Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111266 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #940 Gepost op: 15-03-2020, 18:00:33 »
Kan iemand me even op de hoogte brengen? Ik lees overal dat Mil een aanvaring met Rob heeft gehad, maar wat is daar over bekend? Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat

Aanleiding is wat Miljuschka gisteren zei (ik heb het hier geciteerd) en kennelijk enkele blikken die ze gaf. Ik zie er ook niks bijzonders in. Behalve dan dat Rob kennelijk agressief overkwam met zijn gespeeld fanatieke gedrag en dat niet iedereen daarvan gediend was. Leonie zei bij Marlijn en Rop (zie topic extra beeldmateriaal) dat de kandidaten in het begin een Rob-vrije zone wilden.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #941 Gepost op: 15-03-2020, 18:05:59 »
Aanleiding is wat Miljuschka gisteren zei (ik heb het hier geciteerd) en kennelijk enkele blikken die ze gaf. Ik zie er ook niks bijzonders in. Behalve dan dat Rob kennelijk agressief overkwam met zijn gespeeld fanatieke gedrag en dat niet iedereen daarvan gediend was. Leonie zei bij Marlijn en Rop (zie topic extra beeldmateriaal) dat de kandidaten in het begin een Rob-vrije zone wilden.

Bedankt! Ik heb het gelezen, maar het is toch wel vaker gebeurd? In het spel dan. Er zijn mensen die bloed fanatiek echt alles doen om te winnen ( of dit geval te mollen) Volgens mij heeft Mol Klaas gezegd dat hij een rustdag weg van de groep was, omdat hij overprikkeld was.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #942 Gepost op: 16-03-2020, 12:20:52 »
uit het afl. 10 draadje

Bij de fietsopdracht was ze ook niet heel hartelijk tegenover Rob. Het lijkt wel meer dan een kleine irritatie te zijn geweest.

Tina, Leonie en Anita droegen ontwerpen van Claes. Mil niet en de ontwerpen van Claes lijken me niet echt de stijl van Jaike.  ;D  De make-up van Mil vond ik niet zo mooi. Te zwaar.
Ja, Mils styling en make-up vond ik ook minder. Denk dat ze niks tegen Claes heeft, trouwens, maar stronteigenwijs is.

Wat dat eerste betreft... ja, en er was nog zo'n momentje. Hoe Mil reageerde in het extra beeldmateriaal van afl. 7 op Robs opmerking dat het comedy level nu wel gedropt was. Reageerde ze ook best fel met dat "Wat?!"

Misschien heeft Heinz gelijk en was het niks. Was ze gewoon pissig omdat ze niet gewonnen had. Boos op zichzelf misschien omdat ze Buddy te veel info had gevoerd?

Ze weet van zichzelf dat ze ook dat minder sociaal kan zijn. Mooi dan dat compliment van Nathan:

https://www.instagram.com/p/B9xGfyhl5lY/

Echt heel leuk die 2 samen.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #943 Gepost op: 21-03-2020, 21:16:17 »
DAGBOEK VAN MILJUSCHKA

Als ik Wie is de Mol? zou moeten omschrijven dan is schoolreisje voor volwassenen het meest omvattend. Alles wordt voor je geregeld. Van slaapplek tot lunch. Je wordt ook ontregeld door niet te weten welke opdrachten je krijgt en doordat je telefoon van je wordt afgenomen voor het grootste deel van de tijd.

Het werpt je terug op jezelf. Je stapt in een groep mensen waar je opeens 24/7 op bent aangewezen, in een vreemd land. Ondertussen speelt één iemand een dubbelspel. Dat zorgt ervoor dat al je voelsprieten aangaan.

Veel mensen vragen mij hoe ik het spel heb gespeeld. Ik ben gewoon een beetje achteruit gaan hangen in eerste instantie en heb gekeken wat er kwam. Het bondje met Buddy werd door hem geïnitieerd. Daar ben ik in meegegaan. Na de grijpmachine opdracht kwam ik in contact met Nathan. Daar had ik meteen een klik mee. Beide contacten werkten goed voor mij in het spel. Buddy kon de bad guy spelen die ik vaak aanwakkerde waardoor iedereen in desillusie bleef. Nathan was aan de andere kant juist de luchtige kant. Ik kon daardoor neutraal ertussen blijven hangen en de kat uit de boom kijken.

Toch heb ik me te veel laten leiden door de tunnelvisie van Buddy. Hij zat vanaf dag 1 op Leonie, terwijl ik soms ook Nathan en Rob verdacht. Maar hij was er zo heilig van overtuigd, dat het in mijn hoofd ook niemand anders meer kon zijn. Dat is me duur komen te staan en ik ben niet echt een goede verliezer haha. Eigen schuld dikke bult.

Wat betreft China zou ik heel graag nog een keer terug willen. Meerdere kaarten helemaal bestellen. Volledig de keuken induiken. Het is een raar seizoen geworden door de ontwikkelingen op het gebied van corona. Maar ik zou het morgen weer doen. Ik kan het iedereen aanraden.

Liefs Miljuschka

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-miljuschka/