Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112164 keer)

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #380 Gepost op: 10-02-2020, 12:04:55 »
Ja exact dit moment bedoel ik telkens, maar niemand gaat hier in mee  ::zwaai:: Voor mij tot nu het sterkste moment waar de mol zich kenbaar maakt aan de gehele groep.

Edit; leuke verwijzing naar het jaar van de rat van Mil trouwens, tijdens de waaieropdracht? "En ze gaan in één keer allemaal zo rrrrrat. “Oh ja daar zijn we. O daar is mijn naam.”" Zou leuk zijn als de twintigste mol dit zo zegt, toch ;)

En Rik laat linksonder in de foto,  toevallig(?) de foto met de vingers in beeld zien tijdens dit moment.

De 'vingerafdruk' van de Mol?


Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #381 Gepost op: 10-02-2020, 12:33:05 »
En Rik laat linksonder in de foto,  toevallig(?) de foto met de vingers in beeld zien tijdens dit moment.

De 'vingerafdruk' van de Mol?

Of wordt hier door Rik, de Mol aangewezen?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #382 Gepost op: 10-02-2020, 13:27:52 »
Molduel tussen Rob en Miljuschka?

Ik ga ervan uit dat beide in finale komen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #383 Gepost op: 10-02-2020, 13:31:48 »
Molduel tussen Rob en Miljuschka?

Ik ga ervan uit dat beide in finale komen.

Het staat je vrij om hem te maken. ;D ::ok::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #384 Gepost op: 10-02-2020, 13:50:36 »
::bravo::
Wat is hier dan mee? Ze pakt een biljet uit een envelop die andere kandidaten hebben gepakt.

Al vanaf afl. 1 op Mill, maar heden bevestigt ze volledig het vermoeden.

Bij de opdracht met de waaiers zegt ze terwijl ze rondloopt en kijkt naar de waaiers 'kijk, dat is mijn naam'.

Oftewel de mol ontmaskert zichzelf en zegt ook in het bijkomen bij de bomen dat ze wat verdachts had gezien.
De naam van alle kandidaten stond wel ergens op een waaier, dus dat ze haar naam ziet betekent niet dat op die waaier stond dat zij de mol is. En als ze wel de mol was hadden ze dit er wss uitgeknipt.

Wat Mil over Buddy zegt en wat Buddy over Rob zegt, is dat niet gewoon onderdeel van hun geheime bondje?
Inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk leugens van beide bondgenoten om mensen verdacht te maken die zij niet als mol zien, zodat ze zelf meer kans hebben de finale te halen.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #385 Gepost op: 10-02-2020, 14:11:52 »
Wat is hier dan mee? Ze pakt een biljet uit een envelop die andere kandidaten hebben gepakt.

Zie

Wapperend met een geldbriefje waar duidelijk 'mol' op te lezen is.   :-X

En in de aflevering 30:53.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #386 Gepost op: 10-02-2020, 15:00:04 »
Op dat briefje waar ze mee zwaait staat niet alleen MOL, er staat ook een vraagteken door de O.
M?L. Wildcard voor MIL? Is volgens mij al genoemd, maar anders even voor de zekerheid.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #387 Gepost op: 10-02-2020, 15:48:48 »
Ze zegt trouwens niet: kijk dat is mijn naam
Ze zegt: oh dat is bijna.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #388 Gepost op: 10-02-2020, 16:19:32 »
Ze zegt trouwens niet: kijk dat is mijn naam
Ze zegt: oh dat is bijna.
Volgens mij zegt ze toch echt 'oh, dat is mijn naam'. Ook in de ondertiteling staat dit trouwens, voor wat het waard is.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #389 Gepost op: 10-02-2020, 16:40:48 »
Dat ze haar naam ziet en noemt is onmols. De mol weet dat alle namen wel ergens op een waaier staan, niet alleen die van de mol. En mocht de mol dit echt gezegd hebben, zou het niet snel in de uitzending komen.

Zie

En in de aflevering 30:53.
Ah, op die fiets. Ik vind het geen sterke hint eerlijk gezegd.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #390 Gepost op: 10-02-2020, 18:11:46 »
Ik ook niet :). Maar t/m afl 4 was zij voor mij net het meest verdacht. Voor deze week heb ik nog geen standpunt daarover, ik moet de aflevering nog gaan terugzien. Ik vind overigens dat de opdracht Porseleinen Kamer nergens echt sterke argumenten oplevert. De productie heeft een hand gehad in het verplaatsen van de vazen, dus ja, wat moet je er nog over zeggen. Vandaar die "verklaring vanuit de Mil-tunnel" met een knipoog. Ook de Mol moest deze opdracht doen, ik probeer me daar iets bij voor te stellen. Ik zeg er ook bij dat Mil hier mogelijk niet gemold heeft, of niet effectief.

Grappig, ik vond haar juist al heel snel een ontzettend goede kandidaat.

Ben het met je eens, er is gewoon niets uit te halen zo. Jammer, het was leuk om te puzzelen wie nou vazen verzet zou kunnen hebben maar het antwoord: de regie is dan wel wat teleurstellend :)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #391 Gepost op: 10-02-2020, 18:26:29 »
Dat ze haar naam ziet en noemt is onmols. De mol weet dat alle namen wel ergens op een waaier staan, niet alleen die van de mol. En mocht de mol dit echt gezegd hebben, zou het niet snel in de uitzending komen.
Ah, op die fiets. Ik vind het geen sterke hint eerlijk gezegd.

Kun je nagaan, stel ze is wel de Mol en ze heeft in aflevering 5 dat ook gezegd.
Dan nog geloof jij het niet haha

Dat noem ik nou een Mollenstreek haha

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #392 Gepost op: 10-02-2020, 18:28:38 »
Dat ze dat zegt zegt precies 0 over of ze de mol is.

Ze kunnen de mol dat prima laten zeggen en erin monteren en een kandidaat kan t ook prima zeggen.

Dus het zegt niks 🤷‍♀️

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #393 Gepost op: 10-02-2020, 20:08:49 »
Kun je nagaan, stel ze is wel de Mol en ze heeft in aflevering 5 dat ook gezegd.
Dan nog geloof jij het niet haha

Dat noem ik nou een Mollenstreek haha
Dat geldt dan voor alle punten die iemand kandidaats maken, dan kan je nooit iemand afstrepen.

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #394 Gepost op: 11-02-2020, 20:54:29 »
Misschien is het niks, maar het viel me op dat op de officiële website bij de kandidaten alleen bij Miljuschka 2 verschillende foto's staan. Bij alle andere kandidaten staat twee keer dezelfde foto.
Twee gezichten?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #395 Gepost op: 11-02-2020, 21:07:10 »
Misschien is het niks, maar het viel me op dat op de officiële website bij de kandidaten alleen bij Miljuschka 2 verschillende foto's staan. Bij alle andere kandidaten staat twee keer dezelfde foto.
Twee gezichten?

Wooow ja er zijn inderdaad 2 foto's van haar ik had ook even gekeken dat is vreemd want zij is de enigste die dat heeft. De mol twee gezichten.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2020, 13:38:31 door Heinz, Reden: Dubbelpost verwijderd »
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #396 Gepost op: 12-02-2020, 14:16:59 »
Ik zit nu alle afleveringen weer eens terug te kijken. Ik ben nu bij het einde van aflevering 1 en het viel me op dat je Miljuschka hoort klikken met haar muis. Niet dat audioeffectje,  maar echt het klikken van de muis.

Is hier eerder iets over gezegd? Ik kan het me niet herinneren namelijk. Anders ga ik het zo nog even analyseren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #397 Gepost op: 12-02-2020, 14:59:26 »
Heel scherp en dat is volgens mij nog niet opgemerkt. Het aardige is dat de muis clicks niet bij de beelden horen, maar bij het geluid van de biecht van Miljuschka. Dat lijkt te impliceren dat deze biecht is opgenomen tijdens het maken van de test. Ik kan me niet voorstellen dat ze een reguliere biecht opnemen terwijl de kandidaat (of iemand anders) achter een computer zit en met de muis aan het klikken is. Bij de test van de Mol kan dit heel goed want die maakt alleen een test voor de show.
Miljuschka was al mijn hoofdverdachte, maar dit is voor mij het ultieme bewijs dat Mil de Mol is.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2020, 15:06:51 door MartinJ »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #398 Gepost op: 12-02-2020, 15:02:01 »
In totaal kan je het drie keer horen. Eerst 1 keer, dan zie je Nathan even. En dan nog 2 keer. Maar vrij snel achter elkaar, dat je alleen daarom al denkt dat Mil de mol wel bijna moet zijn. De mol hoeft toch niet na te denken.
Maar misschien zit er wel meer achter.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #399 Gepost op: 12-02-2020, 15:37:17 »
Bij de test van de Mol kan dit heel goed want die maakt alleen een test voor de show.
De mol hoeft de test helemaal niet te maken. Er moeten alleen wat opnamen achter een computer gemaakt worden. Met andere woorden: Als Miljuschka een molbiecht zou afleggen achter de computer kan ze natuurlijk niet in beeld zijn als de mol die de test aan het maken is, maar heeft ze ook geen reden om nog door de test te klikken met haar muis. Lijkt me sowieso niet zo handig voor de kwaliteit van de opname als je tegelijkertijd met iets anders bezig bent.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)