Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 81132 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #180 Gepost op: 17-02-2020, 15:45:56 »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #181 Gepost op: 17-02-2020, 15:52:37 »
 ::art::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #182 Gepost op: 17-02-2020, 17:15:39 »
Meh, ik wil gewoon niet geloven dat Rob in al zijn passiviteit en hoe hij ook biecht de Mol is.  :(

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #183 Gepost op: 17-02-2020, 17:37:46 »
::art::

Ja dat is echt wel een mooie hint naar Rob. Zou een leuke knipoog zijn naar de molloten die dat wel oppikken.
(Voor wie hem niet meteen snapt: Art maakte vaak dit nul euro gebaar. En als de talisman de mol geluk brengt komt er nul euro in de pot.)

Past helaas niet in mijn Nathan tunnel, maar alweer een molpuntje voor Rob dus.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #184 Gepost op: 17-02-2020, 17:50:58 »
::art::

Ja die vind ik wel echt heel sterk  ::ok::

Tjonges mensen  ::)


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #185 Gepost op: 17-02-2020, 17:51:09 »
Past helaas niet in mijn Nathan tunnel, maar alweer een molpuntje voor Rob dus.

Ik ben ook van de Nathan tunnel richtig Rob aan het gaan. Moet er nog maar even goed over nadenken wat ik in de Pool wil gaan doen zaterdag want er zijn wel heel veel van dit soort kleine dingen die naar Rob wijzen.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #186 Gepost op: 17-02-2020, 17:57:41 »
Ik heb maar 1 reactie hierop:
 ::art::

 ::rofl::
Meer L

Online WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #188 Gepost op: 20-02-2020, 16:11:07 »
Bijzonder dat Nathan kennelijk t programma nooit eerder heeft gezien en in zn voorstelfilmpje beweert van wel 🤨

Edit: hij liegt dus of tegen ons of tegen Mil. Waarom uberhaupt liegen hierover  ::rofl::
Ik denk dat hij misschien denkt dat als hij tegenover Mil beweert het programma nooit gezien te hebben dat ze hem minder snel zal verdenken.

Er klopt i.i.g weer eens iets niet rondom mr soepstengel
« Laatst bewerkt op: 20-02-2020, 16:18:54 door FS »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #189 Gepost op: 20-02-2020, 16:19:03 »
Extra beelden:

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-gesprek-tussen-nathan-miljuschka/

Ik blijf ondanks dat ik nu op Rob zit Nathan heel raar vinden overkomen in een op een kamergesprekjes.  ::rofl::
Ook opvallend dat Mil denkt dat zowel Nathan als zijzelf WIDM nooit hebben gekeken. Dat is niet waar, Nathan heeft wel degelijk een aantal afleveringen gezien!
Dit zegt hij in het molboekje ook en in zijn voorstelfilmpje. Hij zegt in het molboekje zelfs: 'Ik heb ooit een opdracht gezien, ik meen in Schotland, waar kandidaten laat in de avond met lasers een fort moesten bewaken. Op dat moment wilde ik ontzettend graag een van de kandidaten zijn.' Blijkbaar heeft het programma ook een indruk achtergelaten op hem dus...
Waarom zou hij dan tegen Mil dan zeggen dat hij nooit het programma heeft gezien?? Maakt dat het misschien onwaarschijnlijk dat hij als mol gezien wordt....?
Ook vreemd weer dat we hem niks horen zeggen over dat hij Mil verdenkt, terwijl hij in aflevering 6 op de vraag wie de mol is haar naam invulde.
Tja... ik krijg hierdoor het gevoel dat ik Nathan nog niet uit kan vlakken als potentiële mol. Als er niet meerdere belastende beelden voor Rob (bij Verkeer(d) en Alles kenners) zouden zijn, zou ik zomaar weer terug geswitcht kunnen zijn naar Nathan nu.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #190 Gepost op: 20-02-2020, 16:20:04 »
Ja dat zeg ik net  ::rofl::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #191 Gepost op: 20-02-2020, 16:21:45 »
Citaat
Bijzonder dat Nathan kennelijk t programma nooit eerder heeft gezien en in zn voorstelfilmpje beweert van wel 🤨

Edit: hij liegt dus of tegen ons of tegen Mil. Waarom uberhaupt liegen hierover  ::rofl::

Bijzonder dat Mil nog eens bevestigt het nooit te hebben gezien, maar wel met allemaal weetjes strooit tijdens de laatste opdracht.

Bijzonder dat ze hiermee Nathan als een leugenaar wegzet. Klinkt wat zwaar, maar dat is wat het is.

Waarom noemt ze expliciet Buddy als finalist? Zitten ze op dezelfde Mol? Weten ze iets van elkaar wat wij niet weten?

Voer voor speculatie.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #192 Gepost op: 20-02-2020, 16:22:27 »
Ja dat zeg ik net  ::rofl::

Ik was al begonnen met het typen van m'n post voordat jij postte. ;)
Ik ga nu echt ernstig twijfelen aan hoe ik mijn punten verdelen moet.  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #193 Gepost op: 20-02-2020, 16:24:59 »
Bijzonder dat Mil nog eens bevestigt het nooit te hebben gezien, maar wel met allemaal weetjes strooit tijdens de laatste opdracht.


Mil geloof ik wel. Ze wist niet eens dat Art had meegedaan dus zij beweert helemaal niks. Het gaat hier echt om n Nathan leugen

Ik was al begonnen met het typen van m'n post voordat jij postte. ;)
Ik ga nu echt ernstig twijfelen aan hoe ik mijn punten verdelen moet.  ::rofl::

Great minds think alike  ;)

Ik blijf gewoon bij Nathan. Het is allemaal te raar. Weegt zwaarder dan de envelop van Rob
« Laatst bewerkt op: 20-02-2020, 18:41:32 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #194 Gepost op: 20-02-2020, 16:33:48 »
Mil geloof ik wel. Ze wist niet eens dat Art had meegedaan dus zij beweert helemaal niks. Het gaat hier echt om n Nathan leugen

Miljuschka zei nog wel dat Niels vorig jaar een finalist was. maar goed, dat kon ze ook gewoon ergens gelezen of opgevangen hebben. Zij is wel eens te gast bij RTL Boulevard toch? Daar hebben ze elk jaar wel een of meerdere Mol-items.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #195 Gepost op: 20-02-2020, 16:36:32 »
Er wordt nu zo gehamerd erop dat Nathan wel af moet vallen voor de finale, dat dat dus vast niet gebeuren gaat. Gewoon logisch als Nathan de mol is, en daar geloof ik nog steeds in!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #196 Gepost op: 20-02-2020, 16:38:38 »
Er wordt nu zo gehamerd erop dat Nathan wel af moet vallen voor de finale, dat dat dus vast niet gebeuren gaat. Gewoon logisch als Nathan de mol is, en daar geloof ik nog steeds in!

Mol of niet... ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren nee.  ::jaja::


Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #197 Gepost op: 20-02-2020, 16:42:35 »
Citaat
Mil geloof ik wel. Ze wist niet eens dat Art had meegedaan dus zij beweert helemaal niks. Het gaat hier echt om n Nathan leugen

Of Art een vergissing was of niet maakt niet veel uit. Ze strooit hoe dan ook met desinformatie. Of omdat ze het echt niet weet (maar zeg dan niets) of omdat ze toch meer weet dan ze zegt (en dan liegt ze).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #198 Gepost op: 20-02-2020, 16:46:04 »
Miljuschka zei nog wel dat Niels vorig jaar een finalist was. maar goed, dat kon ze ook gewoon ergens gelezen of opgevangen hebben. Zij is wel eens te gast bij RTL Boulevard toch? Daar hebben ze elk jaar wel een of meerdere Mol-items.

Zij heeft widm nooit gekeken heeft ze op verschillende plekken gezegd maar voordat ze meedeed een paar afl gekeken.

Nathan beweert tegen ons dat hij met soepstengels op de bank widm altijd keek (wat op zichzelf al vreemd is voor een dude van 15 maar dat terzijde)

Tegen Mil liegt hij hier dus over.

Is echt alleen verklaarbaar indien hij de mol is want deze eerlijke gozer zou als kandidaat echt niet liegen over zoiets onbelangrijks. Dat gaat er bij mij niet in.

Daarnaast bespeur ik weer zenuwachtig likken aan lippen en andere lichaamstaal wat duidt op liegen.

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #199 Gepost op: 20-02-2020, 16:46:41 »
Dus Mil laat nu weer zien Nathan totaal nie t meer te verdenken.

Bijzonder. Zeker als Nathan de Mol is. Wordt ie gwn door niemand verdacht. Doet ie het in de groep toch goed, ondanks de voor ons rare momentjes.

Ja, of Mil is de Mol natuurlijk. Maar dan wint Nathan het ook nog haha.