Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 24205 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #100 Gepost op: 14-03-2020, 22:05:49 »
Leuke aflevering en super goed gedaan, Rob!  ;D
Alhoewel dit objectief gezien een goede aflevering was, heb ik me wel een beetje verveeld tijdens het kijken... de enige dingen die ik namelijk niet al zag aankomen, waren dat Rob een foto van 250 euro verwijderd had op de markt en dat in de straatnaambordjes een hint naar Rob verborgen zat (dit komt natuurlijk allemaal door jullie forumleden, ik lees zo'n beetje alles hier en bijna alle hints en molacties van Rob waren hier al gepost... goed gedaan dus, speurders  ::bravo::). Maar goed, mijn verveling valt niet Rob, de productie of de forumleden te verwijten, ik denk dat ik hier gewoon beter niet meer mee kan lezen als ik verrast wil worden.  ::rofl::

Super gaaf wel dat er nog een seizoen wordt uitgezonden dit jaar (dat zag ik natuurlijk niet aankomen)...  :o Ben benieuwd!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #101 Gepost op: 14-03-2020, 22:05:56 »
Ik heb genoten van deze ontknoping! Het was toch nog even heel spannend toen Rob als eerste zijn scherm te zien kreeg. Maar toen het groen werd was wel duidelijk dat er nog een vervolg aan zat... Super Mol hoor die Rob. Wat heeft ie ervan genoten! ::bravo::

En wat leuk dat ik een molactie was. ::rofl:: ::trots::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #102 Gepost op: 14-03-2020, 22:06:13 »
Hij heeft het zo goed gedaan dat hij pas in afl. 9 is verdacht. Nog nooit eerder gebeurd. ::jaja::

Ook niet bij Dennis? Die kreeg vlg mij pas in de finale één stem op zich

Offline Samba-boy

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #103 Gepost op: 14-03-2020, 22:06:36 »
Heel fijn zo zonder al die hysterie.
Dit is een vergeten pluspuntje, want dit was een verademing.

Zo doen ze het trouwens in België ook. Heer-lijk.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #104 Gepost op: 14-03-2020, 22:07:22 »
Ik hoopte zo hard dat het Rob niet was maar wat was hij een leuke mol! We zien ineens een hele andere enthousiaste kant van hem  ::bravo::

En wat gaaf zo zonder publiek! Echt gewoon 90 minuten nabespreken. Gezien de reacties op FB vinden veel meer mensen dit prettiger dus ik hoop dat ze het er in houden  ::ok::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #105 Gepost op: 14-03-2020, 22:07:58 »
Leuke aflevering en super goed gedaan, Rob!  ;D
Alhoewel dit objectief gezien een goede aflevering was, heb ik me wel een beetje verveeld tijdens het kijken... de enige dingen die ik namelijk niet al zag aankomen, waren dat Rob een foto van 250 euro verwijderd had op de markt en dat in de straatnaambordjes een hint naar Rob verborgen zat (dit komt natuurlijk allemaal door jullie forumleden, ik lees zo'n beetje alles hier en bijna alle hints en molacties van Rob waren hier al gepost... goed gedaan dus, speurders  ::bravo::). Maar goed, mijn verveling valt niet Rob, de productie of de forumleden te verwijten, ik denk dat ik hier gewoon beter niet meer mee kan lezen als ik verrast wil worden.  ::rofl::

Super gaaf wel dat er nog een seizoen wordt uitgezonden dit jaar (dat zag ik natuurlijk niet aankomen)...  :o Ben benieuwd!

Die Verkeer(d)-hint met die eerste, tweede letter etc. was natuurlijk ook wel erg vergezocht.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #106 Gepost op: 14-03-2020, 22:08:21 »
Beste ontknoping in jaren, heerlijk zonder dat gekkenhuis buiten. Corona is eigenlijk gewoon de Mol! ;)

Rob heeft het echt top gedaan.  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline svenas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #107 Gepost op: 14-03-2020, 22:08:35 »
Zou het een seizoen zijn met molloten vandaar de geheimzinnige onthulling op Schiphol met het omroepen? En dat er ook een molloot mee mag tot de eerste executie ronde?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #108 Gepost op: 14-03-2020, 22:09:19 »
Zou het een seizoen zijn met molloten vandaar de geheimzinnige onthulling op Schiphol met het omroepen? En dat er ook een molloot mee mag tot de eerste executie ronde?

Lijkt me dat ook in dat geval 'wij' als forum het geweten zouden moeten hebben.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #109 Gepost op: 14-03-2020, 22:10:49 »
Wat een heerlijke, ontspannen sfeer ::bravo::. Deed me gelijk denken aan voor 2015

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #110 Gepost op: 14-03-2020, 22:11:28 »
Dat dansen in het zwarte ninja-pak bij het laseren! Epic!  ::rofl::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #111 Gepost op: 14-03-2020, 22:11:32 »
Heerlijk finale, veel tijd voor de opdrachten. Wisselend mooie mol acties. Matige hints, tatoeages was leuk geweest als dat naast tevreden maar was geweest.

Afleveringstitels konden weer naar iedereen wijzen. Die van de parkeerplaats opdracht was nog wel leuk en niet gevonden.

En leuke wending met een 2e seizoen als bonus.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #112 Gepost op: 14-03-2020, 22:11:49 »
Er is inmiddels een ander topic aangemaakt over het extra seizoen btw
Ben jij de mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #113 Gepost op: 14-03-2020, 22:11:58 »
Heel erg gefeliciteerd Rob-verdenkers!  ::ok:: Bijna alle hints zijn erg snel hier op het forum voorbijgekomen, chapeau  ::ok::

En ik ben in Alles Kenners door de Mol in hoogsteigen persoon verwisseld met Heinz zijn plusgeld, dus mijn jaar kan niet meer stuk  ::oink:: ::oink:: ::hyper::

Leuk kado, een extra jubileumseizoen na de zomer! Waarschijnlijk afgelopen najaar opgenomen?

Jij hebt de groep veel geld gekost ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline svenas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #114 Gepost op: 14-03-2020, 22:12:17 »
Lijkt me dat ook in dat geval 'wij' als forum het geweten zouden moeten hebben.

Nou de bn-er kandidaten krijgen ook een geldboete als ze van tevoren iets onthullen dus dat zou in zo'n geval ook wel afgesproken worden. Dus dan zou het gewoon geheim blijven.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #115 Gepost op: 14-03-2020, 22:14:36 »
Dit was echt een hele fijne aflevering met een hele leuke mol!  ::bravo:: Rick McCullough, als je dit leest, volgend jaar graag weer zo'n ontknoping.  ::zwaai::

En bizar dat er nog een seizoen komt dit jaar. Nooit meer afkicken, dat wordt een enkeltje gesticht voor sommigen.
Tell me what your telescope says

Offline Jellemo(l)

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #116 Gepost op: 14-03-2020, 22:15:11 »
Naast de extra-seizoen-onthulling vond ik wel de grootste twist dat Buddy zelf heeft lopen seinen dat Mil hem moest kiezen om zijn scherm te zien... Ik dacht oprecht dat dat een rotstreek was...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #117 Gepost op: 14-03-2020, 22:15:58 »
Ik denk dat door het bestaan van de molloten de Makers het ook zo moeten doen dat het voor gewone kijkers eigenlijk niet meer te raden is.

Of vloek ik nu in de kerk?
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #118 Gepost op: 14-03-2020, 22:16:15 »
En bizar dat er nog een seizoen komt dit jaar. Nooit meer afkicken, dat wordt een enkeltje gesticht voor sommigen.

 ::rofl::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #119 Gepost op: 14-03-2020, 22:16:41 »
Overigens. Dat idee met die 4 schermen was dus - zéér zeer hoogstwaarschlijnlijk - bedoeld om buiten te doen met al dat publiek erbij.

Vind ik eigenlijk ook wel een leuk bedachte actie. Was een mooie manier om de fans te betrekken bij zo'n "executie". Wou ik even gezegd hebben. Dat het door COVID-19 niet zo is gelopen, kan productie niets aan doen. Overigens - Johan ligt ziek thuis? Hopelijk niet een bepaald virus...?

Uiteindelijk is de door overmacht veroorzaakte "klassieke" aflevering 10 mij eigenlijk heel goed bevallen. Ik hoop dat de makers deze gekke omstandigheid aangrijpen om weer eens na te denken over de vorm van aflevering 10.

Voor de rest ben ik eigenlijk heel erg tevreden over WIDM2020a. :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas