Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112128 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #820 Gepost op: 8-03-2020, 00:51:46 »
Mil vraagt in de opdracht `sturen`: Mol geef eens een hint.
De mol reageert met Milusjka.

O ja, dat 'Miljuschka' viel mij ook op. Goede!  ::bravo::

En
Oh oh, wat nu! Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat Mil de mol kan zijn.

Ze geeft het goede antwoord bij opdracht 1: €1750

Ze doet lekker haar best met koken in opdracht 2.

Ze pakt al het geld in opdracht 3.

Misschien toch snel naar een ander tunneltje graven?  ???

In het topic over de aflevering las ik dat de mol natuurlijk ook het geld had kunnen weggooien. Niemand die het weet; vond ik ook een goede.

Bij opdracht 1 ging het er uiteindelijk om dat het andere team het goede antwoord gaf. Dus eigenlijk maakte het niet uit dat Mil het wel of niet wist. Wel bijzonder dat zij het wel zag en de anderen niet...  ??? Maar ook Rob en Buddy zijn hier mols.
Er is geen geld in de pot gekomen hierdoor.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #821 Gepost op: 8-03-2020, 09:34:23 »
Ik hoop ook heel erg dat ze wint ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #822 Gepost op: 8-03-2020, 11:35:09 »
booyakasha(Interjection)

used to express triumph, normally if trying to appear a "gangsta".

Dit roept Mil in haar biecht na opdracht 9.3 Richtingsgevoel.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #823 Gepost op: 8-03-2020, 11:52:49 »
booyakasha(Interjection)

used to express triumph, normally if trying to appear a "gangsta".

Dit roept Mil in haar biecht na opdracht 9.3 Richtingsgevoel.
het werd door Sacha Baron Cohens typetje Ali G voor het eerst gebruikt

van 'booyaka', Jamaicaans slang voor / klanknabootsing van het geluid van een schot van een vuurwapen

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #824 Gepost op: 8-03-2020, 11:55:47 »
Citaat
Ze geeft het goede antwoord bij opdracht 1: €1750

Ze doet lekker haar best met koken in opdracht 2.

Dat maakt toch niet uit? Ze geeft Nathan het idee dat het prima te doen is. Uiteindelijk is niet haar, maar dat van Rob bepalend.

Ze bakt wel veel pannenkoeken, ja. Die blijven ook allemaal in het karretje staan. Die eten ze na afloop zelf op. Zag iig Rob met zo'n ding zitten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #825 Gepost op: 8-03-2020, 12:53:26 »
Ik merk dat ik twijfel, de kans is groot dat het ‘gewoon’ Rob moet zijn. Rob is de meest logische keuze als je kijkt naar de acties.
En ja, ook Buddy verdenk ik nog steeds...  ::rofl::

Ik twijfel vooral aan Mil als mol, omdat het toch wel logisch zou zijn dat de mol op een gegeven moment in het vizier komt en dat is niet gebeurd.  ???

Aan de andere kant: ze heeft die 1750 meteen goed, als enige van de 4... zou superscherp zijn als kandidaat, maar voor de opdracht heb je daar niks aan.

Ik denk wel dat ik hier toch blijf zitten, al is het een beetje onlogisch.

Neem gerust een pannenkoek van Mil.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #826 Gepost op: 8-03-2020, 13:56:43 »
Mjam, bedankt hè, pannenkoek!

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #827 Gepost op: 8-03-2020, 14:54:52 »
Heb nog geen tijd gehad om t te controleren maar kwam deze tegen over het kleinzegelschrift uit aglevering 1.

https://youtu.be/VengQH6ikMY

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #828 Gepost op: 8-03-2020, 15:26:38 »
Dat maakt toch niet uit? Ze geeft Nathan het idee dat het prima te doen is. Uiteindelijk is niet haar, maar dat van Rob bepalend.

Ja, maar als Mol heb je niet in de hand wat de andere kandidaten beslissen. Misschien zegt Nathan wel 'nee, de anderen weten het niet' of weet Rob het wel en zit er zo €1750 in de pot. Heel gewaagd. Als mol zijnde ga je echt niet meteen het goede antwoord roepen en al helemaal niet met zo'n bedrag als 'risico'.

Daarom blijft het magistraal als Mil de mol wel blijkt te zijn (en ik hoop het), maar ik heb er een hard hoofd in.
Ben jij de mol?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #829 Gepost op: 8-03-2020, 15:31:18 »
https://www.youtube.com/watch?v=NeiZqlczucY

Siem denkt dat Mil de mol is, vooral vanwege de laatste opdracht waar ze 1500 euro 'verdiende'. Wat hij hier zegt is volkomen terecht, de mol gaat dat echt niet in de pot stoppen. Die heeft het geld gewoon weggegooid en daarom wordt het volgende week ook pas duidelijk wat er echt is verdiend.

Dit maakt Mil met haar 1500 euro erg verdacht, ze lijkt hierdoor juist een hele goede kandidaat. Maar wat me dan niet lekker zit, is de tweede opdracht. Het werd duidelijk in beeld gebracht dat Mil 'zichzelf niet vergat' en ook lekker van de drop, stroopwafels en pannenkoeken zat te kanen. Dit is een hele leuke molactie om te laten zien als ze het daadwerkelijk is, maar dan snap ik niet dat de makers dit nu al in beeld brengen. Zoiets moet je bewaren voor de ontknoping.
Ik vraag me sowieso af wat we volgende week te zien krijgen, mocht Mil de mol zijn. Haar tactiek is toch grotendeels geweest om Buddy te laten mollen en dit is ook meerdere malen al in de uitzendingen te zien geweest.

Ik denk niet dat Mil de mol is.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #830 Gepost op: 8-03-2020, 15:43:52 »
De vraag is nu wel..
Zetten we onze Molpunten in op Mil, omdat we zó graag willen dat ze de mol is en dan ook deze tunnel trouw blijven of kiezen we toch voor Rob, Nathan of Buddy?

Wat een mindgame it is!  ::tandpastasmiley::
Ben jij de mol?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #831 Gepost op: 8-03-2020, 16:12:52 »
Miljuschka heeft veel te veel onmolse acties gedaan om als mol geloofwaardig te zijn en staat meestal niet op de goede molpositie. Bij parkeertarief vond ze de oplossing en liet Nathan juist parkeren, bij beeldig beschreef zij samen met Johan de beelden (de mol zit liever bij de beelden want daar kan hij mingeld pakken of geld weggooien) en duidde twee goede beelden aan, bij het theeservies wilde ze absoluut gokken wat €1200 extra zou opleveren, de opdracht met de vazen voerde ze feilloos uit (€450 in de pot), in verkeer(d) liet zij zich buitenspel zetten, bij voicemol verbeterde ze de eerste fout en was ze niet betrokken bij de cruciale fout, bij mastermind stond ze als enige finalist op het juiste vak en wilde niet cashen, bij de kokers deed ze niet mee wegens hoogtevrees (zou ik een erg flauwe molactie vinden), bij kung-fu gaf ze het juiste antwoord maar kon niets beslissen en onder de pannen kookte ze enkel (de mol zit liever bij de verkopers).

Ik zie haar wel als winnares, ik denk dat zij Rob al voor de finale op het spoor was.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 18:07:03 door Luc »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #832 Gepost op: 8-03-2020, 16:27:40 »
Mil die 1500 euro pakt, die kans is 1 op 8 als ze de mol niet is. Voldoende laag dunkt me om Mil verdenkers nog een weekje in hun tunnel te houden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #833 Gepost op: 8-03-2020, 16:29:58 »
G gesp.
Engelse uitspraak : zji
Wat was mol in het Chinees ook alweer?

En dan haar biecht over Rob waarin ze zegt dat hij al heel blij is dat hij het zover geschopt heeft en meteen daarna de finaletest: Rob is de mol.
Binnen 1 minuut.


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #834 Gepost op: 8-03-2020, 16:32:00 »
Miljuschka heeft veel te veel onmolse acties gedaan om als mol geloofwaardig te zijn

Check! Miljuschka is niet de Mol. Die heeft inderdaad veel dingen goed gedaan, en als mol is zij te passief als het erom ging. Zij neemt wel een opvallend relaxte houding aan in het spel, maar ik denk dat zij zo is.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #835 Gepost op: 8-03-2020, 17:16:03 »
Dank voor de link, Rinusoide. Siem is best overtuigend! Ga ik weer.  ::dom::  ::rofl::

Vooral dat Miljuschka zegt dat Rob misschien wel de 'minst ontdekte mol allertijden' zou kunnen zijn, is wel een aandachtspuntje.

Want ze heeft zich echt wel voorbereid. Haar vriend is groot fan van WIDM, ze kent über-trol Jan Versteegh... en is niet van het halve werk. Die stapt er niet bijna blanco in ...alleen snel 1 seizoen gekeken? Tuurlijk, Miljusch :-* 

Mil weet ook dat Buddy Rob verdenkt. Hoezo dan 'minst verdachte mol ooit', als ze al weet dat minstens 2 van de laatste 3 kandidaten de mol verdenken? Nee, dit is op z'n minst een verdachte uitspraak. Die redeneer je niet zomaar weg, zonder je in allerlei bochten te hoeven wringen, dus dat ga ik dan ook maar niet doen.

Toch maar alle finalisten nog eens nalopen.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #836 Gepost op: 8-03-2020, 17:20:53 »
Want ze heeft zich echt wel voorbereid. Haar vriend is groot fan van WIDM, ze kent über-trol Jan Versteegh... en is niet van het halve werk. Die stapt er niet bijna blanco in ...alleen snel 1 seizoen gekeken? Tuurlijk, Miljusch :-* 
Nouja, ze dacht ook dat Art Rooijakkers nog nooit had meegedaan. Dus ik schat haar WIDM kennis toch niet zo heel hoog in ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #837 Gepost op: 8-03-2020, 18:02:57 »
G gesp.
Engelse uitspraak : zji
Wat was mol in het Chinees ook alweer?

En dan haar biecht over Rob waarin ze zegt dat hij al heel blij is dat hij het zover geschopt heeft en meteen daarna de finaletest: Rob is de mol.
Binnen 1 minuut.
Er werd gezegd dat dit zhi is, maar dit werd later gecorrigeerd. (Of niet.) Bij het intypen van het woord 'mol' (Nederlands - Chinees) krijg ik 'zhi' als resultaat.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #838 Gepost op: 8-03-2020, 20:27:48 »
Nouja, ze dacht ook dat Art Rooijakkers nog nooit had meegedaan. Dus ik schat haar WIDM kennis toch niet zo heel hoog in ;D
Dat momentje vind ik een van haar meest verdachte acties! :P Nou ja, niet dat zinnetje, maar het hele fragment.

De mol moest daar volgens sommige forummers zoals je mss wel hebt gelezen de discussie op gang houden om ervoor te zorgen dat de kandidaten erachter kwamen dat de namen van Molloten op de enveloppen stonden.

Miljuschka was de enige die dat deed ...of leek te doen, moet ik zeggen. Ze bleef de discussie maar aanzwengelen totdat Leonie het verlossende woord sprak.

Dan kun je je als Mol best een tikje onwetend voordoen en dat gebruiken om de discussie te sturen naar het gewenste eindresultaat.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #839 Gepost op: 8-03-2020, 20:58:50 »
Dat momentje vind ik een van haar meest verdachte acties! :P Nou ja, niet dat zinnetje, maar het hele fragment.

De mol moest daar volgens sommige forummers zoals je mss wel hebt gelezen de discussie op gang houden om ervoor te zorgen dat de kandidaten erachter kwamen dat de namen van Molloten op de enveloppen stonden.

Miljuschka was de enige die dat deed ...of leek te doen, moet ik zeggen. Ze bleef de discussie maar aanzwengelen totdat Leonie het verlossende woord sprak.

Dan kun je je als Mol best een tikje onwetend voordoen en dat gebruiken om de discussie te sturen naar het gewenste eindresultaat.

Ja precies, en wat weet je wat het leukste hieraan is?

Dat de meeste Molloten hier op het forum het niet eens door hebben terwijl Mil ze bijna welkom heette in WIDM 20 en ik ben de Mol.  ;D