Auteur Topic: [kandidaat] Leonie ter Braak  (gelezen 55928 keer)

Offline Mollemolen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #440 Gepost op: 2-03-2020, 08:27:17 »
Wow, ik ben nog steeds in shock. Gelukkig was ik niet de enige die dacht dat zij de mol was, maar ook alle overgebleven kandidaten, dat maakt dat ik me toch iets minder dom voel.

En ik sta niet onderaan in de pool!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #441 Gepost op: 5-03-2020, 11:56:02 »
Ik moet toch zeggen dat ik me afvraag of ze wel echt de afvaller was..
Ik bedoel, het kan best, daar niet van. Waarschijnlijk zat Leo net als de rest helemaal fout. Maar... als Leonie naar de finale in aflevering 9 was gegaan (waarin vermoedelijk de laatste test gemaakt wordt door 4 kandidaten), dan hadden waarschijnlijk alle kandidaten op haar gestemd... en was de mol niet ontmaskerd.
Aangezien de regisseur heeft aangegeven niet te willen dat geen enkele kandidaat de mol ontmaskert, vraag ik me toch af of ze niet gewoon moest afvallen nu voor het spel. 

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #442 Gepost op: 5-03-2020, 13:55:04 »
Ik moet toch zeggen dat ik me afvraag of ze wel echt de afvaller was..
Ik bedoel, het kan best, daar niet van. Waarschijnlijk zat Leo net als de rest helemaal fout. Maar... als Leonie naar de finale in aflevering 9 was gegaan (waarin vermoedelijk de laatste test gemaakt wordt door 4 kandidaten), dan hadden waarschijnlijk alle kandidaten op haar gestemd... en was de mol niet ontmaskerd.
Aangezien de regisseur heeft aangegeven niet te willen dat geen enkele kandidaat de mol ontmaskert, vraag ik me toch af of ze niet gewoon moest afvallen nu voor het spel.
Vroeg ik me ook af ja. We zullen het nooit weten. Het zou kunnen dat Rob echt dacht of wist dat Leo goed zat. Rare opmerking was dat. Hij had echt wel het meeste met haar, denk ik. 

Logisch dat ie zuur reageerde, met die opmerking over het comedy level (eigenlijk een sneer naar Mil, Nathan en Buddy)

Mil meteen "Wat?" ???

...en Rob weer terug in z'n rol. Je ziet m schakelen. Kalm: "Zo leuk in de groep ook, qua..."




Maar het hangt er w.m.b. vanaf wie de mol is en wie Nathan echt verdenkt.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #443 Gepost op: 5-03-2020, 14:50:07 »
Ik moet toch zeggen dat ik me afvraag of ze wel echt de afvaller was..
Ik bedoel, het kan best, daar niet van. Waarschijnlijk zat Leo net als de rest helemaal fout. Maar... als Leonie naar de finale in aflevering 9 was gegaan (waarin vermoedelijk de laatste test gemaakt wordt door 4 kandidaten), dan hadden waarschijnlijk alle kandidaten op haar gestemd... en was de mol niet ontmaskerd.
Aangezien de regisseur heeft aangegeven niet te willen dat geen enkele kandidaat de mol ontmaskert, vraag ik me toch af of ze niet gewoon moest afvallen nu voor het spel.
Wou je zeggen dat de regie heeft besloten haar te laten afvallen ondanks dat ze de test niet het slechts heeft gemaakt? Dat mogen ze volgens mij niet doen want er zullen vast wel reglementen zijn waar ze zich aan moeten houden. En ik zie ook niet zo een twee drie hoe je dit zou kunnen formuleren.

Wel vraag ik mij af of het reglement voorziet in het "uitlekken" van wie de Mol is. Iemand van de redactie verspreekt zich, kandidaten hebben beeldmateriaal gezien dat niet voor hun ogen bestemd is, de Mol heeft een appje naar andere kandidaten gestuurd i.p.v. naar zijn vertrouwenspersoon, ik bedenk maar wat. Wat nu? Stopt het programma dan. Gaan ze voor de rest van de serie een show opvoeren? Wordt er een nieuwe Mol gekozen? Dat laatste lijkt me nog de minst kwalijke oplossing.

O.a. vanwege de rare biecht die we zien bij test 7 van Leonie denk ik dat we hier te maken hebben met dit scenario. Als ze inderdaad een nieuwe Mol hebben moeten aanstellen, dan ligt het ook voor de hand om ons als kijkers voor te schotelen dat alle kandidaten op een zeker moment op dezelfde Mol zitten, die vervolgens afvalt. Daardoor moet iedereen op zoek naar een nieuwe Mol, en dat is dus precies wat er gebeurt.

Dit zou ook verklaren waarom er een spelletje met rode en groene kaarten bij de executie verzonnen moest worden om ervoor te zorgen dat niemand naar huis hoefde. Anders zouden de overgebleven kandidaten al na één aflevering met vage opdrachten moeten weten wie de nieuwe Mol is.
Ook weten we dat 2 opdrachten van aflevering 7 niet zo gepland waren. Misschien heeft dit hier ook mee te maken.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #444 Gepost op: 5-03-2020, 18:22:35 »
Ik moet toch zeggen dat ik me afvraag of ze wel echt de afvaller was..
Ik bedoel, het kan best, daar niet van. Waarschijnlijk zat Leo net als de rest helemaal fout. Maar... als Leonie naar de finale in aflevering 9 was gegaan (waarin vermoedelijk de laatste test gemaakt wordt door 4 kandidaten), dan hadden waarschijnlijk alle kandidaten op haar gestemd... en was de mol niet ontmaskerd.
Aangezien de regisseur heeft aangegeven niet te willen dat geen enkele kandidaat de mol ontmaskert, vraag ik me toch af of ze niet gewoon moest afvallen nu voor het spel.

Dat zou ik wel heel raar vinden, ik denk ook niet dat dit het geval was  ::ohno::

Als Leonie de finale gehaald zou hebben denk ik dat Mil grote kanshebber was om af te vallen.
Ze heeft  al 3x haar scherm niet hoeven zien en is met veel geluk doorgegaan, helemaal de 2 laatste afleveringen. Mil heeft geluk gehad door de vrijstelling. Nathan en Rob hebben altijd gespreid en hun testbiechten de 2 laatste afleveringen waren erg vaag. 

Omdat iedereen Leonie verdenkt kan de mol hier mooi mee meegaan, levert mooie TV op. Als de verdenkingen anders hadden gelegen waren de verdenkingen van de mol ook wel anders geweest.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #445 Gepost op: 5-03-2020, 19:19:48 »
Ik moet toch zeggen dat ik me afvraag of ze wel echt de afvaller was..

Rik heeft natuurlijk "per ongeluk" de pauzeknop ingedrukt bij Leonie. Blijft ze steken in level 8.
::hypocriet::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #446 Gepost op: 5-03-2020, 21:15:13 »
Ja, die opmerking van Nathan dat hij nu in level 9 zat vond ik wel aardig. Daarmee zegt hij volgens mij dat hij het echt een spelletje vindt en misschien wel erg verbaasd is dat hij het tot level 9 heeft geschopt. Hiermee scoort hij bij mij kandidaatspunten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #447 Gepost op: 6-03-2020, 09:41:46 »
Wie weet komt Leonie nog terug met een kooi. Dit seizoen sluit ik niets meer uit.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #448 Gepost op: 6-03-2020, 09:47:32 »
Wie weet komt Leonie nog terug met een kooi. Dit seizoen sluit ik niets meer uit.

Of in een doos  :P
Woosie down?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #449 Gepost op: 7-03-2020, 08:17:23 »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #450 Gepost op: 14-03-2020, 11:13:07 »
Ik zag deze bij Nathan langskomen, die was ik al helemaal vergeten.

WIDM NO NINE (zie eerste opdracht aflevering 1). Leonie zit niet in level 9.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #451 Gepost op: 14-03-2020, 13:25:27 »
Ik zag deze bij Nathan langskomen, die was ik al helemaal vergeten.

WIDM NO NINE (zie eerste opdracht aflevering 1). Leonie zit niet in level 9.

Ik heb al zoveel absurde twists gehoord, maar deze van Leonie is nog het meest waarschijnlijk. Daarmee bedoel ik zeker niet realistisch.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #452 Gepost op: 14-03-2020, 23:12:07 »
Leonie is er dus uit gegaan op Miljuschka.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #453 Gepost op: 15-03-2020, 09:15:52 »
Hele leuke kandidate! Jammer dat zij zo vroeg naar huis moest. (En dan had ze nog geluk gehad ook.)

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #454 Gepost op: 22-03-2020, 12:08:27 »
Buddy zegt in deze YouTube video met Wouter: "het grappige is Leonie had er dus al twee keer uit gemoeten, dan had ik misschien wel helemaal niet gewonnen" (7:35)

Leonie moest dus eigenlijk in aflevering 4 en aflevering 7 het spel al verlaten.
Ben jij de mol?