Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254024 keer)

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #760 Gepost op: 23-02-2020, 12:42:29 »
Buddy

Vrees dat Mil volgende week moet wieberen. Snap foxhunter z'n verdenking op haar niet meer, maar ik laat me graag verrassen. 


Ik wel, volg hem helemaal. Na de vorige uitzending is het inderdaad voor mij ook helemaal duidelijk dat zij de mol is.
In deze aflevering misschien geen verdere versterking, maar zeker wel bevestiging.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 12:48:36 door Molekule »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #761 Gepost op: 23-02-2020, 12:44:38 »
Ik switch van Rob naar Nathan. Wel behoud ik mij het recht voor om mijn keuze tussentijds nog zesendertig keer te wijzigen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #762 Gepost op: 23-02-2020, 12:49:08 »
Nathan

Maar ik twijfel heel erg door de 'wie-verdenkt-wie' discussie

 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #763 Gepost op: 23-02-2020, 12:50:18 »

Miljuschka dus. Maar ik twijfel enorm! Nathan blijft megaverdacht en zelfs Rob is voor mij een serieuze optie. En dan zul je zien dat het Buddy is.  ::rofl::

Mijn molscore (even in spoilertags, anders wordt het te lang)
7 uit 11, denk ik. Ik heb niet alle series helemaal kunnen volgen, dus die tel ik niet mee.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #764 Gepost op: 23-02-2020, 13:02:14 »
Ik switch van Rob naar Nathan. Wel behoud ik mij het recht voor om mijn keuze tussentijds nog zesendertig keer te wijzigen.

Ja, ik ga toch ook switchen. Het zit me niet lekker dat Rob landelijk al zo lang op 1 staat.

Nathan is de nieuwe Jan mol.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2020, 01:23:06 door Contraspion »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #765 Gepost op: 23-02-2020, 14:19:41 »
Nog steeds Buddy,

Maar anders toch wel Nathan. het zit mij dwars dat hij maar groene schermen blijft krijgen, terwijl hij bijna niks opschrijft/leert voor executies :\'(

+ de obvious voetbaltermen in de afleveringtitels.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #766 Gepost op: 23-02-2020, 14:29:19 »
Zelf verdenk ik Nathan, maar ik zie niet helemaal waarom hij puur door deze laatste aflevering hier weer zo veel meer verdacht wordt (in vergelijking met Rob). Ik zie Nathan niet specifiek molliger bezig dan Rob gisteren ...ja oké - eventueel heeft hij bij de executie er voor gezorgd dat Mil in t spel blijft, maar dat vind ik een te groot vraagteken om op te varen.

Ik blijf bij Nathan voorlopig, maar niet echt op basis van deze aflevering ...

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #767 Gepost op: 23-02-2020, 14:35:45 »
Ik had Rob ingevuld maar Nathan kan het voor mij evengoed zijn, het zou een geniale mol zijn.
De overige 3 zijn het niet, Mil en Buddy wegens teveel onmolse acties en ook teveel verdacht door de overige kandidaten, Leonie wordt te verdacht neergezet en door iedereen verdacht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #768 Gepost op: 23-02-2020, 15:43:50 »
Leonie is de mol!
Ich bin ein Bärliner!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #769 Gepost op: 23-02-2020, 16:30:18 »
Als ik puur op gevoel af ga, zit ik vol in een Nathantunnel. Maar als ik begin na te denken, dat komt Rob steeds boven Nathan uit.

Maar met gevoel zit ik vaak beter, dus nu vol op Nathan. (Met uitzondering van wat poultjes)
Ik haal alvast wat kaasstengels.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #770 Gepost op: 23-02-2020, 16:39:10 »
Ik ga nog steeds voor Rob.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #771 Gepost op: 23-02-2020, 18:26:38 »
Als ik puur op gevoel af ga, zit ik vol in een Nathantunnel. Maar als ik begin na te denken, dat komt Rob steeds boven Nathan uit.

Maar met gevoel zit ik vaak beter, dus nu vol op Nathan. (Met uitzondering van wat poultjes)
Helemaal hetzelfde :)

Over mijn WIDM molscore, ik heb het sinds 2010 nog alle keren goed gehad, een 100% score. Dus het is extra leuk met Heinz weer dit jaar omdat we een switch gemaakt hebben. De laatste keer dat we het moeilijk hadden zat ik op Stine en jij op Simone maar we kwamen toch goed uit  ::hug::

Dit jaar nog niet. Het is Nathan, bijna alles spreekt voor hem. Hij tovert het rode scherm van Mil weg, daar was het wel helemaal duidelijk.... ik vond dat harde zweten in ronde 5 als sportman natuurlijk ook wel geinig. Als het ronde 1 was, niks aan de hand. Nou hoor ik Rik net op de podcast bezweren dat de mol zo goed mogelijk gekoeld werd, hahahahah. Te laat. Nathan had er duidelijk 5 zware rondes opzitten.

Ik zeg bijna alles, want er moet nog wel 1 ding gebeuren wil ik definitief bij hem blijven. Hij moet verdenkingen gaan krijgen. En niet maar steeds penningmeester en de vertrouwenspositie krijgen toebedeeld. Het is 1 van mijn hele harde pennenstreken.

Maar Rob viel voor mij nog wel een extra keer hard af hoor. Hij reageerde ZO emotioneel kandidaats op alles. Voelde zich persoonlijk aangevallen bijv. dat Nathan voor Mil koos. Hij moest wel als mol. Maar de reactie van Rob was veel belangrijker. ZO kandidaats. Zijn constante bondjesdrift is voor mij ook een hard streepmoment.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #772 Gepost op: 23-02-2020, 18:44:44 »
1) Leonie
2) Nathan

De rest is het niet.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #773 Gepost op: 23-02-2020, 18:46:53 »
Citaat
Nou hoor ik Rik net op de podcast bezweren dat de mol zo goed mogelijk gekoeld werd, hahahahah. Te laat. Nathan had er duidelijk 5 zware rondes opzitten.

Te laat... Het is maar hoe je het bekijkt. Ik neem niet aan dat Annemieke op zaterdagavond Rik thuis gaat interviewen en die andere interviews met makers en teamleden en afvaller nog even afneemt en leuk monteert, inclusief tussenteksten etcetera. Kortom. Die podcast ligt al klaar voor de uitzending vertoond wordt.

Te laat kan hooguit betekenen dat ze het niet uit de montage konden houden, maar dat lijkt me sterk. De kandidaten waren los van elkaar, anders kan dit niet. Hoe erg iemand zweet, zegt me niet het meeste.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #774 Gepost op: 23-02-2020, 20:01:50 »
Meerdere kandidaten hebben verdachte trekjes, maar Rob is de mol.

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #775 Gepost op: 23-02-2020, 20:04:20 »
Te laat... Het is maar hoe je het bekijkt. Ik neem niet aan dat Annemieke op zaterdagavond Rik thuis gaat interviewen en die andere interviews met makers en teamleden en afvaller nog even afneemt en leuk monteert, inclusief tussenteksten etcetera. Kortom. Die podcast ligt al klaar voor de uitzending vertoond wordt.

Te laat kan hooguit betekenen dat ze het niet uit de montage konden houden, maar dat lijkt me sterk. De kandidaten waren los van elkaar, anders kan dit niet. Hoe erg iemand zweet, zegt me niet het meeste.

Die zit de uitzending een week vantevoren, net als de makers van Moltalk.

Zou zo willen ruilen overigens.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #776 Gepost op: 23-02-2020, 21:05:11 »
Ik denk ook Nathan, maar denk juist dat hij groen geeft aan degene die rood zou hebben gezien. Dan stel je gewoon de groepsvrijstelling veilig en de rest is leuke poppenkast.

Dat is inderdaad ook goed mogelijk.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #777 Gepost op: 24-02-2020, 15:22:04 »
In eerste instantie was ik blij dat Leonie afgelopen aflevering overleefde. Maar nu denk ik dat de speciale executie in het leven werd geroepen om een meer spannende finale van 4 te krijgen. Je wilt natuurlijk geen Mol onthullen die al zolang door de 2 andere finalisten wordt verdacht.
Dus....
De Mol is Leonie! ::tandpastasmiley::
Ik heb er vertrouwen in. Niet alleen vanwege die executie natuurlijk, maar ook vanwege de Theepot-affaire, opdracht Lettergreep, het ontdekken wat de mollotennamen betekenden, en ja wat al niet, want Leonie is denk ik de grootste into-your-face Mol uit de geschiedenis van WIDM. Die ons ongetwijfeld nog verrassende dingen gaat laten zien in de Terugblik. ::jaja:: Tot nu toe was ik alleen even enthousiast over Claes, verder veel getwijfeld, ik ben blij dat ik nu eindelijk de voor mijn gevoel juiste tunnel heb gevonden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #778 Gepost op: 24-02-2020, 15:28:39 »
Klopt dan niet met Rik zijn uitspraken 1) de mol houdt zich schuil 2) het is een genot om de mol bezig te zien, gaat voor mij in geval van Leonie niet op...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #779 Gepost op: 24-02-2020, 16:37:26 »
Klopt dan niet met Rik zijn uitspraken 1) de mol houdt zich schuil 2) het is een genot om de mol bezig te zien, gaat voor mij in geval van Leonie niet op...

Natuurlijk is Leonie het niet, maar ook als ze het wel was zou hij dit prima kunnen zeggen. Sterker nog, hij zou het bij iedereen zeggen denk ik. Andere zinnen misschien niet, maar deze wel. Is gewoon diplomatiek, ook al vindt hij het persoonlijk helemaal geen genot om naar te kijken.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'