positie, en deed hij het in eerste instantie in ieder geval goed door traag te zijn en zeven van de tien bewegingen aan te wijzen op de kaart. Zou leuk zijn als hier zaterdag nog iets over gezegd wordt, zeker als Mil of Nathan de Mol is.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #108 Gepost op: 9-03-2020, 16:44:26 »
Als Mil de mol is, zit aflevering 10 zo vol met molacties (dirigent vermomming, lasergame uitleg, vissersboot drankje, zwaaien met geld na 9.3) dat daar echt geen tijd meer voor is. Alleen de verbazing zal al een groot deel van de uitzending vullen. ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #109 Gepost op: 9-03-2020, 17:47:50 »
Links of rechtsom, heeft Nathan de sleutelrol. Is Mil de mol, zou we én weinig invloed hebben én is het vreemd om het juiste antwoord te geven. Is Rob de mol, dan lijkt het erop dat hij dat even vergeten is en er een janboel van maakt én is de opdracht volslagen doorgestoken kaart voor de mol. Die hoeft immers alleen te kijken wat Nathan zegt en het andere te doen. Hetzelfde geldt voor Buddy.

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #110 Gepost op: 9-03-2020, 22:22:01 »

Alleen Miljuschka kun je afstrepen, omdat de mol alleen nog maar opzichtig zou gaan mollen.

Ik zie geen reden om mil hiermee af te strepen. Zij kan erg manipulatief zijn en nathan gewoon overtuigen om het op goed te gooien onder het mom van “rob en buddy testen” of hem overtuigen dat het een hele makkelijke opdracht was en ze het wel gezien hebben.
Ze weet immers dat de penningmeester een belangrijke rol heeft en kiest zelf om bij hem te zitten.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #111 Gepost op: 10-03-2020, 16:14:50 »
Het feit dat de voorspelling bij het andere duo bekend is maakt dat deze opdracht een vooropgezet toneelspel is volgens mij. Immers, een "normale" kandidaat zou als voorspelling geven dat het andere duo het niet wist en dan is het eigenlijk een no-brainer.

En daarom lijkt het mij dat we hier cruciale informatie missen. Namelijk, dat - zoals anderen in dit topic al opperden - als Nathan had gezegd dat Rob en Buddy het niet wisten, dat hij en Mil dan zelf het antwoord moesten geven. Anders krijg je deze situatie:

Rik: "Nathan, denk je dat Rob en Buddy het juiste antwoord gaan geven?"
Nathan: "Nee."
Rik: "Rob en Buddy, wat is jullie antwoord?"
Rob/Buddy: "Acht ziljard."
Rik: "Gefeliciteerd! Dat is 1750 euro voor de pot."

Door de keuze van Nathan krijgen we niet te horen wat er was gebeurd als hij 'nee' had geantwoord. Het ligt m.i. voor de hand dat hij en Mil dan antwoord hadden moeten geven.

Verder vind ik Miljuschka hier onmols. Ze komt tot het juiste bedrag én komt in de positie dat ze geen invloed meer heeft op het spel. Nathan kan (1) besluiten om zelf het goede antwoord te geven, waarmee 1750 euro in de pot komt of (2) de keuze uit handen geven aan Rob en Buddy, die wellicht ook het juiste antwoord hadden gegeven. Ze had de minst molse positie van allemaal. Nathan heeft (als hij de mol is) nog het excuus dat hij geen keus had, omdat Mil het juiste antwoord wist en er dan sowieso geld in de pot was gekomen. Hij móest dan wel de keuze bij Rob en Buddy leggen, in de hoop dat zij een fout antwoord zouden geven. En de kans op een fout antwoord was altijd groter dan de kans op een goed antwoord.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2020, 16:16:39 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #112 Gepost op: 10-03-2020, 16:19:28 »

Door de keuze van Nathan krijgen we niet te horen wat er was gebeurd als hij 'nee' had geantwoord. Het ligt m.i. voor de hand dat hij en Mil dan antwoord hadden moeten geven.

Verder vind ik Miljuschka hier onmols. Ze komt tot het juiste bedrag én komt in de positie dat ze geen invloed meer heeft op het spel. Nathan kan (1) besluiten om zelf het goede antwoord te geven, waarmee 1750 euro in de pot komt of (2) de keuze uit handen geven aan Rob en Buddy, die wellicht ook het juiste antwoord hadden gegeven.

Omdat sommigen die conclusie hier trekken wil niet zeggen dat dat de juiste conclusie is. We weten dat gewoon niet.
Met je eens dat het heel raar zou zijn.

Maar Mil is hier alleen onmols als de misschien onjuiste conclusies waar zijn. Anders is t juist mols.

Jammer dat we altijd maar de helft aan info krijgen :-\\

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #113 Gepost op: 10-03-2020, 16:50:01 »
En daarom lijkt het mij dat we hier cruciale informatie missen. Namelijk, dat - zoals anderen in dit topic al opperden - als Nathan had gezegd dat Rob en Buddy het niet wisten, dat hij en Mil dan zelf het antwoord moesten geven. Anders krijg je deze situatie:

Rik: "Nathan, denk je dat Rob en Buddy het juiste antwoord gaan geven?"
Nathan: "Nee."
Rik: "Rob en Buddy, wat is jullie antwoord?"
Rob/Buddy: "Acht ziljard."
Rik: "Gefeliciteerd! Dat is 1750 euro voor de pot."

Door de keuze van Nathan krijgen we niet te horen wat er was gebeurd als hij 'nee' had geantwoord. Het ligt m.i. voor de hand dat hij en Mil dan antwoord hadden moeten geven.

Verder vind ik Miljuschka hier onmols. Ze komt tot het juiste bedrag én komt in de positie dat ze geen invloed meer heeft op het spel. Nathan kan (1) besluiten om zelf het goede antwoord te geven, waarmee 1750 euro in de pot komt of (2) de keuze uit handen geven aan Rob en Buddy, die wellicht ook het juiste antwoord hadden gegeven. Ze had de minst molse positie van allemaal. Nathan heeft (als hij de mol is) nog het excuus dat hij geen keus had, omdat Mil het juiste antwoord wist en er dan sowieso geld in de pot was gekomen. Hij móest dan wel de keuze bij Rob en Buddy leggen, in de hoop dat zij een fout antwoord zouden geven. En de kans op een fout antwoord was altijd groter dan de kans op een goed antwoord.
Dat zei Rik helemaal niet. Rik zei:
Denk je dat het andere duo het bedrag ontcijferd heeft?
Er is maar een manier om hier achter te komen en dat is Rob en Buddy het antwoord te laten geven! Daarna kun je controleren of de voorspelling juist was en is er al dan niet €1750 verdiend.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #114 Gepost op: 10-03-2020, 19:38:33 »
Misschien is het zo:
Als Nathan had gezegd: “Nee, ik denk dat ze het niet weten”, dat Rik dan had gezegd dat hij en Mil dan antwoord moesten geven en dat dat bedrag juist moest zijn, anders geen geld voor de pot.

Nu Nathan heeft gezegd dat Rob en Buddy het antwoord wél weten, móet dat antwoord goed zijn. “Alleen dan wordt er geld verdiend voor de pot.”

(Edit: Maar dan had Rik beter kunnen vragen of Nathan en Mil zelf het antwoord wilden geven of dat Nathan dat aan Rob en Buddy over wilde laten... Nu leek het alsof alleen de gok van Nathan kon zorgen voor geld in de pot.)

Ik ben het met Blip eens dat we hier informatie missen. Als het echt zo was zoals het werd gebracht, zou het een heel rare opdracht zijn.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2020, 21:44:51 door Iris_77 »

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #115 Gepost op: 10-03-2020, 22:09:14 »
Dat zei Rik helemaal niet. Rik zei:
Denk je dat het andere duo het bedrag ontcijferd heeft?
Er is maar een manier om hier achter te komen en dat is Rob en Buddy het antwoord te laten geven! Daarna kun je controleren of de voorspelling juist was en is er al dan niet €1750 verdiend.

Het feit dat de andere partij kan horen wat de gok is zou de hele opdracht zinloos maken. Dus als jou interpretatie correct is (en ook zo duidelijk is als jij zegt dat het is), dan is de opdracht gewoon met 100% te winnen als je "nee" zegt. Het hele punt van gokken op de andere partij is dan weg, het is dan in principe insider trading.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #116 Gepost op: 10-03-2020, 22:27:32 »
Het feit dat de andere partij kan horen wat de gok is zou de hele opdracht zinloos maken. Dus als jou interpretatie correct is (en ook zo duidelijk is als jij zegt dat het is), dan is de opdracht gewoon met 100% te winnen als je "nee" zegt. Het hele punt van gokken op de andere partij is dan weg, het is dan in principe insider trading.
Dat klopt, maar als Nathan niet de Mol is wil hij graag weten wie de Mol is. Daar komt hij niet achter als hij zelf het juiste antwoord mag geven. Het gevolg is dan ook dat absoluut niemand hem meer zal verdenken. In dat geval zegt hij dus dat Buddy en Rob het weten (om hun te testen). Als Nathan de Mol is dan zegt hij zeker dat Buddy en Rob het weten omdat er dan geen €1750 in de pot komt als die het niet weten. En nogmaals als Nathan en Mil het zelf mochten / moesten zeggen als ze voorspelden dat Rob en Buddy het niet weten dan had Rik gewoon kunnen zeggen: willen jullie zelf het antwoord geven of speel je de vraag door aan Buddy en Rob. Heel simpel. Blijkbaar was dat dus niet de bedoeling.
Anders had Mil ook nauwelijks kunnen mollen. Nu kon ze dat doen door met het juiste antwoord te suggereren dat Rob en Buddy dit ook wel gezien moesten hebben. Wat Nathan een extra reden geeft om te voorspellen dat Rob en Buddy het juiste antwoord weten. (Als dit al niet van tevoren is afgesproken want ik vind het noch steeds een vreemde opdracht / toneelstukje.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2020, 23:06:00 door MartinJ »

Offline Lyda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molleke
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #117 Gepost op: 10-03-2020, 22:51:29 »
De stelling is nog verwarrender...Nathan en Rob?
🕵️

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #118 Gepost op: 10-03-2020, 22:54:05 »
Maar... Nathan, in een eerdere biecht, zou ALTIJD voor het team(belang) gaan... dat doet hij nu juist niet.

Is 1600 nog iets (slag bij..) speciaals qua betekenis?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Cijferkunst
« Reactie #119 Gepost op: 10-03-2020, 23:07:23 »
De stelling is nog verwarrender...Nathan en Rob?
Vergeten te controleren. Dat moest dus zijn Natan en Mil. Heb de post aangepast.