Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 110371 keer)

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #440 Gepost op: 23-02-2021, 12:50:06 »
Judas bier speelkaarten (nr. 1). Wie lust er een biertje?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #441 Gepost op: 23-02-2021, 12:57:34 »
Judas bier speelkaarten (nr. 1). Wie lust er een biertje?

Case closed.  ;D ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #442 Gepost op: 23-02-2021, 13:12:51 »
Uit de voorstelvideo van Renee nog wel een grappig citaat:

En zou ik een goede mol zijn?
Ik weet het niet...

Ik zou wel heel graag een goede mol willen zijn

Iedere mol die aan het spel begint wil op zijn of haar manier een goede mol zijn toch? Spreekt ze hiermee de hoop uit dat zij haar rol als mol hoopt het tot een goed einde te willen brengen?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #443 Gepost op: 23-02-2021, 14:36:58 »
Uit de voorstelvideo van Renee nog wel een grappig citaat:

En zou ik een goede mol zijn?
Ik weet het niet...

Ik zou wel heel graag een goede mol willen zijn
Klinkt mij in de oren als, ik zou wel graag een goede mol willen zijn maar ik kan het niet. Of dit laatste klopt, oordeel zelf.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #444 Gepost op: 23-02-2021, 16:11:03 »
Dat warrige, beetje dove, dingen niet goed kunnen zien. Hoeveel voordeel heeft dat Renée nou eigenlijk opgebracht in al die opdrachten? Bitter weinig, als ik er eens over nadenk. En hoeveel nadeel? Iedereen is haar gaan verdenken.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #445 Gepost op: 23-02-2021, 16:26:00 »
Dat warrige, beetje dove, dingen niet goed kunnen zien. Hoeveel voordeel heeft dat Renée nou eigenlijk opgebracht in al die opdrachten? Bitter weinig, als ik er eens over nadenk. En hoeveel nadeel? Iedereen is haar gaan verdenken.
Wel weer het voordeel dat zij als winnaar uit de bus zal komen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #446 Gepost op: 23-02-2021, 16:55:57 »
Dat warrige, beetje dove, dingen niet goed kunnen zien. Hoeveel voordeel heeft dat Renée nou eigenlijk opgebracht in al die opdrachten? Bitter weinig, als ik er eens over nadenk. En hoeveel nadeel? Iedereen is haar gaan verdenken.
Ben het met je eens dat die tactiek niet meer werkt. In de eerste seizoenen wel, nu niet meer.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #447 Gepost op: 23-02-2021, 18:17:50 »
Het is nu alleen nog zoeken naar haar bekendmaking tijdens de onthulling van de kandidaten;)
Ik dacht misschien zit haar stem wel verborgen in het stukje met de oud mollen. Dat je verblind wordt door het gezicht wat je ziet. Of zoiets!
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 10:49:43 door bmol »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #448 Gepost op: 23-02-2021, 18:51:35 »
Vrij zeker, stukje van haar projectie met Renee in de kano. Komen we er eindelijk achter wat ze in de grotten heeft gezegd, wat wij niet mochten horen.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #449 Gepost op: 24-02-2021, 21:27:53 »
Dat warrige, beetje dove, dingen niet goed kunnen zien. Hoeveel voordeel heeft dat Renée nou eigenlijk opgebracht in al die opdrachten? Bitter weinig, als ik er eens over nadenk. En hoeveel nadeel? Iedereen is haar gaan verdenken.
Maar het is wel een grappige tactiek ;D. Ik zou het wel kunnen waarderen in ieder geval, gaat leuke tv opleveren in aflevering 10.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2021, 21:44:09 »
Dat warrige, beetje dove, dingen niet goed kunnen zien. Hoeveel voordeel heeft dat Renée nou eigenlijk opgebracht in al die opdrachten? Bitter weinig, als ik er eens over nadenk. En hoeveel nadeel? Iedereen is haar gaan verdenken.

Ze heeft eigenlijk sinds aflevering 2 niet meer zo echt warrig of onhandig gedaan (alleen heel even in 4.3). Misschien dat ze dit vooraf als tactiek bedacht had, maar dat ze merkte dat er juist verdenkingen door kreeg en dat ze er daarom maar van is afgestapt.

Offline Elf-11

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #451 Gepost op: 25-02-2021, 20:52:01 »
Dit seizoen heb ik niet veel gezocht naar hints of gekeken waar geld in beeld in de pot is gegaan.
Het is namelijk al jaren zo dat de mol af en toe geld zal verdienen. En zeker niet in beeld van de andere het meeste geld uit de pot speelt.
De vraag is waar is ongemerkt geld uit de pot gebleven. En dan met de nadruk op ongemerkt.
Dus heb ik gekeken naar interessante posities voor de mol en gedrag om kandidaten te beïnvloeden.
En dan zie ik bij Renee beide.
Ik vind het mooi hoe ze vanaf dag 1 invloed uitoefent om kandidaten voor jokers en voor zichzelf te laten gaan wat geheid ten koste gaat van geld in de pot. En dan was dit echt een lastige groep.
Ook als het bij om de tuin leiden niet verstandig is om de duimpjes te negeren is haar boodschap ik speel voor mezelf... ze is koningin Jokers in de pot brengen... en laat dat nou het thema zijn van dit seizoen.
Ze staat bijna altijd op posities waar ze invloed kan hebben. Ook ongemerkt.
En dan rest de vraag wat zijn de gewaagde mol acties die niet in beeld zijn gebracht, vanuit die posities...
Ik kijk dus uit naar de ontknoping volgende week.
Voor mij is Renee vanaf week 1 in beeld als potentiële mol en nu ben ik vrij zeker dat ze het is... pas na de ontknoping zal ik uitspraak doen of ze mooie gewaagde mol acties had. Maar haar psychologische spel maakt dat ik haar eigenlijk best leuk vind als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #452 Gepost op: 26-02-2021, 15:00:29 »
koningin Jokers in de pot brengen... en laat dat nou het thema zijn van dit seizoen.
Ze staat bijna altijd op posities waar ze invloed kan hebben
Ja haha geinige observatie. Zeker het thema dit jaar!

Ja ook Koningin Molpositie. Ze heeft het echt prachtig gespeeld. En zo effectief met een heel lage pot.

Uit het feit dat ze ook geen bondjes aangaat blijkt ook weer dat ze de mol is. Splinter met al zijn bondjes. Nu weer Charlotte met Rocky. Strepen, mensen, we wisten dit weken geleden al. Alleen Renee blijft er vrij van. Zeker een ouderwetse mol blijft er vrij van, en dat is ze.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #453 Gepost op: 26-02-2021, 15:57:06 »

Ja ook Koningin Molpositie. Ze heeft het echt prachtig gespeeld. En zo effectief met een heel lage pot.


Akkoord, ze wringt zich telkens maar weer in de ideale molpositie, om vanaf daaruit dan geld te verdienen...

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #454 Gepost op: 26-02-2021, 16:56:29 »
Splinter met al zijn bondjes. Nu weer Charlotte met Rocky. Strepen, mensen, we wisten dit weken geleden al. Alleen Renee blijft er vrij van.
Toen je nog Marije verdacht, wilde je iedereen strepen die penningmeester wilde worden. Splinter voorop. Een duidelijk streepmoment voor jou. Maar ter herinnering: Renée had er ook veel belangstelling voor. Ze heeft zich verschillende keren verkiesbaar gesteld. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #455 Gepost op: 26-02-2021, 16:58:45 »
Belgian Mol:

Ik denk dat je het even verkeerd om schrijft? 'Geld uit de pot' bedoel je, ja dat klopt.
speelde Jan (ook al was het niet gewild) al meteen in aflevering 1 bruut geld uit de pot. Verder waren er heel gewaagde momenten die we achteraf pas zagen.

Bij Renée heb ik geen idee waar die zouden zitten, nog zie ik haar als persoon die dat veelvuldig zou doen.
Ik ben verheugd dat je eindelijk uit de hypnose bent gekomen! En wat heerlijk is dat Vlaams toch! Ja ik zie haar ook als die persoon.

Je kunt nu nog helpen daar de rest zoals Molest ook uit te krijgen zodat iedereen uiteindelijk op tijd op Renee zit als mol! Laten we samen naar die gewaagde momenten van Aflevering 10 gaan hinten!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #456 Gepost op: 26-02-2021, 17:04:15 »
Je kunt nu nog helpen daar de rest zoals Molest ook uit te krijgen zodat iedereen uiteindelijk op tijd op Renee zit als mol!
Ik stond op het punt te switchen, maar ik heb helaas Renée moeten afstrepen omdat ze penningmeester wilde worden. Jammer. Dat Belgian Mol om was wist ik trouwens niet, maar die doet er ook altijd zo geheimzinnig over. Ik krijg er niet echt hoogte van op wie die nou zit.

Alle gekheid op een stokje, wat ik maar wilde zeggen: ga nou niemand strepen omdat hij penningmeester wil zijn of omdat hij een bondje aan gaat. Dan zou het wel heel makkelijk worden en hadden we de Mol na 3 of 4 afleveringen wel te pakken. :)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 17:11:37 door Molest »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #457 Gepost op: 26-02-2021, 17:12:27 »
Ja het was voor mij ook een verrassing! Moet het Vlaams zijn.

Splinter schreef ik af om inderdaad deze reden. Verder gebeurde iets anders opvallends. Er bleek uit hoezeer Renee verdacht werd in de groep en hoezeer dat versluimerd werd door de edit.

Dat gebeurde precies zo als destijds bij Annemarie! Wij wisten niet dat men haar al in aflevering 1 op het spoor was. Of toch..... toen op die trappen. Toen werd Annemarie opeens als minste vertrouweling onderaan gezet. Vreemd, dat bleek niet uit de edit. Hmmmmm. De aloude les blijft: kijk vooral wat er in het spel gebeurt, ga niet blind af op de testbiechten.


Alle gekheid op een stokje, wat ik maar wilde zeggen: ga nou niemand strepen omdat hij penningmeester wil zijn
Oh je hebt je post veranderd. Even op het precieze punt dan.

In dit streepverhaal gaat voor mij met zwarte viltstift Splinter door. Niet alleen omdat hij zich almaar opwierp maar ook omdat hij zoveel vertrouwen genoot. (Erik etc. idemdito: strepen)

Je hebt gelijk dat het opvallend was dat iedereen het wel wilde worden. Tot en met Lakshmi aan toe. Ik kon iedereen wel strepen met potlood (deed dat ook). Maar we hebben in de vorige editie gezien dat er grote voordelen aan kunnen zitten. Dat was eenmalig. Maar dat hebben de kandidaten wel vers in het geheugen. Aldoende dus niet zo vreemd dat als je kandidaat wilt spelen je de penningmeester wilt zijn, ook al zitten er dit jaar geen voordelen aan vast.

Ik wil wel iedereen die dit jaar Splinter verdacht heeft nogmaals op het hart drukken iemand METEEN te strepen als bovenstaande condities zich gezamenlijk voordoen...... laten we dit een "Splintertje" noemen met zijn allen voortaan ::ok:: 8) ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 17:52:29 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #458 Gepost op: 26-02-2021, 17:30:52 »
Des te meer interessant dat Charlotte en Rocky de twee finalisten zijn die nooit penningmeester wilden worden. Renée wel. En hun bondje zo vlak voor de finale is al helemaal niet te verklaren, want het zijn elkaars concurrenten. Je zou dan zeggen dat er toch een van de twee een spelletje zit te spelen.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #459 Gepost op: 26-02-2021, 17:34:10 »
En toch is hun bondje te verklaren in de zin dat we al wel eens vaker zo'n bondje in de finale hebben zien staan:

Carolien - Paulien
Rik - Marlijn
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?