Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 96495 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #680 Gepost op: 1-03-2021, 14:17:41 »
Ik vraag mij af hoe het algemene publiek op deze twist zou reageren. Zijn ze blij of juist niet.
Ik heb persoonlijk liever een goede Mol dan de Mol goed. En ik zou dus eigenlijk wel een poll willen starten om jullie mening te peilen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #681 Gepost op: 1-03-2021, 14:26:07 »
Ik vraag mij af hoe het algemene publiek op deze twist zou reageren. Zijn ze blij of juist niet.
Ik heb persoonlijk liever een goede Mol dan de Mol goed. En ik zou dus eigenlijk wel een poll willen starten om jullie mening te peilen.

Charlotte is de verliezend finalist en daar is niet geheimzinnig over gedaan. Als we polls gaan openen over hypothetische twisten is het einde zoek. Dat gaan we dus niet doen.

Dat er in dit topic nog steeds over Charlotte als mogelijke Mol gediscussieerd wordt verbaast me, maar ga er gerust mee verder. Het is best vermakelijk. ;)

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #682 Gepost op: 1-03-2021, 14:36:56 »
Hoe waarschijnlijk acht jij het dat een wat oudere kandidaat (ik ben zelf even oud als Renee, dus ik mag haar best zo noemen), die slechthorend is en vaak wat warrig overkomt, de finale heeft bereikt en dan plotseling nog van Mol switcht?

Een Mol daarentegen kun je alles laten zeggen. Die kun je wekenlang Charlotte laten verdenken en dan in de finale ineens laten switchen omdat je een executie in aflevering 9 hebt bedacht.

Het spijt me heel erg voor de Charlotisten, maar hun Mol is uitgespeeld. Letterlijk en figuurlijk, want ik denk dat Charlotte echt de tijd van haar leven heeft gehad tijdens de opnames.

Meestal vallen de oudere deelnemers idd vroeg af :\'(

Hebben jullie de testvraag in de app toevallig ook gezien?
Met 2 finalisten die beide op de fiets bleven zitten nog over en dan deze vraag stellen: "Leverde de mol zijn mountainbike in?   ::oink::
Wat is dat voor een vraag met 2 die dat niet deden nog over?  " Heb maar "ja" gestemd  >:D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #683 Gepost op: 1-03-2021, 14:45:35 »
De mensen van de app hebben ook duidelijk geen voorkennis, het is al eerder voorgekomen dat er antwoorden bij zitten die je alleen kan invullen op de afvaller van die aflevering. Was o.a. ook het geval bij Lakshmi en Florentijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #684 Gepost op: 1-03-2021, 14:48:51 »

Voor ons molloten is dit niet zo spannend, want wij zijn er nu wel uit.
::rofl::

Citaat
Stel dat dit zo was en dat Rocky inderdaad de Mol is en Renee dat op het nippertje toch nog in de gaten kreeg, dan was er toch geen noodzaak om Charlotte een rood scherm te geven? Dan had je toch gewoon de finale met drie gehad waarbij er twee foutief op Renee zaten en Renee zelf als enige goed op Mol Rocky?
Dit is een goed punt. Maar met Renée als mol voegt zo'n tweestrijd ook niks toe.

Zoals bekend wil Rick vernieuwen. Niet iedere keer dezelfde ontknoping. Maar.... met Renée of Rocky als mol heb je bijna een kopie van de vorige. Die daarvoor met Rob & Buddy was ook weer anders. Gingen ze de live(?)-uitzending met 4 in, en kreeg je daarna een soort van executie gevolgd door (toen pas) een duel tussen Rob & Buddy.

Rick kreeg trouwens best veel kritiek op het molduel tussen Jeroen & Nikkie. Op Instagram o.a.

Mensen begrepen niet wat het toevoegde om Tygo nog (soort van) af te laten vallen. Ik geloof niet dat ze bij de productie nog denken dat er veel vraag is naar zo'n soort ontknoping.

Met Charlotte "Wie schrijft die blijft" Nijs als mol snap ik nog wel dat ze het zo doen. Is de schok des te groter dat Jokertje Charlotte het toch nog is(!)

Is pure speculatie, ja, maar vind ik altijd wel lachen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #685 Gepost op: 1-03-2021, 14:59:18 »
::rofl::
Rick kreeg trouwens best veel kritiek op het molduel tussen Jeroen & Nikkie. Op Instagram o.a.

Mensen begrepen niet wat het toevoegde om Tygo nog (soort van) af te laten vallen. Ik geloof niet dat ze bij de productie nog denken dat er veel vraag is naar zo'n soort ontknoping.

Met Charlotte "Wie schrijft die blijft" Nijs als mol snap ik nog wel dat ze het zo doen. Is de schok des te groter dat Jokertje Charlotte het toch nog is(!)
Mee eens. Waarom nog eens zo'n saaie ontknoping, als je in de vorige daar genoeg kritiek op hebt gehad? Je zou nog tegen kunnen werpen dat de opnamen van deze serie al waren afgerond, toen die kritiek op de ontknoping van het jubileum seizoen nog moest komen. Maar dan hadden ze kunnen besluiten om die scene met het rode scherm alsnog buiten de uitzending te laten. Laatste gemonteerde beeld is dan van de test. Dat was een stuk geheimzinniger geweest.
EDIT: Of desnoods dat ze alle drie voor Rik zitten. Met dat scherm erbij. Op zoek naar nog één afvaller. Maar daar stoppen. En dan pas aan het begin van afl. 10 laten zien dat dat rood was voor Charlotte. Dat zou nog eens een klap geven, als Renée of Rocky de Mol is! Iedereen in opperste verwarring direct aan het begin van afl. 10. :)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 15:10:39 door Molest »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #686 Gepost op: 1-03-2021, 17:42:50 »
Voor alle Charlotisten die nog steeds in de ontkenningsfase zitten, dit filmpje van de offficiële site: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-de-verliezend-finalist/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=twitter-wieisdemol

Ik verheug me alweer op de gedachtenkronkels waarmee jullie dit gaan verklaren!    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #687 Gepost op: 1-03-2021, 19:23:12 »
'En laten we niet vergeten dat ik 5.000 salto's, loopings en weet ik veel wat heb gemaakt!' ::rofl::
Je hebt me een uur lang niet naar dit filmpje durven laten kijken, Tunnelgraver. Maar blij dat ik het nu toch gedaan heb! :)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 19:25:04 door Molest »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #688 Gepost op: 1-03-2021, 19:28:17 »
Ik verheug me alweer op de gedachtenkronkels waarmee jullie dit gaan verklaren!    ::rofl::
Ik zag nergens een taxi staan.

 ::vergroot::

 :o

 ;D

 ::rofl::
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #689 Gepost op: 1-03-2021, 19:30:47 »
Ik vind het wel opvallend dat er alleen beelden zijn van het afscheid met Rik en niet van het afscheid van de groep, zoals we bij de andere kandidaten wel kregen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #690 Gepost op: 1-03-2021, 19:32:00 »
Het lijkt me wel een raar toneelstukje want ik neem toch aan dat ze met z'n allen terug zijn gevlogen. Maar misschien is dat niet zo.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #691 Gepost op: 1-03-2021, 19:32:28 »
En hoezo zij eerst naar huis? Het seizoen is toch afgelopen? ???
EDIT: Oh, ik dat Heinz me voor was.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #692 Gepost op: 1-03-2021, 19:36:08 »
Citaat
Ik verheug me alweer op de gedachtenkronkels waarmee jullie dit gaan verklaren!

Wat vindt je van deze?

Charlotte speelde een dubbelrol. Ze begon als kandidaat, maar moest al gauw invallen als mol nadat die wegens omstandigheden naar huis moest. De kandidaat Charlotte is nu afgevallen. Van Renee en Rocky is één de andere verliezende finalist, de ander de winnaar.
De uitgevallen mol was waarschijnlijk Remco. Vandaar de hint 'in eerste instantie' tijdens de opdracht Moltainbiken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #693 Gepost op: 1-03-2021, 19:38:44 »
Vandaar de hint 'in eerste instantie' tijdens de opdracht Moltainbiken.
Maar toen deed Remco nog mee, hè. En no way dat ze dit allemaal gedaan kan hebben zonder voorbereiding.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #694 Gepost op: 1-03-2021, 19:40:31 »
Ja, als het toen bekend was dat hij 's avonds een vlucht had, konden ze hem met rood laten vertrekken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #695 Gepost op: 1-03-2021, 19:41:05 »
En no way dat ze dit allemaal gedaan kan hebben zonder voorbereiding.

Dan raad ik je aan om eens naar De Mol 2019 te kijken, waarin er vooraf geen Mol was gekozen en er pas te plekke in Griekenland iemand werd aangewezen. En die persoon deed het echt geweldig goed!

Maar even over Remco: is er iets bekend dan van waarom hij plotseling naar huis zou hebben moeten gaan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #696 Gepost op: 1-03-2021, 19:42:45 »
Niet waar ik van weet. Het is maar een gedachtenkronkel.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #697 Gepost op: 1-03-2021, 19:55:20 »
Dus Remco was eigenlijk de Mol, maar moest om totaal onbekende reden naar huis. Vervolgens werd Charlotte gevraagd de Mol te worden en deed zij het met zoveel duidelijke (nep)acties dat Renee haar door had, maar liet die plotseling op het allerlaatste moment Charlotte toch vallen om over te stappen op medekandidaat Rocky en als straf daarvoor werd de reservemol toch nog naar huis gestuurd?
Zoiets? Weleens van Ockhams razor gehoord?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #698 Gepost op: 1-03-2021, 19:57:59 »
Meestal vallen de oudere deelnemers idd vroeg af :\'(

Hebben jullie de testvraag in de app toevallig ook gezien?
Met 2 finalisten die beide op de fiets bleven zitten nog over en dan deze vraag stellen: "Leverde de mol zijn mountainbike in?   ::oink::
Wat is dat voor een vraag met 2 die dat niet deden nog over?  " Heb maar "ja" gestemd  >:D

Dat is dan 500 punten weggegooid ;D
Toen Lakshmi eruit vloog kon je ook nog steeds antwoorden met haar als mol.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #699 Gepost op: 1-03-2021, 20:00:35 »
Ik vind het wel opvallend dat er alleen beelden zijn van het afscheid met Rik en niet van het afscheid van de groep, zoals we bij de andere kandidaten wel kregen.
Ze moet iig nog terugkomen om haar jas en tas op te halen   ::)