Poll

Wie is de Mol niet?

Buddy
27 (30.3%)
Miljuschka
39 (43.8%)
Nathan
20 (22.5%)
Rob
3 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol Niet?  (gelezen 27770 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #60 Gepost op: 17-01-2020, 14:47:52 »
Leonie doet mij veel meer denken aan Sophie. Sarah speelde het spel nog wat liever naar mijn idee.

Gaat niet om wat zijzelf doet.. gaat om dat de montage erop zinspeelt dat ze de mol wel moet zijn. En dat gebeurde bij Sarah ook.

Lekker laten zien dat Leonie meerdere foto’s laat maken op 1 toestel terwijl daar meerderen verantwoordelijk voor waren.. haar veel in beeld brengen .. veel molbiechten etc

Hiermee zorgen ze dat het grote publiek straks massaal op haar zit en dat is wel leuke tv als iedereen op de verkeerde finalist zit

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2020, 20:21:50 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 2:

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2020, 14:20:29 »
De meest opvallende Niet Mol Acties in aflevering 2 waren voor mij de volgende:

1. Buddy vist duidelijk naar info bij Jaike tijdens de eerste opdracht. Dat doet een echte mol toch niet. Puntje voor Buddy.¡

2. Claes de enthousiaste elektricien verdient natuurlijk ook een turfje. Want als mol met verstand van elektro verpruts je de opdracht ipv te  zeggen mijn vader was elektricien.

3. Diegene die in opdracht 2 kozen de taxi terug naar Rik te laten gaan krijgen een extra puntje (Buddy, Tina, Johan, Rob. Claes).

4. Mil, Nathan, Claes en Tina hebben een werelddeel juist geplaatst in opdracht 3 en krijgen daarvoor een WIDMN puntje.

5. Mil stuurt Nathan en Tina ook nog eens de goede kant op, zodat ook zij hun werelddeel juist plaatsen. Mil das weer geen Mol actie meid, puntje erbij.

Daarmee is de volgende tussenstand ontstaan: (zie foto)

Voor alle Wie is de Mol Niet hints van aflevering 2 verwijs ik u door naar de Wie is de Mol niet column van deze week http://bit.ly/2R8vWUQ
« Laatst bewerkt op: 20-01-2020, 15:08:35 door WieisdeMolNiet2020 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2020, 17:55:17 »
Op dit moment zeg ik: Buddy, Jaike, Johan en Miljuschka zijn de mol niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2020, 15:12:19 »
Jaike heeft duidelijk last van een gevalletje gebrek aan Ether Discipline, de mol houdt zijn klauwtje de hele tijd op het knopje >:D . Je hoort het molletje zelfs graven... Jaike wordt gemold en is dus zeer waarschijnlijk Niet de Mol. Dus wie hadden er nog meer een Porto ???

Dit en meer in aflevering 2 van de Wie is de Mol Niet column http://bit.ly/38xnvbB

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2020, 20:43:49 »
Buddy, Leonie, Johan, Jaike, Rob.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2020, 21:50:04 »
Meer zekerheid dat deze het niet zijn

Claes: Als je iets uit iemands handen trekt, en je doet het 100% goed ben je een goede kandidaat of een slechte mol.

Jaike: Zij werd bij de laatste opdracht gemold bij haar porto. Daarbij heeft ze niets gedaan. Een mol doet dit niet.

Waarschijnlijk niet:
Leonie: het is te opvallend en het wordt te opvallend in beeld gebracht. Ik geloof hier niet echt in.

Voor de andere heb ik deze aflevering niet echt een idee waarom niet.
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2020, 20:23:44 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3:

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2020, 22:15:06 »
Claes
Mil
Buddy
Johan
Leonie
Rob

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2020, 10:19:52 »
Buddy, Claes, Johan, Leonie.

Buddy deed de hovercraft opdracht goed oplossen. Johan ging ondanks sputteren van andere kandidaten toch door met het juiste melkkannetje. Leonie is de nieuwe Sarah Chronis. En Claes heb ik afgestreept door de afgelopen afleveringen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2020, 10:49:59 »


 Leonie is de nieuwe Sarah Chronis.
Sarah molde niet zo veel toch? (bewust). Daarom was ze voor veel mensen overtuigender als mol dan Leonie nu is, die in elke opdracht overdreven lijkt te mollen of probeert te mollen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2020, 13:47:28 »
Buddy, Johan. De rest wil of kan ik nog niet uitsluiten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2020, 14:36:36 »
Hierbij de Niet de Mol Punten na aflevering 3.

Vorige week kwam de meest duidelijke niet de Mol Actie van Jaike tijdens de Wereldkaart opdracht. Deze week was er weer zo´n opvallende Niet de Mol actie. Johan die vol vertrouwen zijn kannetje in veiligheid brengt.  ::ok::

Het zou mij niet verbazen als Johan volgende week het mollen mijnenveld moet ruimen ::vergroot::

Alle wie is de mol niet hints uit aflevering 3 rustig nalezen kan in mijn Niet de Mol column http://bit.ly/2NZFyPG

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2020, 15:32:52 »
Ik heb een streep gezet door Johan en Rob.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2020, 16:44:03 »
Johan, claes eigenlijk wel afgestreept. Leonie en buddy teveel teveel ( onnodig liegen, energie op verkeerde momenten ), dus waarschijnlijk ook geen mol.


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2020, 16:46:01 »
Ik heb gestemd op Buddy, Claes en Johan.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2020, 16:53:16 »
Leonie lijkt me duidelijk de nepmol van dit jaar. Ze doet dat wel goed  :D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #77 Gepost op: 28-01-2020, 18:25:12 »
Gestemd voor Leonie, Claes en Johan, maar eigenlijk weet ik het alleen bij Johan zo'n 99% zeker dat hij waarschijnlijk niet de mol is.  ::)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #78 Gepost op: 28-01-2020, 22:47:07 »
Ik streep de vier die voor het gokken gingen af, Rob, Miljuschka en Leonie. Daarnaast heeft Johan wel een beetje voor het volgende rode scherm getekend door zijn €1500 actie om het melkmannetje in de laatste seconde toe te voegen. Blijven Claes, Buddy en Nathan over voor mij

Offline Saarliempde

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #79 Gepost op: 29-01-2020, 10:17:08 »
Buddy, Claes, Johan, Leonie.

Buddy deed de hovercraft opdracht goed oplossen. Johan ging ondanks sputteren van andere kandidaten toch door met het juiste melkkannetje. Leonie is de nieuwe Sarah Chronis. En Claes heb ik afgestreept door de afgelopen afleveringen.

Ik vind Johan niet perse onmols door zijn actie met het melkkannetje. Het kan zijn dat hij de mol niet is hoor, maar als Mol vind ik dit een hele tactische zet door vertrouwen te winnen bij de mede kandidaten en de kijkers. Het ging niet om een super hoog bedrag, wellicht kan hij later in het seizoen een flink bedrag uit de pot halen. Dit hebben mollen in andere seizoenen ook gedaan.