Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 81127 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #40 Gepost op: 20-01-2020, 20:34:01 »
Zal wel aan mn tunnel liggen maar volgens mij heeft Nathan het best zwaar in zn molrol.

Die geeft de meest ongemakkelijke vibe van t hele stel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #41 Gepost op: 20-01-2020, 20:38:16 »
Of Miljuschka (die zich in deze extra beelden ook afzijdig houdt) gaat haar molrol gemakkelijk af, net hoe je het wil zien. Want als zij het is zou dat zeker zo zijn ook als je kijkt naar het gemak waarmee ze in twee van de drie mislukte opdrachten van aflevering 2 de leiding nam. Zo'n stoere Mol zou ik ook wel gaaf vinden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #42 Gepost op: 20-01-2020, 20:40:41 »
Zal wel aan mn tunnel liggen maar volgens mij heeft Nathan het best zwaar in zn molrol.

Die geeft de meest ongemakkelijke vibe van t hele stel

Ja precies. Alsof hij zich geen houding weet te geven.

Ik weet niet of dit het beruchte forum-effect is waardoor we ook allemaal lekker op Freek gingen tunnelen maar ik denk dat Nathan ook mijn hoofdverdachte aan het worden is.


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #43 Gepost op: 20-01-2020, 20:45:23 »
Hilarisch die extra beelden, mooi ook dat Rob precies verwoordt wat ik denk ten aanzien van de potentiële mollen: mister positivo, ideale gast, leonie ligt er te dik bovenop etc.

Ik vind bij het stukje van de executie Nathan het meest ongemakkelijk en Rob het meest afzijdig. Wat is jullie mening?
Meer L

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #44 Gepost op: 20-01-2020, 20:46:19 »
Nathan blijft er opvallend buiten. De mol kan natuurlijk niet meedoen aan gesprekjes als “Ik heb een kwart op haar ingezet” “Ja ik ook”. Zie ik niet zo gauw gespeeld worden door de mol. Rob en Buddy zeggen dit volgens mij.

Wat me ook opviel is dat Nathan helemaal niet gechoqueerd lijkt te zijn dat Tina eruit vliegt, terwijl hij haar in de vorige aflevering nog als verdachte noemde. Als je naar de hoofden van de rest kijkt, dan zie je dat bijna iedereen zichtbaar in shock is. Veel mensen verdachten haar (Johan, Buddy, Mil, Claes en Nathan hadden haar al als verdachte genoemd), dus voor de kandidaten kan het een shock zijn dat hun verdachte naar huis moet. Voor de mol daarentegen is het dat natuurlijk niet...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #45 Gepost op: 20-01-2020, 20:46:44 »
Ja precies. Alsof hij zich geen houding weet te geven.

Ik weet niet of dit het beruchte forum-effect is waardoor we ook allemaal lekker op Freek gingen tunnelen maar ik denk dat Nathan ook mijn hoofdverdachte aan het worden is.

Hé ho.. ik zat vanaf het begin op Suus hoor  :P ;)

Maar Nathan voelt zich enorm ongemakkelijk daar.. das duidelijk

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #46 Gepost op: 20-01-2020, 20:52:07 »
@Saskia: in het topic van Buddy had ik hier een plaatje gezet van de reacties op Tina's scherm. Mooi die verschillen. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #47 Gepost op: 20-01-2020, 20:53:36 »
Hé ho.. ik zat vanaf het begin op Suus hoor  :P ;)

Maar Nathan voelt zich enorm ongemakkelijk daar.. das duidelijk

Haha je hebt gelijk, een groot deel zat natuurlijk wel goed, ik bedoel meer dat ik wel eens meegezogen kan worden in de tendens van dit forum en dan later bij mezelf denk dat ik me enkel laat meeslepen en mijn eigen mening een beetje ondersneeuwt. Bij Freek werd ik vooral graag bevestigd door andere molloten die hem verdachten waardoor mijn overtuiging onterecht heel erg versterkt werd en je dus tunnelvisie krijgt, Susan heb ik gewoon niet als mol willen zien.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #48 Gepost op: 20-01-2020, 20:55:39 »
Gelukkig is Nathan wel n leuke

Maar hij gaat t zwaarder krijgen dan hij van tevoren dacht vermoed ik

(Ik in een tunnel.. welnee ::))


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #49 Gepost op: 20-01-2020, 21:10:39 »
Zou het niet kunnen dat dit gewoon Nathan is. Hij zegt zelf ook in zijn voorstelfilmpje dat hij buiten de opdrachten gewoon een rustige gozer is?
Wellicht kijkt hij gewoon aan en overziet zo de hele groep en wie hoe reageert?

Miljuschka houdt wel vaak haar hand voor haar mond/gezicht. Misschien een lach die ze moet verbergen ofzo?

Jaike is overwegend ook heel stilletjes elke keer. Knikt af en toe, maar meer dan dat ook niet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #50 Gepost op: 20-01-2020, 21:12:48 »
Zou het niet kunnen dat dit gewoon Nathan is. Hij zegt zelf ook in zijn voorstelfilmpje dat hij buiten de opdrachten gewoon een rustige gozer is?

Nee.. want hij is alles behalve rustig daar.. hij voelt zich ongemakkelijk en weet zich geen houding te geven. Rust is het in ieder geval niet  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2020, 21:17:26 »
Volgens mij weet ie zich prima een houding te geven. Een beetje afstand nemend, nadenkend, de executie verwerkend. Dat het mols zou zijn is tunnelpraat. :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2020, 21:18:22 »
Nee.. want hij is alles behalve rustig daar.. hij voelt zich ongemakkelijk en weet zich geen houding te geven. Rust is het in ieder geval niet  ::rofl::
Gaat nog eens kijken dan  ::rofl:: want ik vond hem juist heel gefocused en afwachtend overkomen en totaal niet ongemakkelijk.  ::tandpastasmiley::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2020, 21:21:43 »
Volgens mij weet ie zich prima een houding te geven. Een beetje afstand nemend, nadenkend, de executie verwerkend. Dat het mols zou zijn is tunnelpraat. :P

Mwa ik denk dat aan lichaamshouding wel iets af te lezen is. Het krabben op zijn hoofd bijvoorbeeld is een teken van onzekerheid, en verder zijn blik, houding stralen wat mij betreft geen rust uit, maar ik ben geen expert of zo. Is wat ik zie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2020, 21:24:04 »
Akkoord, maar onzekerheid kan ook van een kandidaat zijn die een verdachte ziet vertrekken. Nou ja, laat ik het erop houden dat het voor mij geen extra bevestiging noch ontkenning is dat Nathan de Mol is. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2020, 21:27:29 »
Mwa ik denk dat aan lichaamshouding wel iets af te lezen is. Het krabben op zijn hoofd bijvoorbeeld is een teken van onzekerheid, en verder zijn blik, houding stralen wat mij betreft geen rust uit, maar ik ben geen expert of zo. Is wat ik zie.

Zie je goed hoor

Ik mag mezelf wel officieel expert noemen na 20 jaar in mijn vak dus ben niet in de war over wat hij uitstraalt.

Wat we alleen niet kunnen zien is wat de reden erachter is.
Misschien is hij als kandidaat echt in shock en is dit hoe hij daar op reageert. Kan ook dus.





Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #56 Gepost op: 20-01-2020, 21:45:49 »
Dat hij hier ongemakkelijk oogt is in lijn met hoe hij tot nu toe is in widm.

Nathan lijkt ook gestrest als de groep wordt toegesproken door Rik (bij verschillende opdrachten in afl. 1 en 2. ...zo uit mijn hoofd vooral bij opdrachten 1.2 en 2.1) Zowel voor als na de opdrachten.

Er wordt dan heel weinig op hem ingezoomd, of ze kiezen zelfs camera standpunten waarbij zijn gezicht wordt geblokkeerd door andere kandidaten.

Nathan is (vandaag  :P ) niet mijn #1 verdachte, maar zijn hele "zijn" past bij een mol die het zwaar heeft.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #57 Gepost op: 21-01-2020, 18:26:00 »
Met dit beeldmateriaal 'na de executie' kunnen we nu toch 100% zeker Leonie, Johan en Buddy uitsluiten als mol?

Leonie die ZO gechoqueerd was dat Tina tegen haar gelogen had over de zwarte vrijstelling, Johan die riposteerde van 'ja maar jij dan naar mij'. Dit zijn echt dingen 'die ze even kwijt moeten'. Het moet van het hart dat ze zich ZO bedrogen voelen. ZO kandidaats.

Dan Buddy die gaat roepen "Maar ík heb een kwart ingezet op Tina!" Houd je lekker stil haha. Er zijn altijd domme kandidaten (Anita, Tina) die vol inzetten op 1 en niet goed spreiden. Buddy spreidt uitstekend en consequent, is de pure perfecte kandidaat die ver gaat komen. Zoals die ook KIJKT, die vlammende priemende ogen, voorbeeldje als hij met Jaike de opdracht uitvoert en die ergens over liegt (dat ze op Anita zat). Maar Buddy verspreekt zich hier, geeft de hint dat je maar beter goed kunt spreiden.....

Voor mij vallen deze 3 nu echt definitief af. Moljoeschka blijft natuurlijk een leuke maar is de nepmol. Zoals de regie haar aanwijst als de kwade baas-genius in alles.

Ik denk dat ik toch maar langzaamaan die ene tunnel inkruip. Rob. Ja. Rob is de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #58 Gepost op: 22-01-2020, 11:48:55 »
Met dit beeldmateriaal 'na de executie' kunnen we nu toch 100% zeker Leonie, Johan en Buddy uitsluiten als mol?

Leonie die ZO gechoqueerd was dat Tina tegen haar gelogen had over de zwarte vrijstelling, Johan die riposteerde van 'ja maar jij dan naar mij'. Dit zijn echt dingen 'die ze even kwijt moeten'. Het moet van het hart dat ze zich ZO bedrogen voelen. ZO kandidaats.

Dan Buddy die gaat roepen "Maar ík heb een kwart ingezet op Tina!" Houd je lekker stil haha. Er zijn altijd domme kandidaten (Anita, Tina) die vol inzetten op 1 en niet goed spreiden. Buddy spreidt uitstekend en consequent, is de pure perfecte kandidaat die ver gaat komen. Zoals die ook KIJKT, die vlammende priemende ogen, voorbeeldje als hij met Jaike de opdracht uitvoert en die ergens over liegt (dat ze op Anita zat). Maar Buddy verspreekt zich hier, geeft de hint dat je maar beter goed kunt spreiden.....


Buddy is hier inderdaad extreem kandidaats. Leonie gaat hier net mee in Buddy, wat weer typisch mols is. Ze lijkt ook niet enorm verrast dat Tina een zwarte vrijstelling had. Matig acteerwerk. Ik ga wel akkoord dat Rob hier verdacht en ongemakkelijk bijstaat. Je geeft er een heel andere uitleg en draai aan het fragment, maar de essentie delen we wel. Rob komt hier het verdachtst uit.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2020, 18:54:14 »
Met dit beeldmateriaal 'na de executie' kunnen we nu toch 100% zeker Leonie, Johan en Buddy uitsluiten als mol?

Leonie die ZO gechoqueerd was dat Tina tegen haar gelogen had over de zwarte vrijstelling, Johan die riposteerde van 'ja maar jij dan naar mij'. Dit zijn echt dingen 'die ze even kwijt moeten'. Het moet van het hart dat ze zich ZO bedrogen voelen. ZO kandidaats.

Dan Buddy die gaat roepen "Maar ík heb een kwart ingezet op Tina!" Houd je lekker stil haha. Er zijn altijd domme kandidaten (Anita, Tina) die vol inzetten op 1 en niet goed spreiden. Buddy spreidt uitstekend en consequent, is de pure perfecte kandidaat die ver gaat komen. Zoals die ook KIJKT, die vlammende priemende ogen, voorbeeldje als hij met Jaike de opdracht uitvoert en die ergens over liegt (dat ze op Anita zat). Maar Buddy verspreekt zich hier, geeft de hint dat je maar beter goed kunt spreiden.....

Voor mij vallen deze 3 nu echt definitief af. Moljoeschka blijft natuurlijk een leuke maar is de nepmol. Zoals de regie haar aanwijst als de kwade baas-genius in alles.

Ik denk dat ik toch maar langzaamaan die ene tunnel inkruip. Rob. Ja. Rob is de mol.

Niks van dit sluit een acterende mol uit. Die kan net zo goed die dingen zeggen om kandidaats te lijken.