Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 96495 keer)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #300 Gepost op: 20-02-2021, 11:01:48 »
Zeker weten niet natuurlijk maar zoals gezegd qua kleding ( wollige truitje, bril)
Ik zal zo ff checke of ik t moment kan vinden wat ik bedoel.

Edit: bij executie afl 6 , nadat renee als 2e charlotte noemt. De andere biechten in afl 6 heeft ze die muts op.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 11:14:17 door ERdoubleD »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #301 Gepost op: 20-02-2021, 11:14:23 »
Charlotte was in de mijngang, met vegen op haar gezicht, weer 3 ::jaja:: ::jaja::
Las verkeerde code op, recht voor in camera. Herhaalde de codes niet na verzoek van Splinter. Voordat zij naar de kluisjes ging, gaf ze een stapeltje codes aan Rocky. Zij heeft de codes die zij al opgenoemd had niet opzij gelegd. Tijdrekken want Rocky moest uitzoeken welke wel en welke niet doorgegeven waren.
Bij de kluisjes is zij even alleen geweest. Wij weten niet wat zij daar gedaan heeft.
Daarna in de grote hal zagen wij haar met de katrollen bezig.
Dat zijn 3x Molposities voor Charlotte.
Geen codes apart leggen die al gevonden waren, is heel bijzonder ja. Splinter gaf duidelijk aan wat hij wel en niet had gevonden. En raakte gefrustreerd als hij weer een locker had gevonden die hij al gehad had. Het stapeltje compleet houden voor Rocky had behalve tijdverlies nog een voordeel: ze kon een code waar ze iets mee van plan was ergens in het midden of onderin de stapel verstoppen, zodat die pas aan de beurt kwam als zij al bij de lockers was. Ze moest nog een stukje lopen. :) De laatste code die ze bij de mijn 'doorgaf' was 785, maar die belandde niet bovenop de stapel voor Rocky, daar kwamen 394 en 344 te liggen.
Ook zat ze al eerder op de wip om Splinter te gaan helpen, maar op dat moment wilde Marije nog gaan hakken. En er moest iemand bij de porto blijven.

Verder hadden Splinter en Renée veel meer kans om kledingstukken te verwisselen, maar hebben dat om onduidelijke redenen nagelaten als Mol. Er zijn waarschijnlijk zo'n 3 kledingstukken verwisseld, 3 codes verloren gegaan (waarvan 2 door Charlotte), en een aanzienlijk deel van de overige 7 zal goed zijn geweest.
Zeer verdacht: als ze alleen is bij de lockers vindt ze 1199 en 785 niet, terwijl Rocky waarschijnlijk de hele stapel nog eens heeft opgelezen. Als je dit naar Splinter, Renée of Rocky wilt verklaren, wordt dat nogal geforceerd. Ze neemt alleen kledingstuk 74 mee. Daar hebben we de code niet van gezien en ook hebben we Rocky die niet horen oplezen.
Deze hele opdracht ademt: 'Charlotte is de Mol'. ::jaja:: ::jaja::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #302 Gepost op: 20-02-2021, 11:37:28 »
Zeker weten niet natuurlijk maar zoals gezegd qua kleding ( wollige truitje, bril)
Ik zal zo ff checke of ik t moment kan vinden wat ik bedoel.

Edit: bij executie afl 6 , nadat renee als 2e charlotte noemt. De andere biechten in afl 6 heeft ze die muts op.
Ik snap niet wat je bedoelt, wanneer zou er een beeld van de laatste aflevering met Charlotte zijn?

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #303 Gepost op: 20-02-2021, 11:43:35 »
Het enige dat ik wilde aangeven is dat ze in een stukje biecht bij executie afl 6 kleding draagt die ze verder alleen bij biechten in afl 7 draagt.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #304 Gepost op: 20-02-2021, 14:24:57 »
Het enige dat ik wilde aangeven is dat ze in een stukje biecht bij executie afl 6 kleding draagt die ze verder alleen bij biechten in afl 7 draagt.
Ik heb de kleding bij de biechten van aflevering 6 en 7 bekeken en het viel mij op dat er kennelijk meerdere biechten per aflevering zijn aan de kleding te zien, maar dit even terzijde.
Wat Charlotte betreft zie ik toch twee verschillende truien in aflevering 6 en 7:

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #305 Gepost op: 20-02-2021, 16:21:44 »
Ik heb de kleding bij de biechten van aflevering 6 en 7 bekeken en het viel mij op dat er kennelijk meerdere biechten per aflevering zijn aan de kleding te zien, maar dit even terzijde.
Wat Charlotte betreft zie ik toch twee verschillende truien in aflevering 6 en 7:
Ik denk dat Charlotte niet de mol is want als ze dat wel was, had ze een ander gezicht getrokken, iets flateuzer.  ;) Als mol kun je zoiets overdoen, als kandidaat niet.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #306 Gepost op: 20-02-2021, 16:40:07 »
Deze hele opdracht ademt: 'Charlotte is de Mol'. ::jaja:: ::jaja::
Ik was in deze opsomming nog vergeten dat ze zich handig in de porto positie manoeuvreerde door niet goed te kunnen hakken. :)
Maar ja, het is ook een onwaarschijnlijke opeenstapeling van molse momenten, dus je vergeet er al gauw eentje.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #307 Gepost op: 20-02-2021, 20:53:01 »
Nou, dit is er weer typisch eentje, de opdracht met het vliegen. Ze hoort het allemaal niet, geeft het verkeerd door, etc... Of de mol, of gewoon een belabberde kandidaat al het hele seizoen.

Edit: en dan ook nog het overduidelijke mingeld bij het rad pakken...
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 21:15:30 door vickypollard »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #308 Gepost op: 20-02-2021, 21:39:06 »
Edit: en dan ook nog het overduidelijke mingeld bij het rad pakken...

Gaf ze nou als reden tegen Splinter dat ze dacht dat het misschien -1000 was? :o

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #309 Gepost op: 20-02-2021, 21:48:01 »
Fantastisch hoe openlijk ze weer aan het mollen was, bij elke opdracht weer. Ik heb zo van haar genoten deze aflevering.
En dan ook nog eens met alles weg komen, als de verdenkingen uit de montage ook daadwerkelijk kloppen. Wat mij betreft de beste Mol die we in jaren gehad hebben.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #310 Gepost op: 20-02-2021, 21:54:23 »
Ja ik geniet er ook van, vooral vorige week was top. Nu deze week ook weer, maar ik denk af en toe wel van zeg mag het niet een tandje minder! ::rofl:: Maar blijkbaar komt ze er mee weg. Ook hier op het forum.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #311 Gepost op: 20-02-2021, 22:00:21 »
Ik zei al van tevoren: Charlotte gaat alleen maar gillen in dat vliegtuigje als ze de Mol is. En ja hoor. Erg subtiel is het inderdaad niet, maar vet mollen en ermee wegkomen kan ook heel leuk zijn. ;)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #312 Gepost op: 20-02-2021, 22:19:42 »
Gaf ze nou als reden tegen Splinter dat ze dacht dat het misschien -1000 was? :o
Ja, volgens mij zei ze "zwart of -1000"... Dat is toch alleen maar logisch als je een mol bent? Ik kan me vanuit kandidatenperspectief deze hersenkronkel niet voorstellen als je nog 2 kansen hebt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #313 Gepost op: 20-02-2021, 22:23:27 »
Ja, dit was een mooie reddingsboei die ze toewierp aan Splinter! Het lijkt wel of het haar niets kan schelen, want hij verdenkt haar toch niet. ::rofl:: Heel jammer voor Splinter dat hij hem niet oppakte.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #314 Gepost op: 20-02-2021, 22:39:19 »
Ook al gaf ze van alles verkeerd door in dat vliegtuigje, vind het al sperknap dat ze er nog een normaal woord uitkreeg  ::rofl::

Ze is sowieso mijn wensmol nu. Nog even dubben of dit ook mijn tunnel wordt ;)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #315 Gepost op: 20-02-2021, 23:19:23 »
The theorie niet uitstappen bij afl 9 slaat dus niet op afl 8 en dus op door naar afl 10.

In afl 8 was grote licht straal naar beneden te zien toen zij aan het praten was en later net na de test kwam er kleine lichtstraat naar Splinter en toen dacht oops Splinter gaat naar huis.

In een klap twee stralen. De winnaar of de mol en de afvaller.

Of Twee vliegen naar Renee die zowel beneden op de grond als boven heeft gestaan en met name Charlotte verkeerd heeft gestuurd, maar aan de andere kant Rocky wel de juiste info door gaf.

Offline MonsieurHilbert

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #316 Gepost op: 20-02-2021, 23:43:27 »
Aan het begin zegt Charlotte in een zin (weet even niet welke) 'bijna blind'.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #317 Gepost op: 21-02-2021, 01:20:52 »
Openlijk mollen bij het vliegtuigje, -2000 euro uit de pot spelen, zalig toch. En enkel Renée is haar op het spoor maar dat moet nog even open blijven.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #318 Gepost op: 21-02-2021, 01:40:08 »
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Doordat het overkomt dat ze ook veel geld heeft verdiend, neig ik ernaar om haar niet als mol te zien. Maar haar gedrag (gezichtsuitdrukkingen bij executies, die rare joker-actie bij Splinter met een vreemde uitleg erbij, proberen om op andere posities te komen) is op zijn minst vreemd te noemen.  ??? Wie weet kom ik die Splinter-tunnel toch nog uit na de volgende aflevering. ::rofl::

Nou, het heeft even wat langer geduurd, maar ik ben nu uit de Splinter-tunnel.  ::schaam::
Of het Charlotte is, durf ik nog steeds niet met volle zekerheid te zeggen, maar verdacht blijft ze zeker. Ook met die -2000 bij het Rad. Mega-verdacht. En ook vorige week met het maken van zinnen. Ik dacht aan Splinter, maar Charlotte was er telkens bij. Dus misschien is dit toch de juiste tunnel, ik ga het overwegen.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #319 Gepost op: 21-02-2021, 03:21:24 »
Charlotte zegt opvallend vaak dat ze het niet weet:

- Voorstellen kandidaten: "Ben ik de mol? Ja.. ben ik de mol.. Ik weet het niet."

- Opdracht Binnenvaart, oud-Mol vraagt: "Wat weet je?" Charlotte lacht en antwoordt:" Een jokertje".

- Opdracht  Wie, wat... waar?, terwijl zij een M tekent: "Ik weet niet eens hoe ik een tand teken."
- Na opdracht Steen Goed: "Op ieder plek kon het hier misgaan. ]-[ Vertel het mij, ik weet het niet."

Een soortgelijke biecht in da laatste aflevering:
- Na opdracht Voor Joker Staan: "ik weet het niet, het kon op alle kanalen wel mis gaan"

Ze haalt de finale zonder enig idee wie de mol zou kunnen zijn.
Speelt Charlotte misschien een Joker die niets weet dit seizoen?

- Voor opdracht Voor Joker Staan: "Ik ga stunten jongens, dat weet ik wel"
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 04:14:35 door molecula »