Auteur Topic: [kandidaat] Leonie ter Braak  (gelezen 55942 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #180 Gepost op: 2-02-2020, 01:24:08 »
Mijn punt, is dat ze om 53m30 het bakje met een groepsvrijstelling sluit. Dat is heel sneaky in beeld gebracht. Je ziet rond 53m27 dat het kaartje een lang woord bevat; en zodra het kistje dichtgaat als je goed kijkt tussen haar vingers of handig pauzeert oa rond het eind van het woord *lli*, en een fractie van een seconde later aan het begin gr*. Oftewel, ze bekijkt vrij kort de groepsvrijstelling. Even later claimt ze voor het voorlaatste kistje te gaan, omdat in het laatste kistje voor haar gevoel '100%' een groepsvrijstelling zit.

Echt waar? Wat kan ze goed presenteren hè, die meid!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #181 Gepost op: 2-02-2020, 05:30:33 »
Die 500 euro nemen is noch mols, noch kandidaat. Heel vreemd. Momenteel ga ik toch op andere mollen focussen, maar een beter alternatief is er nog altijd niet.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #182 Gepost op: 2-02-2020, 11:27:02 »
Die 500 euro nemen is noch mols, noch kandidaat. Heel vreemd.
De vrijstellingsroute zat niet goed in elkaar vond ik, omdat de kandidaten niet meer terug konden.

Kandidaat Leonie ging voor een zwarte vrijstelling en moest toen maar genoegen nemen met het geld.

Als mol zou het alleen te verklaren zijn als ze zich onverdacht moest maken bij de kijker. Vreemd wel dat de regie het niet in het midden liet.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 11:38:19 door Amethyst »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #183 Gepost op: 2-02-2020, 11:48:33 »
Vreemd wel dat de regie het niet in het midden liet.

Als het vreemd is, dan gaat er voor mij een belletje rinkelen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #184 Gepost op: 2-02-2020, 15:31:28 »
In een biecht weet Leonie weer dat zij een verkeerde beslissing hebben genomen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #185 Gepost op: 2-02-2020, 18:23:36 »
Die 500 euro nemen is noch mols, noch kandidaat. Heel vreemd. Momenteel ga ik toch op andere mollen focussen, maar een beter alternatief is er nog altijd niet.
Het is kandidaats. Geen mol gaat 500 euro pakken als de kandidaten het niet kunnen zien.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #186 Gepost op: 2-02-2020, 19:12:00 »
Het is kandidaats. Geen mol gaat 500 euro pakken als de kandidaten het niet kunnen zien.

Maar als Leonie een kandidaat was, dan bracht de productie dit toch niet in beeld? Ik kan me niet voorstellen dat ze zo een verdachte kandidaat ineens zo onverdacht maken door een beeld te tonen, terwijl ze net expert zijn in de beelden die kandidaten onverdacht maken weg te laten.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #187 Gepost op: 2-02-2020, 19:20:08 »
Maar als Leonie een kandidaat was, dan bracht de productie dit toch niet in beeld?
Of ze vliegt er nu snel uit.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #188 Gepost op: 2-02-2020, 19:21:44 »
In een biecht weet Leonie weer dat zij een verkeerde beslissing hebben genomen.
Daarom heet het ook biecht.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #189 Gepost op: 2-02-2020, 19:26:29 »
Maar als Leonie een kandidaat was, dan bracht de productie dit toch niet in beeld? Ik kan me niet voorstellen dat ze zo een verdachte kandidaat ineens zo onverdacht maken door een beeld te tonen, terwijl ze net expert zijn in de beelden die kandidaten onverdacht maken weg te laten.
Er zijn meer dingen in de afleveringen die vreemd zijn.
Als Nathan de mol is, waarom leggen er dan zo de nadruk op dat hij bij Theepot voor 1500 euro koos? De biecht van Miljuschka zat ook in de terugblik.
Als Rob de mol is, waarom brengen ze dan in beeld dat hij een kaartje blijkbaar in verkeerde volgorde opleest en laten ze niet zien hoe hij 3 vazen om laat vallen?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #190 Gepost op: 2-02-2020, 19:30:54 »
Misschien hebben ze wel eindelijk onze feedback ter harte genomen en zijn ze van iedereen de molse en kandidaatse momenten erin gaan stoppen zodat je niets meer kan afleiden uit de montage ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #191 Gepost op: 4-02-2020, 15:15:59 »
Argumenten voor/tegen Leonie.

1.1
- VOOR: Pakt een zwarte vrijstelling en zit deze in. Hierdoor zijn de vrijstellingen niet meer in het voordeel en wordt het eerlijk.
1.2
- VOOR: Geeft de aanzet om meerdere foto's te maken en doet dit ook gewoon.
1.3
- VOOR: Komt niet uit de escaperoom.
2.1
- VOOR: Het kastje werkt niet. Was ook lange tijd alleen bij het kastje en had de meeste kans op sabotage. Probeert de schuld ook nog eens van zich af te schuiven (waarom zou een kandidaat dat doen?).
2.2
- VOOR: Gaat mee in een foute beslissing van Buddy. Vindt de enveloppe niet.
2.3
- VOOR: Opdracht mislukt. Mede door matig portoverkeer. Had de kans om de portofoon ingedrukt te houden en de lijn te blokkeren. Geeft ook vrij matig instructies door.
3.1
- VOOR: Eindigt niet goed en schuift wederom de schuld wederom van zich af.
3.2
- VOOR: Wil voorbij de enveloppe van 500 euro lopen. Stuurt ook mee aan om die van -50 te nemen.
- TEGEN: Gaat uiteindelijk toch akkoord met die van 500.
3.3
- VOOR: Gaat in discussie over de juistheid van het potje.
- TEGEN: Lijkt voor het gokken te gaan, maar met veel minder overtuiging dan Rob en Mil.
4.1
- VOOR: Neemt slechts de stok van 250 terwijl die van 450 is afgesproken. Ze had die van 450 zonder problemen moeten binnenkrijgen.
4.2
- Te weinig informatie.Maakt mogelijk een fout.
4.3
- TEGEN: Kiest voor de 500 euro.

De allerlaatste is een grote tegen, maar ik stel wel vast dat bij geen enkele andere kandidaat zoveel pro's kunnen worden gevonden.

Offline martijn2308

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #192 Gepost op: 4-02-2020, 15:40:43 »
Argumenten voor/tegen Leonie.

Hele grote tegen is met de beeldenopdracht. Hier vraagt ze de witte streepjes heel gedetailleerd na (zou mol niet doen).
« Laatst bewerkt op: 4-02-2020, 17:18:17 door Heinz, Reden: citaat ingekort »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #193 Gepost op: 4-02-2020, 15:44:12 »
Echt waar? Wat kan ze goed presenteren hè, die meid!

Acteren, bedoel je?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline IkBenMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #194 Gepost op: 4-02-2020, 17:12:52 »
Ik voel me behoorlijk misleid door Leonie die ik telkens heb meegenomen voor 50 punten in mijn verdenking.
Al die tijd de perfecte molse kandidaat,vrijwel nooit iets goeds gedaan en in het slot van de misleid aflevering neemt ze 500 euro mee. Nu de kandidaten niet meekijken molt ze eens niet.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2020, 17:24:49 »
Nu de kandidaten niet meekijken molt ze eens niet.
Dat noem je een nepmol.  :)
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2020, 18:16:45 »
Ik voel me behoorlijk misleid door Leonie die ik telkens heb meegenomen voor 50 punten in mijn verdenking.
Al die tijd de perfecte molse kandidaat,vrijwel nooit iets goeds gedaan en in het slot van de misleid aflevering neemt ze 500 euro mee.
Ik vind het geen slimme zet van de regie als je ervan uitgaat dat ze kandidaat is. Blijkbaar dachten ze dat ze het van 1 van de 2 kandidaten die de 500 pakten moesten laten zien (en dan van die kandidaat die de finale niet haalt)

Maar goed, mss zijn we als publiek misleid.  :P

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2020, 19:26:27 »
Offtopic: ik moet lachen om haar update op Instagram. Vooral vanwege het onderschrift.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #198 Gepost op: 4-02-2020, 19:51:32 »
Hele grote tegen is met de beeldenopdracht. Hier vraagt ze de witte streepjes heel gedetailleerd na (zou mol niet doen).

Als je dat een heel groot argument tegen vind, kan ik er wel voor iedere kandidaat drie opnoemen. Dan is niemand de mol.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #199 Gepost op: 5-02-2020, 00:24:08 »
Er zijn meer dingen in de afleveringen die vreemd zijn.
Als Nathan de mol is, waarom leggen er dan zo de nadruk op dat hij bij Theepot voor 1500 euro koos? De biecht van Miljuschka zat ook in de terugblik.
Als Rob de mol is, waarom brengen ze dan in beeld dat hij een kaartje blijkbaar in verkeerde volgorde opleest en laten ze niet zien hoe hij 3 vazen om laat vallen?
Om verwarring te zaaien.