Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 96496 keer)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #440 Gepost op: 24-02-2021, 15:28:12 »
Kin Young Un, Putin en nog een paar anderen bestuderen de beelden nogmaals om te zien hoe Joshua steeds weer de groep, die hem wantrouwt, mee krijgt  ::rofl::
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #441 Gepost op: 24-02-2021, 17:52:33 »
-Aflevering Bekendmaking: Charlotte: "Ik ben de mol, ja..." als het zo makkelijk is dit seizoen, is het waarschijnlijk ook een hint dat widm vanaf volgend jaar bij sbs6 te kijken is, of Disney channel.
-Charlotte haar grijns die uitzending, kan niets anders betekenen dan "IK heb gewonnen!!" (zoals Buddy vorig jaar, Nikkie in september, en al die andere winnaars die tegenover Rik stonden)
-De reactie van Rik daar op het percentage in de app dat Charlotte verdenkt spreekt ook boekdelen.
Ik herhaal het nog maar eens, want de diepte van de tunnel bemoeilijkt nogal normaal zicht  ;)

Opvallend hoe ongelooflijk hard sommige forummers in deze tunnel tekeer gaan, die twee weken geleden net zo hard tekeer gingen in de Splinter tunnel. Ai.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #442 Gepost op: 24-02-2021, 18:22:32 »
Charlotte: "Ik ben de mol, ja..." als het zo makkelijk is dit seizoen, is het waarschijnlijk ook een hint dat widm vanaf volgend jaar bij sbs6 te kijken is, of Disney channel.
Dat past prima bij al haar in-your-face acties dit seizoen. Dat mensen haar daarom zouden afschrijven als mogelijk mol, zal zeker iets zijn waar de productie rekening mee gehouden heeft, een mooie vorm van omgekeerde psychologie.
Ze zegt er bovendien achteraan:"Ik weet het niet", een terugkerend thema dit seizoen. De Mol als Joker die er geen snars van snapt.

Charlotte haar grijns die uitzending, kan niets anders betekenen dan "IK heb gewonnen!!"
Ja, die grijns van ons Jokertje. Ook weer iets dat uitstekend past bij het thema van dit seizoen en dat steeds weer terugkomt. Mooi dat dat al is ingezet bij de bekendmaking.

Opvallend hoe ongelooflijk hard sommige forummers in deze tunnel tekeer gaan, die twee weken geleden net zo hard tekeer gingen in de Splinter tunnel. Ai.
Ik weet niet wie je bedoelt? De meest overtuigde Charlotte-verdenkers hier zitten al langere tijd op haar.

We zullen zien. Ik ben er in ieder geval 100% zeker van dat onze Charlotte straks weer de tweede diepe tunnel van dit seizoen zal doen laten instorten. :-X

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #443 Gepost op: 24-02-2021, 18:37:18 »
In het kader van inconsistent gedrag:

'Wie schrijft die blijft', zegt Charlotte in haar voorstelfilmpje. Ze is er van overtuigd dat ze wel eens ver zal kunnen komen, met alles op te schrijven. Veel schrijven! Ze herhaalt het wel een keer of twee drie. O ja, en ze kan vanwege haar werk ook goed onthouden.

Over dat onthouden zullen we het maar niet meer hebben. :-X Maar dat schrijven? Het valt Rocky op in de extra beelden dat ze zo weinig schrijft. Heel verdacht (lachend), vind Rocky dat. ::rofl:: Hoe dan ook, dat strookt dus totaal niet met wat Charlotte vooraf van plan was. En die losse blaadjes, afijn. Toch in de finale! Met, ik heb ze even geteld, niet minder dan 6 mollen in haar hoofd gehad. Alleen Lakshmi, Erik en Florentijn heeft ze nooit verdacht.
EDIT: Rocky ook niet, waarschijnlijk, al was de testbiecht in afl. 7 vaag. Dus niet overdrijven. 5 mollen maar :).
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 19:18:10 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #444 Gepost op: 24-02-2021, 20:28:57 »
Wat mij betreft kan er een kliko voor de uitgang van deze tunnel. Marije ging op Charlotte, Marije is er uit, Charlotte is niet de mol, alle verdenkingen richting Charlotte kunnen de vuilnisbak in.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #445 Gepost op: 24-02-2021, 20:33:13 »
Als we hem niet nodig hebben, kom ik hem graag brengen naar de Renée-tunnel. :)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 20:38:33 door Molest »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #446 Gepost op: 24-02-2021, 20:41:54 »
Prachtige kliko!  ::rofl::
Maar inderdaad vreemd dat Charlotte bijna iedereen heeft verdacht. Dat kan natuurlijk als kandidaat en ook dat je daarmee ver kan komen (als je de juiste vragen goed hebt) maar nu lijkt het dat ze clueless naar de finale gaat. Charlotte is slimmer dan dat.  ::vergroot::
 
Plus (ik weet niet zeker of dit een spoiler is, maar voor de zekerheid, het gaat over de introductiebeelden (bekendmaking) en mijn interpretatie hierop):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 20:50:38 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #447 Gepost op: 24-02-2021, 20:53:01 »
Ja. Ik maak me nu wel een beetje zorgen, want belofte maakt schuld. En dan is 1 zo'n kliko niet genoeg, vrees ik. Maar daar verzin ik wel wat op.

Charlotte kan dit spel absoluut veel slimmer en strategischer speler dan ze hier laat zien. Dit is in de verste verte geen kandidaat meer. ::ohno::

Ik las in het opdracht topic dat iemand opperde dat Charlotte na afloop van haar zweefvlucht de puzzel nog even heeft nabehandeld. 'Ach, heb ik je zo toegetakeld? Kom hier, dan leg ik je er nog een beetje fatsoenlijk bij!'. Daar zit ik nu stiekem op te hopen. ::rofl:: Maar goed, we zullen het allemaal wel zien. De puzzelstukjes van deze tunnel passen in elk geval prima in elkaar.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 21:19:41 door Molest »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #448 Gepost op: 24-02-2021, 21:04:30 »
Dat wordt een grote kliko. Maar oei, 99 stemmen verschil nu in de poll. Of we zitten hier heel eigenwijs te zijn (wat ik ook al was met Splinter  ::hypocriet:: ) of het forum zit er naast.  ::oink::
Gelukkig hebben we nog twee afleveringen te gaan, het kan nog veranderen.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #449 Gepost op: 24-02-2021, 21:36:14 »
Plus (ik weet niet zeker of dit een spoiler is, maar voor de zekerheid, het gaat over de introductiebeelden (bekendmaking) en mijn interpretatie hierop):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik zal mijn reactie dan zekerheidhalve ook als spoiler-alert plaatsen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2021, 22:12:56 »
Hier thuis zeggen ze dat het door de lens komt maar wel een vreemd shot aan het begin van de opdracht "Voor joker staan" De zon in de vorm van een ster.....en wie draagt een oorbel in de vorm van een ster.....

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #451 Gepost op: 24-02-2021, 22:27:38 »
Tjonge, degene die een oorbel in de vorm van een ster draagt, kan dan kennelijk in de toekomst kijken en wist van te voren dat de lens het beeld van de zon boven dat zweefvliegveld zodanig zou vervormen dat het stervormig werd. Chapeau voor deze zieneres!   
 :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #452 Gepost op: 24-02-2021, 22:41:43 »
Na de eerdere Jokerlachjes van Charlotte in de lift en in de truck met Rocky, heb ik er nog een opvallende gevonden, hier als ze uitstapt bij halte 10. Ook deze klinkt alsof die er achteraf is ingemonteerd.

Ik doe het even zonder GIFjes, maar nog wat opvallende momenten, waar ze vreemd haar handen spreidt, weer als Jokertje?


En dat dit moment, waar we het al vaker over hebben gehad. Het was met nooit eerder opgevallen, maar deze knip kan niet zo gebeurd zijn zoals die in de uitzending zit. In het tweede shot van achteren, staat Marije opeens aan de andere kant en zie je geen cameraman, die er zou moeten staan als dit echt direct achter elkaar was.
Was het een belangrijk genoeg moment voor een retake? In ieder geval zien we weer Charlotte met haar armen in haar inmiddels typische houding. En ze zegt: "Ik snap er geen fuck van!"



Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #453 Gepost op: 24-02-2021, 22:50:56 »
Goeie vondst! Dit kan dus ook betekenen dat het zoeken naar de code veel langer geduurd heeft dan wij in de montage zagen, en de cameraman intussen van positie is gewisseld?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #454 Gepost op: 24-02-2021, 23:23:55 »
Ik zal mijn reactie dan zekerheidhalve ook als spoiler-alert plaatsen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sowieso: Charlotte ziet niks, snapt niks, weet niks... Zo lijkt het. Die strategie hebben sommige mollen ook gebruikt.  ;D

En @Molest: ze snapte ook niks van de tijden op de klok.  ::hypocriet:: Volgens mij was het Rocky die de puzzel oploste? Heel kandidaats dus van Charlotte, ahum.  ::rofl:: (Volgens mij vond ik dat ook verdacht toen ik die aflevering zag, maar ja: Splinter)
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 23:27:42 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #455 Gepost op: 25-02-2021, 00:45:39 »
Ik zal mijn reactie dan zekerheidhalve ook als spoiler-alert plaatsen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zo leuk, hoe verschillend wij de reactie van Rik interpreteren. Ik heb het idee, dat als dit geen live uitzending was geweest, deze reactie niet zou zijn uitgezonden.
Had echt het gevoel dat Rik een beetje schrok van de voorspelling van het publiek.
Hij verborg zijn gezicht achter zijn hand, althans probeerde dat.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #456 Gepost op: 25-02-2021, 09:21:06 »
Het is ook knap vervelend dat je zo je best doet, maar er zo'n rottige rots uitsteekt. En dat je touw daar maar achter blijft steken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #457 Gepost op: 25-02-2021, 09:22:51 »
Het is ook knap vervelend dat je zo je best doet, maar er zo'n rottige rots uitsteekt. En dat je touw daar maar achter blijft steken.

 ::rofl:: ::rofl:: Ik vond haar verder echt niet zo enthousiast meetrekken.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #458 Gepost op: 25-02-2021, 09:29:30 »
Charlotte in haar voorstelfilmpje:
"Beetje lachen, ik hoop dat dat helpt. Dat ik een beetje met mensen kan lachen, en om mensen kan lachen."
Charlotte over het vertrek van Remco:
"Ik heb zo hard met hem gelachen, om hem gelachen"

Met Rocky in de truck.
Het moment in de lift.
Wanneer ze bij de laatste halte de bus uitstapt
Deze hoort er ook misschien nog bij, wanneer ze in Kameraad uit de kamer ontsnapt.. Als ze haar mond voor de camera wegdraait zou ze "Hihi" zeggen. Of is dat er later ingezet?

MOL CHARLOTTE = LOT LACHT EROM

Nog meer voorbeelden?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #459 Gepost op: 25-02-2021, 09:34:09 »
Charlotte in haar voorstelfilmpje:
"Beetje lachen, ik hoop dat dat helpt. Dat ik een beetje met mensen kan lachen, en om mensen kan lachen."
Charlotte over het vertrek van Remco:
"Ik heb zo hard met hem gelachen, om hem gelachen"

Met Rocky in de truck.
Het moment in de lift.
Wanneer ze bij de laatste halte de bus uitstapt
Deze hoort er ook misschien nog bij, wanneer ze in Kameraad uit de kamer ontsnapt.. Als ze haar mond voor de camera wegdraait zou ze "Hihi" zeggen. Of is dat er later ingezet?

MOL CHARLOTTE = LOT LACHT EROM

Nog meer voorbeelden?

Ik ben niet zo into hints, maar vind dit wel geniaal  ;D ;D ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::