Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254082 keer)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1100 Gepost op: 7-03-2020, 22:22:55 »
Enige wat me doet twijfelen is dat Rob zijn acties bijna allemaal al langsgekomen zijn in de testbiechts van de kandidaten. Dat Leonie gevoel dus..

Maar wel weer heel typisch dat de mol (Rob dan) precies geen geld ophaalt bij de kistjes waar de mol de kandidaten stuurt.

Stel: ze gaan nog een finalespel spelen volgende week, dan kunnen ze zeggen: “voor de molacties van Rob: zie de testbiechten van vorige week”  ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1101 Gepost op: 7-03-2020, 22:23:39 »
Gevoel: Nathan
Verstand: Rob
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1102 Gepost op: 7-03-2020, 22:25:09 »
Rob

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1103 Gepost op: 7-03-2020, 22:27:30 »
Vanavond was een grote Rob is mol show. Hij viel duidelijk hard door de mand ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1104 Gepost op: 7-03-2020, 22:28:14 »
Ik ga toch voor Nathan. Als Rob de mol is, is er volgende week toch totaal geen verrassing?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1105 Gepost op: 7-03-2020, 22:29:10 »
Zelfs vorig jaar was het spannender dan nu.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1106 Gepost op: 7-03-2020, 22:29:28 »
Miljuschka.
Omdat Rob er zo vingerdik bovenop ligt nu, bijna genant.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1107 Gepost op: 7-03-2020, 22:30:28 »
Ik ga toch voor Nathan. Als Rob de mol is, is er volgende week toch totaal geen verrassing?

Dan hadden ze dus van tevoren de anderen moeten instrueren om te doen alsof ze op een ander zaten. Is in het verleden natuurlijk wel gebeurd (Chandrika was daar nog (terecht) boos over), maar dan zouden ze toch willen weten waarom? Kunnen de makers moeilijk zeggen 'Ja jongens, Rob is de Mol, maar het is niet echt leuk als iedereen het goed heeft hè.'
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1108 Gepost op: 7-03-2020, 22:31:46 »
Ik ga toch voor Nathan. Als Rob de mol is, is er volgende week toch totaal geen verrassing?

Daarom vond ik vanavond ook een anticlimax en aanfluiting. Alvast terugkijken op molacties van Rob. Drie op Rob, Rob op Buddy. De mol moet altijd gevonden/ontmaskerd worden. De hele ontknoping is al weggegeven vanavond. Goh wie zou het nu toch zijn ::)

Des te meer ik hoop op toch een twist gelet op het knikje en sneaky glimlach van Nathan in die miniseconde op het eind >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1109 Gepost op: 7-03-2020, 22:33:42 »
Rob. :)


Of Mil.  :D
Of toch Nathan?  ;)

Buddy
Ben jij de mol?

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1110 Gepost op: 7-03-2020, 22:35:55 »
De mol moet altijd gevonden/ontmaskerd worden.

Staat dit in het wetboek van WidM of is het nog nooit voorgekomen en kan het dus wel in 2020 gebeuren?  ???
Ben jij de mol?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1111 Gepost op: 7-03-2020, 22:36:14 »
Daarom vond ik vanavond ook een anticlimax en aanfluiting. Alvast terugkijken op molacties van Rob. Drie op Rob, Rob op Buddy. De mol moet altijd gevonden/ontmaskerd worden. De hele ontknoping is al weggegeven vanavond. Goh wie zou het nu toch zijn ::)

Des te meer ik hoop op toch een twist gelet op het knikje en sneaky glimlach van Nathan in die miniseconde op het eind >:D

En wat nu als de geweldige jubileumtwist is dat de Mol voor het eerst niet ontmaskerd is? (niet dat ze dat vooraf hadden kunnen weten, maar toch).
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1112 Gepost op: 7-03-2020, 22:38:38 »
Rob.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1113 Gepost op: 7-03-2020, 22:39:15 »
En wat nu als de geweldige jubileumtwist is dat de Mol voor het eerst niet ontmaskerd is? (niet dat ze dat vooraf hadden kunnen weten, maar toch).

Ik zou het geweldig vinden (dus Mil of Nathan) maar in 20 jaar widm blijkt wel dat minstens een van de twee finalisten de mol in het vizier heeft. De verliezer ook of totaal niet. Ik laat me graag verrassen (Nathan of Mil zou een mooie twist zijn, en ik heb juist Nathan afleveringen lang verdacht) maar nee na vanavond en na opdracht een viel Rob net zo hard door de mand als Kees bij Carolien en Paulien in seizoen 13 ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1114 Gepost op: 7-03-2020, 22:42:24 »
Ik zou het geweldig vinden (dus Mil of Nathan) maar in 20 jaar widm blijkt wel dat minstens een van de twee finalisten de mol in het vizier heeft. De verliezer ook of totaal niet. Ik laat me graag verrassen (Nathan of Mil zou een mooie twist zijn, en ik heb juist Nathan afleveringen lang verdacht) maar nee na vanavond en na opdracht een viel Rob net zo hard door de mand als Kees bij Carolien en Paulien in seizoen 13 ::vergroot::

Dus Rob of Buddy, maar Buddy valt voor mij af. Ik ga voor Rob!
maar hoop nog steeds op een Mil-twist
Ben jij de mol?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1115 Gepost op: 7-03-2020, 22:44:49 »
BUDDY IS DE MOL

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1116 Gepost op: 7-03-2020, 22:45:33 »
Ik ga toch voor Nathan. Als Rob de mol is, is er volgende week toch totaal geen verrassing?

Als je het Nederlandse publiek mag geloven wel, want nog steeds zit 39% op Nathan en 31% op Rob. Dus toch een zekere mate van verrassing. Het zou pas echt verrassend zijn als het Mil of Buddy zou zijn.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1117 Gepost op: 7-03-2020, 22:46:56 »
Als je het Nederlandse publiek mag geloven wel, want nog steeds zit 39% op Nathan en 31% op Rob. Dus toch een zekere mate van verrassing. Het zou pas echt verrassend zijn als het Mil of Buddy zou zijn.

En voor deze aflevering was dit 25% Rob - 40% Nathan dus tja ja.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1118 Gepost op: 7-03-2020, 22:47:49 »
Als je het Nederlandse publiek mag geloven wel, want nog steeds zit 39% op Nathan en 31% op Rob. Dus toch een zekere mate van verrassing. Het zou pas echt verrassend zijn als het Mil of Buddy zou zijn.

Ja, als je het zo bekijkt wel.

Ik hou toch maar vast aan de “jubileumtwist”. Nathan.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1119 Gepost op: 7-03-2020, 22:49:05 »
BUDDY IS DE MOL

 ::rofl:: haha
Deze tekst kwam zeker langs op één van de ledschermen op de foodmarkt?! ;p
Ben jij de mol?