Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 90121 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #280 Gepost op: 29-01-2020, 23:47:31 »
Dat kan niet want de Mol krijgt nooit een rood scherm.

Bij mijn weten is dit door de makers nog nooit echt erkend. Waar ze wel duidelijk in zijn is dat de mol nooit naar huis gaat.
Voor een jubileumjaar zou het op zich best wel een leuke twist zijn eigenlijk.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #281 Gepost op: 30-01-2020, 00:15:22 »
Bij mijn weten is dit door de makers nog nooit echt erkend. Waar ze wel duidelijk in zijn is dat de mol nooit naar huis gaat.
Voor een jubileumjaar zou het op zich best wel een leuke twist zijn eigenlijk.

Nah, als ze dat doen, zou dat wel voor problemen zorgen in de app.. want dan verlies je alsnog de punten die je ingezet had op de afvaller (de mol in dat geval) op het moment dat diegene afvalt. Of je moet die punten weer terugkrijgen als diegene weer terugkomt...  ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #282 Gepost op: 30-01-2020, 00:57:29 »
Oh als ze echt een dergelijke twist gaan uitvoeren, dan verzinnen ze heus wel een oplossing voor de app hoor.

Maar terug naar de spoiler, heb ik hier nog een hint die eigenlijk in de Totaal Nutteloze Hints topic hoort, maar wegens de spoiler toch hier plaats. Mochten de mods denken dat er niks mee wordt gespoilt, ga gerust jullie gang om het te verplaatsen.  ;)

Die hele spoiler is één grote mindfuck. Straks wanneer alleen deze vijf kandidaten nog over zijn, komt er een veiling en kunnen ze alle vijf afvallers terugkopen en begint het seizoen pas echt.

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #283 Gepost op: 30-01-2020, 10:20:55 »
Oh als ze echt een dergelijke twist gaan uitvoeren, dan verzinnen ze heus wel een oplossing voor de app hoor.

Maar terug naar de spoiler, heb ik hier nog een hint die eigenlijk in de Totaal Nutteloze Hints topic hoort, maar wegens de spoiler toch hier plaats. Mochten de mods denken dat er niks mee wordt gespoilt, ga gerust jullie gang om het te verplaatsen.  ;)

Die hele spoiler is één grote mindfuck. Straks wanneer alleen deze vijf kandidaten nog over zijn, komt er een veiling en kunnen ze alle vijf afvallers terugkopen en begint het seizoen pas echt.

 ;D
Haha dat zou echt grappig zijn dat alles in elkaar gezet is.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #284 Gepost op: 30-01-2020, 17:24:48 »
Of de allergrootste mindf*ck :  We zijn helemaal niet in China, vriend!
sorry dit wordt te offtopic

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #285 Gepost op: 30-01-2020, 18:11:48 »
Maar ja straks komt het moment:
Er zijn X kandidaten en een van hen is de mol. Ben jij voorbereid?

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #286 Gepost op: 30-01-2020, 18:13:11 »
Of, zoals Rob zegt: "Hebben ze nou nog iemand ingehuurd?"
Mzahk hr cd lnk !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #287 Gepost op: 30-01-2020, 19:28:46 »
En nu weer ontopic: dus of over spoilers of algemene discussies die voortbouwen op spoilers en dus niet in andere topics kunnen.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #288 Gepost op: 31-01-2020, 15:55:31 »
Ik had deze per ongeluk in het Leader-topic geplaatst, maar aangezien het een spoiler betreft plaats ik 'm nu hier.

In de leader zien we een paar hele korte shots achter elkaar van een toekomstige opdracht. Hierin moeten de kandidaten blijkbaar streetfood verkopen o.i.d. Ik moet me sterk vergissen als de persoon in het kraampje Claes niet is. Dat betekent dat hij erin blijft totdat deze opdracht voorbij is gekomen.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #289 Gepost op: 31-01-2020, 16:19:54 »
...je weet zeker dat dat beeld niet van een volgend shot is dat er in wordt gemixt, als X-fade: ene beeld gaat over in nieuwe beeld..? Anders scherp gevonden.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #290 Gepost op: 31-01-2020, 16:25:28 »
Ik kan me vergissen, maar het lijkt me dat Claes zich in het kraampje bevindt. Het deel van zijn lichaam dat je door de 'serveeropening' van het kraampje ziet is duidelijker zichtbaar (matter) dan zijn hoofd, dat zich achter het reflectieve oppervlak van het raam bevindt. Bovendien houdt zijn nek keurig op bij de bovenste rand van de opening. Dit lijkt me geen overgang naar een nieuw shot.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #291 Gepost op: 31-01-2020, 20:08:00 »
Ik vind het er heel raar uitzien, zn hoofd zou daar, op de afstand veel te groot zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #292 Gepost op: 31-01-2020, 20:57:39 »


Ik vind het een rare keuze en inderdaad is het zo dat sommige gelekte beelden zijn gemaakt met medeweten van de crew, want ze poseren gewoon braaf.

Het zou een mooie stunt zijn als het toch een vooropgezet plan was, maar zelf geloof ik daar niet in.
Je bedoelt dat de foto bij de autoshowroom in scene is gezet, dat met opzet kandidaten uit beeld zijn gehouden om ons op het verkeerde been te zetten (omdat de crew WEET dat de professionals onder de molloten hier helemaal los op gaan)?

Het is onwaarschijnlijk, maar ik zou het een meesterzet van de makers vinden.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #293 Gepost op: 31-01-2020, 23:26:21 »
De volgende afvallerstheorie van WIDM TV is te combineren met de gelekte beelden van de laatste vijf kandidaten:

Afvallerstheorie: https://www.youtube.com/watch?v=k-HPwkGkMXY
Laatste vijf kandidaten: http://m.newmotor.com.cn/html/cjdt/103737.html

Theorie:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 23:28:18 door Q_TALPA_E »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #294 Gepost op: 1-02-2020, 00:14:51 »
Nathan heeft toch duidelijk ook andere schoenen aan of hebben we het over een andere gelekte foto?

Edit: hij draagt trouwens op alle gelekte foto’s spierwitte sneakers.

Dus Nathan, Rob en Buddy zijn alle drie niet identiek aan de groepsfoto in de gelekte foto’s.

Kan die ook weer de wereld uit  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 00:35:35 door FS »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #295 Gepost op: 1-02-2020, 13:15:36 »
Op de afvallersfoto dragen alle kandidaten dezelfde kleding als bij de executie van aflevering 1. Behalve Rob, hij draagt  een zwarte sweater, ws omdat het nog wat fris was. Zie extra beeldmateriaal over de zwarte vrijstelling.

Aan de hand van kleding en datums is het volgende te reconstrueren:
De eerste groepsfoto en de kandidatenfoto's zijn op dag 1 (20 mei) gemaakt na de opening. Op dag 2 hadden we opdracht beltegoed en parkeertarief ( zie kleding) Dag 3 foto' s voor de afvallerfoto, executie afl. 1 en eerste en tweede opdracht aflevering 2.
De laatste opdracht van aflevering 2 is op dag 4 (23mei) gemaakt. Deze datum staat ook op het scherm van de camerabeelden bij de opdracht wereldbeeld.

Geen hint dus.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 13:20:48 door Moedermol »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #296 Gepost op: 1-02-2020, 13:26:43 »
Op de afvallersfoto dragen alle kandidaten dezelfde kleding als bij de executie van aflevering 1. Behalve Rob, hij draagt  een zwarte sweater, ws omdat het nog wat fris was. Zie extra beeldmateriaal over de zwarte vrijstelling.

Aan de hand van kleding en datums is het volgende te reconstrueren:
De eerste groepsfoto en de kandidatenfoto's zijn op dag 1 (20 mei) gemaakt na de opening. Op dag 2 hadden we opdracht beltegoed en parkeertarief ( zie kleding) Dag 3 foto' s voor de afvallerfoto, executie afl. 1 en eerste en tweede opdracht aflevering 2.
De laatste opdracht van aflevering 2 is op dag 4 (23mei) gemaakt. Deze datum staat ook op het scherm van de camerabeelden bij de opdracht wereldbeeld.

Geen hint dus.

En bij beltegoed zijn ook de leadershots gemaakt. Alles is te herleiden naar een bepaald moment in de serie.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #297 Gepost op: 1-02-2020, 13:54:43 »


vanavond of volgende week, als de spoilerfoto's kloppen..?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #298 Gepost op: 1-02-2020, 14:21:20 »
Vanavond, volgende week, of die week erop. Dus aflevering 4 (waarschijnlijk niet afgaande op de promo), 5 of 6.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #299 Gepost op: 1-02-2020, 15:22:45 »
Wat zou een slimme list zijn om het spoiler probleem te voorkomen?  Social media omarmen lijkt mij beter dan tegen te werken…

Bijvoorbeeld… In de eerste aflevering zou je een opdracht kunnen doen waarbij de 10 kandidaten elkaar fotograferen in zoveel mogelijk verschillende groepjes / samenstellingen / outfits / op fake getagte locaties/ met fake social media accounts? Zoiets!
Heel eenvoudige oplossing is om de 10 deelnemers altijd in het spel te houden. Dan heb je drie mogelijkheden. Alle deelnemers weten wie er die aflevering is afgevallen, alleen de afvallende deelnemer weet at ie is afgevallen of iedereen krijgt vlak voor de finale pas te horen of ie in de finale zit. Hoe dan ook, altijd foto's met 10 deelnemers.

Hoe erg is het overigens dat er spoilers zijn? Hoeveel van de deelnemers van dit forum kijkt in deze thread?  Een paar van de vele miljoenen kijkers weet meer. Volgens mij dragen spoilers bij aan de populariteit van het programma.
Ik boycot Rusland & Russische producten!