Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82097 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #220 Gepost op: 21-02-2020, 11:56:20 »
En dan nog een laatste ding dat mij nu opeens te binnen schiet: waarom laat de productie ons deze beelden zien? Ik heb het idee dat de productie middels de extra beelden bewust ons probeert te beïnvloeden. Afgelopen aflevering was er vrijwel een consensus over Rob als mol (in de peilingen maar ook op diverse fora). Met deze beelden wordt de discussie weer opengegooid: zouden Miljuschka of Nathan niet de mol kunnen zijn?

Eens maar dan ligt het veel meer voor de hand dat de manipulatie is dat wij denken dat Mil en Bud de finale halen en dat in werkelijkheid Mil of Buddy gaat afvallen en Nathan de finale haalt, juist omdat Mil hier op het tegenovergestelde zinspeelt.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #221 Gepost op: 21-02-2020, 13:23:59 »
Arme Miljuschka! Gaat zij er uit zaterdag!?  ::)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #222 Gepost op: 21-02-2020, 18:17:36 »
Bijzonder dat Nathan kennelijk t programma nooit eerder heeft gezien en in zn voorstelfilmpje beweert van wel 🤨

Edit: hij liegt dus of tegen ons of tegen Mil. Waarom uberhaupt liegen hierover  ::rofl::
Ik denk dat hij misschien denkt dat als hij tegenover Mil beweert het programma nooit gezien te hebben dat ze hem minder snel zal verdenken.

Er klopt i.i.g weer eens iets niet rondom mr soepstengel
Tegen ons, die soepstengel die hij op zn 16e van zn ouders "mocht" was altijd al ongeloofwaardig.

Wat ik ook onmols vind is dat Mil zoveel met Nathan optrekt en niet zozeer qua bondje, maar op persoonlijk vlak. Ik schat Mil hoog in qua intelligentie en mensenkennis. En dat zijn juist van Nathan als mol is afgestapt verteld mij dat hij het wss niet is, of dat iig Mil dat denkt.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #223 Gepost op: 21-02-2020, 18:48:39 »
Tegen ons, die soepstengel die hij op zn 16e van zn ouders "mocht" was altijd al ongeloofwaardig.


Waarom zou dit ongeloofwaardig zijn? Ik ken Nathan niet, ik weet niet hoe zijn gezinssituatie er uitzag in zijn jeugd, maar ik kan me zo voorstellen dat hij meerdere broertjes en/of zusjes had. Stel, je bent met 16 jaar de oudste, en je hebt nog een broertje en een zusje van rond de 13 en 10 jaar, dan is het best voorstelbaar dat je op vrijdagavond (toen was het nog op vrijdag) met de hele familie aan de soepstengels zit. Zelfs al ben je zelf al een puber van 15/16 jaar.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #224 Gepost op: 21-02-2020, 19:40:19 »
Waarom zou dit ongeloofwaardig zijn? Ik ken Nathan niet, ik weet niet hoe zijn gezinssituatie er uitzag in zijn jeugd, maar ik kan me zo voorstellen dat hij meerdere broertjes en/of zusjes had. Stel, je bent met 16 jaar de oudste, en je hebt nog een broertje en een zusje van rond de 13 en 10 jaar, dan is het best voorstelbaar dat je op vrijdagavond (toen was het nog op vrijdag) met de hele familie aan de soepstengels zit. Zelfs al ben je zelf al een puber van 15/16 jaar.
Maar dan zeg je niet dat je een soepstengel "mocht". nee sorry, ik vond het toen al ongeloofwaardig en nu blijkt dat ook nu hij zegt dat hij het nooit gekeken heeft.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #225 Gepost op: 22-02-2020, 06:12:50 »
Het kan zijn dat we dit zien opdat we merken dat Nathan helemaal niet de goudeerlijke jongen is die hij de gehele tijd lijkt te zijn. Of wat ook mogelijk is dat het hint dat hij van Buddy en Mil verkeerde informatie krijgt gevoerd maar daar helemaal niets mee doet. (Of 100 andere redenen hebben).

Maar dan zeg je niet dat je een soepstengel "mocht". nee sorry, ik vond het toen al ongeloofwaardig en nu blijkt dat ook nu hij zegt dat hij het nooit gekeken heeft.

Het komt voor in zijn voorstelfilmpje maar staat ook in het molboekje, heb ik begrepen. Waarom zou hij daar tegen de kijker over liegen? Dat hij tegen Mil liegt, ligt toch veel meer voor de hand?




Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #226 Gepost op: 22-02-2020, 08:44:08 »
Dat verhaal met die soepstengel kan ook komen doordat Nathan mogelijk zijn herinneringen door elkaar haalt. Bijvoorbeeld: Nathan heeft inderdaad het eerste seizoen destijds op televisie gezien, en Nathan heeft ook met een soepstengel op de bank voor de tv gezeten, maar dat met die soepstengel was jaren eerder dan het eerste seizoen widm.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #227 Gepost op: 24-02-2020, 19:14:05 »
Ik hoop op meer beelden van het duet van Buddy en Rob, dat liedje zit steeds in mn hoofd  ::rofl::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #228 Gepost op: 25-02-2020, 18:39:22 »
Extra beelden:

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-rob-nathan-na-de-executie/

Ik vind dat Nathan een slecht excuus heeft om Mil te kiezen, door deze video krijg ik daardoor nog meer het gevoel dat de keuze van Nathan een vooropgezet plan was.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2020, 18:44:52 door Jacco's »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #229 Gepost op: 25-02-2020, 18:50:27 »
Nathan zegt dat het bij hem aankomt dat Rob Leo het groene scherm gaf, terwijl hij zelf eerst Mil koos in plaats van Rob.  ???  Wat had hij dan verwacht?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #230 Gepost op: 25-02-2020, 18:53:11 »
Vreemd gesprek weer  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #231 Gepost op: 25-02-2020, 19:04:54 »
Thnx Jacco. Om te smullen weer dat extra beeldmateriaal.  ::jaja::

Extra beelden:

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-rob-nathan-na-de-executie/

Ik vind dat Nathan een slecht excuus heeft om Mil te kiezen, door deze video krijg ik daardoor nog meer het gevoel dat de keuze van Nathan een vooropgezet plan was.
Nathan zit mss zwaar op Mil en wil dat niet meer delen met Rob, omdat die niet loyaal aan hem was. Rob betrok blijkbaar anderen in hun bondje zonder dat te overleggen met Nathan. 2e teleurstelling die ik over Rob moet verwerken, nadat ik begreep dat ie fanboy is van Joe Rogan  :\'(

Nathan is mss zo zeker van z'n mol dat ie het aandurfde om haar een vrijstelling te geven en het risico te nemen dat ie zelf een scherm zou zien. Dat is ballen tonen. En eigenlijk ook de Mol intimideren. Bazenactie.  ::joehoe:: ::love::


Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #232 Gepost op: 25-02-2020, 19:05:53 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #233 Gepost op: 25-02-2020, 19:09:50 »
Niet des Nathans.

https://youtu.be/QeOf_fJ7-3w

Hij heeft wel Robey op zijn shirt staan!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #234 Gepost op: 25-02-2020, 19:16:58 »
Niet des Nathans.

https://youtu.be/QeOf_fJ7-3w
Wow, ja.. daar zien we toch even weer een hele andere kant van Nathan.  ::rofl::

Vreemd gesprek weer  ::rofl::

Inderdaad... heel mollerig weer.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #235 Gepost op: 25-02-2020, 19:18:44 »
ik vond het gesprek heel oprecht overkomen. Rob trok idd veel op met Leonie en Claes.

je ziet dat ze ff moeite hebben met elkaar aardig vinden buiten het spel en tegelijkertijd in het spel beiden voor zichzelf gaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #236 Gepost op: 25-02-2020, 19:21:26 »
Na dit filmpje verdenkt toch niemand Nathan meer? :P

Echt, als Nathan de Mol is kom ik met een matje naar de molfandag.

Maar daar bedoel ik niet per se het kapsel mee.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #237 Gepost op: 25-02-2020, 19:25:16 »
Juist meer. Als dit hem zo dwars zat, waarom komt hij daar nu pas mee?
Ik vind dit niet des Nathans. Als Nathan er echt zo veel mee zat dat Rob ook bondjes met anderen wilde, had hij dat toch wel eerder aangekaart in plaats van dat hij dat nu doet na Rob een oor aan te naaien...
Waar is zijn teamgeest en vergevingsgezindheid opeens gebleven?  ???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #238 Gepost op: 25-02-2020, 19:26:21 »
Het lijkt echt alsof Nathan bij n soort voorbedacht script probeert te blijven ofzo .. heel vreemd gesprek echt weer

Molletje  ::jaja::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #239 Gepost op: 25-02-2020, 19:27:38 »
Het lijkt echt alsof Nathan bij n soort voorbedacht script probeert te blijven ofzo .. heel vreemd gesprek echt weer

Molletje  ::jaja::

Precies. Waarschijnlijk moest hij als mol gewoon afvaller Mil naar de volgende aflevering loodsen en voelt hij zich nu oprecht schuldig dat hij Rob heeft verraden. Maar ja... de mol moet soms ook de productieassistent zijn.  ::)