Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112061 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #640 Gepost op: 25-02-2020, 19:54:14 »
Inderdaad!  ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #641 Gepost op: 25-02-2020, 20:09:01 »
Inderdaad!  ;)

Welkom terug.  ;D Leuk!

Ik zit hier, geloof ik, sinds eind afl. 5 (dat is het laatste moment waarop ik echt van mol heb gewisseld, net voor afl. 6  :) . Voor die tijd heb ik behoorlijk wat wisselingen gedaan (Jaike, Buddy, Mil, Nathan, Rob).

Stiekem twijfel ik nog steeds of ik niet terug moet rennen naar Nathan of Rob.  ::rofl::

Maar ik blijf hier gewoon zitten. Rob en Nathan zijn superverdacht, maar hebben daarnaast ook onmolse dingen gedaan. Bij Mil zie ik niet altijd verdachte dingen, maar ze heeft wel acties gedaan die nogal raar zijn. Op een hoog bedrag in de pot heb ik haar nog niet betrapt in ieder geval.

En in deze tunnel is koffie.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #642 Gepost op: 25-02-2020, 20:17:30 »
Dank je! Ik blijf hier nu ook, mede vanwege de heerlijke koffie.
Redenen voor mijn switch naar Miljuschka heb ik bij de laseropdracht en in de poll gezet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #643 Gepost op: 25-02-2020, 20:20:47 »
En in deze tunnel is koffie.  :)

(In de tunnel van Rob zijn nog veel lekkerdere dingen. ::proostbier::)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #644 Gepost op: 25-02-2020, 20:28:08 »
Hebben jullie Progrestaart? Daarvoor zou ik wel een (bliksem-) bezoekje willen komen afleggen!
Maar misschien wil Miljuschka haar versie wel zelf voor me bakken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #645 Gepost op: 25-02-2020, 20:34:26 »
Dank je! Ik blijf hier nu ook, mede vanwege de heerlijke koffie.
Redenen voor mijn switch naar Miljuschka heb ik bij de laseropdracht en in de poll gezet.

De koffie is alleen wel een beetje oud inmiddels.  ::rofl::
Ik had jouw reactie in de poll gezien, dank! Ik ga de laser-opdracht nu maar even doorlezen.

De koffie van vijf weken geleden staat er nog. Bedien jezelf maar.  ::rofl:: ::tandpastasmiley::

De hapjes bij Rob klinken ook lekker. Kun je niet wat brengen Heinz?  ;D
En anders laten we Moljuschka (de feeder  ;) ) wat bakken inderdaad. Goed plan!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #646 Gepost op: 25-02-2020, 20:51:54 »
Qua versnaperingen zal de Miljuschka tunnel de beste zijn denk ik  ;D

Ze is wel een beetje een wensmol geworden maar ik moet wel heel goed mijn best doen om een mol in haar te zien. Het zal wel een hele leuke afl 10 worden denk ik, haar gezichtsuitdrukkingen zijn hilarisch.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #647 Gepost op: 25-02-2020, 21:25:10 »
Bij het spel om vrijstellingen a.s. zaterdag is het ook nog heel goed mogelijk dat Mol Mil de vrijstelling pakt, zodat er weer een gelijk speelveld ontstaat bij de executie of hem aan Nathan gunt. Die vriendschappelijke relatie (extra materiaal vorige week) zou daar een rol in kunnen spelen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #648 Gepost op: 25-02-2020, 21:51:22 »
(In de tunnel van Rob zijn nog veel lekkerdere dingen. ::proostbier::)
En niet te vergeten muziek  ::jaja::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #649 Gepost op: 25-02-2020, 22:13:57 »
Ik keek op Mil haar Instagram en zag dat de Mol zich, het kan ook niet anders in de loop van het seizoen, steeds meer blootgeeft. Het haalde zelfs het nieuws.

 ::rofl::

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #650 Gepost op: 25-02-2020, 22:24:43 »
Ik zit niet helemaal op mil, (waarom gooide ze niet even een vaas om)

Maar wel opvallend die 5 zandkokertjes als je toch niets aan tijd hebt en ze zichzelf ook nog even moedermol noemde.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #651 Gepost op: 25-02-2020, 22:32:05 »
Goed punt.

Ik zou de discussie over het verwisselen van enveloppen ook graag eens andersom benaderd zien worden.

1. Hoeveel kokers waren er in totaal?
2. Hoeveel tijd leverde dat op?
3. Hoeveel daarvan kwamen via Mil? (vijf?)
4. Was er zonder de kokers van Mil genoeg tijd om mingeld te pakken?

Om met dat laatste te beginnen... Ik denk het niet en dat zegt alles. Een molactie als het omwisselen van enveloppen is geen molactie zonder tijd om het mingeld te halen. Ik zou niet verder zoeken.

 ::bravo::

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #652 Gepost op: 25-02-2020, 22:45:48 »
Op de tafel zien we 9 kokers (18halve)...waarvan zij er 5 gepakt heeft, dat is veel naar verhouding.

Aan de andere kant is er nog veel tijd over in de zandloper als besloten word niet voor een 3e enveloppe te gaan.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #653 Gepost op: 25-02-2020, 23:09:23 »
Ze pakt dus meer dan de helft van de tijd die ze hebben? Of anders... Ze pakt alle tijd die nodig is om twee enveloppen te pakken? Zonder haar bijdrage hadden ze dus toch eentje minder kunnen pakken?

Waarom pakken vijf mensen er vier (0,8 per persoon gemiddeld) en een mens alleen er vijf (meer dan zes keer zoveel)?

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #654 Gepost op: 25-02-2020, 23:13:33 »
Ik zit niet helemaal op mil, (waarom gooide ze niet even een vaas om)

Maar wel opvallend die 5 zandkokertjes als je toch niets aan tijd hebt en ze zichzelf ook nog even moedermol noemde.

Omdat Rob dat al deed  ::tandpastasmiley::

Soms wordt er gewoon voor jezelf gemold.
Rob wordt nu verdacht en Leo en Nathan ook omdat ze van Mil 450 e moesten pakken maar toch de stokken van 250 e pakten.

Plan mislukt dan maar de perfecte kandidaat spelen, Rob kloot aan en Mil laat zien aan de rest, dat de stok van 450 e helemaal niet lastig was.
Ja Nathan en Leo, zeg het maar?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #655 Gepost op: 26-02-2020, 00:04:35 »
Drie verdachten voor 200 euro. Waar krijg je dat nog?

 ::jaja::

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #656 Gepost op: 26-02-2020, 07:00:15 »
Omdat Rob dat al deed  ::tandpastasmiley::

Soms wordt er gewoon voor jezelf gemold.
Rob wordt nu verdacht en Leo en Nathan ook omdat ze van Mil 450 e moesten pakken maar toch de stokken van 250 e pakten.

Plan mislukt dan maar de perfecte kandidaat spelen, Rob kloot aan en Mil laat zien aan de rest, dat de stok van 450 e helemaal niet lastig was.
Ja Nathan en Leo, zeg het maar?

Waarom zou kandidaat Rob enveloppen gaan wisselen om te nep mollen? Niemand die het ziet behalve evt de echte mol.

En als je als mol een dure stok pakt, moet je zelf ook vazen gaan gooien ipv kijken hoe kandidaten dat doen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #657 Gepost op: 26-02-2020, 08:10:22 »

En als je als mol een dure stok pakt, moet je zelf ook vazen gaan gooien ipv kijken hoe kandidaten dat doen.

Voor 75 euro per vaas in de kijker lopen gaat de mol echt niet doen.
Ze heeft in die proef slinks geprobeerd om als eerste binnen te gaan (om vazen te verplaatsen), maar dat mislukte. Het snode molplannetje ging dus niet door, het kan niet altijd prijs zijn.

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #658 Gepost op: 26-02-2020, 08:31:09 »
Voor 75 euro per vaas in de kijker lopen gaat de mol echt niet doen.
Ze heeft in die proef slinks geprobeerd om als eerste binnen te gaan (om vazen te verplaatsen), maar dat mislukte. Het snode molplannetje ging dus niet door, het kan niet altijd prijs zijn.

Dat mislukte ja. Maar dan heb je nog een ingewikkelde stok icm een mooie volle kont om wat om te gooien.

Of ze heeft alsnog een vaasje verplaatst voor buddy.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #659 Gepost op: 26-02-2020, 11:07:55 »
Ik denk dat het geen toeval is dat Miljuschka precies 5 koker met zand pakte. Naast Mol Mil waren er nog 5 kandidaten in het spel om zand in de ogen te strooien...