Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111960 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #800 Gepost op: 4-03-2020, 22:30:58 »
O ja, dat was ook zo.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #801 Gepost op: 4-03-2020, 23:51:59 »
Heel scherp opgemerkt!

En nog 1 opmerking over de dirigent.
Bij alle kandidaten is deze in beeld gebracht en te zien.

Alleen bij Mil niet....

Hmm…. 🧐

Ben jij de mol?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #802 Gepost op: 5-03-2020, 00:31:21 »
Ik heb die beelden van de dirigent bestudeerd en ik vind ze wel een beetje vreemd. Trommelen ze wel in de maat? Uit de beelden is op te maken dat de dirigent aanwezig is bij achtereenvolgens: Tina, Buddy, Anita, Leonie, Jaike, Rob. Bij Claes, Nathan en Miljuschka kunnen we dit niet uit de beelden halen.
Maar het zou wel een hele goede grap zijn als de Mol hier vrolijk staat te zwaaien. Zou ook de titel afgeschermd verklaren, want Rik staat tussen de kandidaat en de dirigent in. Die wordt dus afgeschermd. Eigenlijk op dezelfde manier als Mol Jan in het park in seizoen 2018.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #803 Gepost op: 5-03-2020, 00:36:38 »
Altijd welkom Newbie2.
Nu Foxhunter ons heeft verlaten zorg ik voor versnaperingen bij de koffie Tunneltelevisie en Marisa!

Dank je!
Bij de lasershoot proef vroeg ik me af wie zo zou schieten (zie afbeelding bij beurt van Buddy op stand 2-1 voor de mol).In die houding zal je niet zo snel raak schieten, dus triggerde het mijn nieuwsgierigheid.

Ik heb lang getwijfeld tussen Mil en Nathan en heb enkel hen gecheckt (mijn twee verdachten sinds aflevering 3 en de serviesproef) en vond alvast niks bij Nathan (die zoekt terecht altijd ondersteuning als ie hoog schiet) maar wel deze beelden van Mil.

Mooi gezien!
En ook wel aardig, vind ik: Miljuschka, weer zo fijn toevallig al vóór de opdracht gekleed in camouflageblouse, hier bij de camouflagenetten. Opeens tijdelijk geen zin in al die fleurige kleedjes, zeker. ;)

« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 00:40:33 door Marisa »

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #804 Gepost op: 5-03-2020, 11:19:22 »
Bij de executie met de rode en groene kaarten, stond er in de achtergrond een dame met een opvallend t shirt aan.
Nadat Mil aan de beurt is geweest, liep ze weer weg.


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #805 Gepost op: 5-03-2020, 11:26:23 »
Dat Mil de vrijstelling wint, kan voor haar als mol een voordeel zijn. Er blijven nu vier ipv drie mensen over die de mol kunnen zijn. Dus de kans is zo groter dat ze nog even onder de radar blijft. Dat de mol een vrijstelling wint is in ieder geval vaker gebeurd. ::)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #806 Gepost op: 5-03-2020, 18:06:10 »
Ik heb een heel reversed psycholgisch punt over de quiz aan de draaitafel.

Mil en nathan zijn als laatste over en normaal zeg je heeft Een mol geen vrijstelling nodig. En dus wijzen heel wat molloten naar nathan als mol omdat hij bewust in de beslissingsvraag een fout zou hebben gemaakt.

Maar wat als hij nu eens bewust fout zou antwoorden om een deelnemer te laten denken dat hij de mol was?  Tuurlijk is het makkelijker om die vrijstelling te pakken en zo een level verder te komen, maar  is het niet meer waard als je misschien deelnemers minder zeker krijgt van hun mol?   

Ik heb namelijk al een hele tijd het idee dat nathan vermoedt dat mil de mol is.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #807 Gepost op: 6-03-2020, 05:56:20 »
Ik heb een heel reversed psycholgisch punt over de quiz aan de draaitafel.

Mil en nathan zijn als laatste over en normaal zeg je heeft Een mol geen vrijstelling nodig. En dus wijzen heel wat molloten naar nathan als mol omdat hij bewust in de beslissingsvraag een fout zou hebben gemaakt.

Maar wat als hij nu eens bewust fout zou antwoorden om een deelnemer te laten denken dat hij de mol was?  Tuurlijk is het makkelijker om die vrijstelling te pakken en zo een level verder te komen, maar  is het niet meer waard als je misschien deelnemers minder zeker krijgt van hun mol?   

Ik heb namelijk al een hele tijd het idee dat nathan vermoedt dat mil de mol is.

Die gedachte heb ik ook gehad. Alleen is Nathan dan wel laat in het spel gegroeid (wat gewoon mogelijk is). Hij lijkt zich doorgaans juist niet verdacht te willen maken, wil geen andere bondjes, geeft geen informatie en vraagt ook weinig plus elk gesprek over wie de mol is, is blijkbaar off-limits voor hem. Hij lijkt zelfs Mil te hebben ontweken al die tijd dat ze hem verdacht en is pas dichter bij haar gekomen nadar haar verdenking eraf helemaal af was. Dan zou hij nu ineens een kandidaten tactiek hebben opgedaan, dat vind ik weer minder aannemelijk. Sterker, als hij dat gedaan zou hebben, dan zou ik het eerder nog mols gedrag vinden van hem. Seintje gehad van Rick dat hij wel ontdekt moet worden voor aflevering tien ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #808 Gepost op: 7-03-2020, 00:19:56 »
Mij viel iets op na het terugkijken van afl 8. En het deel ‘volgende week’ ... (op het einde van de aflevering)

Mil die voorop loopt in de finale...  ::vergroot:: Het voortouw neemt, hm. Zie foto. En ook weer mooi gekleed voor de Wie is de mol-vraag.  ;D

Ook valt mij op hoe ze (voor de finale) vertelt over wat er op het plein gebeurt. Ze vertelt dat het indruk maakt, alsof ze het voor de eerste keer meemaakt.  ??? Misschien is dat omdat ze het ook echt voor het eerst meemaakt (omdat ze misschien bij afl 1 toch ergens anders was op het plein)? Ik begin eigenlijk wel in die dirigentenhint te geloven.  ::vergroot::

Ik denk trouwens ook dat Nathan (en misschien Rob ook?) al een tijdje op het juiste spoor zit.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 00:25:11 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #809 Gepost op: 7-03-2020, 05:21:36 »
Ik kom langzaam deze tunnel ingekropen! Met dank aan de dirigenten hint. Wel erg toevallig dat die 9 keer in beeld is. Behalve tijdens miljuschka. Dirigeert zij hier de 9 kandidaten? Klopt ook met de titel. De dirigent was de enige die afgeschermd stond ten opzichte van de rest. Tussen geluk en wijsheid staat de mol.

De wijze kent zichzelf, maar toont zichzelf niet​. Hij houdt van zichzelf, maar hecht geen belang aan zichzelf -Lao-Tse.

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #810 Gepost op: 7-03-2020, 08:56:41 »
Iemand dit al opgevallen?
Helemaal in begin bij de app.

Rik: "Voorspel"
App: draait naar Mil.
Rik: "En win".

Daarna wisselt het beeld snel naar het widm logo.

« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 13:07:31 door molayze »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #811 Gepost op: 7-03-2020, 12:07:40 »
Ik begin ook steeds meer in de dirigentenhint te geloven.  ::bravo:: Wat scherp van de mensen die dat is opgevallen.

Alle finalisten heb ik verdacht.  ::rofl:: En nog steeds vind ik dat de overgebleven kandidaten zowel kandidaatse als molse dingen doen. In dat opzicht kan iedereen nog de mol zijn, met dank aan de montage.

Voor mij blijft Mil op 1 (nipt, want Rob vind ik ook ontzettend verdacht en zelfs Buddy zou nog kunnen), door haar bondje met Buddy. En dat ze daarbij tegen hem zei dat ze ook Nathan (toen een grote verdachte van haar) in de gaten moesten houden. Als kandidaat zou dat best naïef zijn om mede-kandidaten op jouw mol te krijgen. Buddy verdacht vooral Leonie... Dat was dus nergens voor nodig (als Nathan echt de mol is, verkleint Mil haar kansen als kandidaat, door Buddy wijzer te maken). Niemand verdacht Nathan namelijk.

Verder lijkt er best veel geknipt te zijn in haar biechten. En heb ik soms het gevoel dat ‘er nog wat achteraan komt’, zeker na dat theepot-moment als Nathan opeens de beslissing lijkt te nemen om voor de 1500 te gaan. Mil zegt dan iets van: ‘toen was het opeens beklonken’, met een vreemde blik. Dat soort momenten maakt haar verdacht, terwijl ze ondertussen ontzettend haar best lijkt te doen in het spel (wat weinig lijkt op te leveren)...  ::vergroot::

Verdachte nr. 1.


« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 12:10:06 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #812 Gepost op: 7-03-2020, 21:18:12 »
De kleding van Mil!  ::love::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #813 Gepost op: 7-03-2020, 21:38:18 »
Dit kan wel eens de winnares zijn. Ze is slim en observeert goed.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #814 Gepost op: 7-03-2020, 21:55:48 »
Wow. Wat. een. aflevering.

Ik heb wat twijfels na die derde opdracht.
Zou het echt kunnen dat ze als mol werkelijk door niemand wordt verdacht? Of is dit toch de verkeerde tunnel?  ???

(maar voorlopig blijf ik hier wel hoor)  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 22:10:13 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #815 Gepost op: 7-03-2020, 22:13:25 »
Mil vraagt in de opdracht `sturen`: Mol geef eens een hint.
De mol reageert met Milusjka.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #816 Gepost op: 7-03-2020, 22:16:44 »
Oh oh, wat nu! Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat Mil de mol kan zijn.

Ze geeft het goede antwoord bij opdracht 1: €1750

Ze doet lekker haar best met koken in opdracht 2.

Ze pakt al het geld in opdracht 3.

Misschien toch snel naar een ander tunneltje graven?  ???
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 22:22:43 door joost2014 »
Ben jij de mol?

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #817 Gepost op: 7-03-2020, 22:24:51 »
Mil vraagt in de opdracht `sturen`: Mol geef eens een hint.
De mol reageert met Milusjka.

Correctie: was de opdracht: Richtingsgevoel.

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #818 Gepost op: 7-03-2020, 22:52:37 »
Correctie: was de opdracht: Richtingsgevoel.
Mooi gevonden. Ze zegt eigenlijk "Mol geef eens een tip, waar moet ik zijn" en dan hoor je "Miljuschka", maar het is inderdaad opvallend.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #819 Gepost op: 7-03-2020, 23:56:59 »
Ik hoop dat ze wint.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'