Auteur Topic: [Aflevering 8] - Doorgeven  (gelezen 16884 keer)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #40 Gepost op: 29-02-2020, 22:24:36 »
Buddy zit juist al heel lang op Leonie en heeft haar heel vaak als verdachte genoemd.

Rob en Nathan (weer die twee) zijn uit mijn hoofd gezegd het vaagst geweest over hun Leonie-verdenking.

En o ja: leuke aflevering met als hoogtepunten de quiz en de executie. (Minder vond ik de opdracht op de brug.)

Ik sluit me echt helemaal bij Heinz aan. Wilde exact zelfde typen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #41 Gepost op: 29-02-2020, 22:27:24 »
Nathan is geswitcht van Buddy en Mil naar alleen Leonie en spreekt voor het eerst in het hele seizoen een verdachte actie uit. Verzonnen, hij is zelf de mol.

Geweldige aflevering en executie. de groep volkomen flabbergasted hahahahahahaha

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #42 Gepost op: 29-02-2020, 22:33:47 »
Zowel Nathan als Buddy nemen Rob ook al een tijdje mee in de test volgens mij. Alleen dat laten ze telkens niet zien.
Buddy vond sowieso Rob ook verdacht bij de letters verzamelen. En Nathan o.a ook in deze aflevering met de code.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #43 Gepost op: 29-02-2020, 22:36:38 »
Mikjuschka was vooral bezig met Rob controleren bij de fietsen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #44 Gepost op: 29-02-2020, 22:42:04 »
als rob of nathan de mol is en buddy en nathan gaan op leonie en leonie gaat op mil dan heeft iedereen het fout. Wellicht telt hier dan de snelheid van de test en kunnen we Mil nog niet afschrijven

Dan zou Leonie het toch goed hebben en mogen blijven... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #45 Gepost op: 29-02-2020, 22:45:56 »
Hetgeen wat we nu zouden kunnen doen is alle posities en kamergenoten van Leonie controleren.
Hieruit kunnen we misschien wat zeggen over waarom Buddy zolang in het spel bleef.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #46 Gepost op: 29-02-2020, 22:50:38 »
Ik miste deze week New York city muziek bij afscheid van Leonie.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #47 Gepost op: 29-02-2020, 22:53:08 »
Hetgeen wat we nu zouden kunnen doen is alle posities en kamergenoten van Leonie controleren.
Hieruit kunnen we misschien wat zeggen over waarom Buddy zolang in het spel bleef.

Omdat Buddy samen met Mil tot aflevering 6 op Nathan en daarna op Rob (en Nathan?) gespreid heeft.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #48 Gepost op: 29-02-2020, 22:55:57 »
Laat ik dit keer positief beginnen: de onderhandelingsopdracht was top, (afgezien van de afgezaagde muziek die we nu wel kennen van onderhandelingsopdracten)
De kandidaten moesten voor het eerst echt nadenken over strategie en vooruit denken om anderen te benadelen. Mooie opdracht.

Opdracht 1 en 3 echter.. de kans van slagen bij dit soort opdrachten is zo klein. Vooral bij opdracht 3. Ik zag op twitter ook meerdere bn’ers die dit tweette en als het de ‘normale’ kijker gaat opvallen zitten we denk ik wel aan de grens.
Ja, mooie locatie maar de opdracht zelf was onhaalbaar.
We zitten in aflevering 9 en we zitten niet eens op 10.000.......
Já dat komt deels door de kandidaten die mollen maar ook door de opdrachten die wederom deze aflevering weer te moeilijk waren.

Over het algemeen een van de betere afleveringen van dit seizoen, dat wel!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #49 Gepost op: 29-02-2020, 22:58:11 »
Gedachtenspinsel: aan het einde van de aflevering zien we promo met 3 opdrachten: met de kinderen, koken en iets mysterieus contact met de mol. Geen finalisten, geen executie niks.

Misschien doen ze aflevering 10 wel extra lang? Dat we in afl 9 Rik na de executie zien zeggen wie is de mol?  Dat ziet u volgende week in de extra lange live finale aflevering.

Dat we in aflevering 10 eerst nog 1 of 2 opdrachten zien, finale geneuzel en dan live naar Vondel CS? Er moet iets gaan gebeuren, maar wat?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #50 Gepost op: 29-02-2020, 23:00:48 »
Leonie zat op Mil........ dus de mol lijkt meer op Leonie dan op Mil (of de biechten kloppen voor geen centimeter)
Dat zegt Leonie tegen Miljushka in de hotelkamer; kan strategie zijn.

Leonie zegt dit niet in de biecht.
In afl. 7 heeft zij ook niet duidelijk benoemd wie ze verdacht (in de testbiecht).

*volgens mijn aantekeningen....*

Edit;typo
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #51 Gepost op: 29-02-2020, 23:02:46 »
Doorgeven

Nathan geeft als eerste een vraag door

Edit: Nathan heeft al zijn vragen doorgegeven  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 04:11:15 door FS »

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #52 Gepost op: 29-02-2020, 23:08:58 »
Hmm blijkbaar kan ik de uitzending niet terugkijken hier in BE, maar ik meen dat het bij Buddy was (niet helemaal zeker) tijdens de fietsopdracht, dat op een 'stoeprand' "SMOL" stond gekalkt met een pijl die (toevallig?) naar hem wijst. Zou dat betekenen 's Mol --> Buddy ????
Ik vond Leonie vanaf aflevering 1 verdacht, maar vooral omdat ik haar "fake" vond overkomen, maar dat kan ook aan mij liggen  ::rofl::

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #53 Gepost op: 29-02-2020, 23:10:42 »
Ik vond dit een hele leuke aflevering!
Opdracht 1 en 2; goed. De quiz, erg sterk. Heel leuk om te zien hoe verschillend de kandidaten (en mol) deze opdracht spelen. Nathan verraste mij hier.
Bij de fietsopdracht was een beter resultaat best mogelijk denk ik. Fijn dat het geen alles of niets opdracht was!
Opdracht 3; hoewel een hele mooie brug (zou ik graag op willen staan!) .. wat vooral bijblijft is de onduidelijkheid van de opdracht en het verloop.
Executie; toen iedereen bij de vragen Leonie noemde of leek in te vullen als Mol, dacht ik dat ze af zou vallen. Leuk gemonteerd op deze manier, maar ik ga er vanuit dat ik niet de volledige info over de verdenkingen heb gekregen. Ik wil wel nog eens het moment terugkijken als Leonie haar rode scherm krijgt.. en dan vooral naar de reacties van de anderen.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #54 Gepost op: 29-02-2020, 23:16:09 »
Dat zegt Leonie tegen Miljushka in de hotelkamer; kan strategie zijn.

Leonie zegt dit niet in de biecht.
In afl. 7 heeft zij ook niet duidelijk benoemd wie ze verdacht (in de testbiecht).

*volgens mijn aantekeningen....*

Edit;typo

In mijn beleving was het in een biecht, maar ik kan me vergissen natuurlijk  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #55 Gepost op: 29-02-2020, 23:17:09 »
Door de editing werd de afvaller eigenlijk al verklapt. Iedereen zit op Leonie, dus natuurlijk kunnen we dan verwachten dat juist zij afvalt. Dat was jammer, had graag op mijn puntje van mijn stoel gezeten, maar wist precies wat er ging gebeuren.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #56 Gepost op: 29-02-2020, 23:20:22 »
Tja, vorig jaar switchte Sarah in afl.8 ineens naar Sinan terwijl ze bij de exit van Jaimie al zeker wist dat Merel de mol was.
Merel ging van Jaimie en Rick Paul naar Sarah en Sinan van Niels naar Merel. Bij Niels hoorden we niet wie hij verdacht.. Het moet toch spannend blijven.....
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 23:23:32 door Moedermol »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #57 Gepost op: 29-02-2020, 23:25:12 »
Tja, vorig jaar switchte Sarah in afl.8 ineens naar Sinan terwijl ze bij de exit van Jaimie al zeker wist dat Merel de mol was.
Merel ging van Jaimie en Rick Paul naar Sarah en Sinan van Niels naar Merel. Bij Niels hoorden we niet wie hij verdacht.. Het moet toch spannend blijven.....

Editen is prima maar nu word het voorspelbaar. Elke keer als Iedereen op 1 iemand volgaat vliegt die persoon eruit. dat hebben we nu wel gezien inmiddels. En als je toch foett met de montage/verdenkingen waarom dan niet spreiden? Ik snap dat echt niet.
Het was zo duidelijk dat niet iedereen op Leonie zat...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #58 Gepost op: 29-02-2020, 23:33:00 »
Duidelijk dat niet iedereen op Leonie zat?
Heb jij de reacties van iedereen gezien na haar rode scherm?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #59 Gepost op: 29-02-2020, 23:41:24 »
Natuurlijk wordt er gemonteerd, maar ik denk niet dat ze ineens een potje gaan liegen over de verdenkingen van 4 deelnemers, er zit altijd wel een kern van waarheid in. Rob zijn antwoord laat nog alle ruimte voor een andere hoofdmol