Auteur Topic: [Theorie] Post  (gelezen 100769 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Post
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2014, 22:55:19 »
Ellis Island bestaat ook in Australië.
The British are not impressed.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2014, 22:56:15 »
Dat zal hem wel zijn  ::hug::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2014, 22:56:49 »
Ellis Island bestaat ook in Australië.

Goed gevonden! Gaan ze nou al weer naar Australië?
Tell me what your telescope says

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [Theorie] Post
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2014, 22:58:24 »
Goed gevonden! Gaan ze nou al weer naar Australië?

Ik hoop het niet. Na 2 keer ben ik er wel op uitgekeken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2014, 22:58:50 »
Ik denk dat je geld veilig mag stellen door het te sturen naar een kandidaat uit Aflevering 9. Maar, hier komt de twist, als die kandidaat er niet meer in zit gaat het geld verloren. Dan moet je dus een afweging gaan maken...

Ik denk dat dit een hele goede gok is.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2014, 23:01:09 »
Even Google Earth en het lijkt me niet dat de crew hele rotspartijen hebben geplaatst op een erg klein zanderig eiland met misschien 1 palmboom xd

Australië denk ik dus niet  ;)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2014, 23:03:43 »
Even Google Earth en het lijkt me niet dat de crew hele rotspartijen hebben geplaatst op een erg klein zanderig eiland met misschien 1 palmboom xd

Australië denk ik dus niet  ;)

Het hoeft ook niet zo te zijn dat de locatie die we zien Ellis island is. Per slot van rekening worden de brieven er op de post gedaan.
Tell me what your telescope says

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2014, 23:06:22 »
Het hoeft ook niet zo te zijn dat de locatie die we zien Ellis island is. Per slot van rekening worden de brieven er op de post gedaan.

Nee, de brieven worden bezorgd. Wij hebben thuis net zo'n (Amerikaanse!) brievenbus.

Re: [Theorie] Post
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2014, 23:08:15 »
Sofie heeft in New York gewoond en ze heeft dat als smoesje gebruikt om daar wat vrienden op te zoeken. Wellicht is ze er wel echt geweest.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2014, 01:29:04 »
Ellis Island bestaat ook in Australië.

Ik denk dat de gok van dat eiland in de Filipijnen in het "aflevering 1-topic" een betere gok is  ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2014, 04:36:17 »
Ik denk dat je geld veilig mag stellen door het te sturen naar een kandidaat uit Aflevering 9. Maar, hier komt de twist, als die kandidaat er niet meer in zit gaat het geld verloren. Dan moet je dus een afweging gaan maken...
En misschien dat naar de mol sturen ook niet zo een goede optie is....

Is iemand bekend met het handschrift van één van de getoonde kandidaten? Dan is namelijk na te gaan of het een brief van die persoon zelf is of van een ander.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2014, 08:33:46 »
De kandidaten kunnen hunnen geld veilig stellen door er een naam op te zetten, als dit de mol zn naam is telt het niet mee
#teamamaimiljaarde

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Theorie] Post
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2014, 12:39:47 »
De app geeft iets meer verduidelijking/opties!


anoniem 24971

  • Gast
Re: [Theorie] Post
« Reactie #33 Gepost op: 3-01-2014, 13:21:15 »
Ik denk dat je het geld dat jij van Art ontvangt voor iemand anders in aflevering 9 veilig kunt stellen. Je zet in ieder geval niet je eigen naam op een envelop, maar als je een brief stuurt doe je dat voor een ander.

De drie finalisten zullen denk ik in aflevering 9 op dat eiland aankomen. De winnaar verdient het geld dus uiteindelijk bovenop de pot.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Theorie] Post
« Reactie #34 Gepost op: 3-01-2014, 13:22:16 »
Jup! Dat denk ik ook!
Suggereerde net hetzelfde in de afleverings-topic.

Ben benieuwd :).

Offline J_Crispy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #35 Gepost op: 3-01-2014, 13:27:59 »
Ja, dat dacht ik ook..suggereerde net hetzelfde op pagina 1. ::tandpastasmiley::
9th person voted of and the second member of our jury...

anoniem 24971

  • Gast
Re: [Theorie] Post
« Reactie #36 Gepost op: 3-01-2014, 13:28:06 »
Apart is dat de brieven wel degelijk naar Ellis Island verstuurd zijn. Als de brievenbus dichtgeklapt word, staat daar namelijk US Mail.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Theorie] Post
« Reactie #37 Gepost op: 3-01-2014, 13:33:12 »
Apart is dat de brieven wel degelijk naar Ellis Island verstuurd zijn. Als de brievenbus dichtgeklapt word, staat daar namelijk US Mail.

Dit eiland is 100% NIET Ellis Island. De kans dat ze in de VS opnemen is klein, omdat ze daar niet met hun eigen cameraploeg mogen werken. Plus, in het aflevering 1 topic is uitgevonden dat Pinagbuyutan eiland in de Filippijnen ook wel Ellis Island wordt genoemd (en de foto's van google komen overheen met wat we gezien hebben). Dus ik denk dat Ellis Island in New York er niets mee te maken heeft..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Theorie] Post
« Reactie #38 Gepost op: 3-01-2014, 13:34:20 »
Ja, dat dacht ik ook..suggereerde net hetzelfde op pagina 1. ::tandpastasmiley::

Puntje voor jou Snape ;)!
Sorry :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Post
« Reactie #39 Gepost op: 3-01-2014, 13:36:01 »
Maar wanneer verdient een kandidaat individueel geld? En als het geld voor de finalisten is, waarom laten ze dan nu al die 3 namen zien? En wat gebeurt er met het geld van iemand die afvalt? Snap ook niet hoe dit bijdraagt aan het vinden van de mol. Ik denk dat we hier gewoon nog te weinig vanaf weten om er iets zinnigs over te zeggen.