Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82177 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #240 Gepost op: 25-02-2020, 19:28:55 »
Na dit filmpje verdenkt toch niemand Nathan meer? :P


Precies! je ziet zelfs dat Nathan even een beetje emotioneel wordt. Als dat gespeeld is (en dat geloof ik echt niet), dan moet hij meteen acteur worden. Nee, hier zag je heel duidelijk de kandidaat die zo ontzettend graag de finale wil halen. Dat gun ik hem overigens van harte, want het is een bijzonder aardige kerel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #241 Gepost op: 25-02-2020, 19:30:24 »
En ik kan door dit filmpje weer Rob minder als mol zien omdat ik hem oprecht gefrustreerd vind overkomen....

Zo zien we met z'n allen deels ook vooral wat we zelf willen zien, denk ik.  :P

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #242 Gepost op: 25-02-2020, 19:31:03 »
Rob relativeert het spel veel meer. Hij noemt het zelfs door naar level 8. En dat gefrustreerde komt misschien omdat hij dolgraag zou willlen uitleggen hoe het echt zit maar dat kan hij niet als hij de Mol is. Zoiets lijkt ie zelfs ook bijna aan te geven met z'n wat vage gepraat over dubbele lagen.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #243 Gepost op: 25-02-2020, 19:33:37 »
Rob relativeert het spel veel meer. Hij noemt het zelfs door naar level 8. En dat gefrustreerde komt misschien omdat hij dolgraag zou willlen uitleggen hoe het echt zit maar dat kan hij niet als hij de Mol is. Zoiets lijkt ie zelfs ook bijna aan te geven met z'n wat vage gepraat over dubbele lagen.

Net zoals Merel vorig jaar?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #244 Gepost op: 25-02-2020, 19:34:21 »
Ik zie hier een mol die opeens met n raar excuus naar Rob probeert aan te komen.
En omdat het niet echt is van Nathan blijft hij zich eraan vasthouden in het gesprek. En dat maakt t gesprek heel raar

Terwijl Nathan als kandidaat eerder sorry had gezegd aangezien Nathan hier de “dader” is. Maar hij blijft Rob beschuldigen en zijn daad goedpraten

Dit sloeg nergens op.  ::rofl::

En zo goed vind ik m niet eens acteren trouwens. Die ongemakkelijkheid is echt
« Laatst bewerkt op: 25-02-2020, 19:35:54 door FS »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #245 Gepost op: 25-02-2020, 19:34:35 »
Rob relativeert het spel veel meer.

Inderdaad. Rob relativeert. Echt niets gefrustreerds aan hem te merken. Degene die gefrustreerd is, is Nathan. Die had ondanks zijn actie toch nog de groene kaart van Rob verwacht. Lijkt wel een vrouw die zelf net vreemd is gegaan en vervolgens van haar man verwacht dat ze hem trouw belooft...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #246 Gepost op: 25-02-2020, 19:35:04 »
Ik vind het juist een hele natuurlijke en logische reactie, je merkt ook dat ze er beiden bepaalde gevoelens bij hebben van waaruit ze spreken, het komt niet geacteerd over.

Dat Nathan teamgeest heeft wil niet zeggen dat ie overal ja en amen op zegt, hij wil ook gewoon winnen, zoals elke sportman. En dat is voor hem een gekke gewaarwording denk ik, eerst ben je een team, en ineens ben je concurrenten. Dat beschrijft hij ook, die overgang. Eerst samen, nu ieder voor zich.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #247 Gepost op: 25-02-2020, 19:37:04 »
Rob is mijn mol maar ik vind hem irritant/vervelend over komen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #248 Gepost op: 25-02-2020, 19:37:40 »
En dat is voor hem een gekke gewaarwording denk ik, eerst ben je een team, en ineens ben je concurrenten. Dat beschrijft hij ook, die overgang. Eerst samen, nu ieder voor zich.


Precies. En dat duidt dus op zijn kandidaatschap. De Mol zit immers de hele tijd al niet in het team. Voor de Mol is die verandering er dus niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #249 Gepost op: 25-02-2020, 19:41:00 »
Rob is mijn mol maar ik vind hem irritant/vervelend over komen.

Zo zijn er meer mollen geweest. Ik heb geen statistieken paraat maar is de Mol niet meestal iemand die laag scoort in de populariteitspoll? En heeft dat er misschien mee te maken dat een Mol nooit helemaal spontaan zichzelf kan zijn? Misschien leuk om eens uit te zoeken.

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #250 Gepost op: 25-02-2020, 19:42:22 »
Toch blijft de keuze voor Mil van Nathan raar vanuit zn teamaspect. De voetballer Nathan had dit nooit gedaan en nog voor Rob gekozen.

Zn houding blijft wat vaag. Lijkt mij eerder dat hij het er moeilijk mee heeft dat ie als Mol deze keuze moest maken, dan andersom. Emotie komt denk ik eerder daar vandaan dan vanuit het ik koos niet voor jou, maar dat je niet voor mij koos vind ik moeilijk en oneerlijk. En vervolgens daarom in hoeken duikt om t glad te strijken, want teamayer Nathan vond die keus die gemaakt moest worden kak.


Niet de Nathan die ik ken vanuit de voetballerij.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #251 Gepost op: 25-02-2020, 19:44:05 »
Ik zie hier 2 kandidaten die zich door elkaar gepiepeld voelen en zich nu verdedigen voor hun gedrag bij de executie. De emoties zijn wat mij betreft echt. Voor Nathan is het bondje nu echt over. Rob tilt er niet zo zwaar aan, het is maar een spel......

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #252 Gepost op: 25-02-2020, 19:44:50 »
Rob relativeert het spel veel meer. Hij noemt het zelfs door naar level 8.
Rob is een gamer. Dat is z'n belevingswereld. Net zoals Nathan het over links- en rechtsbuiten had in de lasergame-opdracht. Kun je verder niks mee m.i.

En sowieso een heel ander type dan Nathan.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2020, 19:48:01 door Amethyst »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #253 Gepost op: 25-02-2020, 19:45:27 »
Toch blijft de keuze voor Mil van Nathan raar vanuit zn teamaspect. De voetballer Nathan had dit nooit gedaan en nog voor Rob gekozen.

Zn houding blijft wat vaag. Lijkt mij eerder dat hij het er moeilijk mee heeft dat ie als Mol deze keuze moest maken, dan andersom. Emotie komt denk ik eerder daar vandaan dan vanuit het ik koos niet voor jou, maar dat je niet voor mij koos vind ik moeilijk en oneerlijk. En vervolgens daarom in hoeken duikt om t glad te strijken, want teamayer Nathan vond die keus die gemaakt moest worden kak.


Niet de Nathan die ik ken vanuit de voetballerij.

 ::jaja:: Precies wat ik ook denk. De emotie is echt, de reden die hij ervoor geeft tegenover Rob en de kijkers niet.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #254 Gepost op: 25-02-2020, 19:45:47 »
Maar voetbal is ook maar een simpel spelletje in vergelijking met de idiote bubbel die WIDM heet.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #255 Gepost op: 25-02-2020, 19:47:53 »
Maar voetbal is ook maar een simpel spelletje in vergelijking met de idiote bubbel die WIDM heet.

lol. niet zo voetbal fanaat zo te zien.

Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #256 Gepost op: 25-02-2020, 19:48:17 »
::jaja:: Precies wat ik ook denk. De emotie is echt, de reden die hij ervoor geeft tegenover Rob en de kijkers niet.

Mochten mensen tijd hebben ga wat interviews terug kijken van Nathan op Youtube. Is sws genieten, en ik kan het weten. Heb ze ook allemaal gezien. :P Maar hier zie je een totaal andere persoonlijkheid. Die totaal anders om zou zijn gegaan met dit als die daadwerkelijk een kandidaat was. Die had dit never nooit niet gedaan.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #257 Gepost op: 25-02-2020, 19:49:56 »
@rubes: Niet heel fanatiek nee, maar ik ga zo wel lekker CL kijken. ;)

Rob is een gamer. Dat is z'n belevingswereld. Net zoals Nathan het over links- en rechtsbuiten had in de lasergame-opdracht. Kun je verder niks mee m.i.

En sowieso een heel andere type dan Nathan.

Voetbal is ook een spel maar het verschil is dat Rob relativeert en door wil en Nathan (in dit filmpje) niet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #258 Gepost op: 25-02-2020, 19:50:12 »
::jaja:: Precies wat ik ook denk. De emotie is echt, de reden die hij ervoor geeft tegenover Rob en de kijkers niet.

Precies .. zijn emoties zijn hier heel echt.

En hij blijft zo hameren op zn gelijk .. wat echt heel vreemd is.. vooral voor Nathan.. lijkt bijna alsof hij zichzelf probeert te overtuigen  ::rofl::


anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #259 Gepost op: 25-02-2020, 19:51:51 »
Maar voetbal is ook maar een simpel spelletje in vergelijking met de idiote bubbel die WIDM heet.

Dat klopt, maar toen ie voor de groepsvrijstelling koos bij Vrijstellingsroute en dat praatje in zijn biecht hield over dat hij een echte teamspeler is maakte hij toch een hele andere indruk dan nu. Alsof hij niet door had dat het in WIDM ieder voor zich is en alsof hij ook in dit programma dezelfde man was als in de voetballerij. Maar ja.. toen was voor de groepsvrijstelling gaan de molse keuze. De afvaller naar de volgende aflevering loodsen is dat nu, dus verandert hij zijn verhaal naar: Rob wilde telkens bondjes met anderen en dat vind ik niet leuk dus ik heb hem daarom nu maar verraden, zodat hij zijn molse keuze goed kan praten (meneer de teamspeler wilde dus overigens niet een bondje met meerdere mensen aangaan ondanks dat hij.. naar eigen zeggen een echte teamspeler is?  ??? Sure...). Er klopt gewoon zo veel rondom Nathan niet, dit is niet de eerste keer dat hij gek doet. Telkens als hij gek doet, is daar bovendien een molse verklaring voor te bedenken. Dat is lastig weg te denken.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2020, 19:54:48 door Saskiaax95 »