Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 24214 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #120 Gepost op: 14-03-2020, 22:16:59 »
Tell me what your telescope says

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #121 Gepost op: 14-03-2020, 22:17:34 »
Dus toch 2 mollen in 1 jaar  ;)

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #122 Gepost op: 14-03-2020, 22:17:41 »
Toffe laatste aflevering! Zonder publiek niet dezelfde vraag aan random publiek "wie denk jij dat het is?"... scheelt veel tijd en beter voor de spanning en feeling.
Verfrissend en extra spannend dat we nog rode schermen te zien kregen. Toen Buddy door was wist ik dat ik het voor de eerste keer sinds afl 7 goed had!  ::tandpastasmiley::

Molacties goed in beeld gebracht. Veel gevonden hier op de forum trouwens, herinner me bijv aan Rob in het koren, tot op detail met foto's de extra meter uitgepluisd! Haha!

Jammer alleen dat de verschillende nog te verrekenen bedragen niet werden toegelicht. En geen woord over het theeservies.

Ben benieuwd naar de extra aflevering. En zouden ze durven het eens heel anders te proberen?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #123 Gepost op: 14-03-2020, 22:19:50 »
'nog nooit eerder is een mol zo laat ontdekt'

Hallo mensen, ik noem een Edo die pas op Dennis zat in aflevering 9. Daarvoor zat iedereen op Patrick.

Lekker geheugen van de productie!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #124 Gepost op: 14-03-2020, 22:20:52 »
Viel me wel heel erg op dat Johan in geen velden of wegen meer te bekennen was. Ik bedoel in de terugblikken, niet aan tafel  :P

Of was dat gewoon toeval?  ???
Ben jij de mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #125 Gepost op: 14-03-2020, 22:21:28 »
Viel me wel heel erg op dat Johan in geen velden of wegen meer te bekennen was. Ik bedoel in de terugblikken, niet aan tafel  :P

Of was dat gewoon toeval?  ???
Die was ziek thuis, werd ook gezegd aan het begin ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #126 Gepost op: 14-03-2020, 22:22:16 »
Viel me wel heel erg op dat Johan in geen velden of wegen meer te bekennen was. Ik bedoel in de terugblikken, niet aan tafel  :P

Of was dat gewoon toeval?  ???

Hij zat zelfs in de terugblik in quarantaine. Voorkomen is beter dan genezen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #127 Gepost op: 14-03-2020, 22:22:31 »
Ik vond dat Rob het als mol gewoon heel goed gedaan heeft, als niemand je tot aflevering 9 invult als mol is dat knap.

(Wel jammer dat Rik zich vergiste, want Milouska en Dennis werden ook pas in de finale voor de eerste keer verdacht, Thomas ietsje eerder want Art zei toen dat Thomas 2x was aangeklikt als mol)

De manier van ontknopen was tof met dat aftellen en alle oud-mollen: tof idee en eens iets anders dan dat vooruitstappen enzo.

Ik miste wel sommige opdrachten waar Rob gemold heeft (zoals de Brug, Wereldbeeld,...) maar ik ben zeker tevreden van de uitzending.

Bij de bekendmaking van het nieuwe seizoen zat ik echt  ::oink::. Niet verwacht.

Ik vraag me enkel af: Wie moest er nu afvallen bij die andere executie: Mil of Leonie?
klaar voor de strijd

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #128 Gepost op: 14-03-2020, 22:22:49 »
Ik noem geen namen  :-X

Wie het hardst lacht voelt zich aangesproken denk ik  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #129 Gepost op: 14-03-2020, 22:22:51 »
Dus toch 2 mollen in 1 jaar  ;)

En jij mag een extra setje kleurpotloden kopen. :P

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #130 Gepost op: 14-03-2020, 22:25:20 »
En bizar dat er nog een seizoen komt dit jaar. Nooit meer afkicken, dat wordt een enkeltje gesticht voor sommigen.

Wie was ookalweer degene die altijd alvast z'n jas ging pakken?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #131 Gepost op: 14-03-2020, 22:25:30 »
Overigens. Dat idee met die 4 schermen was dus - zéér zeer hoogstwaarschlijnlijk - bedoeld om buiten te doen met al dat publiek erbij.

Vind ik eigenlijk ook wel een leuk bedachte actie. Was een mooie manier om de fans te betrekken bij zo'n "executie". Wou ik even gezegd hebben. Dat het door COVID-19 niet zo is gelopen, kan productie niets aan doen. Overigens - Johan ligt ziek thuis? Hopelijk niet een bepaald virus...?

Uiteindelijk is de door overmacht veroorzaakte "klassieke" aflevering 10 mij eigenlijk heel goed bevallen. Ik hoop dat de makers deze gekke omstandigheid aangrijpen om weer eens na te denken over de vorm van aflevering 10.

Voor de rest ben ik eigenlijk heel erg tevreden over WIDM2020a. :P

Helemaal eens, dat was een mooie twist geweest! Live op podium. Denk dat het indrukwekkend zou zijn geweest (en zenuwslopend voor de kandidaten)

Check Johan’s twitter, hij heeft een vaas-filmpje getweet en is duidelijk goed ziek! Beterschap, Johan!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #132 Gepost op: 14-03-2020, 22:30:03 »
Wat heerlijk, al die aandacht voor molacties zonder al die randzaken er omheen. De aanleiding voor een finale zonder publiek was natuurlijk ernstig, maar ik heb wel genoten van het resultaat. Geen plichtmatige praatjes en andere afleidingen. Super!

Rob: erg leuke en sympathieke mol. Voor hem een droom die uitkwam, en het plezier spatte er duidelijk vanaf. Ook vaak een voorzichtige mol, maar er zijn wel degelijk momenten geweest (Alleskenners!) dat ze hem op het spoor hadden kunnen komen. Sommige molacties waren wel erg voorgeproduceerd (geldfoto's deleten op tablet nogal mwah), maar je moet het nog wel even uitvoeren. En tot de laatste aflevering onverdacht blijven is gewoon erg knap. En ik heb genoten van alle kandidaten. Ze hebben dit seizoen n.m.m. goed gecast.

Kortom: erg TEVREDEN over dit seizoen.  ::jaja::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #133 Gepost op: 14-03-2020, 22:32:26 »
Sommige molacties waren wel erg voorgeproduceerd (geldfoto's deleten op tablet nogal mwah), maar je moet het nog wel even uitvoeren.

Ja precies, dat uitvoeren was dus blijkbaar niet zo makkelijk als het had moeten zijn. Stel je voor dat je daar als kersverse Mol staat te hannesen! Verschrikkelijk spannend. :o

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #134 Gepost op: 14-03-2020, 22:34:32 »
Naast de extra-seizoen-onthulling vond ik wel de grootste twist dat Buddy zelf heeft lopen seinen dat Mil hem moest kiezen om zijn scherm te zien... Ik dacht oprecht dat dat een rotstreek was...

Ja, dat vond ik ook echt leuk dat ze dat hadden bedacht samen, dat seinen!


Wat heerlijk, al die aandacht voor molacties zonder al die randzaken er omheen. De aanleiding voor een finale zonder publiek was natuurlijk ernstig, maar ik heb wel genoten van het resultaat. Geen plichtmatige praatjes en andere afleidingen. Super!

Rob: erg leuke en sympathieke mol. Voor hem een droom die uitkwam, en het plezier spatte er duidelijk vanaf. Ook vaak een voorzichtige mol, maar er zijn wel degelijk momenten geweest (Alleskenners!) dat ze hem op het spoor hadden kunnen komen. Sommige molacties waren wel erg voorgeproduceerd (geldfoto's deleten op tablet nogal mwah), maar je moet het nog wel even uitvoeren. En tot de laatste aflevering onverdacht blijven is gewoon erg knap. En ik heb genoten van alle kandidaten. Ze hebben dit seizoen n.m.m. goed gecast.

Kortom: erg TEVREDEN over dit seizoen.  ::jaja::

Helemaal mee eens! Heerlijk zonder publiek en gewoon weer tijd voor de kandidaten en molacties.

En dan de aankondiging van een extra seizoen: whaaaaaa, maak me gek!!!!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #135 Gepost op: 14-03-2020, 22:35:50 »
En jij mag een extra setje kleurpotloden kopen. :P
  ::bravo::
Dat is zeker nodig !!!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #136 Gepost op: 14-03-2020, 22:40:58 »
Ik hoopte zo hard dat het Rob niet was maar wat was hij een leuke mol! We zien ineens een hele andere enthousiaste kant van hem  ::bravo::

Leuke gast idd ja. en die hoeden van hem kan ik ook beter handelen nu, als die er gewoon fris uitzien. Robs hele outfit was top. Meer dan prima gestyled.

Als mol vond ik hem te voorzichtig. Thomas Cammaert was ook op de achtergrond, maar had het wel echt in z'n vingers ...leefde die rol echt.

Rob vond ik wat ongemakkelijk als mol af en toe. En dat conflictje met Mil ...daar zou ik graag meer over willen weten. Zouden ze dat op verzoek helemaal uit de uitzendingen hebben geknipt?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #137 Gepost op: 14-03-2020, 22:43:03 »
Vind zo'n ontknoping beter en fijner dan eentje met publiek.

En verder... Tsja. Had een 'normale' kijker het kunnen zien? Denk het niet.

Programma is doorgeschoten.

Weinig tot geen molacties gezien die gemist zijn en die we hadden kunnen zien en ons hadden kunnen verrassen.

In beeld hebben we negen afleveringen een paar foutjes van Rob gezien maar geen echte molacties. En voor de anderen geldt hetzelfde.

In het spel heeft hij het super gedaan. Niemand zag het. Wij kijkers ook niet en wij zagen nog veel minder.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #138 Gepost op: 14-03-2020, 22:43:29 »
Ik moet wel zeggen dat de 3 finalisten de eindtest zeer goed ingevuld hebben.

Nathan is derde met 33/40, soms win je met zo'n score.
klaar voor de strijd

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #139 Gepost op: 14-03-2020, 22:43:35 »
Dus toch 2 mollen in 1 jaar  ;)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::